Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

musta muumio kirjoitti:Pohdin tuossa keväämmällä terapeuttini kanssa...

Anteeksi, että kysyn tätä, mutta kuinka kipeä sä olet? Terapiaanhan tunnetusti pääsevät koulutetut nuoret naiset eivätkä ne, jotka sitä enemmän tarvitsisivat.

Mikähän saa mut kysymään tällaista. Hävettää itseäkin.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 4487
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja exsu »

NuoriDaavid kirjoitti:Terapiaanhan tunnetusti pääsevät koulutetut nuoret naiset eivätkä ne, jotka sitä enemmän tarvitsisivat.
Kyllähän terapiaan pääsee kuka tahansa, jolla sellainen on varaa maksaa.
Baby, we should hit the south of France
So you could run around without them pants.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

exsu kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Terapiaanhan tunnetusti pääsevät koulutetut nuoret naiset eivätkä ne, jotka sitä enemmän tarvitsisivat.
Kyllähän terapiaan pääsee kuka tahansa, jolla sellainen on varaa maksaa.
Korjataan: Kelan kustantamaan psykoterapiaan.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
musta muumio
Elämätön Kitisijä
Viestit: 259
Liittynyt: 20.01.2011 15:06

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja musta muumio »

NuoriDaavid kirjoitti:
Anteeksi, että kysyn tätä, mutta kuinka kipeä sä olet? Terapiaanhan tunnetusti pääsevät koulutetut nuoret naiset eivätkä ne, jotka sitä enemmän tarvitsisivat.

Mikähän saa mut kysymään tällaista. Hävettää itseäkin.
Sen verran, että julkinen puoli käski hakemaan apua yksityiseltä. Sain normaalin Kela-korvauksen erikoislääkärin ajasta, mutta muutoin yhteiskunta ei tätä iloa ole hyysännyt erityisillä terapiatuilla. Kävin kahdesti kuussa muistaakseni puolen toista vuoden ajan. Uskon, että tää auttaa mua myös toimimaan parempana ammattilaisena opetustyössä, kun oon oppinut ymmärtämään itseäni. Ei oo esim. semmosta pelkoa, kun tänään meen aloittamaan uuden kurssin illalla, että entä jos alkaakin hallitsemattomasti itkettää kesken kurssin.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Kiukkutipu kirjoitti:Mä olen tässä ketjussa niin samaa mieltä Vespan kanssa ettei oo todellista.
Kannattaakin olla, koska mielipiteeni on ainoa oikea.
Work like a captain, play like a pirate.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Vesper »

exsu kirjoitti: Mä taidan olla ihastujatyyppinä aika samanlainen kuin Eat, Pray, Love ja Kuinka jouduin naimisiin -kirjojen päähahmo, sellainen hullaantuja, joka muuttaa mielessään toisen negatiivisetkin ominaisuudet kullaksi, tai sitten vaan ohittaa ne täysin. Tai tää on ainakin se historia. Nyt oon tehnyt töitä sen eteen, etten päästä itseäni lipsumaan tuohon. Oon mielestäni onnistunutkin aika hyvin.
Tähän on pakko sanoa, että itsellä on ollut hieman samaa vikaa. Jos se parisuhdemateriaali juo joka ilta kaksi kaljaa/pelaa tietokonepelejä/käy kavereiden kanssa joka viikonloppu baarissa, jatkaa se sitä juomista/pelaamista/baareilua vielä parisuhteessakin.
Viimeksi muokannut Vesper, 10.09.2013 12:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Work like a captain, play like a pirate.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 4487
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja exsu »

exPertti kirjoitti: No eikös se exsu juuri sanonut, että "taas kerran olisi se once in a lifetime catch" saatavilla. Ties kuinka monennetta kertaa. :D
Tässä oli ehkä myös pientä itseironiaa mukana. Mutta tuo on ollut yksi syy siihen, minkä vuoksi aiemmin on aina ajautunut parisuhteisiin niillä lyhyehköillä puolen vuoden- vuoden siirtymäajoilla. Niitä tyyppejä ei kokonaisuudessaan ole tietenkään kovin montaa ehtinyt olemaan, koska parisuhdejaksot on kuitenkin olleet pituudeltaan 1,5v.-6,5v.:n mittaisia, painotus tuolla pidemmissä.

