Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
ak
Kitinän uhri
Viestit: 593
Liittynyt: 14.08.2005 21:20

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja ak »

NuoriDaavid kirjoitti:Se max 15 menopaluuta vuodessa on koko perheen liput. Eli 3 menopaluuta/ sierainpari. Sillä ei varmaan saa businestä koko perheelle? Säilyykö noi pisteet kuinka pitkään?
5 vuotta voimassa. Pisteet pitää ottaa mun käsityksen mukaan jokaisen perheenjäsenen omalle kortille, en ole varma saako noita jotenkin siirreltyä perheen sisällä, mutta luulen, että ei. Joku voi korjata, jos olen väärässä.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 4453
Liittynyt: 17.02.2011 14:04

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja elco »

ak kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Se max 15 menopaluuta vuodessa on koko perheen liput. Eli 3 menopaluuta/ sierainpari. Sillä ei varmaan saa businestä koko perheelle? Säilyykö noi pisteet kuinka pitkään?
5 vuotta voimassa. Pisteet pitää ottaa mun käsityksen mukaan jokaisen perheenjäsenen omalle kortille, en ole varma saako noita jotenkin siirreltyä perheen sisällä, mutta luulen, että ei. Joku voi korjata, jos olen väärässä.
Saa siirtää, mutta se maksaa. KVG on aina oikea vastaus: http://www.finnair.com/FI/FI/finnair-pl ... nnair-plus
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 6738
Liittynyt: 04.11.2007 3:11

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Gat »

Mitä jänikselle voisi tarjota? Paitsi haulikkoa.
Pihallani asuu keskenkasvuinen rusakko. Juoksentelee, pomppii, ennen kaikkea syö koko ajan apilaa, voikukan lehtiä ja ruohoakin.

Joko lihottaakseni sitä paistiksi tai hyvää hyvyyttäni olen viikon verran yrittänyt tyrkyttää sille oikein paperilautasilla kaalia, porkkanaa ja omenaa pilkottuna. Alkuun ei kelvannut ollenkaan. Sitten söi kaalin ja omenan loppuun mutta nyt taas ei kelpaa. Porkkanaan ei koske ollenkaan, oliko Väiski Vemmelsääri väärää tietoa. Edit: Juuri nyt porkkana ensimmäistä kertaa maistuukin! Ikkunasta näen.

Mutta aika nirsoa on. Luulisi että nuo olisi vaihtelua pihakasveille. Ehkä vaativat totuttelua? Mitä lemmikkikaneille syötetään?
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 6842
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Gat kirjoitti:Mutta aika nirsoa on. Luulisi että nuo olisi vaihtelua pihakasveille. Ehkä vaativat totuttelua? Mitä lemmikkikaneille syötetään?
http://www.pesu.org/index.php/materiaal ... iden-hoito
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Avatar
Kottarainen
Kitisijä
Viestit: 2081
Liittynyt: 18.01.2011 23:14

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Kottarainen »

Gat kirjoitti:Mitä jänikselle voisi tarjota? Paitsi haulikkoa.
Pihallani asuu keskenkasvuinen rusakko. Juoksentelee, pomppii, ennen kaikkea syö koko ajan apilaa, voikukan lehtiä ja ruohoakin.

Joko lihottaakseni sitä paistiksi tai hyvää hyvyyttäni olen viikon verran yrittänyt tyrkyttää sille oikein paperilautasilla kaalia, porkkanaa ja omenaa pilkottuna. Alkuun ei kelvannut ollenkaan. Sitten söi kaalin ja omenan loppuun mutta nyt taas ei kelpaa. Porkkanaan ei koske ollenkaan, oliko Väiski Vemmelsääri väärää tietoa. Edit: Juuri nyt porkkana ensimmäistä kertaa maistuukin! Ikkunasta näen.

Mutta aika nirsoa on. Luulisi että nuo olisi vaihtelua pihakasveille. Ehkä vaativat totuttelua? Mitä lemmikkikaneille syötetään?
Ruoho niiden lemmikkienkin suurinta herkkua on aina ollut, ainakin mun lapsuudenpupujen. Meidän pihalla on pölynimurinkokoinen rusakko, joka diggaa myös suuresti apiloita. Kasvata sille lisää apilaa.
Kottarainen on luokiteltu yhdeksi maailman sadasta haitallisimmasta vieraslajista.
Fiona
Elämätön Kitisijä
Viestit: 342
Liittynyt: 12.08.2011 15:24

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Fiona »

Paljonko teinitytölle annetaan rahaa rippilahjaksi, että on iloinen? Ehkä 40-50 euroa?
Logic will get you from A to Z; imagination will get you everywhere ― Albert Einstein
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Fiona kirjoitti:Paljonko teinitytölle annetaan rahaa rippilahjaksi, että on iloinen? Ehkä 40-50 euroa?
Stetson-Harrison: 50 minimi.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Fiona
Elämätön Kitisijä
Viestit: 342
Liittynyt: 12.08.2011 15:24

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Fiona »

