Päivän uutiskatsaus

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
Vagabondo
Kitisijä
Viestit: 3913
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

NuoriDaavid kirjoitti: Minä taas koetin sanoa, että jokaiselle löytyy kyllä vastaavan tasoinen kumppari. Taso on tässä kokonaisuus, jonka muodostavat mm. ulkonäkö, älykkyys, varakkuus, sosiaalinen asema, luonne, murre, asuinpaikka, horoskooppimerkki ja kengän numero jne.

Mä uskon, että suurin ongelma paritumisen tiellä on informaation huono kulku. Siinä mielessä uskoakseni netti on parantanut tilannetta.
Mutta tuohan ei pidä paikkaansa. Ongelmahan nimenomaan on, että naiset keskimäärin haluavat pariutua saman tai paremman koulutustason kanssa ja miehille kelpaa vallan hyvin vähemmänkoulutettu nainen kunhan on nätti ja mukava. Tästä seuraa vinoutumaa parisuhdemarkkinoille, niin että korkeakoulutettujen naisten ja matalasti koulutettujen miesten joukoissa sinkkuus on muita yleisempää ja nämä kaksi ryhmää ei kohtaa, koska naiset ovat mieluummin sinkkuina kuin tyydyttämättömässä suhteessa.

Tuosta pitäisi myös seurata, että korkeakoulutettujen miesten pitäisi olla suhteellisen helppo pariutua, kun vaan tajuavat, että ovat juuri sitä mistä parisuhdemarkkinoilla on pula. Mutta koska naiset kuitenkin on pinnallisia siinä missä miehetkin, niin luonnollisesti tuo luomakunnan kruunukin pitää kääriä riittävän tyylikkääseen pakettiin, jotta se menee kaupaksi.
We used to laugh a lot
But only because we thought
That everything good always would remain
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4210
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja huima »

NuoriDaavid kirjoitti:
huima kirjoitti: I Love Me -messuilla...
Mitä ihmettä sä teet tuollaisessa tapahtumassa?
:D

Extra-tienestien lisäksi se oli hillittömän virikkeellinen ympäristö viettää koko viikonloppu. Mesta missä on samppanjabaari ja kuohuviinibaari sekä paljon eri ikäistä naisseuraa ei ole täysin paha. Laseittain pääsi juomaan varsin kivasti Laurent-Perrier Ultra Brutia ja 2004 Millesimeä kohtuuhintaan. Samalla sai myös päivityksen muotitrendeistä, joista voi olla erinäköisissä keskusteluissa hupia ja hyötyä.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 7640
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Vagabondo kirjoitti:
Tuosta pitäisi myös seurata, että korkeakoulutettujen miesten pitäisi olla suhteellisen helppo pariutua, kun vaan tajuavat, että ovat juuri sitä mistä parisuhdemarkkinoilla on pula.
Tuo pätee vasta kun naisella kilahtaa 30 lasiin ja kello alkaa tikittää. Silloin insinörtti alkaa vaikuttaa ihan kelpo isältä.

Markkina-arvoteoriahan määrää, että alfamiehet panevat kaikki halukkaat naiset niin kauan kuin ei tarvitse sitoutua mihinkään. Kanervalta irtoaa tukiaiselle, mutta ei se sitä alttarille taluttaisi.

Paljonkos bluntlylla oli tota ikää?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

sivustahuutaja kirjoitti:Paljonkos bluntlylla oli tota ikää?
Eikös hän ole seiskakutosia, kuten esmes tix, vesper ja lolita?
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Mähän olen vasta 25!
Work like a captain, play like a pirate.
Avatar
Vagabondo
Kitisijä
Viestit: 3913
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Vesper kirjoitti:Mähän olen vasta 25!
Meillähän on sitten sopiva ikäero, kun mä täytin just 30 :jouden:
We used to laugh a lot
But only because we thought
That everything good always would remain
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Vagabondo kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Mähän olen vasta 25!
Meillähän on sitten sopiva ikäero, kun mä täytin just 30 :jouden:
Grrrauh!
Work like a captain, play like a pirate.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

huima kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
huima kirjoitti: I Love Me -messuilla...
Mitä ihmettä sä teet tuollaisessa tapahtumassa?
:D

