perjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 4487
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: perjantai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Mulla on uudet rillit! Nää on hienot, näytän melkein aikuiselta.
Baby, we should hit the south of France
So you could run around without them pants.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: perjantai

Viesti Kirjoittaja exPertti »

^ *pohtii miltä silmälasipäinen exsu näyttää*
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 6842
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: perjantai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

exPertti kirjoitti:^ *pohtii miltä silmälasipäinen exsu näyttää*
Olisko parempi pelkissä silmälaseissa vai pitäiskö olla tuulipuku ja?
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 4487
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: perjantai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Kyllä mä oon lähes parhaimmillani pelkissä silmälaseissa.
Baby, we should hit the south of France
So you could run around without them pants.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4792
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: perjantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^Kyllä mulle kävis vaikka vielä ilman laseja, saati muita!

Pukkoo lommoo!11111
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 5993
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: perjantai

Viesti Kirjoittaja aasi »

exsu kirjoitti:Mulla on uudet rillit! Nää on hienot, näytän melkein aikuiselta.
Hienoa! Vaan hetkinen - missäs mun rillit on!? Toimitusaikaa luvattiin viikko - pari, ja tässähän on kohta kaksi mennyt.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: perjantai

Viesti Kirjoittaja exPertti »

exsu kirjoitti:Kyllä mä oon lähes parhaimmillani pelkissä silmälaseissa.
Uskon kyllä tämän, mutta ihan häveliäästi pidin mielikuvissa suurimman osan vaatteista päällä. :)

Tixin fantasiat ovat kyllä hmmm, ehkä hän onkin se jolta pitäisi kysyä se mekkokysymys.
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 6842
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: perjantai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Unohdin ettei pertti kiihotu jos ei ole vielä -60% hintalappu kiinni.
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: perjantai

Viesti Kirjoittaja exPertti »

So Hard kirjoitti:Unohdin ettei pertti kiihotu jos ei ole vielä -60% hintalappu kiinni.
Lyön vetoa, että tämä lähetettiin 4G yhteydellä sävy sävyyn Volkkarin kanssa olevasta lumiasta. Lähettäjällä jokerihymy päällä. 'why so serious'
Came here for school, graduated to the high life
prosessi
Kitinän uhri
Viestit: 716
Liittynyt: 13.11.2010 15:05

Re: perjantai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Itsekritiikki estää näköjään nykyään kaiken kitinäkirjoitteluni. Outoa. Liittyy ilmeisesti siihen, että niin moni teistä nykyään omistaa palasen osaamistani, ja pelkään tyhmillä viesteilläni tuottavani pettymystä. Tätä en osannut arvata etukäteen.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 3775
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: (juna)Kisko

Re: perjantai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

prosessi kirjoitti:Itsekritiikki estää näköjään nykyään kaiken kitinäkirjoitteluni. Outoa. Liittyy ilmeisesti siihen, että niin moni teistä nykyään omistaa palasen osaamistani, ja pelkään tyhmillä viesteilläni tuottavani pettymystä. Tätä en osannut arvata etukäteen.
Mitä osaamista? Ennakkopelot hiiteen, ei täällä tarvitse päteä :P Nimim. itsekritiikki perseessä
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
prosessi
Kitinän uhri
Viestit: 716
Liittynyt: 13.11.2010 15:05

Re: perjantai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Kreitsu kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Itsekritiikki estää näköjään nykyään kaiken kitinäkirjoitteluni. Outoa. Liittyy ilmeisesti siihen, että niin moni teistä nykyään omistaa palasen osaamistani, ja pelkään tyhmillä viesteilläni tuottavani pettymystä. Tätä en osannut arvata etukäteen.
Mitä osaamista? Ennakkopelot hiiteen, ei täällä tarvitse päteä :P Nimim. itsekritiikki perseessä
Maailmanvalloitusosaamista tietenkin! Kyllä siitä vähän paineita pätemisen suhteen tulee, että 12 kitinäläistä on laittanut ihan oikeaa rahaa kiinni toiseen yritykseemme tonnitolkulla, vaikka se raha tuossa yhtiössä kulurakenteen takia ihan turvassa onkin. Alan kyllä ymmärtää miksi suurin osa yritysjohtajista on psykopaatteja, sillä olisi paljon helpompaa, ellei tarvitsisi jatkuvasti miettiä sijoittajien ajatuksia ja tunteita.

