Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Tänään divariin (Kulkukatin poika) ja terassille.

Vitsi:

- Kasvit kasvavat nopeammin kun puhut niille.
- Mutta kun en puhu pelargoniaa... :lol:

Toivottavasti ylläolevaa ei tarvitse selittää. Edes manaajalle.

Väriä pitää myös olla. Faija osti taas hernekeittoa ja ryynimakkaraa ja sanoi että tule hakemaan. Menen suosista.

Päivän siteeraus:

"Kartioleikkaukset-biisi sai minut miettimään, olenko hullu." - Kari Peitsamo :shock:

Homeboy
a-luokan kotimainen marinoitu ryynimakkara salaattikastikkeella, portugalin keittiömestariliiton suosittelema
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1661
Liittynyt: 17.01.2011 19:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1551
Liittynyt: 11.11.2012 17:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja MrM »

Stadinarska kirjoitti:Tämä on kirjoitukseni, joka tiivistää Kitinän "kohtaloni" ja johon tarvittaessa tulen vetoamaan ja viittaamaan.
TOIVOTAAN, että tämä kertomukseni mukainen asia loppuu kuin kanan lento tähän paikkaan! Saahan unelmia olla!


ALKAA

Kyllähän minä sen näen, että monet miespuoliset ja yksi tai kaksi naista haluaa minulle pahaa jostain ihmeen syystä.

Mutta kuten jo edellisen lauseen lopussa sanoin, en kyllä tosiaankaan ymmärrä mitä varten!
Et tietenkään ymmärrä, ja minäpä kerron tässä nyt miksi et ymmärrä. Siksi, koska olet patologisesti narsistinen ihminen. Sinun narsismisi on hyökkäävämpää, päällekäyvempää ja eniten erioikeuksia ja erityiskohtelua vaativaa mitä olen koskaan kenessäkään ihmisessä nähnyt. Sinun kykysi tulkita omaa narsismiasi tai nähdä itsessäsi narsistisuutta taas on surkeinta mitä olen kenessäkään ihmisessä koskaan nähnyt.

Sinun kohtalosi ei ole mikään alkuaikojen pellehermannityylin syy, vaan muutut vuosi vuodelta vain ärsyttävämmäksi, narsistisemmaksi, enemmän huomiota, "omaa oikeutta" ja erityiskohtelua vaativammaksi, kuten sellaiset patologiset narsistit tekevät, jotka eivät kykene minkäänlaiseen itsereflektioon ja näkemään omaa narsistisuuttaan. Teistä tulee vain ärsyttävämpiä, vittumaisempia, itsekeskeisempiä ja omaa kaltoinkohtelua ruikuttavampia joka ikinen vuosi.

Tämän sanon siltä pohjalta, että olen itse narsistisesta perheestä lähtöisin. Äitini on patologisesti narsistinen ihminen, eikä kykene näkemään itsessään tai käytöksessään mitään vikaa. Mitään narsistista äidissäni ei hänen omasta mielestään ole, päin vastoin, hänhän oikein yrittää olla aina mukava kaikille! Hänhän suorastaan uhrautuu aina kaikkien muiden puolesta, ja ansaitsee sen vuoksi arvostusta, kunnioitusta ja erityiskohtelua!

Sinussa on hyvin paljon samaa kuin omassa äidissäni ja teidän kaltaiset ihmiset ainoastaan raastavat tappavan varmasti läheisensä loppuun emotionaalisina vampyyreina, jotka peittävät hyväntahtoisuuden fasadinsa alle marttyristisen, omia erityisoikeuksia sekä erityisarvostusta vaativan ja loppuviimeksi kostonhaluisen 5-vuotiaan loukatun pikkulapsen luonteen. Se on äärimmäisen rasittavaa ja kuluttavaa varsinkin silloin kun sitä ei pääse ignore-napilla karkuun. Te ette ole mitään muuta kuin kiljuvia, vahingoniloisia kauhukakaroita jotka hymyilevät ympäristölle "kaikkien kaveri" -maskillaan. Sen takia sinä olet niin vitun ärsyttävä, ja sen takia ihmiset alkavat sinua karttaa.

Ongelmaa kun lisää myös se ettet ole kovinkaan fiksu (vaikka itse toki niin kuvittelet), joten et osaa peittää narsistisia piirteitäsi edes laskelmoidusti. Sen vuoksi sinä olet vähän niinkuin sirkuspellemäinen karikatyyri narsistista, jolla kaikki ne stereotypiset narsistin piirteet ovat täysin loistoonsa puhjenneina vailla minkäänlaista filtteröintiä tai hillintää.

Tiedän sanoa tämän, koska olen tosiaan narsistin kasvattama ja tunnistan ne vittumaisen sukuperinnön piirteet itsessänikin. Mutta sen sijaan että olisin läpityperä torvensoittaja joka kuvittelisi ettei itsessä voisi olla mitään kritisoitavaa, pyrin analysoimaan itseäni, tunnistamaan narsistiset piirteeni ja tukahduttamaan ne ohjailemalla tuntemuksiani loogisen ajattelun, päättelyn ja ymmärryksen filttereiden läpi.

Joka ikinen kerta kun sinusta tuntuu ettet taaskaan ymmärrä niin palaa lukemaan tämä viesti. En aseta paljoa toivoa, mutta ehkä se lamppu sunkin päässäsi vielä joskus syttyy. Niin kauan kun et ymmärrä olevasi patologisesti narsistinen, mitään ei ole tehtävissä ja elämäsi tulee olemaan ihan yhtä konfliktirikasta varsinkin täällä kitinässä kuin mitä se nytkin on. Livenä kaltaisesi ihmiset on helppo välttää, jättää kutsumatta kekkereihin ja hymyillä ymmärtäväisesti sen hetken kun seurassasi joutuu kärsimään. Täällä taasen olet jokapäiväinen riesa ja sinua on hankala vältellä. Siksi sinä kuulet sen niin paljon suorempaan täällä mitä ihmiset sinusta oikeasti ajattelevat.

Herää, jumalauta.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Nergal kirjoitti:[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=xrRi25jZRFY[/youtube]
Tähän ei tuu linkkiä.

SA
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Homeboy65 kirjoitti:Tänään divariin (Kulkukatin poika) ja terassille.

Vitsi:

- Kasvit kasvavat nopeammin kun puhut niille.
- Mutta kun en puhu pelargoniaa... :lol:

Toivottavasti ylläolevaa ei tarvitse selittää. Edes manaajalle.

