Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 6842
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja So Hard »

NuoriDaavid kirjoitti:Arvostan hengittämistä.
Myös seksin aikana?
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

So Hard kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Arvostan hengittämistä.
Myös seksin aikana?
Vetoan perustuslain viidenteen lisäykseen.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 6842
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja So Hard »

NuoriDaavid kirjoitti:Vetoan perustuslain viidenteen lisäykseen.
Vastahan siihen on tehty 3 muutosta.
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

http://en.wikipedia.org/wiki/Fifth_Amen ... rimination

(kyllä sä varmaan tämän tiesitkin...)
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1188
Liittynyt: 17.12.2011 23:09

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

exPertti kirjoitti:
Kiukkutipu kirjoitti:Mä olen tässä ketjussa niin samaa mieltä Vespan kanssa ettei oo todellista.
Tiedä mitä ennen isokiveksisiä perttejä olisitkaan saanut mukaan eri asenteella. :D

Henkeäsalpaavan ahdistava ajatus.
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Kiukkutipu kirjoitti:
exPertti kirjoitti:
Kiukkutipu kirjoitti:Mä olen tässä ketjussa niin samaa mieltä Vespan kanssa ettei oo todellista.
Tiedä mitä ennen isokiveksisiä perttejä olisitkaan saanut mukaan eri asenteella. :D

Henkeäsalpaavan ahdistava ajatus.
Ei sitä niellä pakko ole. :)
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

^^Noh noh

Selkeästi näen sun ja Pertsan tässä

Kuva
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 6842
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja So Hard »

exPertti kirjoitti:Ei sitä niellä pakko ole. :)
Eiks tämä ole sun vakiintunut linja muutenkin.
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

So Hard kirjoitti:
exPertti kirjoitti:Ei sitä niellä pakko ole. :)
Eiks tämä ole sun vakiintunut linja muutenkin.
Itse asiassa eikös se nimenomaan ollut, että nielemisestä pidättäytyminen on aiheuttanut pertsalle suurta harmia?
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja exPertti »

NuoriDaavid kirjoitti:
So Hard kirjoitti:
exPertti kirjoitti:Ei sitä niellä pakko ole. :)
Eiks tämä ole sun vakiintunut linja muutenkin.
Itse asiassa eikös se nimenomaan ollut, että nielemisestä pidättäytyminen on aiheuttanut pertsalle suurta harmia?
Ei kun tässä taannoin oli sitä pulmaa, että ei päästy tilanteeseen jossa tämä valinta piti tehdä.
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja exPertti »

NuoriDaavid kirjoitti:^^Noh noh

Selkeästi näen sun ja Pertsan tässä

Kuva
Tulipa lämmin olo sisälle tuosta kuvasta. Kaikki on taas hyvin.
Came here for school, graduated to the high life
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1188
Liittynyt: 17.12.2011 23:09

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

Tekeekö semmoset sarjasuhteilijat kompromisseja parisuhteen toisen osapuolen ominaisuuksien kanssa?
Meinaan sitä, että hyvin usein pantavan oloinen tyyppi aiheuttaa välittömän facepalm-efektin kun avaa suunsa ja fiksu ja mukava ja hauska on aivan ämpäriruma. Kumpikaan vaihtoehto ei oo hyvä.

Ne harvat poikkeukset edelliseen eivät ole pitäneet itse itseään parisuhdemateriaalina, ainakaan mun kanssa ;)
(voi kyllä olla, että olen unohtanut kertoa asiaan viittaavat ajatukset, ei voi muistaa)
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Kiukkutipu kirjoitti:Tekeekö semmoset sarjasuhteilijat kompromisseja parisuhteen toisen osapuolen ominaisuuksien kanssa?
Meinaan sitä, että hyvin usein pantavan oloinen tyyppi aiheuttaa välittömän facepalm-efektin kun avaa suunsa ja fiksu ja mukava ja hauska on aivan ämpäriruma. Kumpikaan vaihtoehto ei oo hyvä.