NuoriDaavid kirjoitti:
Fiona kirjoitti:Paljonko teinitytölle annetaan rahaa rippilahjaksi, että on iloinen? Ehkä 40-50 euroa?
Stetson-Harrison: 50 minimi.
Ok, kiitos. Hyvä tietää vähän missä hintaluokassa teinien lahjaodotukset liikkuvat.
Logic will get you from A to Z; imagination will get you everywhere ― Albert Einstein
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1551
Liittynyt: 11.11.2012 17:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja MrM »

Huntti tai et oo sukua.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Avatar
Sleazoid
Elämätön Kitisijä
Viestit: 346
Liittynyt: 16.08.2005 3:02
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Sleazoid »

Osaisko joku suositella pätevää ja kohtuuhintaista firmaa pääkaupunkiseudulta hoitamaan parketin hiomisen ja lakkaamisen?
henkilökohtaista kukoistusvastuuta rakenteellisen politiikan kustannuksella korostava puolivillainen sosiaalinen teoretisointi
Avatar
ak
Kitinän uhri
Viestit: 593
Liittynyt: 14.08.2005 21:20

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja ak »

Sleazoid kirjoitti:Osaisko joku suositella pätevää ja kohtuuhintaista firmaa pääkaupunkiseudulta hoitamaan parketin hiomisen ja lakkaamisen?
En osaa suositella mitän firmaa, mutta käytettiin omassa rempassa tommosta palvelua pariin eri urakkaan: http://kodinremontit.fi/

Kokemukset oli vähän vaihtelevat. Katon tasotukseen & maalaamiseen löytyi hyvä duunari joka päätyi sitten tekemään vähän muutakin. Lattian hionut firma alkoi vängätä hinnasta jälkikäteen yms.
Avatar
Kottarainen
Kitisijä
Viestit: 2081
Liittynyt: 18.01.2011 23:14

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Kottarainen »

Mun pitää pukeutua eräästä tarkemmin määrittelemättömästä syystä Robinin faniksi.

1) Minkä ikäiseksi mun pitäisi pukeutua?
2) Mitä pitää pukea päälle että näyttää sen ikäiseltä?
3) Oisko jotain sanontoja tai maneereja jotka sopisi ko. ikäkauteen?

Olen pihalla oleva calccis.
Kottarainen on luokiteltu yhdeksi maailman sadasta haitallisimmasta vieraslajista.
Hans Jörgen
Kitinän uhri
Viestit: 824
Liittynyt: 29.07.2011 4:26

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Hans Jörgen »

^
1. Kts. video
2. Kts. video
3. Esim. "I know you want it".


Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4210
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja huima »

^Best. response. Ever.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 3775
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: (juna)Kisko

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Lol, problem solved ainakin vaatteiden osalta :D
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Kottarainen
Kitisijä
Viestit: 2081
Liittynyt: 18.01.2011 23:14

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Kottarainen »

Googletin. Robin on 15-vuotias. Oletan että fanit ovat noin 8-12 -vuotiaita. Videon puvustuksessa luulisin näyttäväni noin 30 vuotta yli-ikäiseltä, lisäksi joutuisin luultavasti putkaan tai suljetulle. Se ei ole tavoite.

Papparaisten vinkit ovat toki tervetulleita edellyttäen että ne on tehneet jälkikasvunsa ajallaan.
Kottarainen on luokiteltu yhdeksi maailman sadasta haitallisimmasta vieraslajista.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Sisäinen perttini sanoo, että Robin saattaa olla vähän vanhempienkin mieleen...

http://www.iltalehti.fi/popstars/201308 ... 4_ps.shtml
Work like a captain, play like a pirate.
Avatar
Kottarainen
Kitisijä
Viestit: 2081
Liittynyt: 18.01.2011 23:14

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Kottarainen »

Täysi-ikäiset Robin-fanit on kyllä minusta ennen pedobeareja kuin mitään leikkisiä puumia.
Kottarainen on luokiteltu yhdeksi maailman sadasta haitallisimmasta vieraslajista.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Veikkaan, että jos haet vaatteet tästä katalogista, niin tuskin menee kauheasti pieleen

http://www.hm.com/fi/subdepartment/KIDS?Nr=4294945037
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Kottarainen
Kitisijä
Viestit: 2081
Liittynyt: 18.01.2011 23:14

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Kottarainen »

:sir:
Kottarainen on luokiteltu yhdeksi maailman sadasta haitallisimmasta vieraslajista.
Avatar
Kottarainen
Kitisijä
Viestit: 2081
Liittynyt: 18.01.2011 23:14

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Kottarainen »

http://www.hm.com/fi/product/10799?arti ... le=10799-C

Tää vois olla hitti. Enää tosin pitäisi tietää kuka on Justin Bieber. Googletan!
Kottarainen on luokiteltu yhdeksi maailman sadasta haitallisimmasta vieraslajista.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 3775
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: (juna)Kisko

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Tässä on kyllä asennetta ja angstia: Yeah right plus seepralegginsit! Pakko saada.

http://www.hm.com/fi/product/14994?article=14994-A
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 6738
Liittynyt: 04.11.2007 3:11