Väriä pitää myös olla. Faija osti taas hernekeittoa ja ryynimakkaraa ja sanoi että tule hakemaan. Menen suosista.

Päivän siteeraus:

"Kartioleikkaukset-biisi sai minut miettimään, olenko hullu." - Kari Peitsamo :shock:

Homeboy
a-luokan kotimainen marinoitu ryynimakkara salaattikastikkeella, portugalin keittiömestariliiton suosittelema
Kiitos taas Homeinen, jutustasi!

ET KAI VAAN loukkaantunut tuosta vitsikirjoituksesta- sulle paimenkirjeestä. pelästyin vallan kun et kommentoinut siihen mitään!

Olen niin luottanut sinuun kuin kiveen, että suurinpiirtein mun täytyy uskoa, että sitten ainoana ymmärrät nämä kirjoitukseni satiirina tietynlaista ihmistyyppiä kohtaan.

Eikö se asiakasjuttu kuitenkin ollut hauska. tarkoitus oli vitsailla bisnesmaailman kapeakatsoisesta ahneesta sanomamogulista, joka ei välitä oikeasti asiakkaasta vaan haluaa vain hänen rahansa.

Tuolla on nimittäin MrM:n hieno kirjoitus sinänsä, joka todella laittoi ajattelemaan!

Mutta vastaathan, että ymmärrät huumorini!

Stadinarska
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Stadinarska kirjoitti:
Homeboy65 kirjoitti:Tänään divariin (Kulkukatin poika) ja terassille.

Vitsi:

- Kasvit kasvavat nopeammin kun puhut niille.
- Mutta kun en puhu pelargoniaa... :lol:

Toivottavasti ylläolevaa ei tarvitse selittää. Edes manaajalle.

Väriä pitää myös olla. Faija osti taas hernekeittoa ja ryynimakkaraa ja sanoi että tule hakemaan. Menen suosista.

Päivän siteeraus:

"Kartioleikkaukset-biisi sai minut miettimään, olenko hullu." - Kari Peitsamo :shock:

Homeboy
a-luokan kotimainen marinoitu ryynimakkara salaattikastikkeella, portugalin keittiömestariliiton suosittelema
Kiitos taas Homeinen, jutustasi!

ET KAI VAAN loukkaantunut tuosta vitsikirjoituksesta- sulle paimenkirjeestä. pelästyin vallan kun et kommentoinut siihen mitään!

Olen niin luottanut sinuun kuin kiveen, että suurinpiirtein mun täytyy uskoa, että sitten ainoana ymmärrät nämä kirjoitukseni satiirina tietynlaista ihmistyyppiä kohtaan.

Eikö se asiakasjuttu kuitenkin ollut hauska. tarkoitus oli vitsailla bisnesmaailman kapeakatsoisesta ahneesta sanomamogulista, joka ei välitä oikeasti asiakkaasta vaan haluaa vain hänen rahansa.

Tuolla on nimittäin MrM:n hieno kirjoitus sinänsä, joka todella laittoi ajattelemaan!

Mutta vastaathan, että ymmärrät huumorini!

Stadinarska
En tietenkään loukkaantunut, päinvastoin. :)
Ymmärrän huumorisi.
Ei haittaisi jos kuitenkin pyrkisit vähän tiivistämään kirjoituksiasi. :wink:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

MrM kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:Tämä on kirjoitukseni, joka tiivistää Kitinän "kohtaloni" ja johon tarvittaessa tulen vetoamaan ja viittaamaan.
TOIVOTAAN, että tämä kertomukseni mukainen asia loppuu kuin kanan lento tähän paikkaan! Saahan unelmia olla!


ALKAA

Kyllähän minä sen näen, että monet miespuoliset ja yksi tai kaksi naista haluaa minulle pahaa jostain ihmeen syystä.

Mutta kuten jo edellisen lauseen lopussa sanoin, en kyllä tosiaankaan ymmärrä mitä varten!
Et tietenkään ymmärrä, ja minäpä kerron tässä nyt miksi et ymmärrä. Siksi, koska olet patologisesti narsistinen ihminen. Sinun narsismisi on hyökkäävämpää, päällekäyvempää ja eniten erioikeuksia ja erityiskohtelua vaativaa mitä olen koskaan kenessäkään ihmisessä nähnyt. Sinun kykysi tulkita omaa narsismiasi tai nähdä itsessäsi narsistisuutta taas on surkeinta mitä olen kenessäkään ihmisessä koskaan nähnyt.

Sinun kohtalosi ei ole mikään alkuaikojen pellehermannityylin syy, vaan muutut vuosi vuodelta vain ärsyttävämmäksi, narsistisemmaksi, enemmän huomiota, "omaa oikeutta" ja erityiskohtelua vaativammaksi, kuten sellaiset patologiset narsistit tekevät, jotka eivät kykene minkäänlaiseen itsereflektioon ja näkemään omaa narsistisuuttaan. Teistä tulee vain ärsyttävämpiä, vittumaisempia, itsekeskeisempiä ja omaa kaltoinkohtelua ruikuttavampia joka ikinen vuosi.

Tämän sanon siltä pohjalta, että olen itse narsistisesta perheestä lähtöisin. Äitini on patologisesti narsistinen ihminen, eikä kykene näkemään itsessään tai käytöksessään mitään vikaa. Mitään narsistista äidissäni ei hänen omasta mielestään ole, päin vastoin, hänhän oikein yrittää olla aina mukava kaikille! Hänhän suorastaan uhrautuu aina kaikkien muiden puolesta, ja ansaitsee sen vuoksi arvostusta, kunnioitusta ja erityiskohtelua!

Sinussa on hyvin paljon samaa kuin omassa äidissäni ja teidän kaltaiset ihmiset ainoastaan raastavat tappavan varmasti läheisensä loppuun emotionaalisina vampyyreina, jotka peittävät hyväntahtoisuuden fasadinsa alle marttyristisen, omia erityisoikeuksia sekä erityisarvostusta vaativan ja loppuviimeksi kostonhaluisen 5-vuotiaan loukatun pikkulapsen luonteen. Se on äärimmäisen rasittavaa ja kuluttavaa varsinkin silloin kun sitä ei pääse ignore-napilla karkuun. Te ette ole mitään muuta kuin kiljuvia, vahingoniloisia kauhukakaroita jotka hymyilevät ympäristölle "kaikkien kaveri" -maskillaan. Sen takia sinä olet niin vitun ärsyttävä, ja sen takia ihmiset alkavat sinua karttaa.