Ne harvat poikkeukset edelliseen eivät ole pitäneet itse itseään parisuhdemateriaalina, ainakaan mun kanssa ;)
(voi kyllä olla, että olen unohtanut kertoa asiaan viittaavat ajatukset, ei voi muistaa)
Täytyykö olla sarjasuhteilija, jos yleensä ottaen suhteilee? Ei minusta. Jäin pohtimaan olenko ämpäriruma facepalm efektimies, ei vaiskaan mukava ja fiksu pantavan oloinen tyyppihän (takuulla!!1!) olen. :)
Came here for school, graduated to the high life
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1188
Liittynyt: 17.12.2011 23:09

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

Pertti Pertti Pertti...

Tarkoitin sarjasuhteilijalla juuri sellaista, joka on suurimman osan elämästään parisuhteessa - siis niin, että se suhteen toinen osapuoli vaihtuu välillä, ja hyvin, hyvin lyhen ajan ilman suhdetta siinä välissä.
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Kiukkutipu kirjoitti:Pertti Pertti Pertti...

Tarkoitin sarjasuhteilijalla juuri sellaista, joka on suurimman osan elämästään parisuhteessa - siis niin, että se suhteen toinen osapuoli vaihtuu välillä, ja hyvin, hyvin lyhen ajan ilman suhdetta siinä välissä.
No eikös se exsu juuri sanonut, että "taas kerran olisi se once in a lifetime catch" saatavilla. Ties kuinka monennetta kertaa. :D
Came here for school, graduated to the high life
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1188
Liittynyt: 17.12.2011 23:09

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

So Hard kirjoitti:Kai se mikä on parisuhdemateriaalia vaihtelee kovasti sen mukaan miten nirso on. Mitä laajempi nais/miesmaku ja mitä vähemmän kiveen lyötyjä kriteerejä, sen helpommin törmää potentiaaliseen tapaukseen. Toki 25 ikävuoden jälkeen joukkueen pariutumis/perheytymistaso on jo niin kova, että tarjolla oleva materiaalin määrä kapenee.
No tässähän tää on sanottuna.
Pitää lukea huolellisemmin jatkossa. 8)
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 6842
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Kiukkutipu kirjoitti:Tekeekö semmoset sarjasuhteilijat kompromisseja parisuhteen toisen osapuolen ominaisuuksien kanssa?
Kaikki joutuvat tekemään kompromisseja.

http://www.vaestoliitto.fi/parisuhde/uu ... 00=2385418
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

^Kirkonmieshän kirjoittaa fiksua tekstiä.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1188
Liittynyt: 17.12.2011 23:09

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

So Hard kirjoitti:
Kiukkutipu kirjoitti:Tekeekö semmoset sarjasuhteilijat kompromisseja parisuhteen toisen osapuolen ominaisuuksien kanssa?
Kaikki joutuvat tekemään kompromisseja.

http://www.vaestoliitto.fi/parisuhde/uu ... 00=2385418
Toki.

Mutta ajattelen aikaa ennen päätymistä tuohon.
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 4487
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja exsu »

Mä kierrän kauniit idiootit kaukaa, mutta väittäisin, että minkäänlainen tutustuminen vaatii sitä, että toinen miellyttää silmää ratkaisevan paljon. Pidän suoraan sanottuna hieman aliarvioimisena sitä, etteivätkö herkemmin suhteisiin päätyvät kävisi samoja pohdintoja kun muutkin, lopputulos on vaan eri.

