Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
Aika pian säännöllisellä lenkkeilyllä. Mulla menee kengistä kantavuori rikki tosi äkkiä. Eikä tarvi edes juosta, kävelylenkkeily riittää...
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Vaihdoin juuri viimeisen varastoparin* gel moriko gtx:äni. Takaosan geelivaimennus alkoi tuntua ihan olemattomalta ja uusien sovittaminen vahvisti asian. Edellisillä tuli lönköteltyä ehkä 500-550km, kun juoksen kesällä kuivaan aikaan toisilla vettäpitämättömillä kengillä. Noin vuosi sitten vaihdoin nämä poisheitetyt.
* tein todelliset sulovilenit muutama vuosi takaperin. Kävelin paikalliseen urheilukauppaan jossa "vie nämä pois" hyllyssä oli tismalleen samaa kenkää ja tismalleen samassa koossa mitä minulla on -80% alessa. Ostin useamman parin ja olen kerran vuoteen vaihtanut.
* tein todelliset sulovilenit muutama vuosi takaperin. Kävelin paikalliseen urheilukauppaan jossa "vie nämä pois" hyllyssä oli tismalleen samaa kenkää ja tismalleen samassa koossa mitä minulla on -80% alessa. Ostin useamman parin ja olen kerran vuoteen vaihtanut.
Came here for school, graduated to the high life
- McJanne
- Kitisijä
500-750km tuntuu Asicsit kestävän.exPertti kirjoitti:Miten nopeasti saatte lenkkarinne lenkkeiltyä vaihtokuntoon?
Kirjoitan tätä alasti
Karhu lenkkarit vm. 2005 edelleen käytössä. Made in Finland.
Moottoritie Töölön läpi ry.
Lukekaa kitinää niin tiedätte missä kitinäläiset on?
Pyyhin Netikettiin..
-
- Kitisijä
Lenkkarit kestää vuoden tai noin 800 kilsaa. Varastoon ei pidä ostaa, koska ominaisuudet heikkenevät. Näin sanotaan. Itse en ole pro juoksija, joten pari kesää menee lenkkarit.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Eiväthän ne nyt niin paljoa kuntolenkkeilijällä ominaisuudet heikkene ellei niitä käytä (siis uudet suoraan boksista) ja jätä sitten varastoon vuodeksi. Mutta tuo oli erityistapaus, pelkästään omaa kokoa pelkästään samaa mallia. Olen ko. kengän uudempia malleja kokeillut ja hieman ovat saaneet kevennettyä kenkää, joten ehkä vuoden päästä sitten...Ylermi Ylihankala kirjoitti:Lenkkarit kestää vuoden tai noin 800 kilsaa. Varastoon ei pidä ostaa, koska ominaisuudet heikkenevät. Näin sanotaan. Itse en ole pro juoksija, joten pari kesää menee lenkkarit.
Lönkyttelen (ei tuota juoksuksi voi sanoa) kesät talvet.
Viimeksi muokannut exPertti, 08.04.2013 8:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Minulla oli nuorena tuollaiset, orthe... jotakin.Bhven kirjoitti:Karhu lenkkarit vm. 2005 edelleen käytössä. Made in Finland.
Jos löytyy hyvä kenkämalli, niin toki sitä voi ottaa kaksi ja kierrättää niitä vuorolenkein.Ylermi Ylihankala kirjoitti:Lenkkarit kestää vuoden tai noin 800 kilsaa. Varastoon ei pidä ostaa, koska ominaisuudet heikkenevät. Näin sanotaan. Itse en ole pro juoksija, joten pari kesää menee lenkkarit.
Onkos joku tilannut rillejä netistä?
Ajattelin ettei varalasien tilaaminen voisi olla järkevä temppu ettei käy kuin nyt ja ainakin http://www.favoptic.fi/frames/# halvimmat ei suuresti kukkaroa rasittaisi.
Ajattelin ettei varalasien tilaaminen voisi olla järkevä temppu ettei käy kuin nyt ja ainakin http://www.favoptic.fi/frames/# halvimmat ei suuresti kukkaroa rasittaisi.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
Mikä on käsityksenne tuulilasien kiveniskemien korjauksesta? Viksua vai huuhaata?