Ongelmaa kun lisää myös se ettet ole kovinkaan fiksu (vaikka itse toki niin kuvittelet), joten et osaa peittää narsistisia piirteitäsi edes laskelmoidusti. Sen vuoksi sinä olet vähän niinkuin sirkuspellemäinen karikatyyri narsistista, jolla kaikki ne stereotypiset narsistin piirteet ovat täysin loistoonsa puhjenneina vailla minkäänlaista filtteröintiä tai hillintää.

Tiedän sanoa tämän, koska olen tosiaan narsistin kasvattama ja tunnistan ne vittumaisen sukuperinnön piirteet itsessänikin. Mutta sen sijaan että olisin läpityperä torvensoittaja joka kuvittelisi ettei itsessä voisi olla mitään kritisoitavaa, pyrin analysoimaan itseäni, tunnistamaan narsistiset piirteeni ja tukahduttamaan ne ohjailemalla tuntemuksiani loogisen ajattelun, päättelyn ja ymmärryksen filttereiden läpi.

Joka ikinen kerta kun sinusta tuntuu ettet taaskaan ymmärrä niin palaa lukemaan tämä viesti. En aseta paljoa toivoa, mutta ehkä se lamppu sunkin päässäsi vielä joskus syttyy. Niin kauan kun et ymmärrä olevasi patologisesti narsistinen, mitään ei ole tehtävissä ja elämäsi tulee olemaan ihan yhtä konfliktirikasta varsinkin täällä kitinässä kuin mitä se nytkin on. Livenä kaltaisesi ihmiset on helppo välttää, jättää kutsumatta kekkereihin ja hymyillä ymmärtäväisesti sen hetken kun seurassasi joutuu kärsimään. Täällä taasen olet jokapäiväinen riesa ja sinua on hankala vältellä. Siksi sinä kuulet sen niin paljon suorempaan täällä mitä ihmiset sinusta oikeasti ajattelevat.

Herää, jumalauta.
Kiitos MrM todella vaikuttavasta ja avoimestakin kirjoituksesta.

En jää todellakaan kylmäksi sitä luettuani. Se on kuitenkin niin syvällinen ja analyysia kaipaava, etten vain näin yliolkaisesti siihen aio suhtautua vaan paneudun asiaan.

Nyt jo kuitenkin valitan, että lapsuudessasi on ollut oikea narsisti ja vielä äiti. Ymmärrän täydellisesti siis herkkyytesi asiaan.

JOTTA saisin enemmän ajattelun siemeniä, voisitko vielä pariin asiaan valaista niin osaan ottaa kantaa sitten.

-Kerro hieman edes esimerkein, missä äitisi narsistisuus ilmeni, ja mikä asia nimenomaa tai asiat sinua eniten ärsyttivät tai raastoivat. Muutama konkreettinen, jos viitsit

-Kerro, etkö millään näe minun kirjoituksissani satiiria lähes koko ajan tai vitsikirjoitusta. Eli miten olet päätellyt pelkästään hupaisista tahallisista räikeästi ylilyövistä kirjoituksistani varmasti, että olisin rasittava narsisti-ihminen livenä? Emmehän ole tavanneet!

-MINKÄLAISEKSI IHMISEKSI kuvittelet minua Kitinän ulkopuolella? Miten käyttäydyn sinun mielestäsi oikeissa ajatuksissa tai teoissa?

-Olen tavannut narsisteja. He ovat helposti huomattavissa silloin kun eivät vitsaile. Ovat varmasti rasittavia. Mutta heillä on kyllä aivan tuhottomasti kavereita yleensä, jotka haluavat seuraansa. Minä olenkin tätä ihmetellyt. Sanot, ettei narsisteilla olisi ystäviä paljon? No minä en pääse tässä pakoon, mulla on kyllä onneksi hyviä ystäviä.

MrM hyvä! EN TÄSSÄ mene kailottamaan suoraan, etten olisi narsisti. Pyytäisin noihin kolmeen neljään joitakin kannanottoja.
Kyllähän minä itsestäni tykkään kovasti ja tykkään jutella itsestäni, mutta arvostan myös muita aina...mutta ei mennä tämän pitemmälle!

Minä vastaan paremmin ja kun ja jos jaksat vielä vastata noihin niin teen NIIN REHELLISEN kirjoituskartan itsestäni kun vaan voin. Siinä tulee olemaan varmaan uutta.

Mutta on sinulla ollut pahat kokemukset. Ei ihme, että minä rasitan sinua ainakin kirjoituksilla! Olisit hiukan aikaisemmin sanonut tällaisen vakavan taustasi, niin en olisi jatkanut. Nyt jokatapauksessa oikeasti pysähdyin

Kiitos ja en nyt loukkaannu noista pahoista sanoistasi minulle. Sinulla on niihin aikamoinen oikeus, jos ja kun näet minut petona.

Palataan siis

Stadinarska

-
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1551
Liittynyt: 11.11.2012 17:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja MrM »

