Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 6842
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja So Hard »

KKK kirjoitti:Sen kuitenkin tiedän, että jos tästä hopeiden jako tulee (taas)... niin minä menen hautaan poikamiehenä. Riitti meinaan tätä sorttia :kele:
Vannomatta paras.
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 1611
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja KKK »

^ Jos lissutaylorilla ei tärpännyt kahdeksalla yrityksellä, ehkä mäkin tyydyn kahteen ;)
Amazing shit happens!
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1661
Liittynyt: 17.01.2011 19:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Ai että kun tietäsi tekisikö itselleen ihanasti ja vaan menisin pois vai alanko säätään tätä suhdesoppaa kuntoon. En vaan tiedä onko mussa voimia/halua yrittää saada asiaa toimivaan joka joskus oli ihana mutta muuttui helvetiksi myöhemmin. Missä on se raja jolloin on syytä luovuttaa ja päättää suhde? Tuntuu niin pirun tyhmältä olla jääräpää ja jatkaa asiaa joka tuntuu, ei pahalta, mutta väärältä.

Sanokaa nyt joku jotain!
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
masa

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja masa »

Nergal kirjoitti:Ai että kun tietäsi tekisikö itselleen ihanasti ja vaan menisin pois vai alanko säätään tätä suhdesoppaa kuntoon. En vaan tiedä onko mussa voimia/halua yrittää saada asiaa toimivaan joka joskus oli ihana mutta muuttui helvetiksi myöhemmin. Missä on se raja jolloin on syytä luovuttaa ja päättää suhde? Tuntuu niin pirun tyhmältä olla jääräpää ja jatkaa asiaa joka tuntuu, ei pahalta, mutta väärältä.

Sanokaa nyt joku jotain!
Lopeta suhde. Ihmiset ei muutu.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

masa kirjoitti:
Nergal kirjoitti:Ai että kun tietäsi tekisikö itselleen ihanasti ja vaan menisin pois vai alanko säätään tätä suhdesoppaa kuntoon. En vaan tiedä onko mussa voimia/halua yrittää saada asiaa toimivaan joka joskus oli ihana mutta muuttui helvetiksi myöhemmin. Missä on se raja jolloin on syytä luovuttaa ja päättää suhde? Tuntuu niin pirun tyhmältä olla jääräpää ja jatkaa asiaa joka tuntuu, ei pahalta, mutta väärältä.

Sanokaa nyt joku jotain!
Lopeta suhde. Ihmiset ei muutu.
Mä olin vaimon kanssa eroamassa monta kertaa joskus vajaa 20 vuotta sitten. Nykyään olen tyytyväinen suhteeseen. Ei sitä voi tietää.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
masa

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja masa »

NuoriDaavid kirjoitti:Mä olin vaimon kanssa eroamassa monta kertaa joskus vajaa 20 vuotta sitten. Nykyään olen tyytyväinen suhteeseen. Ei sitä voi tietää.
Sä olet vaan totuttautunut ja alistunut tilanteeseen.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1661
Liittynyt: 17.01.2011 19:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Nergal »

masa kirjoitti:Sä olet vaan totuttautunut ja alistunut tilanteeseen.
Masa sen kaivoi esiin, alistumisesta tässä on kysy. Minua kammoksuu ajatus että mut lyödään muottiin/rooliin joka ei ole minua. Puserretaan johonkin minkä nainen haluaa ja en ole semmoinen. Sitä tämä on ollut about 6kk ja kun en anna periksi niin tavara lentää ja huuto alkaa.

Alan homoksi ja muutan Davelle.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
masa

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja masa »

Nergal kirjoitti: kun en anna periksi niin tavara lentää ja huuto alkaa.