Extra-tienestien .
:shock:
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
sivustahuutaja kirjoitti:Paljonkos bluntlylla oli tota ikää?
Eikös hän ole seiskakutosia, kuten esmes tix, vesper ja lolita?
Elääx noin vanhx?!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 7640
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
sivustahuutaja kirjoitti:Paljonkos bluntlylla oli tota ikää?
Eikös hän ole seiskakutosia?
Sittenhän B:n tarvitsee vain varmistaa jonkin pehmokomponentin viestiminen ja hankkiutua yli 30v naaraiden reviirille. Kissa tai Prius ilmeisesti toimivat signaloinnissa.
Avatar
Vagabondo
Kitisijä
Viestit: 3913
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

sivustahuutaja kirjoitti:Markkina-arvoteoriahan määrää, että alfamiehet panevat kaikki halukkaat naiset niin kauan kuin ei tarvitse sitoutua mihinkään.
Niinhän nuo teoreetikot väittää, mutta mä olisin tosta erimieltä ja liittäisin ton ominaisuuden ennemmin johonkin sitoutumiskammoon. Jos pitää itsensä luokitella, niin kyllä mä itseni tohon alfajoukkoon miellän, enkä ole missään vaiheessa kyseenalaistanut sitoutumistani omaan suhteeseeni, jonka ehdin aloittamaan alta kakskymppisenä. Mä luulen, että toi harhakuva tulee nimenomaan siitä, että ne alfamiehet, jotka haluaa ja osaa sitoutua, eivät jää pyörimään parisuhdemarkkinoille, vaan pariutuvat jo nuorena ja ikäänkuin unohtuvat tarkastelun ulkopuolelle.
We used to laugh a lot
But only because we thought
That everything good always would remain
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 7640
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

NuoriDaavid kirjoitti:
huima kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
Mitä ihmettä sä teet tuollaisessa tapahtumassa?
:D

Extra-tienestien .
:shock:
Se on aika vähentää tyttäresi kuukausirahaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Eikös hän ole seiskakutosia, kuten esmes tix, vesper ja lolita?
Olen muutaman vuoden vanhempi kuin nuo teinit.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 7640
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Vagabondo kirjoitti:Niinhän nuo teoreetikot väittää, mutta mä olisin tosta erimieltä ja liittäisin ton ominaisuuden ennemmin johonkin sitoutumiskammoon. Jos pitää itsensä luokitella, niin kyllä mä itseni tohon alfajoukkoon miellän, enkä ole missään vaiheessa kyseenalaistanut sitoutumistani omaan suhteeseeni, jonka ehdin aloittamaan alta kakskymppisenä. Mä luulen, että toi harhakuva tulee nimenomaan siitä, että ne alfamiehet, jotka haluaa ja osaa sitoutua, eivät jää pyörimään parisuhdemarkkinoille, vaan pariutuvat jo nuorena ja ikäänkuin unohtuvat tarkastelun ulkopuolelle.
En ottanut kantaa käytettävissä olevin alfojen määrään, vaan totesin pienenkin polulaation riittävän varsin pitkälle.
Avatar
Vagabondo
Kitisijä
Viestit: 3913
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

sivustahuutaja kirjoitti: En ottanut kantaa käytettävissä olevin alfojen määrään, vaan totesin pienenkin polulaation riittävän varsin pitkälle.
:sir:

Huomaan ensimmäisellä yrittämällä tulkinneeni lukemani väärin.
We used to laugh a lot
But only because we thought
That everything good always would remain
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Bluntly kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:Eikös hän ole seiskakutosia, kuten esmes tix, vesper ja lolita?
Olen muutaman vuoden vanhempi kuin nuo teinit.
Ilmankos, eihän mulla ole edes mustaa kirjaa.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Artic Shipping off shore -toiminnasta:

http://yle.fi/uutiset/arctia_shipping_o ... to/6881463
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Hupsista saatana!