En tiedä miksi edes yritän, mutta menköön.
Stadinarska kirjoitti:-Kerro hieman edes esimerkein, missä äitisi narsistisuus ilmeni, ja mikä asia nimenomaa tai asiat sinua eniten ärsyttivät tai raastoivat. Muutama konkreettinen, jos viitsit
- "Minä olen erityisen mukava ihminen kaikkia kohtaan" -asenne.
- "Tyttöystäväsi/kaverisi/whatever ei ole sinun arvoisesi" -asenne.
- Jos yrittää sanoa toisen toimineen väärin, niin sen sijaan että olisi asiasta pahoillaan etsii ja esittää oikeutuksia sille miksi saa toimia väärin. "Minähän tässä olen uhri!" -asenne ja "Ajatteletko ollenkaan miltä arvostelusi MINUSTA tuntuu!"
- Jos ei tunnu saavan ansaitsemaansa riittävän alleviivattua kiitosta ja arvostusta jostain "uhrautumisestaan" tai osallistumisestaan, pahoittaa mielensä.
- Muistaa edellä mainitut kokemansa "väärinkohtelut" vuosia, eikä tunnu pääsevän niistä yli kuten normaalit ihmiset.
-Kerro, etkö millään näe minun kirjoituksissani satiiria lähes koko ajan tai vitsikirjoitusta. Eli miten olet päätellyt pelkästään hupaisista tahallisista räikeästi ylilyövistä kirjoituksistani varmasti, että olisin rasittava narsisti-ihminen livenä? Emmehän ole tavanneet!
Satiirisi ei ole hauskaa. Se ei ole oivaltavaa, vaan ainoastaan itseään toistavaa, jankuttavaa ja minäkeskeistä, kuten muutkin kirjoituksesi. Ei sinua livenä tarvitse nähdä nähdäkseen sen marttyyrimaisen mielensäpahoittajan joka sisälläsi asuu, kun sinua on mielestäsi kohdeltu väärin, haukuttu tai arvosteltu. Se on asia mistä et pääse yli samalla tavalla kuin normaalit ihmiset, vaan piehtaroit siinä kokemassasi väärinteossa tunti- ja viestikaupalla, ja on omiaan ärsyttämään ja provosoimaan muita ihmisiä entistä enemmän. Jaksat myös yhä edelleen yli vuoden jälkeen säännöllisesti muistuttaa miten kamalaa oli, kun silloin aikoinaan postasin elokuvasta pätkäistyn animaatioklipin, missä näyttelijä ampui itseään päähän. Joka viestin yhteydessä myös mainitset että "siitä on päästy yli", mutta kohta toistat taas itseäsi samalla muistutuksella, eli et pääse siitä yli.
-MINKÄLAISEKSI IHMISEKSI kuvittelet minua Kitinän ulkopuolella? Miten käyttäydyn sinun mielestäsi oikeissa ajatuksissa tai teoissa?
Käyttäydyt varmaan oikein hurmaavasti muita ihmisiä kohtaan, kuten narsistit yleensä. Olet varmasti myös aivan sataprosenttisen vakuuttunut siitä, että todellinen onni elämässä syntyy sitä kautta, että saat tehtyä jonkun toisen ihmisen onnelliseksi, kuten narsistit yleensä. Käyttäydyt ajatuksissasi epäilemättä mahdollisimman epäitsekkäästi, kuten narsistit yleensä näkevät käyttäytyvänsä, ja ovatkin siinä osittain oikeassa. Ongelmat syntyvät vasta siinä vaiheessa kun tästä omasta käytöksestä ja itse koetusta uhrautumisesta odotetaan sellaista arvostusta, kiitosta ja kunniaa, joka narsistin silmissä näyttää ansaitulta mutta muiden ihmisten silmissä suhteettomalta. Se taas synnyttää narsistissa itsessään mielipahaa ja marttyrismia, jolla pyritään vetoamaan vastapuolen ja sivustaseuraajien tunteisiin ja saada itsensä näyttämään uhrautuvalta ja kaltoinkohdellulta ihmiseltä. Kaltoinkohdeltu marttyyri taasen vaatii useasti sen jälkeen sivullisilta ihmisiltä "oikeutta" ja "tuomitsemista" niitä ihmisiä kohtaan, jotka ovat narsistia loukanneet. Loukattu narsisti -- vaikka loukkaantumiselleen ei olisi muiden silmissä mitään todellista syytä -- saa omasta mielestään mustamaalata ja loukata muita ihmisiä takaisin yleensä vähintään faktorilla 2, ja alleviivaa vielä sen perään miten itse tuli loukatuksi ja miten vastapuoli ansaitsisi vielä yleisönkin paheksunnan.
-Olen tavannut narsisteja. He ovat helposti huomattavissa silloin kun eivät vitsaile. Ovat varmasti rasittavia. Mutta heillä on kyllä aivan tuhottomasti kavereita yleensä, jotka haluavat seuraansa. Minä olenkin tätä ihmetellyt. Sanot, ettei narsisteilla olisi ystäviä paljon? No minä en pääse tässä pakoon, mulla on kyllä onneksi hyviä ystäviä.
Mistä päättelit nämä narsisteiksi? Minä luulen, että sinä et oikein edes tiedä mitä narsismi on. Narsisteiksi kuvitellaan yleensä ihmisiä, joilla on helposti havaittavia puutteita kyvyssä tuntea empatiaa, ja jotka eivät välitä muiden ihmisten tunteista, fiiliksistä ja ajatuksista. Vaikka siinä osa totuutta monien narsistien kohdalla onkin, niin tällaisten ihmisten "näkyvään narsismiin" sisältyy monesti jo antisosiaalisia piirteitä, jotka ovat kokonaisuutena jo lähempänä sosiopatiaa/psykopatiaa. Niin ei kuitenkaan tarvitse olla, eikä narsisti usein ole esimerkiksi lainkaan väkivaltainen ihminen ja siltä kannalta mikään peto.

Narsismia on montaa eri alatyyppiä, kaikenlaisissa ihmisissä kaikissa eri yhteiskuntaluokissa älykkyydestä ja perusluonteesta riippumatta, eikä narsisti ole välttämättä pahantahtoinen ihminen ollenkaan, ainakaan tietoisesti. Narsistisuuden ydin itsessään noin käytännössä on ainoastaan sitä, että pyritään suhteettomasti saamaan muut ihmiset pitämään itsestä ja petytään siihen kun niin ei välttämättä sitten käykään -- narsistin itsetunto rakentuu siitä millaisena muut ihmiset hänet näkevät. Se ei itsessään vielä näy pinnalle ihmisen käytöksessä millään tavalla poikkeavana tai narsistisena, tai ole millään tavalla pahantahtoista. Ne seuraukset ja kompensaatiokeinot niistä pettymyksistä sen sijaan monesti ovat ja tuovat ihmisen narsistiset häiriöt esiin.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