Toi on jo riittävä syy laittaa eukko kiertoon.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Eikös tää ole aika tuore suhde? Pitäisi olla vielä hattaraa ja my little poneja, ja jos jo nyt on moista skeidaa, tuskin se ihanaksi muuttuu.
Work like a captain, play like a pirate.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1661
Liittynyt: 17.01.2011 19:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Nergal »

~3v melkein.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
RouvaPupu
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 144
Liittynyt: 12.07.2012 22:02
Paikkakunta: f00k land

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja RouvaPupu »

Jäisin, jos:

* Rakkautta on jäljellä, pystyn kuvittelemaan yhteisen tulevaisuuden tämän hetkisistä ongelmista huolimatta.
* Ongelmat ovat selvitettävissä ja halua siihen löytyy, molemmilta. Se pitää myös näkyä eikä jäädä vain halun tasolle.
* Ongelmien selviäminen meinaisi että olisimme parempia, onnellisempia ihmisiä yhdessä... Suhde syvenisi, vahvistuisi sen seurauksena. Vahva, vakaa tiimi.

Teoriassa kaiken yllä olevan pitäisi olla mahdollista sekä todennäköistä jotta en pakkaisi kamppeitani ja sanoisi vitut. Mä en nykyään ole kovinkaan ihmisrakas, joten tästä ei varmaan ole apua. Olen korvannut ihmiset kirjoilla ja näin ollen out kaikista suhdeneuvoista.
fa-q.
masa

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja masa »

Mä en jäisi jos toinen yrittää pakottaa muottiin johon ei kuulu. Ei kukaan voi olla onnnellinen jos ei saa olla oma itsensä.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1661
Liittynyt: 17.01.2011 19:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Nergal »

^Ei voi ei. Tästä tulee ehken elämäni mystisin kokemus mutta taidan siirtyä poikamieheksi.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Nergal kirjoitti:^Ei voi ei. Tästä tulee ehken elämäni mystisin kokemus mutta taidan siirtyä poikamieheksi.
Mun mielestäni sä olet kolmen vuoden aikana monta kertaa ilmoittanut olevasi poikamies?
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1661
Liittynyt: 17.01.2011 19:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Nergal »

^Sun mustassa kirjassa on erhe.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Nergal kirjoitti:^Sun mustassa kirjassa on erhe.
Ei oo koskaan käynyt niin ja nyt kävi taas!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 4487
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja exsu »

Vaihtoehdot on kai joko muuttua tai saada toinen hyväksymään ettet aio muuttua. Jos epäilet että toinen ei jousta, niin helvettiäkö sitä rimpuilemaan? Ei tuo kovin hohdokkaalta ole kuulostanut.
Baby, we should hit the south of France
So you could run around without them pants.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2439
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Äyh. Tämä on taas näitä asioita mistä ei tiiä miten tästä nyt etenisi.
Mies on töissä. Jatkuvasti, eikä joustoa oikeen tunnu löytyvän. Esimerkiksi mulla ois jumppa torstaisin puol kasilta, mikä vaatis että se lähtis töistä vähän aiemmin, siinä 18.15-18.30 maissa. Noh, viimeeksi olen käynyt kyseisessä jumpassa joulukuussa. 2 kertaa olisi toisen työstä lähdön puolesta mahdollista mennä sinne tämän vuoden puolella. Toisella kerralla huutoyrjösin koko illan, toisella taas migreenin kourissa.
Keikka, jonne olisin halunnut mennä ja josta kerroin useampi kuukausi etukäteen, että onnistuisi. Nooh... se unohtui eikä töitten puolesta ollut sitten mahdollista. Ja näitä riittää.

Surullista tässä on se etten mä enää edes ylläty. Ai, en voi tehdä suunnitelemiani asioita, olet töissä. Hei, voitko tulla kotiin, olen niin kipeä etten kye vahtimaan lasta - ei voi, olet töissä. Hei, mulla on iso ja aikaa vievä projekti töissä, voitko hakea lapsen - ei, olet töissä.

Mä voin ymmärtää että toinen ajattelee että tekee töitä ja turvaa perheen talouden, niin että on joskus aikaa olla yhdessä. Tiiätkö, mä en oo kauheesti nähny sua kohta 3 vuoteen, mä en oo ihan varma haluanko mä viettää sun kanssa aikaa. Enkä mä ole ihan varma että sä et ole töissä siitä yksikertaisesta syystä että sä viihdyt siellä paremmin kuin kotona. "Haluaisin olla enemmän kotona" - sanat on kuultu, tekoja ei vaan näy. Jotenkin on vaan alkanu tuntua ettei me olla yhtä tärkeitä.