Oma riskinotto kyllä kasvaa koko ajan. Emoyhtiössä kieltäydyimme nyt jo toisen suursijoittajan rahoista, koska nekin olisivat halunneet sotkeutua suoraan operatiiviseen toimintaan, ja aiemmassa työssäni olen vähän liiankin hyvin päässyt näkemään mitä ns. tyhmä raha saa yrityksissä aikaan. Onneksi pankitkin tykkäävät meistä, joten emoyhtiön uuden työntekijämme palkkoja aletaan maksamaan kivasti lainarahalla, jonka osavakuutena tosiaan on oma koti. Sitä voi sitten kotona katsella, miten kerran kuussa vajaat kolme neliötä asunnosta katoaa palkkoihin. Mutta oikeastaan tuo malli on yrityksen kannalta hyvä, koska se pakottaa palkkaamaan päteviä ihmisiä. Olisi oikeasti oman kodin kannalta vaarallista palkata halpoja ihmisiä, joiden työn tuloksista ei voi olla varma, joten vaikka oma palkka vielä toistaiseksi on pyöreät 0,-/kk, on työntekijöillä oikeasti kilpailukykyiset palkat. Ja kun rekrytoitavat ovat käytännössä lähinnä olleet miehen ompeluseuran jäseniä, voi olla aika varma taidoistakin.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 4453
Liittynyt: 17.02.2011 14:04

Re: perjantai

Viesti Kirjoittaja elco »

prosessi kirjoitti: Maailmanvalloitusosaamista tietenkin! Kyllä siitä vähän paineita pätemisen suhteen tulee, että 12 kitinäläistä on laittanut ihan oikeaa rahaa kiinni toiseen yritykseemme tonnitolkulla, vaikka se raha tuossa yhtiössä kulurakenteen takia ihan turvassa onkin.
Voisiko joku oikeita rahojaan oikeasti sijoittanut kitinäläinen identifioida itsensä ja kertoa motivaatioistaan?
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4210
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: perjantai

Viesti Kirjoittaja huima »

elco kirjoitti:
prosessi kirjoitti: Maailmanvalloitusosaamista tietenkin! Kyllä siitä vähän paineita pätemisen suhteen tulee, että 12 kitinäläistä on laittanut ihan oikeaa rahaa kiinni toiseen yritykseemme tonnitolkulla, vaikka se raha tuossa yhtiössä kulurakenteen takia ihan turvassa onkin.
Voisiko joku oikeita rahojaan oikeasti sijoittanut kitinäläinen identifioida itsensä ja kertoa motivaatioistaan?
^Täällä.

Pääsee yhtiökokouksessa ryyppäämään elokuva-alan vaikuttajien kanssa.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 4453
Liittynyt: 17.02.2011 14:04

Re: perjantai

Viesti Kirjoittaja elco »

^ Edellinen sijoitus studioravintolaan menikin jo.

Muita?
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
prosessi
Kitinän uhri
Viestit: 716
Liittynyt: 13.11.2010 15:05

Re: perjantai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

elco kirjoitti:^ Edellinen sijoitus studioravintolaan menikin jo.

Muita?
Koska itse olen sijoittanut tuohon hommaan käytännössä koko omaisuuteni ja elämäni, saan ehkä itsekin kertoa:
Maailmassa on virhe, jonka osaamme korjata. Päätin ryhtyä paskanpuhujasta toteuttajaksi.
Avatar
musta muumio
Elämätön Kitisijä
Viestit: 259
Liittynyt: 20.01.2011 15:06

Re: perjantai

Viesti Kirjoittaja musta muumio »

Mä sijoitin kans. Oon viimeks kuluneen vuoden aikana kokeillut jo muitakin tosi outoja juttuja, kuten telttailua ja avantouintia, niin oon valmis jo kokeilemaan osakkeiden ostoakin. Tosin en pääse mun kesätyöstä livistämään yhtiökokoukseen. Haluuks elco valtakirjalla ryyppäämään elokuva-alan vaikuttajien kanssa?
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4210
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: perjantai

Viesti Kirjoittaja huima »

elco kirjoitti:^ Edellinen sijoitus studioravintolaan menikin jo.
Täh, eihän se mennyt minnekään - vaan tuli takaisin, ihan kuten jo aiemmin sanoin.