MrM kirjoitti:En tiedä miksi edes yritän, mutta menköön.
Stadinarska kirjoitti:-Kerro hieman edes esimerkein, missä äitisi narsistisuus ilmeni, ja mikä asia nimenomaa tai asiat sinua eniten ärsyttivät tai raastoivat. Muutama konkreettinen, jos viitsit
- "Minä olen erityisen mukava ihminen kaikkia kohtaan" -asenne.
- "Tyttöystäväsi/kaverisi/whatever ei ole sinun arvoisesi" -asenne.
- Jos yrittää sanoa toisen toimineen väärin, niin sen sijaan että olisi asiasta pahoillaan etsii ja esittää oikeutuksia sille miksi saa toimia väärin. "Minähän tässä olen uhri!" -asenne ja "Ajatteletko ollenkaan miltä arvostelusi MINUSTA tuntuu!"
- Jos ei tunnu saavan ansaitsemaansa riittävän alleviivattua kiitosta ja arvostusta jostain "uhrautumisestaan" tai osallistumisestaan, pahoittaa mielensä.
- Muistaa edellä mainitut kokemansa "väärinkohtelut" vuosia, eikä tunnu pääsevän niistä yli kuten normaalit ihmiset.
-Kerro, etkö millään näe minun kirjoituksissani satiiria lähes koko ajan tai vitsikirjoitusta. Eli miten olet päätellyt pelkästään hupaisista tahallisista räikeästi ylilyövistä kirjoituksistani varmasti, että olisin rasittava narsisti-ihminen livenä? Emmehän ole tavanneet!
Satiirisi ei ole hauskaa. Se ei ole oivaltavaa, vaan ainoastaan itseään toistavaa, jankuttavaa ja minäkeskeistä, kuten muutkin kirjoituksesi. Ei sinua livenä tarvitse nähdä nähdäkseen sen marttyyrimaisen mielensäpahoittajan joka sisälläsi asuu, kun sinua on mielestäsi kohdeltu väärin, haukuttu tai arvosteltu. Se on asia mistä et pääse yli samalla tavalla kuin normaalit ihmiset, vaan piehtaroit siinä kokemassasi väärinteossa tunti- ja viestikaupalla, ja on omiaan ärsyttämään ja provosoimaan muita ihmisiä entistä enemmän. Jaksat myös yhä edelleen yli vuoden jälkeen säännöllisesti muistuttaa miten kamalaa oli, kun silloin aikoinaan postasin elokuvasta pätkäistyn animaatioklipin, missä näyttelijä ampui itseään päähän. Joka viestin yhteydessä myös mainitset että "siitä on päästy yli", mutta kohta toistat taas itseäsi samalla muistutuksella, eli et pääse siitä yli.
-MINKÄLAISEKSI IHMISEKSI kuvittelet minua Kitinän ulkopuolella? Miten käyttäydyn sinun mielestäsi oikeissa ajatuksissa tai teoissa?
Käyttäydyt varmaan oikein hurmaavasti muita ihmisiä kohtaan, kuten narsistit yleensä. Olet varmasti myös aivan sataprosenttisen vakuuttunut siitä, että todellinen onni elämässä syntyy sitä kautta, että saat tehtyä jonkun toisen ihmisen onnelliseksi, kuten narsistit yleensä. Käyttäydyt ajatuksissasi epäilemättä mahdollisimman epäitsekkäästi, kuten narsistit yleensä näkevät käyttäytyvänsä, ja ovatkin siinä osittain oikeassa. Ongelmat syntyvät vasta siinä vaiheessa kun tästä omasta käytöksestä ja itse koetusta uhrautumisesta odotetaan sellaista arvostusta, kiitosta ja kunniaa, joka narsistin silmissä näyttää ansaitulta mutta muiden ihmisten silmissä suhteettomalta. Se taas synnyttää narsistissa itsessään mielipahaa ja marttyrismia, jolla pyritään vetoamaan vastapuolen ja sivustaseuraajien tunteisiin ja saada itsensä näyttämään uhrautuvalta ja kaltoinkohdellulta ihmiseltä. Kaltoinkohdeltu marttyyri taasen vaatii useasti sen jälkeen sivullisilta ihmisiltä "oikeutta" ja "tuomitsemista" niitä ihmisiä kohtaan, jotka ovat narsistia loukanneet. Loukattu narsisti -- vaikka loukkaantumiselleen ei olisi muiden silmissä mitään todellista syytä -- saa omasta mielestään mustamaalata ja loukata muita ihmisiä takaisin yleensä vähintään faktorilla 2, ja alleviivaa vielä sen perään miten itse tuli loukatuksi ja miten vastapuoli ansaitsisi vielä yleisönkin paheksunnan.
-Olen tavannut narsisteja. He ovat helposti huomattavissa silloin kun eivät vitsaile. Ovat varmasti rasittavia. Mutta heillä on kyllä aivan tuhottomasti kavereita yleensä, jotka haluavat seuraansa. Minä olenkin tätä ihmetellyt. Sanot, ettei narsisteilla olisi ystäviä paljon? No minä en pääse tässä pakoon, mulla on kyllä onneksi hyviä ystäviä.
Mistä päättelit nämä narsisteiksi? Minä luulen, että sinä et oikein edes tiedä mitä narsismi on. Narsisteiksi kuvitellaan yleensä ihmisiä, joilla on helposti havaittavia puutteita kyvyssä tuntea empatiaa, ja jotka eivät välitä muiden ihmisten tunteista, fiiliksistä ja ajatuksista. Vaikka siinä osa totuutta monien narsistien kohdalla onkin, niin tällaisten ihmisten "näkyvään narsismiin" sisältyy monesti jo antisosiaalisia piirteitä, jotka ovat kokonaisuutena jo lähempänä sosiopatiaa/psykopatiaa. Niin ei kuitenkaan tarvitse olla, eikä narsisti usein ole esimerkiksi lainkaan väkivaltainen ihminen ja siltä kannalta mikään peto.

Narsismia on montaa eri alatyyppiä, kaikenlaisissa ihmisissä kaikissa eri yhteiskuntaluokissa älykkyydestä ja perusluonteesta riippumatta, eikä narsisti ole välttämättä pahantahtoinen ihminen ollenkaan, ainakaan tietoisesti. Narsistisuuden ydin itsessään noin käytännössä on ainoastaan sitä, että pyritään suhteettomasti saamaan muut ihmiset pitämään itsestä ja petytään siihen kun niin ei välttämättä sitten käykään -- narsistin itsetunto rakentuu siitä millaisena muut ihmiset hänet näkevät. Se ei itsessään vielä näy pinnalle ihmisen käytöksessä millään tavalla poikkeavana tai narsistisena, tai ole millään tavalla pahantahtoista. Ne seuraukset ja kompensaatiokeinot niistä pettymyksistä sen sijaan monesti ovat ja tuovat ihmisen narsistiset häiriöt esiin.
Kiitos.
Luen vielä ajatuksella toki. Kysyn sitten sulta, jos en sisäistä jotakin asiaa.
Kommentoin toki sitten kun saan ajatukseni asiasta kokoon.
Olisit voinut tai sinun olisi pitänytkin jo ennenkin sanoa, että nämä (korjaus 9.5: peruttu osin:) mun vitsijuttuni muistuttavat sua huonoista fiiliksistä kotona.
Mun tarkoitus ihan oikeasti on ollut olla hauska tai ainakin harmiton. Mun ammattiinikin kuuluu hoitaa eikä ahdistaa.
(TÄRKEÄ KORJAUS 9.5: eli peruttu osin, eli saatan ehkä hieman jatkaa omaa huumoriani, kun ja jos se ei pahenna tai ylläpidä lapsuudentraumaasi:) Eli en ainakaan jatka sitä tyyliä missään nimessä, jotta tilanteesikin sitten paranee tai ei ainakaan pahene vuokseni.

