Shrink

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Diddley Bow kirjoitti:Kaikkea sitä itsestään oppii kun Internettiin kirjoittaa. Olen parantunut. Kenen jalkoja mä saan suudella?
Et kenenkään, senkin tunteeton kusipää!11
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 1611
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja KKK »

Ajattelin ajaa ketoapinan hallitusti alas, eilen siis illalla yksi nappi. Edelleen lounasaikaankin väsyttää ihan mahdottomasti. Ei toi määrä aikaisemmin ole tämmöistä tehnyt? Mitvit? Pudotetaan vaikka puolikkaaseen ja katsellaan viikon ajan, jos auttaisi. Ihan seinään tota ei viitsis katkaista kun sitä on kohta vuosi napsittu.

Tässähän pitää kohta lähteä kulmille säätämään jotain, kun ei meinaa hereillä pysyä.

Illalla joutuu taas haastamaan sosiaaliset kykynsä - mennä yksin bileisiin josta ei oikeasti tunne ketään, (muutaman naamatuttu sentään pitäisi olla), paikkaan jossa ei ole ikinä käynyt. Mulle äärimmäisen helppoja tällaiset (not!) :shock:
Amazing shit happens!
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3301
Liittynyt: 23.12.2005 23:36

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja Georgina »

kunhan nyt sivusta huutelen että kannattaakohan niitä itsekseen titrailla, oisko hyvä vielä puhua asiasta lekurin kans? Etenki jos niistä ei aiemmin ole tällaisia sivuoireita ollut, se väsyttäminen kun voi johtua muustakin kuin lääkkeistä.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Noppaelain
Elämätön Kitisijä
Viestit: 367
Liittynyt: 20.01.2011 2:33
Paikkakunta: Satunnainen

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja Noppaelain »

En ole kaikkien alojen asiantuntija, mutta onko kyse ketiapiinista? Joku juuri kirjoitti facebookissa unilääkkeuutiseen liityneessä keskustelussa, että ketiapiini on kaikin puolin erikoinen lääke. Pienellä annoksella käytetään nukkumisen avuksi, ja isommilla annoksilla se vaikutus vähenee. 25 mg toimii univaikeuksiin, kun taas neuroleptina käytetään n. 600 mg.
"säteilyä opiskelemaan pakotettu poliisiopistolainen"
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 1611
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja KKK »

Ihmettelinkin, miten jotkut kertovat nettipalstoilla rouhivansa tota satoja millgrammoja päivässä. Mä ajan tuon joka tapauksessa itseltäni alas. Mieluummin olen vaikka vähän ahdistunut kuin zombi.
Amazing shit happens!
Avatar
Kottarainen
Kitisijä
Viestit: 2081
Liittynyt: 18.01.2011 23:14

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja Kottarainen »

Diddley Bow kirjoitti:
Kottarainen kirjoitti:Joskus paranee vaihtamalla, joskus taas ei.
Ei kai kukaan ollut tarjoamassa vaihtamista? Vaihtamalla ei parane mikään.
En tarkoittanut ns lennosta vaihtamista, vaan oletusta siitä, ettei esim. setä KKK uskoakseni kuitenkaan tule olemaan loppuikäänsä parisuhteeton, vaikka nyt eroaisikin.
Kottarainen on luokiteltu yhdeksi maailman sadasta haitallisimmasta vieraslajista.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 1611
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja KKK »

Aamut on kyllä paljon helpompia pienemmällä neurolepti-annoksella, mutta yöllä vastaavasti uni levotonta ja katkonaista. No, se oli odotettavissakin. Samalla tiellä silti jatkan, sanoi psyko mitä tahansa.
Amazing shit happens!
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 3775
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: (juna)Kisko

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Mä voisin nukkua koko ajan. Toisaalta jaksan olla hereillä vaikka vuorokauden, jos huvittaa. Yleensä ei huvita. Nyt olen hereillä, kun olen ottanut piristävää eli alkoa. Jos en olis ottanut, niin nukkuisin taas ja taas ja taas.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 1611
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja KKK »

Nappien vähennys jatkuu.
Vielä kun saisi kotoa kaiken, mitä haluaa / ansaitsee / tarvitsee, niin kaikki olis hyvin.
Amazing shit happens!
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 1611
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja KKK »

Viikon verran mietitty, että lähtiskö nostelemaan. Talo myyntiin, yhteishuoltajuus jne. Tää tuntuu enemmän kahden sisaruksen kimppakämpältä kuin avioliitolta.
Amazing shit happens!
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

KKK kirjoitti:Viikon verran mietitty, että lähtiskö nostelemaan. Talo myyntiin, yhteishuoltajuus jne. Tää tuntuu enemmän kahden sisaruksen kimppakämpältä kuin avioliitolta.
Mielestäni isoja muutoksia ei pidä tehdä nopealla aikataululla.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 1611
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja KKK »

En mä vielä muuttoautoa olekaan soittanut. Olen vaan aika vakuuttunut, että tähän tuhkaan ei liekkiä saa vaikka suihkumoottorilla puhaltaisi.