Nyt kun on ollut voimakas tunne siitä, etten ole valmis mihinkään vakavaan parisuhteeseen, enkä tuskin olekaan vielä hetkeen, niin riskinoton suunta on kääntynyt. Nyt pelataan sen varaan, että oma kiinnostavuus on sitä tasoa, että sitä malttaa hetken odotellakin.
Baby, we should hit the south of France
So you could run around without them pants.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

musta muumio kirjoitti:
Sen verran, että julkinen puoli käski hakemaan apua yksityiseltä. Sain normaalin Kela-korvauksen erikoislääkärin ajasta, mutta muutoin yhteiskunta ei tätä iloa ole hyysännyt erityisillä terapiatuilla. Kävin kahdesti kuussa muistaakseni puolen toista vuoden ajan. Uskon, että tää auttaa mua myös toimimaan parempana ammattilaisena opetustyössä, kun oon oppinut ymmärtämään itseäni. Ei oo esim. semmosta pelkoa, kun tänään meen aloittamaan uuden kurssin illalla, että entä jos alkaakin hallitsemattomasti itkettää kesken kurssin.
:sir:

Pahoittelut vielä postauksestani. Itse kun näen sen toistuvasti, että aika pahoillakaan ahdistus-masennusoireilla ei psyk. pkl:lle aina tahdo päästä.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
musta muumio
Elämätön Kitisijä
Viestit: 259
Liittynyt: 20.01.2011 15:06

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja musta muumio »

NuoriDaavid kirjoitti:[
Pahoittelut vielä postauksestani. Itse kun näen sen toistuvasti, että aika pahoillakaan ahdistus-masennusoireilla ei psyk. pkl:lle aina tahdo päästä.
Jep, justhan tuosta on ollut verkko-Hesarissa ainakin. Pahoitella ei sikäli tarvi, että kyllä tällä kokemuksella jo pitäis tietää, että tänne kirjoitettuihin asioihin tartutaan.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

musta muumio kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:[
Pahoittelut vielä postauksestani. Itse kun näen sen toistuvasti, että aika pahoillakaan ahdistus-masennusoireilla ei psyk. pkl:lle aina tahdo päästä.
Jep, justhan tuosta on ollut verkko-Hesarissa ainakin. Pahoitella ei sikäli tarvi, että kyllä tällä kokemuksella jo pitäis tietää, että tänne kirjoitettuihin asioihin tartutaan.
Tietämättä mitään noista Hesarin jutuista (muuta kuin mitä lehdessä luki), niin eiköhän niissä ole ollut ongelmana kyvyttömyys ja haluttomuus ottaa hoitoa vastaan. Pakkohoidossa ei voi pitää jos kriteerit ei täyty.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja exPertti »

exsu kirjoitti:
exPertti kirjoitti: No eikös se exsu juuri sanonut, että "taas kerran olisi se once in a lifetime catch" saatavilla. Ties kuinka monennetta kertaa. :D
Tässä oli ehkä myös pientä itseironiaa mukana. Mutta tuo on ollut yksi syy siihen, minkä vuoksi aiemmin on aina ajautunut parisuhteisiin niillä lyhyehköillä puolen vuoden- vuoden siirtymäajoilla. Niitä tyyppejä ei kokonaisuudessaan ole tietenkään kovin montaa ehtinyt olemaan, koska parisuhdejaksot on kuitenkin olleet pituudeltaan 1,5v.-6,5v.:n mittaisia, painotus tuolla pidemmissä.