Ja kernaasti muutkin saisivat kommentoida MrM:n ajatuksia
Viimeksi muokannut Stadinarska, 09.05.2013 9:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1551
Liittynyt: 11.11.2012 17:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja MrM »

Ei tässä nyt kuules ole kyse mistään kipeästä lapsuudentraumasta jota vitseilläsi ruokit.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Suuri respekti MrM:lle vaivannästä. Vastaa näkemyksiäni ja kokemuksiani narsismista.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

MrM kirjoitti:Ei tässä nyt kuules ole kyse mistään kipeästä lapsuudentraumasta jota vitseilläsi ruokit.
Ok, hyvä kun lisäsit tämän. Olen nimittäin lukenut nää nopsasti ja en vielä ole ryhtynyt "isoon analyysiin". Eilen oli tekemistä ja tänään Helatorstaina paljon. No noitten MM-kilpailujen takia olen sellainen vapaaehtoinen...

Ja nyt tälle sinun kirjoituksien katsomiseen varattu aika meni Vesperille, kun oli "pakko" vastata vielä hänelle.

Mutta JOS VIELÄ viitsisit sanoa, JOS sitä ei ole kirjoituksissasi selkeästi, MIKÄ ON se voima, joka sinua ärsyttää tai vituttaa niin paljon, että mahdollisesti saat huonoja oloja? SAATKO mitään psyykkistä tai fyysistä huonoa oloa kirjoituksistani, MIKÄ on se suuri voima sinussa ja inho minua kohtaan, joka joskus sai ne kuvat laittamaan. (anteeksi oli pakko vielä sanoa esimerkin takia)

Nämä asiat saattaa olla kirjoituksissasi, jos on niin totea se vaan!

Korjaan tuon oman viime kirjoitukseni kohdat "total-lopettamisesta" jossain mielessä peruttu -sanalla, MUTTA on ihan varma, että tulen muuttumaan lähes TOTALT! (Älä kerro kenellekään, mutten itsekään jaksa rooliani!!!!, yksinomaa värien käyttö vie aikaa, jonka voin ohjata järkevämpään!!)

SA
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

BrianW kirjoitti:Suuri respekti MrM:lle vaivannästä. Vastaa näkemyksiäni ja kokemuksiani narsismista.
Olen kiittänyt häntä todella.

Saisit kyllä sanoa omia ajatuksiasi vain. Tuo komppaaminen ei auta asiaa paljonkaan, koska ei toisella näin isossa asiassa voi olla täsmälleen samat ajatukset!

Kerro jotain lisää tai kommentoi MrM:ää. Jos tulisit sanomaan etten ole sen arvoinen tai asia ei ole niin älä kirjoita sitä, kiitos!

SA
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Avatar
Kottarainen
Kitisijä
Viestit: 2081
Liittynyt: 18.01.2011 23:14

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Kottarainen »

En ollut ajatellut osallistuvani enää(?) tähän rasittavaan kehän kiertämiseen. En malta olla painottamatta, että jokaisessa meistä on narsistisia piirteitä, joissain enemmän ja joissain vähemmän. Kellä nuo piirteet ylittävät tresholdin heille voidaan asettaa tuo diagnoosi. Vaikka jonkun nimeltä mainitsemattoman tyypin tekstit vaikuttavat täällä hyvinkin itsekeskeisiltä ja eikä hän juuri huomioi oman shownsa ohella kanssakirjoittajien kertomuksia aiheista jotka eivät koske häntä itseään, niin siitä voidaan asettaa vain eNarsistin tai röllipeikon diagnoosi. IRL teot merkkaavat ja se, onko toimintamalleista haittaa IRL. Suattaapi olla tai suattaapi olla olemattakin.

Mä itse oon alkanut entistä enemmän kallistua siihen, että Turska on puhdas rölli, todrennäköisesti sivunikki, joka vedättää täällä porukkaa kympillä ja jaksetaan vielä ärsyyntyä, bensaa liekkeihin.

Älä jaksa kutsua minua tukijaksi, tiedät kyllä kuka. Mulle oot röllipeikko, mauton ja harmiton sellainen, kun kaikkea ei ole pakko lukea. En jaksa uskoa, että olet todellinen, koska tuollaisia ei vaan ole.
Kottarainen on luokiteltu yhdeksi maailman sadasta haitallisimmasta vieraslajista.
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1551
Liittynyt: 11.11.2012 17:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja MrM »

^ Tuosta voisi melkein jo loukkaantua! Mutta sydämeni on laaja ja painan tämän villaisella.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Avatar
Kottarainen
Kitisijä
Viestit: 2081
Liittynyt: 18.01.2011 23:14

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Kottarainen »

Miten ihanaa kuulla että täällä on toinenkin laajasydäminen ihminen :]
Kottarainen on luokiteltu yhdeksi maailman sadasta haitallisimmasta vieraslajista.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Eikös sydämmen laajentuma ole melkoisen epätoivottu?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
McJanne
Kitisijä
Viestit: 8611
Liittynyt: 13.11.2005 23:14
Paikkakunta: Suomi Finlandia 40° PERKELEEEH!

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja McJanne »

^juu, isä kuoli siihen :(
Kirjoitan tätä alasti
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Ke 8.5. Ostin Lidlistä paljon halpaa (lihapullia ja kalapuikkoja) safkaa. Röpötin.

Vitsi:

- Anteeksi, tiedättekö mitä kello on?
- Lasia, muovia, metallia ja elektronisia komponentteja. :lol:

Terassille tänään. On seuraakin. :miitti: :beer:

Homeboy
private first class, u.s. marines
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Hyvää Huomenta kaikille!

Ja erityisesti onnellista Äitienpäivää kaikille äideille täälläkin!! :h:

Nyt tässä aamusella taas paneuduin noihin teidän kirjoituksiin minusta ja narsismin piirteistä. Siitä mitä se on ja miten se minussa ilmenee, kirjoituksissani tai IRL mahdollisesti tai sitten olenko Rölli, Peikko, Trolli, Röllipeikko, Trollipeikko vai Röllitrolli vaiko kenties Trollirölli. No tuskin sentään viimeinen! :)

Mutta kun haluaisin läpikäydä asiaa syvemmältäkin ja helpompi olisi vaan vastata mitä itse tunnen itsessäni kunkin lauseen jälkeen.

Vaikka minä luulen (en uskalla sanoa nyt tähän, että tiedän, heh) olevani hyvä kirjoittaja niin nyt tulee vain rima eteen VIELÄ.