Enkä mä nää enää kovin montaa syytä yrittää yksin. Eikä toinen tunnu näkevän ongelmia, vaikka ne ääneen lausuu. Jotenkin vaan ohittaa ne, jättää huomiotta.

Ja se mikä eniten mietityttää: jos mä lähden tästä, niin vaivautuuko toinen näkemään lasta, vaikka siihen kaikki mahdollisuudet annettaisiin? Olisiko toinen halukas järjestämään aikatauluaan niin, että yhteinen aika lapsen kanssa olisi mahdollista? Enkä mä puhu nyt mistään mun sanelemisa aikatauluista, vaan siitä että toinen pitäisi edes sen yhden vapaapäivän viikossa ja haluaisi viettää sen lapsen kanssa, edes joskus?
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
Kottarainen
Kitisijä
Viestit: 2081
Liittynyt: 18.01.2011 23:14

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Kottarainen »

NuoriDaavid kirjoitti:
masa kirjoitti:Lopeta suhde. Ihmiset ei muutu.
Mä olin vaimon kanssa eroamassa monta kertaa joskus vajaa 20 vuotta sitten. Nykyään olen tyytyväinen suhteeseen. Ei sitä voi tietää.
Samikset paitsi me ei olla oltu noin pitkään yhdessä. Katotaan ollaanko, mutta muutaman ekan vuoden melkoinen draama loppui kun yksi hiertänyt asia ratkesi ja muutenkin kummankin tavat hioutuivat. Ei ihmiset perimmältään muutu, mutta ainakin vähäisemmällä stressitasolla ollessaan voivat oppia toimimaan hiukan fiksummin ja joustamaan. Voi siis olla Nergalilla vaan se kohta suhteessa jossa pelisäännöt selvitetään ja sitten voi olla seesteistä. Riippuu tietty ihmisistä mutta meillä meni noin.

Eihän toi tavaroiden lennättely hirveän hyvältä kuulosta, mutta en nyt tarkemmin tietämättä automaattisesti tuomitsisi. Mikä sitä riepoo?
Kottarainen on luokiteltu yhdeksi maailman sadasta haitallisimmasta vieraslajista.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

:mrgreen:
Viimeksi muokannut nowaysis, 20.03.2013 22:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Prepare for the worstest.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

par-sky kirjoitti:Äyh. Jotenkin on vaan alkanu tuntua ettei me olla yhtä tärkeitä.

Tietääkö se, että tuo on sulle noin iso ongelma, eli mietit oikeasti eroa?
Prepare for the worstest.
Avatar
Kottarainen
Kitisijä
Viestit: 2081
Liittynyt: 18.01.2011 23:14

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Kottarainen »

Olen niin ikävä ihminen, että mäkin miettisin, ellen olisi jo toiminut.
Kottarainen on luokiteltu yhdeksi maailman sadasta haitallisimmasta vieraslajista.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2439
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja par-sky »

^Minkälaista toimintaa suoritit mietinnän vastapainoksi?
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1661
Liittynyt: 17.01.2011 19:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Ehken isoin asia tässä on se että minua käsketään olemaan joku joka en ole, tappelut ja mustasukkasuus lähtee ystävästä jota olen auttanut paljon. En vaan ymmärrä ja siedä huutoa asiasta joka on itselleni vain ja ainoastaan ollut halua auttaa toista silloin kun on sen tarpeessa. Selkäkö tässä sairaalle pitää kääntää ja sen tekemällä satuttaa itseään? Ei ole minua, ei millään tapaa.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 4487
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja exsu »

Tuo mun mielestä kertoo jostain paljon suuremmasta ongelmasta. Toisen epävarmuus on niin valtava, että tuollainenkin avuliaisuus tai huomaavaisuus mikä varmasti lähtökohtaisesti määrittyy kaikkien mielessä hyväksi ja kannatettavaksi ominaisuudeksi muuttuukin möröksi ja uhkaksi.
Baby, we should hit the south of France
So you could run around without them pants.
Vastaa Viestiin