Nyt kun on ollut voimakas tunne siitä, etten ole valmis mihinkään vakavaan parisuhteeseen, enkä tuskin olekaan vielä hetkeen, niin riskinoton suunta on kääntynyt. Nyt pelataan sen varaan, että oma kiinnostavuus on sitä tasoa, että sitä malttaa hetken odotellakin.
Itse kirjoitin tuon ihan rystyset valkoisena, niin tosissaan olin. :)

No jos et ole valmis niin et sitten ole. Ja johan sinulla on Xpert sängyssä.
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
Kottarainen
Kitisijä
Viestit: 2081
Liittynyt: 18.01.2011 23:14

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Kottarainen »

exsu kirjoitti:Mä teen aika helposti sellaisia tutustumisaloitteita mielenkiintoisen oloisten ihmisten kanssa, ja toisinaan ne kantaa. Jotkut pidemmälle ja jotkut vähemmän. Mutta ei niiden taustalla ole yleensä halu pariutua tai välttämättä edes paritella ko. ihmisten kanssa vaan ihan vain tutustua.
Tää on yhdistävä tekijä. Mä olen kiinnostunut ihmisistä, tietyllä tavalla kai utelias. Eikä tää ole muuttunut ollessani varattu, vaikka nykyään jää enimmillään flirttailun asteelle parittelun tai pariutumistavoitteiden sijaan. Heh, tää taipumus on kyllä välillä aiheuttanut aika radikaaleja väärinymmärryksiäkin. Mies antaa onneksi liekaa eikä ole mustasukkainen.
Kottarainen on luokiteltu yhdeksi maailman sadasta haitallisimmasta vieraslajista.
Avatar
Kottarainen
Kitisijä
Viestit: 2081
Liittynyt: 18.01.2011 23:14

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Kottarainen »

Vesper kirjoitti:Muakin kiinnostaa, että mistä te löydätte näitä parisuhdemateriaaleja, kun itse en ole vuosiin törmännyt moisiin? Vai oonko vaan laput niin silmillä jossain hevi-osastolla?
Nooh, kolme parisuhdetta oon kaikkiaan löytänyt ja ne on sitten keskimäärin kestäneet pitkään. Että ei niitä osumia kuitenkaan niin monta ole. Mutta kuten SH sanoi se varmaan helpottaa jos ei ole paljoa kiveen hakattuja kriteerejä. Toisaalta kyllä ristiriidassa sen kanssa että yleisesti elämässä koen, että todellisia hengenheimolaisia on aika vähän.

Sormien läpi on kyllä tullut joitakin vikoja katsottua. Mutta koska en usko mihinkään ainoaan oikeaan 100 % matchiin, niin sitten on menty jos on siltä tuntunut ja katsottu mitä siitä tulee. Ei mua kaduta etten ole ollut vuosia sinkkuna enkä koe siinä menettäneeni mitään.
Kottarainen on luokiteltu yhdeksi maailman sadasta haitallisimmasta vieraslajista.
Avatar
Kottarainen
Kitisijä
Viestit: 2081
Liittynyt: 18.01.2011 23:14

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Kottarainen »

Tällä hetkellä jos miettii, mitä todennäköisesti tulen katumaan kun kuolo aikoo korjata, niin todennäköisesti sitä että olen antanut liikaa aikaa ja energiaa työlle perheen, ystävyyssuhteiden, harrastusten ja oman hyvinvoinnin kustannuksella. Toivottavasti mulla on aikaa korjata tämä asia. Aika satavarma oon siitä, etten tule katumaan liian lyhyttä sinkkuvaihetta tai perheen perustamista, meni tää nyt sitten myöhemmin syteen, saveen tai til death do us apart -systeemiin.
Kottarainen on luokiteltu yhdeksi maailman sadasta haitallisimmasta vieraslajista.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kuulihan taas hienosta avioerotapauksesta kuinka joltain menee aivot ihan ristiin katkeruudesta. Hitto minkälaisia tapauksia sitä maa päällään kantaakaan.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 6842
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Kuulin Radio rockista tänään tämän tyypin haastista. Heteromies, jonka naisystävä ilmoittaa olevansa mies ja päätyy polyamoriaan transmiehen kanssa. Sai kertaheitolla hämiksen järjestelyn näyttämään tervehenkiseltä normisetiltä.

