Shrink

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 5971
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

NuoriDaavid kirjoitti:Ei mun vaimo halua olla tasa-arvoinen. Se on itse kertonut, että olisi mieluiten kotirouva. Ja sehän aika pitkälti onkin, kun tekee vähemmän kuin puolipäivätyötä.

Ei mun tarvitse kotitöitä tehdä, koska vaimo tekee niin vähän palkkaduunia.
Poliisi oli jälleen kerran hakoteillä. Ylermi Ruotsiin Palmen murhaa selvittämään.
Paras päivä ikinä.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 1611
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja KKK »

On toki mahdollista että tää kyllästyminen《》masennus.

Ei minua seksin vähyys häiritse niinkään vaan se että minun pitää vittu aina olla aloitteentekijä kun
A) jotain selvittämättömiä asioita
B) seksin tai halipusimisen tarvetta

Asiasta olen puhunut vuosikaudet. Kysyin mitä minun pitää itsessäni muuttaa ja parhaani mukaan olen muuttanut ne asiat. Ei vaikutusta.

Tässä on kaksi kämppäkaverusta joilla on lapset ja asuntolaina. Millähän ihmeellä tähän jotain intohimoa loihdit? Ei itseään eikä toista saa rakastumaan nappia painamalla.

Daven vaimo on kyllä something else. Ei millään pahalla mut tuu hyvä mies sieltä tossun alta pois.
Amazing shit happens!
Avatar
Vagabondo
Kitisijä
Viestit: 3913
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Teillä on vielä koulimista noissa rouvissanne. Viimeksi kun olin yksin lähdössä kaupungille baariin, niin vaimo lykkäs kortsupaketin käteen ja toivotti hauskaa iltaa :mrgreen:
We used to laugh a lot
But only because we thought
That everything good always would remain
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Vagabondo kirjoitti:Teillä on vielä koulimista noissa rouvissanne. Viimeksi kun olin yksin lähdössä kaupungille baariin, niin vaimo lykkäs kortsupaketin käteen ja toivotti hauskaa iltaa :mrgreen:
Vaihdoitteko vielä ulko-ovella high-fivet tai brofistit naapurin sedän kanssa vahtia vaihtaessa? :)
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

KKK kirjoitti:
Ei millään pahalla mut tuu hyvä mies sieltä tossun alta pois.
Mä varmaankin jollain tavalla myös haluan tuota kontrollia. Olen ulkoistanut vastuun. Ehkä. Enkä mä pidä oikeutta ryypätä niin suurena asiana, että jaksaisin siitä lähteä tappelemaan. Varsinkin kun alkoholin suhteen on kuitenkin lopulta mulle parempi, mitä vähämmän sitä juon.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja exPertti »

NuoriDaavid kirjoitti:Mä varmaankin jollain tavalla myös haluan tuota kontrollia. Olen ulkoistanut vastuun. Ehkä. Enkä mä pidä oikeutta ryypätä niin suurena asiana, että jaksaisin siitä lähteä tappelemaan. Varsinkin kun alkoholin suhteen on kuitenkin lopulta mulle parempi, mitä vähämmän sitä juon.
Ihminen on sopeutuvainen eläin.
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 1611
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja KKK »

NuoriDaavid kirjoitti:Mä varmaankin jollain tavalla myös haluan tuota kontrollia.
Eikä sillä, mikä minä olen määrittelemään mikä järjestely puolisoiden välillä on oikea ja hyvä. Jos molemmille käy master-sub -järjestely, niin go right ahead. Kirjoituksistasi päätelleen et vaan ole täysin tyytyväinen tilanteeseen.
Amazing shit happens!
Avatar
Vagabondo
Kitisijä
Viestit: 3913
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

exPertti kirjoitti:Vaihdoitteko vielä ulko-ovella high-fivet tai brofistit naapurin sedän kanssa vahtia vaihtaessa? :)
Ei oo vielä naapurin sedälle antanut, mutta naapurin rouva...
We used to laugh a lot
But only because we thought
That everything good always would remain
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Vagabondo kirjoitti:
exPertti kirjoitti:Vaihdoitteko vielä ulko-ovella high-fivet tai brofistit naapurin sedän kanssa vahtia vaihtaessa? :)
Ei oo vielä naapurin sedälle antanut, mutta naapurin rouva...
:napu:
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

KKK kirjoitti: Kirjoituksistasi päätelleen et vaan ole täysin tyytyväinen tilanteeseen.
No eihän siihen täysin tyytyväinen voi olla.

Mutta olen vahvasti sitä mieltä, että ongelmani pääsäntöisesti (hih hih) sijaitsevat pään sisä- eivätkä ulkopuolella.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Joo, muistin kyllä, et deen vaimo oli sinut kotitöidensä kanssa. Kokeilin vain kepillä, olisiko tilanteeseen tullut uusia mausteita.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja exPertti »

NuoriDaavid kirjoitti:No eihän siihen täysin tyytyväinen voi olla.
Kuka on täysin tyytyväinen?