Mä taidan olla ihastujatyyppinä aika samanlainen kuin Eat, Pray, Love ja Kuinka jouduin naimisiin -kirjojen päähahmo, sellainen hullaantuja, joka muuttaa mielessään toisen negatiivisetkin ominaisuudet kullaksi, tai sitten vaan ohittaa ne täysin. Tai tää on ainakin se historia. Nyt oon tehnyt töitä sen eteen, etten päästä itseäni lipsumaan tuohon. Oon mielestäni onnistunutkin aika hyvin.
Baby, we should hit the south of France
So you could run around without them pants.
Avatar
musta muumio
Elämätön Kitisijä
Viestit: 259
Liittynyt: 20.01.2011 15:06

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja musta muumio »

Pohdin tuossa keväämmällä terapeuttini kanssa just, että kun mulla jos kenellä on sitoutumisongelmia ja ongelmia tunteiden ilmaisemisessa, että kun kuitenkin haluaisin sitoutua tähän mun suhteeseen, niin uskallanko. Että kumpi vaan meistä voi joskus tavata jonkun, joka todella vie jalat alta, että uskaltaako sitä sitten. Että olisiko helpompi kaiken varalta lopettaa kaikki alkuunsa ennen kuin vasta sitten ehkä joskus, kun ehkä vaikka on yhteinen asuntolaina ja kaikkea. Jotenkin terapeutti sai mut sitten ymmärtämään, että maailmassa on niin paljon ihmisiä, että taatusti sekä mulle että miehelle löytyis jostain joku parempi, näistä kaikista miljoonista ja taas miljoonista. Mutta pitää vaan päättää, että tää on nyt paras ja riittävän hyvä sitoutumiseen. Vähän karua, mutta silti helpottavaakin.

Mä oon ymmärtävinäni, että Exsun suhteet saa alkunsa siitä, että on avoimella mielellä ja avoin tutustumaan moniin ihmisiin, ja se on kyllä hienoa. Itse oon perinteisesti ollut semmoinen hidas ja ennakkoluuloinen jörrikkä, vaikkei tuo vähäistä suhteilumäärääni kokonaan selitäkään ja muilla on omille asioilleen omia syitä.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja exPertti »

NuoriDaavid kirjoitti:^Kirkonmieshän kirjoittaa fiksua tekstiä.
Tuostahan on se klassikkokuviokin, että ensin nainen koettaa muuttaa miestään kymmenen vuotta nalkuttamalla ja sitten eroaa sanoen "sinä et ole se mies jonka kanssa menin naimisiin". :D
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 6842
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja So Hard »

musta muumio kirjoitti:Että kumpi vaan meistä voi joskus tavata jonkun, joka todella vie jalat alta, että uskaltaako sitä sitten.
Mikä sun pointti oli? Ei voi naida kivaa muulinajajaa koska voi tulla prinssi? No jos se prinssi joskus tulee, niin kyllä sä voit sitten muulinajajan dumpata.
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Avatar
musta muumio
Elämätön Kitisijä
Viestit: 259
Liittynyt: 20.01.2011 15:06

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja musta muumio »

So Hard kirjoitti:
musta muumio kirjoitti:Että kumpi vaan meistä voi joskus tavata jonkun, joka todella vie jalat alta, että uskaltaako sitä sitten.
Mikä sun pointti oli? Ei voi naida kivaa muulinajajaa koska voi tulla prinssi? No jos se prinssi joskus tulee, niin kyllä sä voit sitten muulinajajan dumpata.
No siis pointti oli, että tossa ajatuskulussa ei ollut pointtia. Jotain tuollaista häilyi mielessä ja tajusin, että se oli hämmästyttävän pöljää.
Viimeksi muokannut musta muumio, 10.09.2013 12:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 4487
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja exsu »

Mä luulen, että noita epävarmuustilanteita oppii parhaiten sietämään niin, että elää sellaisen läpi ja tajuaa, että siihen ei kuole. Yhteiselossa voi tulla vastaan monia ennakoimattomia tilanteita, on se sitten ihastuminen toiseen, miehen muuttuminen urheilijanuoresta 200 kiloiseksi sohvaperunaksi tai se, että 20 vuoden yhteiselon jälkeen kumppani päättää aloittaa sukupuolenvaihdosprosessin. Sitten pitää vaan miettiä siinä hetkessä, että mitäs nyt, haluanko jatkaa vielä parisuhdetta näillä muuttuneilla ehdoilla.
Baby, we should hit the south of France
So you could run around without them pants.
Vastaa Viestiin