Espanjan ylipainoinen sukellusvene uhkasi vajota pohjaan
Sukellusveneiden rakentamisen yhteydessä on käynyt ilmi, että ne ovat noin 120 tonnia liian painavia. Aluksia rakentavat insinöörit ovat pelänneet, että ylipainon vuoksi alukset eivät kykene nousemaan takaisin pintaan.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 7640
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Rikosseuraamuslaitos: Murhaajakin tarvitsee loman
http://www.hs.fi/kotimaa/Rikosseuraamus ... 1718373949

Eikös murhaajat nimenomaan ole lomalla siellä vankilassa!? Ei kukaan jaksa koko aikaa murhata.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 6842
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja So Hard »

"Jos asia pitää edes etäisesti paikkansa, se on hirmuteko, joka vaatii paljon tarkempaa tutkimista, hän totesi."

Tutkittiin ja mitäs sitte? Taloudellisia pakotteita? Ööh. Kaiffari joka uhkailee naapureita nukella ei kauheasti taida olla kiinnostunut human rights committee -meiningistä.
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

http://www.hs.fi/politiikka/Kyll%C3%B6n ... -art-new-4

Vasemmistoliitto vaatii julkisen palvelun yksityistämistä!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 6842
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja So Hard »

NuoriDaavid kirjoitti:http://www.hs.fi/politiikka/Kyll%C3%B6n ... -art-new-4

Vasemmistoliitto vaatii julkisen palvelun yksityistämistä!
Olisi kyllä mielenkiintoista saada Kyllösen ÄO:n mittaustulos tietoonsa. Epäilen että se on alle 100.
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 4453
Liittynyt: 17.02.2011 14:04

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja elco »

So Hard kirjoitti: Olisi kyllä mielenkiintoista saada Kyllösen ÄO:n mittaustulos tietoonsa. Epäilen että se on alle 100.
Yleensä vasureilla on.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 6781
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

elco kirjoitti:
So Hard kirjoitti: Olisi kyllä mielenkiintoista saada Kyllösen ÄO:n mittaustulos tietoonsa. Epäilen että se on alle 100.
Yleensä vasureilla on.
Höpö höpö. Tosin ÄO:n ja poliitisen suuntautumisen suhde on ymmärtääkseni aika epäselvä ja saanee lisäksi erilaisia muotoja erilaisissa historiallisissa ja paikallisissa konteksteissa. Mutta noin niinku alustavana johtopäätöksenä voitaisiin kai sanoa, että typeryys ja konservatiivisuus korreloivat, minkä nyt näkee vaikka katsomalla ihan vain kotoista klovnikavalkadiakin.

Toisaalta taas sitten, vastoin monia tulkintoja, tämä ei välttämättä tarkoita sitä, että vasemmistolaiset olisivat yksiselitteisesti oikeistolaisia älykkäämpiä. Avainsana on älykkäiden epäkonservatiivisuus, eli erinäisissä oikeistoliberaaleissakin voi olla aika lailla älykkäitä henkilöitä.

Yleensä kai älykkäät ihmiset välttävät mustavalkoisia äärikantoja, mikä ei toivottavasti tarkoita sitä, että kepu on suomalaisen älykkyyden pesä. Sitä paitsi tietynlainen, sosiaalisesti vähän rajoittunut, mahdollisesti jopa huippuälykkyys sitten kuitenkin viehättyy äärilinjoista, eli korrelaatio ei ole nätin lineaarinen.

Eli vaikea tästä kai on sanoa mitään muuta kovin varmasti paikkansa pitävää, paitsi että ainakin tämä sun kannattamasi kato visio Suomesta vetoaa keskimäärin tyhmempään kansanosaan.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Vastaa Viestiin