Lupaan olla "täysin tyytyväinen" kunhan naiseni tulee Naughty cheerleader asussa ja tekee kaiken mitä pyydän - ja tuo siskonsa mukanaan. :D
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 6781
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

NuoriDaavid kirjoitti:
KKK kirjoitti: Kirjoituksistasi päätelleen et vaan ole täysin tyytyväinen tilanteeseen.
No eihän siihen täysin tyytyväinen voi olla.

Mutta olen vahvasti sitä mieltä, että ongelmani pääsäntöisesti (hih hih) sijaitsevat pään sisä- eivätkä ulkopuolella.
Mä ymmärsin, että esim. tässä glögikeississä ongelman ydin oli nimenomaan glögin suuntautuminen sekä pään sisä- että ulkopuolelle.

Mutta muuten saan kyllä vähän erilaiset vibat kuin KKK. Vähän kuin Ylermi omasta pirttihirmustaan, sinäkin tunnut jotenkin kertovan näitä tarinoita ainakin osin esimerkkeinä jonkinlaisesta sävyltään myönteisestä välittämisestä, tunteikkuudesta ja kiihkeydestä. Pertin mukaan ihminen tottuu kaikkeen. En tiedä siitä, mutta monen asian se ainakin selittää itselleen parhain päin.
Viimeksi muokannut urpiainen, 18.10.2013 13:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4210
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja huima »

Vagabondo kirjoitti:
exPertti kirjoitti:Vaihdoitteko vielä ulko-ovella high-fivet tai brofistit naapurin sedän kanssa vahtia vaihtaessa? :)
Ei oo vielä naapurin sedälle antanut, mutta naapurin rouva...
:komp: :komp: :komp: :cheer: :ohyeah: :jee: :jee: :jee:
Avatar
Vagabondo
Kitisijä
Viestit: 3913
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

urpiainen kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti: Mutta olen vahvasti sitä mieltä, että ongelmani pääsäntöisesti (hih hih) sijaitsevat pään sisä- eivätkä ulkopuolella.
Mä ymmärsin, että esim. tässä glögikeississä ongelman ydin oli nimenomaan glögin suuntautuminen sekä pään sisä- että ulkopuolelle.
:lollero:

Päivän parhaat naurut.
We used to laugh a lot
But only because we thought
That everything good always would remain
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

urpiainen kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
KKK kirjoitti: Kirjoituksistasi päätelleen et vaan ole täysin tyytyväinen tilanteeseen.
No eihän siihen täysin tyytyväinen voi olla.

Mutta olen vahvasti sitä mieltä, että ongelmani pääsäntöisesti (hih hih) sijaitsevat pään sisä- eivätkä ulkopuolella.
Mä ymmärsin, että esim. tässä glögikeississä ongelman ydin oli nimenomaan glögin suuntautuminen sekä pään sisä- että ulkopuolelle.

Mutta muuten saan kyllä vähän erilaiset vibat kuin KKK. Vähän kuin Ylermi omasta pirttihirmustaan, sinäkin tunnut jotenkin kertovan näitä tarinoita ainakin osin esimerkkeinä jonkinlaisesta sävyltään myönteisestä välittämisestä, tunteikkuudesta ja kiihkeydestä. Pertin mukaan ihminen tottuu kaikkeen. En tiedä siitä, mutta monen asian se ainakin selittää itselleen parhain päin.

Totta, että glögigatessa ongelmana oli glökin sijainti sekä pään sisä että ulkopuolella.

Mutta joo. Onko tässä sitten jotain Tukholman syndroomaa :)
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 6781
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

NuoriDaavid kirjoitti:Onko tässä sitten jotain Tukholman syndroomaa
No jaa, kuulostaa vähän turhan ylidramaattiselta. Keittiöpsykoanalyytikkojen edelllisellä kevätretkellä kun juuri analysoimme parisuhdettasi viinilasillisen äärellä (joskus pitkänomainen shampanjalasikin on vain lasi) pohdiskelimme, että Tukholma-syndrooma on pikemminkin jonkinlaisen traumaperäisen siteen ilmenemismuoto, kun taas tässä sinun keississäsi näyttäisi pikemminkin olevan kyse vähemmän dramaattisesta ambivalenssista, joka aiheutuu, kun sama emotionaalisesti tärkeä, läheinen henkilö laukaisee hyvinkin erisävyisiä tunteita ristiriitaisella viestinnällään. Ja kuten tunnettua, ambivalenssi on psykologisesti epätyydyttävä tila, joten psyyke pyrkii purkamaan sen kehittämällä aika mielikuvituksiellisiakin rationalisointeja toisen lähettämille viesteille, jotta ne saataisiin koherentiksi kokonaisuudeksi, jolloin ambivalenssi purkautuu. Ugh.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja exPertti »

urpiainen kirjoitti:Keittiöpsykoanalyytikkojen edelllisellä kevätretkellä
Ensin luulin, että liikumme samoissa piireissä, mutta se ei ollutkaa olutlasi.
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 4487
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja exsu »