Jos nyt kuitenkin ihan kevyesti sipaisin asiaa sanomalla, että kyllä minussa varmasti osittain on noita MrM:n mainitsemia piirteitä, mutta toivoakseni normaalisti.
Itse olen tosiaan heittänyt satiiria ja ainakin itseäni hauskuttavaa hauskaa tänne ja nimenomaa TIETENKIN yliampuvasti.

Mielenkiintoista tietenkin on, onko minussa ja kirjoituksissani ns. rivien välissä luettavissa kuitenkin enemmän jotain piirrettä, jota tosiaan en huomaisi

Itse olen erittäin kova analysoimaan ja kontrolloimaan tekemisiäni, siinä ehkä todella kiistäminen suuri MrM:n kirjoitukseen, mutta tottakai toisaalta tuo oman itsensä ajatteleminen taas on narsismin tyyppistäkin.

Itsestäni tykkään kyllä ja onnistumisiani hehkutan sisällepäin ja varmasti hakuan ihmisille hyvää.

Mutta vaikka täällä kirjoitan yliampuvasti tuota loukkaantumisasiaa ihan TIETYSTI, niin kyllä minä toisaalta oikeasti olen vieläkin hämmästynyt ja kauhistunut niistä ampumiskuvista. Ne eivät ole fiksuja.
Mutta kyllä minä toisaalta loukkaannun aikalaillakin joskus ja mielestäni oikeutetusti kun itse on koettanut kivaa ja joku ei noteeraa joskus, siis sekä IRL myös joskus (koetan välttää), että Kitinässä. Mutta en ikinä mitenkään liikaa. Siis minä en kyllä oikeasti muista mitään kaunaa kauaa paitsi nuo minun mielestäni vakavat kuten tuo kuvalevitys. Sori taas....

Mutta varovainen minä olen. Siis sitä aspektia et tuonut, MrM, mukaan. Olen varovainen IRL nimenomaa siksi, että en oikein hyvin kestä kaikkea maailman mukanaantuomaa "saastaa". Kuten en halua mennä sellaisiin paikkoihin, joissa voi joutua vaaraan niin henkisesti kuin fyysisestikin. osittain tämän asian vuoksi minun on aika usein vaikea ymmärtää vaikeuksiin joutunutta, esim. alkoholistia. Tämä taas tuo ammatillisen haasteen.

Mutta nimenomaa vanhemmiten olen oppinut oppimaan, että ihmisillä EI vain ole kontrollikykyä niinkään.

MUTTA vastaan vielä enemmän tähän. Nyt tuli kuitenkin asiaa näin ajatuksenvirtana...

KOTTARAISELLE vastaisin, että hänen kirjoituksensa kyllä oli lähes täysin ajatusteni mukainen. Ja siis Rölli tarkoittanee vitsailijaa, sellaista joka on harmiton ja pikkuisen vedättää mutta haluaa hauskaa.

Mutta itsereflektiona tuli mieleen, miksi? Miksi minäkin saan siitä hauskaa.

Kyllä tämä on vaikeaa, pojat ja tytöt!

Lopuksi sanon yhden varman totuuden, joka ei pala missään asiassa: Ei IRL eikä Kitinässä: MINÄ olen rauhan ihminen ja täydellisesti väkivaltaa vastaan ihan joka tilanteessa. Olen suuri eläinten ystävä ja inhoan niiden tappamista, mutta toisaalta en osaa olla syömättä lihaa. Niin.

Ja inhoan oikeasti sanoa ihmiselle kovin pahasti. Sanon vain, jos hän todellakin ansaitsee sen!
MUTTA en toisaalta vihaa ilkeästi sanovaa, en vihaa MrM:kaan. Hänellä on aina hyviä perusteluja ja hyvät perustelut pysäyttävät aina!!
Totuus on myös se, että pidän todellakin MrM:n osin hassuistakin kirjoituksista ja tietystä tosikkomaisuudesta. Hän on hyvä kirjoittaja, jota arvostan suuresti. Mutta toisaalta hän tuntuu jotenkin pelottavalta joskus.... oletteko muut kanssani samaa mieltä? Mutta juuri sitten nuo järkevät perustelut tuovat taas toivon ja hauskuuden asiaan ja näihinkin vastaamisiin!

En pidä viinan kanssa tehdyistä tyhmyyksistä enkä rikollisista. Minusta ne ovat käsittämätöntä ylimielisyyttä toisia kohtaan.

Sensijaan ihmisiä, jotka ovat ajautuneet alas ja köyhyyteen vailla omaa selkeää tekoaan joko lahjattomuuden tai passiivisuuden tai jonkun muun henkisen asian tai fyysisen, ei itsehankitun sairauden, takia, joka on ikäänkuin päässä "täysin" luonnollinen, ne minä hyväksyn ihan täydellisesti. Ymmärrän nimittäin laiskuuden varsin hyvin.

Mutta jos ihmisellä on diabetes ja se johtuu elintavoista tai liian paksu vain. Ne voi johtua perimästäkin. Ja toisaalta pullaa on vakea vastustaa. Se on NIIN inhimillistä. Ne on PAKKO hyväksyä, ainakin minun mielestä. Jos nyt itsesäni sanon, niin koetan elää mahdollisimman terveesti itse, mutta saatan ihan hyvinsaada jonkun taudin ja vaikka kuolla huomenna. Se täytyy vain maailmassa hyväksyä!

NYT huomaan taas yhden piirteen, jonka sanon ennekuin MrM ehtii. EI NUO ihmiset tarvi minun hyväksyntääni, ehei, mutta kerron nyt vaan mitä ajattelen päässäni kun minusta nyt puhutaan.

EN SUINKAAN siis sano, etten olisi narsisti missään mielessä. Jossakin mielessä varmaankin, mutta kyllä minä Trollinen Peikkorölli mielestäni olen, hehheh.

NO NYT tuli kuitenkin vastattua jotain.

Ainiin. Mutta on totta, että täällä minua ei kyllä arvosteta täällä Kitinässä. Se johtuu lähes 100% siitä, että olen ristiriitainen. Ihmiset uskoo, että olen täysi narsisti ja ihan omituinen hullu. Ja jos alatkin epäillä, ettei se niin hullu olekaan ja vastaat niin saat kyllä kaikki päällesi. Helpointa täällä on olla toisten ystävä kehottamalla olemaan vastaamatta "Peikolle"... Mä en ole lainkaan huolestunut miksei ihmiset vastaa aina mulle vaikka varmaan osin tykkäävätkin! Ymmärrän 100%:sti. Niin ihminen toimii. Helpointa olla sivussa. Ja niin toimitaan valitettavasti IRL. Onhan tapauksia, joissa ihmiset kävelee piiloon kun jotain hakataan kadulla tai haukutaan rasisti-ilmauksia...

