HelpottaaJo Keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8394
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: HelpottaaJo Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Vagabondo kirjoitti:
exPertti kirjoitti:Mutta kai nyt Ylle tajusit, että tänä aamuna Teillä kotona oli saatava riita jostakin.
Mä en kyllä ymmärrä tollasta ollenkaan, enkä pitäisi sitä hyväksyttävänä käytöksenä puolisoltani.
Komps komps.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Kottarainen
Kitisijä
Viestit: 2081
Liittynyt: 18.01.2011 23:14

Re: HelpottaaJo Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Kottarainen »

Mä tavallaan ymmärrän Yllen kenkägaten. Eihän se waimo ees heittänyt Ylleä niillä monoilla! Oon itsekin aamuäreä ja toisaalta myös tuhat kertaa korjannut 20 paria niitä koon 46 monoja keskeltä kulkuväylää kenkätelineeseen, -lipastoon tahi muuten syrjään. Olen nätisti myös huomauttanut asiasta noin 300 kertaa. Enkä edes tajua mihin kukaan mies tarvitsee noin paljon kenkiä samaan kauteen. Joskus sit vituttaa liikaa, ja silloin saatan esim uhkailla ei niin nättiin äänensävyyn että heitän ne seuraavaksi roskiin. Tavaroiden paiskomiseen tarvitaan kyllä huomattavasti isompi provo enkä just muista kuin 3 tapausta ja nekin kaikki eri suhteessa. Haa, tässähän on selvä kaava, eli toki oon drama queen!
Kottarainen on luokiteltu yhdeksi maailman sadasta haitallisimmasta vieraslajista.
Avatar
Kottarainen
Kitisijä
Viestit: 2081
Liittynyt: 18.01.2011 23:14

Re: HelpottaaJo Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Kottarainen »

Paleltaa niin perkeleesti. Mittasin lämpöä 38.1. Kettu. Huomenna(kin) ois pakko mennä töihin kun pe-aamuna sellanen 5 päivän työmatka ja ois pakko saada hommat siihen pisteeseen et voi lähteä. Lähtemättä jättäminen ei ole optio. Eli Buranaa naamariin ja töihin. Meillä ei nimittäin sairasteta.
Kottarainen on luokiteltu yhdeksi maailman sadasta haitallisimmasta vieraslajista.
Avatar
Kottarainen
Kitisijä
Viestit: 2081
Liittynyt: 18.01.2011 23:14

Re: HelpottaaJo Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Kottarainen »

Diddley Bow kirjoitti:Se olis ortopedilla käynti. Vähän jännittää!
Kuis kävi? Se ristiside vai? Suosittelen korjaamaan, mutta paremmalla kirurgilla missä mä kävin silloin aikanaan.

Mäkin kävin nyt uudelleen ortopedilla kun toi polvi estää urheilun ja on alkanut lukkoillakin. Ei paljoa lohduttanut kun vähintään rivien välistä sai lukea että leikkaustekniikka on ollut ehkä toisen maailmansodan aikainen.

Nyt meen magneettiin ja fysioterapeutille katsomaan miksi kävelen niin kummallisesti. Ehkä siksi että polvi on susi. Toivottavasti tolle vois vielä tehdä jotain. Ei viitteis ihan vielä hankkia rollaattoria.
Kottarainen on luokiteltu yhdeksi maailman sadasta haitallisimmasta vieraslajista.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 1844
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: HelpottaaJo Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Kottarainen kirjoitti:
Kuis kävi? Se ristiside vai?
Se just. Aikamme höpöteltiin ja kun kuvista ei monen ortopedin toimesta voineet päättää, että onko kokonaan poikki ja kun polvi ei petä alta, niin yhteistuumin päätettiin olla leikkaamatta ja panostan kuntoutukseen. Vasen polvi on mennyt kaksi kertaa, eikä sitäkään ole leikattu. Eturistiside on polvea tukeva side, mutta lihakset hoitaa saman asian, jos ne on kunnossa. Nyt on monen ortopedin toimesta todettu, lihakset tukee polvia riittävästi, että ei tarvitse puukotella. Uskon kyllä, kun monta kertaa sanotaan. Otin vielä ajan seurantaan, jos nyt sattuis tuntumaan siltä, että haluan puukkoa.

Siitä mä olen iloinen, että en ole missään vaiheessa käyttänyt yksityisiä palveluja. Mua olis puukoteltu monta kertaa dollarinkuvat silmissä vilkkuen.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Kottarainen
Kitisijä
Viestit: 2081
Liittynyt: 18.01.2011 23:14

Re: HelpottaaJo Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Kottarainen »

Niinno, mulla taitaa olla jotain rustojakin paskana, kierukka tai jotain. Niihin ei auta vaikka olis millainen ristiside tai lihakset. Toivon vaan et tolle vois vielä tehdä jotain. Ei se kyllä oikeestaan siitä ekasta operaatiosta tullu yhtään paremmaksi, nesteily vaan loppui ajan mittaan ja ois varmaan loppunut muutenkin.
Kottarainen on luokiteltu yhdeksi maailman sadasta haitallisimmasta vieraslajista.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 1844
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: HelpottaaJo Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Mullakin epäiltiin hetki kierukkaa, koska polvi lukkiutui pari kertaa kesän aikana, mutta aukes ihan kivun kautta. Löysä toi on vielä, mutta kun jumppaa lihaksia ja käyttää tukea, niin hyvä siitä tulee. Sinällään harmi, että noissa liikkumisen kannalta isoissa nivelissä on vikoja, mutta pitkän aikaa sain nauttia niiden hyvästä toiminnasta. Jos tosta ei enää tule pelipolvea, niin voi alkaa keskittymään vaikka nuss... häss.. siis kirjojen lukuun.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: HelpottaaJo Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Nyt ahdistaa. Huomisesta ei taaskaan tule kiva päivä, itseasiassa melko paska. Pienikin onnistuminen voisi jelppiä, mutta valitettavasti niitä ei myydä kaupassa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Re: HelpottaaJo Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Yritin tänään pistää vauhtia talouden rattaisiin, mutten löytänyt oikein mitään ostettavaa. No, kahdet kengät, mutta niistäkin toiset oli alennuksessa ja molemmat oli ns. tarpeeseen. Ja sarjapöytä, mutta sitä mä olin katsellut vähän sillä silmällä pidempäänkin. Miten se onkin niin, että kun lähtee tuhlaamaan niin mitään ei löydy, ja sitten kun taas ei pitäisi törsätä, ostettavaa olisi hyllyt pullollaan.
Work like a captain, play like a pirate.
Vastaa Viestiin