Mä oon samaa mieltä tuosta, että Dave haluaa ulkoistaa vastuuta liittyen alkoholin käyttöön. Samaan sarjaan liittyy myös tämä tarve rajata alkoholiannoksia lääkkeillä sekä överien ripittäminen tänne palstalle. Vaimo erilaisine kilareineen kuulostaa tästä huolimatta omituiselta hepulihelenalta.
Baby, we should hit the south of France
So you could run around without them pants.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja exPertti »

exsu kirjoitti:Mä oon samaa mieltä tuosta, että Dave haluaa ulkoistaa vastuuta liittyen alkoholin käyttöön. Samaan sarjaan liittyy myös tämä tarve rajata alkoholiannoksia lääkkeillä sekä överien ripittäminen tänne palstalle. Vaimo erilaisine kilareineen kuulostaa tästä huolimatta omituiselta hepulihelenalta.
Tässä syy rakastaa tätä palstaa. Mistä muualta oppisit termit kuten hepulihelena, jumppanorsu ja mimosanherkkä. :)
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 6781
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

exPertti kirjoitti:
exsu kirjoitti:Mä oon samaa mieltä tuosta, että Dave haluaa ulkoistaa vastuuta liittyen alkoholin käyttöön. Samaan sarjaan liittyy myös tämä tarve rajata alkoholiannoksia lääkkeillä sekä överien ripittäminen tänne palstalle. Vaimo erilaisine kilareineen kuulostaa tästä huolimatta omituiselta hepulihelenalta.
Tässä syy rakastaa tätä palstaa. Mistä muualta oppisit termit kuten hepulihelena, jumppanorsu ja mimosanherkkä. :)
Plus että Exsun analyysin molemmat osat tuntuvat osuvan nimenomaan sinne naulan kantaan.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja exPertti »

urpiainen kirjoitti:Plus että Exsun analyysin molemmat osat tuntuvat osuvan nimenomaan sinne naulan kantaan.
No siitä plussaa, mutta sivuseikkojahan ne faktat ovat. :)
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 4453
Liittynyt: 17.02.2011 14:04

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja elco »

NuoriDaavid kirjoitti: Mulla on sisäpalveluohjesääntönä, että kerran viikossa voin nauttia kuusi annosta etyylialkoholia. Välillä venytän sen kahdeksaan. Nyt olin juuri viime pe nauttinut ko. kuusi annosta, kun kaveri soitti mökiltä kaasussa. Istuskeli laiturin päässä ja otti huikkaa. No eihän sitä voi kuunnella, jos ei itsekin ota jotain. Vaimo meni nukkumaan, kun join ylimääräiset 2 annosta, eli siinä vaiheessa limiitti olisi ollut täynnä, koska kokonaisannos oli 8 annosta. Vaimo oli piilottanut kaikki alkoholit, mutta löysin kuitenkin pullollisen 21%:sta glögiä, jota sitten nautin kun juttelin kavarin kanssa. Oli muuten pahaa, mutta olihan siinä alkoholia. Vaimo sitten jossain vaiheessa heräsi ja löysi mut kodinhoitohuoneesta glögin kanssa. Otti pullon ja kaatoi sen päälleni. Että näin.
Hommaa lukko kodinhoitohuoneeseen ja/tai ala itse piilottamaan pulloja!

Huolestuttavinta tässä on se, että vaimosi heräsi kun kahdeksan annostasi täyttyi. Miten se sen teki? Onko sillä kamerat asennettuna?
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

elco kirjoitti:
Huolestuttavinta tässä on se, että vaimosi heräsi kun kahdeksan annostasi täyttyi. Miten se sen teki? Onko sillä kamerat asennettuna?
Se on pelottavaa joo :D
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Kottarainen
Kitisijä
Viestit: 2081
Liittynyt: 18.01.2011 23:14

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja Kottarainen »

Daven glögigate on kuin suoraan jostain 80-luvun sketsistä.

Ihme ettei tästä kukaan meuhkaa näppis vaahdossa kun se kenkien viskominen oli jotenkin kovin bäääd. Mieluummin haen kenkäni pihalta kuin siivoan yöllä glögiä päästäni, teistä en tiedä.

Joo mut noi on just niin vakavia asioita miksi osapuolet ne kokee. Kannatan Daven omaa vastuunulkoistamisteoriaa. Tossa piilee se vaara että vaimo kyllästyy olemaan äiti.
Kottarainen on luokiteltu yhdeksi maailman sadasta haitallisimmasta vieraslajista.
Vastaa Viestiin