Prööt.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 3775
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: (juna)Kisko

Re: perjantai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

prosessi kirjoitti:
Koska itse olen sijoittanut tuohon hommaan käytännössä koko omaisuuteni ja elämäni, saan ehkä itsekin kertoa:
Maailmassa on virhe, jonka osaamme korjata. Päätin ryhtyä paskanpuhujasta toteuttajaksi.
Miksi minä en ole kuullut tällaisesta mitään! Onnea matkaan, ihan aidosti tarkoitan tätä. Kuulostaa hienolta, vaikken tajua, mistä on kyse :)
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
prosessi
Kitinän uhri
Viestit: 716
Liittynyt: 13.11.2010 15:05

Re: perjantai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

^Ei kovin paljoa vielä voi puhua julkisesti. Osakeannin mainitsin täällä, mutten kertonut sen tarkemmin julkisesti mistä on kyse, vaan vain tietoa pyytäneille sähköpostitse.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 4453
Liittynyt: 17.02.2011 14:04

Re: perjantai

Viesti Kirjoittaja elco »

prosessi kirjoitti: Maailmassa on virhe, jonka osaamme korjata. Päätin ryhtyä paskanpuhujasta toteuttajaksi.
Joo, ei siinä mitään - aina hieno homma kun joku ryhtyy yrittäjäksi.

Mietin vaan tuota sijoitushommaa siltä kantilta, että eikös sulla pitänyt olla eduskuntavaaleissakin hyvät saumat mennä läpi?
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 4453
Liittynyt: 17.02.2011 14:04

Re: perjantai

Viesti Kirjoittaja elco »

musta muumio kirjoitti:Haluuks elco valtakirjalla ryyppäämään elokuva-alan vaikuttajien kanssa?
Jos vaihtoehtona on pallogrillaaminen niban ja munaajan kanssa niin etsin lisää vaihtoehtoja.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
prosessi
Kitinän uhri
Viestit: 716
Liittynyt: 13.11.2010 15:05

Re: perjantai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

elco kirjoitti:Mietin vaan tuota sijoitushommaa siltä kantilta, että eikös sulla pitänyt olla eduskuntavaaleissakin hyvät saumat mennä läpi?
Ei pitänyt. Vaalihomman tavoitteena kohdallani oli, että pääsin kurkkaamaan kulissien taakse, ei eduskuntaan pääsy, ja koko hommahan sai alkunsa täällä kitinässä kirjoittamastani omasta mielestäni koomisesta tekstistä aiheeseen liittyen. En käyttänyt siihen luonnollisestikaan rahaakaan, toisin kuin oikeat ehdokkaat. Vaalien aikaanhan raskauteni oli jo pitkällä, eli olisi lähinnä ollut katastrofi, jos olisin tullut valituksi, mutta onneksi sitä riskiä ei ollut. Jos olisi alkanut näyttää siltä, että riski olisi ollut realisoitumassa, olisin vedonnut raskauteeni ja vetäytynyt kokonaan vaaleista.
prosessi
Kitinän uhri
Viestit: 716
Liittynyt: 13.11.2010 15:05

Re: perjantai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

elco kirjoitti:Jos vaihtoehtona on pallogrillaaminen niban ja munaajan kanssa niin etsin lisää vaihtoehtoja.
Eipä heistä kumpikaan ole sijoittanut. On itse asiassa mielenkiintoista, että nekin pari henkilöä, jotka sijoittivat ilman että olisin ikinä edes tavannut heitä, ovat henkilöitä joista olen kitinässä saanut positiivisen kuvan, eikä kukaan sellainen, josta minulla ei olisi positiivista kuvaa, edes pyytänyt kertomaan lisää. Silloin kun puhutaan ihan oikean rahan sijoittamisesta, on luottamus aina tärkeässä roolissa, olipa kyseessä sitten pörssiyritys tai start uppi, joten on aika luontevaa, etteivät sellaiset henkilöt ole kiinnostuneita, jotka yksinkertaisesti eivät pidä minusta henkilönä. Ja niba tai manaaja tuskin pitävät.
prosessi
Kitinän uhri
Viestit: 716
Liittynyt: 13.11.2010 15:05

Re: perjantai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Pitipä oikein kaivaa esiin se pelleilyviesti, josta tuo vaalileikki lähti liikkeelle: https://kitina.net/viewtopic.php?f=1&t= ... i&start=75 Jotenkin tyylikästä, että olen kirjoittanut viestin ketjuun, jossa käsitellään suunnitelmia, joita tuskin tulee toteuttamaan...
Vastaa Viestiin