Enkä mä halua elää jossain vitun sisarusavioliitossa hamaan hautaan saakka. Kutsukaa tätä sitten vaikka keski-iän kirsiksi. Prätkä, mustetta nahassa ja rinkulaa korvissa onkin jo ennestään ;)
Viimeksi muokannut KKK, 13.10.2013 18:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Amazing shit happens!
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 1570
Liittynyt: 28.01.2011 23:35
Viesti:

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Louis CK: Divorced and Best Dad
http://www.youtube.com/watch?v=J1eAfpekWgQ
Moottoritie Töölön läpi ry.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Oon alkanu toivomaan, että päätyisin vielä aikuiseksi avioerolapseksi. Ainakin vuoden voisivat koittaa erillään asumista, ja sitten palata vanhaan jos erossa oleminen on epämukavampaa kuin yhdessä oleminen. Alkaa mennä käämi tähän ilmapiiriin, enkä tosin ole ainoa. Ja äitini huoli on, että muutokset on isälle niin vaikeita. Niin ovat juu, mutta vittumaisempaa on tämä jatkuva negatiivinen paska, oli tosi lähellä eilen, etten lähtenyt hotelliin. Minusta juuri nyt olisi erinomainen tilanne koittaa asumuseroa ilman sen suurempaa draamaa, kun elinvuosia on kuitenkin vielä oletettavasti jäljellä, mutta ei tuhlattavaksi saakka.
Prepare for the worstest.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja Vesper »

nowaysis kirjoitti:Oon alkanu toivomaan, että päätyisin vielä aikuiseksi avioerolapseksi. Ainakin vuoden voisivat koittaa erillään asumista, ja sitten palata vanhaan jos erossa oleminen on epämukavampaa kuin yhdessä oleminen. Alkaa mennä käämi tähän ilmapiiriin, enkä tosin ole ainoa. Ja äitini huoli on, että muutokset on isälle niin vaikeita. Niin ovat juu, mutta vittumaisempaa on tämä jatkuva negatiivinen paska, oli tosi lähellä eilen, etten lähtenyt hotelliin. Minusta juuri nyt olisi erinomainen tilanne koittaa asumuseroa ilman sen suurempaa draamaa, kun elinvuosia on kuitenkin vielä oletettavasti jäljellä, mutta ei tuhlattavaksi saakka.
Ehdotin äidilleni samaa. Sain vastaukseksi, että ei noin vanhaa ukkoa voi enää pihalle heittää.
Work like a captain, play like a pirate.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Omilla vanhemmilla on ollut soutuhuopaa viimeiset ainakin 15 vuotta. Sellaista usein huonoa ilmapiiriä heilläkin, eikä heillä monasti ole ollut mukava kyläillä. En ole koskaan neuvonut ihmisuhdeasioissa kumpaakaan. Olen mieltänyt, ettei se kyllä minulle kuulu.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 4487
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja exsu »

^ Toisaalta vanhemmilla voi olla kova syyllisyys aikuistenkin lasten tunteista eroon liittyen. Jos lapsen mielipide on, että ero voisi olla helpotus, niin se ehkä vie sitä syyllisyyttä vähän pois.
Baby, we should hit the south of France
So you could run around without them pants.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Alkaa olemaan ukko niin huonossa hapessa, että olisi mahdollisuus mutsillakin viettää muutama vuosi omillaan rauhassa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 3989
Liittynyt: 19.08.2005 14:09
Paikkakunta: Hki

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja annepa »

Vesper kirjoitti:
nowaysis kirjoitti:Oon alkanu toivomaan, että päätyisin vielä aikuiseksi avioerolapseksi.
Ehdotin äidilleni samaa. Sain vastaukseksi, että ei noin vanhaa ukkoa voi enää pihalle heittää.
Meillä syy on se, että "se varmasti juo ittensä hengiltä". Oikea syy lienee se, että pitää olla parisuhteessa. Kerrassaan pitää, koska niin pitää olla! Kun meillä (siis mulla ja hellulla) meni tosi huonosti ja sanoin, että ero on vaihtoehto, niin reaktio oli välitön kieltäminen, koska "ei ihmisen ole hyvä olla yksin". Miten tuo nainen on onnistunut kasvattamaan musta täysin erilailla ajattelevan kuin itsestään?

Toisaalta oon ärähtäny isällekin, että jos vaimos on niin hirvee että sille pitää jatkuvasti äristä, niin lähe kuule käveleen.

Ja mitään ei tapahu.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 6842
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Avioerotilastot olisi uhan toisen näköisiä, jos kaikki onnettomat liitot päätyisivät eroon. Varmaan 75% tjsp. Tottumus/muutosvastarinta rules.
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Vanhemmilla tulee ens vuonna 50 vuotta täyteen naikkarissa. Olis kannattanut jättää korkeintaan puoleen.
Work like a captain, play like a pirate.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Ne (miehet) ovat harvassa, jotka eroavat omasta halusta, eikä uutta puolisoa ole kiikarissa tai katiskassa.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Ne (miehet) ovat harvassa, jotka eroavat omasta halusta, eikä uutta puolisoa ole kiikarissa tai katiskassa.
Jaa, että toi olisi sukupuolisidonnaista? En tiedä.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Kevennyksenä: Täti A soitti, että täti B, jonka mies jäi viime keväänä eläkkeelle, oli sanonut täti A:lle kärsivänsä kovasti oman ajan puutteesta. Ennen mies sentään oli töissä 8-16, nyt ovat yhdessä 24/7 ja mies kuulemma "komentelee" koko ajan :D Tämä pariskunta on aiemmin nähty tosi harmonisena, ja todellakin toistensa seurassa viihtyvinä. Liika on usein liikaa, vaikka kuinka tykkäisi.
Prepare for the worstest.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 6842
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Ne (miehet) ovat harvassa, jotka eroavat omasta halusta, eikä uutta puolisoa ole kiikarissa tai katiskassa.
Se on melkoista pelkuruutta tuhlata elämänsä sen pelossa että jää yksin. Yksinolo on miellyttävämpää kuin kurja kaksinolo. Lasten takia yhdessä olon voi vielä ymmärtää, mutta ei aikuisten lasten.
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Vastaa Viestiin