Enkä minä enää saa mitenkään todistettua, että minulle kannattaisi kirjoittaa enkä ole kiusaajarölli ikinä, jos mulle kirjoitettaisiin tavallisesti .

Mutta tuo asia taitaa jo olla saavuttamatonta! Oma vika aika pitkälle! Mitäs olen Trolli. Muuten kevennyksenä tähän pikku ärsytys: Oppikirjassani oli taannoin Ett, tvä, tre, fyra, fem, sex, sju, alla trollen hoppar nu!!!!! Sori, mut nauroin itse! :D. Nauroiko kukaan teistä??? Ihan tosi?

Jos nyt kuitenkin aloittaisin sellaisen uuden lupauksen taas, etten allekirjoittaisi ainakaan kovin usein juttujani ja sitten en käyttäisi ainakaan kovin usein värejä. Ja sitten harkitsisin mikä hauska olisi sellaista mikä kannattaa jättää väliin ja minkä hauskan Kitinäläiset ymmärtää ja tykkää.

Siten koetan vähentää luuloa, että olen narsisti sekä vähennän myös rölliyttäni. EIKÖ ole hyvä??

Mutta hankalaa tämä uudistuminen tulee olemaan. Ei kukaan muu kuin vahva ihminen voi mua tukea täällä!! JA heitä ymmärrän ihan hyvin, jotka eivät itseään halua uhrata alttarille vuokseni.

Kiitos kuitenkin Lapitiille! Hän on mahtavan ihana! Ja tiedättehän täällä muutamia Kitinäystäviänikin. Ihania ja ihanaa huomata! Kiitos.

Toki voisin tulla johonkin miittiin taas. OLIN SILLOIN Kalliossa miitissä vuosia sitten ihan vaan sen takia, ettei porukka luulisi että en ole olemassa ja että en ole propellipää, mutta se ei oikein kuitenkaan sitten Kitinän porukalle riittänyt. Keikaus oli positiivinen kiva silloin. Söi pahus suklaani tuosta vain. Hauska komedienne! Ja lopetti. Gulp, minähän olen kaikkien postauksien mestarilopettaja, lopetinkohan Keikauksenkin kirjoitukset?
No ei nyt sentään liikaa luulla taas itsestään!

NYT PUHUIN ITSESTÄNI ihan kamalasti ja tuli ihan totta hemmetin narsistinen olo!!! Yäääks!

Josko mä oon Trollipeikkonarsistiröllipölli? Mutta ihan tutustuttava ihminen ja lihaa ja verta ja tooosi kiltti! :)

Tähän juttuun on pakko laittaa vielä allekirjoitus!

ELI KIITÄN suuresti MrM:ää , vastata pitäisi vielä hänen kokemuksiinsa ja noihin marttyyrijuttuihin paneutua. Samalla pahoittelen kun MrM:llä on ollut sellainen äiti. Varmasti rasittavaa, mutta minun mielestäni osaat todella hyvin analysoida tilanteesi ja kontrolloida itsessäsi mahdollisesti olevaa narsismia! Koeta vähentää minun mielestäni tympeä väkivaltatyyli niin meistä tulisi oikeasti hyvät ystävät! Uskon ja toivon, että selkeästi hyvän älysikin takia pärjäät kyllä hyvin elämässä!

Ja kiitos Kottaraiselle kivasta kirjoituksesta. Zephyr ja vihreä ovat pinnalla aina!!! :h:

Kitinä on poikkeuksellisen syvällinen palsta. Eläköön Kitinä ja antakoon Kitinä kaikille, varsinkin hyvät perustelut omaavalle, täysi oikeus olla ja elää ja jakaa elämäneliksiiriä! Ja jos minulta kysytään, tehdään Kitinästä väkivallaton, fiksujen ihmisten, salliva pyhättö!

Stadinarska with :h:
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1661
Liittynyt: 17.01.2011 19:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Kuva
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Nergal kirjoitti:Kuva
Löysää pipoa... :roll:

Su 12.5., äitienpäivä. Onnittelusoitto aamulla. Vein lahjan eli 2 DVD-leffaa (Uneton Seattlessa ja Lomaterapiaa) iltapäivällä.

Vitsi:

- Vesi on tärkeää.
- Miksi?
- Jos vettä ei olisi, emme oppisi uimaan ja voisimme hukkua. :lol:

Uimakausi lähestyy. Homie menee rannalle vain makaamaan, ei uimaan. Ja jäätelöä "tuulensuojaan". :dream:

Kuten urpiainen huomaa, em. illatiivi on oikeassa muodossa ja lainausmerkit paikallaan. :l33t:

Arska. Seuraava huippukokous pian. Jossain terassilla. Eikö? :idea:

Homeboy
lihanmureutusentsyymi
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Suvinen kirjoitti:Clint on kingi!!!!!!1111
Ja hyvin i l m e i k ä s näyttelijä. Hymyilee paljon. :-)
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Sleazoid
Elämätön Kitisijä
Viestit: 346
Liittynyt: 16.08.2005 3:02
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Sleazoid »

arskahan on trollannut Kitinää menestyksekkäästi jo yli 6,5 vuotta!
henkilökohtaista kukoistusvastuuta rakenteellisen politiikan kustannuksella korostava puolivillainen sosiaalinen teoretisointi
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Sleazoid kirjoitti:arskahan on trollannut Kitinää menestyksekkäästi jo yli 6,5 vuotta!
Hauska sarjakuva!, Slea :D

--------------------------

Mutta tässä YHTEISLAULU kesän nuotioitten äärelle ja talven takkailtoihin!

Omat sanani Georg Malmstenin lauluun "Meidän Maija"!!!

Mitä pidätte sanoista?

Tässä myös youtube-klikki itse oikeaan lauluun, niin voitte laulaa lurittaa kaikki yhdessä Arskan Trollilaulua kun muistatte hienon sävelen!!!!

http://www.youtube.com/watch?v=tBvgHfhdvkg

...ja Atlannin tuuli se riemumme kuuli kun skoolattiin Arskalle, heiii!
en kerskukaan aivan kun ikävään vaivaan emme vaihtais Stadinarskaa, eheiii!
six laulan nyt kernaasti SA:stain ja arskalaisistain...!
sillä meijän Arska on...., Trolli kerrassaan verraton
ja kun pienemmät röllit puuskuttaa vain... siit emme huoli lain, eiks vain!!!!
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Vastaa Viestiin