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Ensimmäistä tuulilasia jaksoin käyttää porattavana, onnistumisprosentti oli jotain kahdenkymmenen luokkaa. Seuraavilla olen tyytynyt tilanteeseen ja vaihtanut kun katsastussetä on määrännyt. Paskassa on aika halpa tuulilasi ja helppo vaihtaa.NuoriDaavid kirjoitti:Mikä on käsityksenne tuulilasien kiveniskemien korjauksesta? Viksua vai huuhaata?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Jos heti saat teipin päälle ja käyt ammattitaitoisella poraajalla niin, hyvä idea.
Jos fundeeraat asiaa pari viikkoa niin ei niin hyvä. Ammattitaitoinen saa yleensä lasin jopa uudenveroiseksi, pieni jälki voi näkyä jos tarkkaan katsoo.
Itse "pysäytin" yhden etenevän halkeaman omassa kun se on taustapeilin takana kuskin näkövinkkelistä ja ei näy ollenkaan sieltä ajaessa. Ja salmiakissa on hjuvat tsäänssit särkeä sadetunnistin lasia vaihdettaessa joka tekee kivasti lisää.
Jos fundeeraat asiaa pari viikkoa niin ei niin hyvä. Ammattitaitoinen saa yleensä lasin jopa uudenveroiseksi, pieni jälki voi näkyä jos tarkkaan katsoo.
Itse "pysäytin" yhden etenevän halkeaman omassa kun se on taustapeilin takana kuskin näkövinkkelistä ja ei näy ollenkaan sieltä ajaessa. Ja salmiakissa on hjuvat tsäänssit särkeä sadetunnistin lasia vaihdettaessa joka tekee kivasti lisää.
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Mitä tolle on tehty kun noin iso arpi on jääny? Vai onko ne tunkeneet sen silikoonit tosta arvesta!?1

- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
Sai takuun. Jos lähtee halkeamaan korjatusta kohdasta saa rahat takaisin. Hinta 69.50.
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
En ole kirurgi. Joka tapauksessa kyseessä näyttää olevan Chevronin inciisio, jota aikuisilla käytetään vain isoissa ylävatsan operaatiossa. Pienillä lapsilla kuitenkin ilmeisesti käytetään enemmän. Puhdas veikkaus, että pienenä lapsena tehty joku operaatiomasa kirjoitti:Mitä tolle on tehty kun noin iso arpi on jääny? Vai onko ne tunkeneet sen silikoonit tosta arvesta!?1
Sense, this picture makes none. Silikonitissit, arpi ja epäilyttävä juoma levinneenä kasvoille.masa kirjoitti:Mitä tolle on tehty kun noin iso arpi on jääny? Vai onko ne tunkeneet sen silikoonit tosta arvesta!?1
Oma oksennus. Nam.exPertti kirjoitti:...epäilyttävä juoma levinneenä kasvoille.
Work like a captain, play like a pirate.
- Kottarainen
- Kitisijä
Hyhhyh, kukas tuo on?
Kottarainen on luokiteltu yhdeksi maailman sadasta haitallisimmasta vieraslajista.
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
- musta muumio
- Elämätön Kitisijä
Kun leivontaohjeeseen tulee sitruunan raastettu kuori, niin voiko sen sitruunan pestä astianpesuaineella vai onko pelkkä vesipesu tarpeeksi riittävä? Luomusitruuna vois olla vaihtoehto, mutta en tiedä, mistä semmoisen löytäis.
Mä pesen Fairylla, jos en saa luomua.musta muumio kirjoitti:Kun leivontaohjeeseen tulee sitruunan raastettu kuori, niin voiko sen sitruunan pestä astianpesuaineella vai onko pelkkä vesipesu tarpeeksi riittävä? Luomusitruuna vois olla vaihtoehto, mutta en tiedä, mistä semmoisen löytäis.
Work like a captain, play like a pirate.
-
- Kitisijä
^ Kaiken varalta suosittelen hiomakonetta, viimeistele asetonipainepesuri-compolla.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
^^ Vesper, toi sun uusi avatar on ärsyttävä!11