http://www.hs.fi/elama/a1377665589252

Tulipa mukavan lämmin konservatiivinen ja kapeakatseinen olo!
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja exPertti »

So Hard kirjoitti:Kuulin Radio rockista tänään tämän tyypin haastista. Heteromies, jonka naisystävä ilmoittaa olevansa mies ja päätyy polyamoriaan transmiehen kanssa. Sai kertaheitolla hämiksen järjestelyn näyttämään tervehenkiseltä normisetiltä.

http://www.hs.fi/elama/a1377665589252

Tulipa mukavan lämmin konservatiivinen ja kapeakatseinen olo!
Heterosta homoksi sekunnissa. Vai oliko se toisinpäin, en käsittänyt. :)
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 4487
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja exsu »

Ihmisen eroottiset ominaisuudet eivät ole sukupuolisidonnaisia!
Baby, we should hit the south of France
So you could run around without them pants.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 1844
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Oli kyllä hyvä haastattelu ja melkonen kaveri. Outo homo on varmaan käytävä kattomassa.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja exPertti »

exsu kirjoitti:Ihmisen eroottiset ominaisuudet eivät ole sukupuolisidonnaisia!
Ihmisyksilön?
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 4487
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja exsu »

exPertti kirjoitti:
exsu kirjoitti:Ihmisen eroottiset ominaisuudet eivät ole sukupuolisidonnaisia!
Ihmisyksilön?
Niin. Olemus, luonne, läsnäolo jne.
Baby, we should hit the south of France
So you could run around without them pants.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3484
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

So Hard kirjoitti:..Sai kertaheitolla hämiksen järjestelyn näyttämään tervehenkiseltä normisetiltä..
Oi kuule.. En ois ikinä uskonut, että tämä järjestely todellakin olisi yksi toimivimpia, rehellisin ja tervehenkisimpiä ratkaisuja missä oon ollut mukana. En tiedä sitten kertooko se minusta, vai entisistä naisistani.

Mietin tuossa, ett jos joskus palaa takaisin suljettuun suhteeseen, niin voi tulla ongelmia siinä kun en tosiaan meinaa tunnistaa enää perinteistä mustasukkaisuutta ollenkaan, jonka moni tuntuu tuntevan kiintymyksen yhtenä ilmenemismuotona. Mä en ole ikinä ollut ikinä oikein mustis-tyyppiä, ja aiemmassa suhteessa ssaanut kuulla mm: " etkö sä välitä minusta kun et ole ikinä mustasukkainen?"

No, turha tuota vielä on miettiä kun asiat rullaa oikein nätisti eteenpäin omalla painollaan!
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 6842
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja So Hard »

exsu kirjoitti:
exPertti kirjoitti:
exsu kirjoitti:Ihmisen eroottiset ominaisuudet eivät ole sukupuolisidonnaisia!
Ihmisyksilön?
Niin. Olemus, luonne, läsnäolo jne.
Ei kenenkään olemus, luonne ja läsnäolo ole niin eroottista, että karvapylly voisi näyttäytyä optiona kaikkein pyhimmälle.
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 4487
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja exsu »

So Hard kirjoitti:
Ei kenenkään olemus, luonne ja läsnäolo ole niin eroottista, että karvapylly voisi näyttäytyä optiona kaikkein pyhimmälle.
Ehkä se sheivaa!
Baby, we should hit the south of France
So you could run around without them pants.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 1844
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

So Hard kirjoitti:Ei kenenkään olemus, luonne ja läsnäolo ole niin eroottista, että karvapylly voisi näyttäytyä optiona kaikkein pyhimmälle.

Lakimies ja ei ymmärrä vangittujen haluja.
Who says you need to buy a guitar?
Vastaa Viestiin