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Gat »

Minua kun niin kiinnostaa nuorten naisten tirkistelyvídeot.... no en laita tähän niitä karumpia venäläisistä uimahalleista vaan tämän:

http://xhamster.com/movies/1987338/spyc ... _girl.html

...niin kysymykseeni: Tuontapaisista dokumenteista tai "dokumenteista" olen saanut vaikutelman, että naiset rasvailevat alastonta vartaloaan suihkun jälkeen. Miksi? En ole nähnyt miesten öljyävän itseään tuolloin, vaikka homoista en niin tiedä. Siis miksi naiset rasvaavat itseään? Onko siinä joku ero miehen ja naisen ihofysiologiassa? Laitetaanko sitä rasvaa ihan joka "paikkaan"? Millaista rasvaa?

Toisekseen kuten videolla, monet naiset ilmeisesti suihkun jälkeen kietovat pyyhkeestä jonkun ihme turbaanin päähänsä. Miksi? Opetetaanko niitä monimutkaisia kietomistekniikoita äidiltä tyttärelle tai jotain?
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 3775
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: (juna)Kisko

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

1. En usko, että kaikki naiset rasvaavat koko kehoaan suihkun jälkeen. Itse voitelen naamarin ja kaulan ja tarvittaessa käsivarret ja sääret, jos on kuivakka olo. Vartalovoiteita on erilaisia, jotkut mukamas kiinteyttää jne.

2. Tukka kuivuu ja on poissa tieltä siellä turbaanissa sen aikaa, kun hoidellaan voitelu. Ei myöskään ole kiva, jos hiuksista ropisee pisaroita. Turbaania ei siis yleensä pidetä päässä kuin hetki (tai ainakaan minä en pidä, koska en halua että tukka ummehtuu siellä rätin sisällä).
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 6738
Liittynyt: 04.11.2007 3:11

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Gat »

Sori vaihdoin quottien järjestystä.
Kreitsu kirjoitti: 2. Tukka kuivuu ja on poissa tieltä siellä turbaanissa sen aikaa, kun hoidellaan voitelu. Ei myöskään ole kiva, jos hiuksista ropisee pisaroita. Turbaania ei siis yleensä pidetä päässä kuin hetki (tai ainakaan minä en pidä, koska en halua että tukka ummehtuu siellä rätin sisällä).
Hmmm... Mutta eikös se tukka kuivuisi paremmin vapaassa ilmakuivatuksessa eikä turbaanin sisällä? Itse tunnustan, että koska oma tukkani kasvaa lähinnä paksuutta, ja harvemmin parturissa käyn... niin oikein paksuksi päästyä (harvoin) suihkussa käytyäni vedän paitsi käteen myös päähän tosi Tiukan pipon. En ihan Märkänä vaan Karvan vähän ilmakuivahdettua. Jota pipoa pidän yön ylikin. Litistää pehkoa. Vaikutelma tosin ei ole metroseksuaallisen viehättävä sittenkään. Kunhan saa ihmiset kauhistelemaan minua vähemmän, tai ainakin pilkkaamaan vähemmän avoimesti. Metroseksuaalit kai geelihipsivät, mikä on homoa.
Kreitsu kirjoitti:1. En usko, että kaikki naiset rasvaavat koko kehoaan suihkun jälkeen. Itse voitelen naamarin ja kaulan ja tarvittaessa käsivarret ja sääret, jos on kuivakka olo. Vartalovoiteita on erilaisia, jotkut mukamas kiinteyttää jne.
Mutkun miehistä muut kuin nykyiset metroseksuaalit (jaa jo, joita kai ne kaikki jo on) ei tunne tarvetta rasvailla itseään ellei ole ihan rohtuneita. Onko naisilla mukamas erilainen iho? Vai olisiko, että pesevät ihan liikaa nin että nahkansa kesii ja/tai kun aina käyttää rasvaa, iho addiktoituu sille keinotekoiselle kamalle eikä tuota enää omaa naarasöljyä? Tai jos naiset rasvaavat ulkonäkönsä takia, niin tekeekö nainen tuon voitelemisen:

a) Sen varalta että Mies tsekkailee alastonta vartaloaan? (niinkuin ihon kunnon nyanssit silloin olisivat tärkein asia eikä Pillu, hah)
Vai b) siksi että muut naiset tsekkailevat alastonta vartaloaan?
Vai c) (oikea virallinen vastaus?) itsensä takia?
Niin vaiko oikeasti d) Naiset hierovat vartaloaan rasvalla koska siten kokevat eroottista mielihyvää?

Suurkiitos muuten mielikuvasta!
Kai käsität, että juuri nyt ajattelen sinua pyyhe päässä mutta muuten ihan alastomana rasvaamassa Paikkojasi? Voisitko minun mielikseni seuraavan kerran hellästi hyväillen rasvata myös ne pikkupystytisusi ja myös sisäreitesi ja peppusi, varmasti muistaen että minä ajattelen juuri Sinun tekevän niin? Niisk. On tää siis niin herkkää!
Vastaa Viestiin