Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Rakkaat Kitinän toimittajat ja erityisesti palstani toimittajat!

Taas tuotti suunnatonta iloa lukea todella hauskoja ja ennekaikkea nasevia postauksianne palstalleni. Kiitos niistä ihan kaikille.
Tuotti tällaiselle jo vanhenevalle lehti- tai sanomakeisarille todella oivia ilon ja naurun hetkiä. Teissä on todella hyviä oivaltavia kirjoit-
tajia ja ennenkaikkea hoksaavuutta ja terävyyttä teissä on. Tämä sanottuna muuten ilman minkäänlaista vitsiä, joka muuten ehkä täyttää
minunkin kirjoituksiani.

Minä, joka olen kirjoittanut "koko ikäni" ja rakastan sitä, huomaan että Kitinässä olo tuottaa ikäänkuin hedelmää ja antaa inspiraatiota.
Olen kirjoittajana ja ajattelijana joutunut kohtaamaan monia tylsyyksiä. Varsinkin kouluaikanani ei hyviä kirjoittajia juurikaan ollut koulupiirissäni ja jouduinkin harrastuksessani olemaan varsin yksin.

HYVÄT KITINÄLÄISET! Täällä on jokatapauksessa suhteellisesti enemmä hyvää aivovoimaa ja kirjoitusvoimaa ja ilmaisuvoimaa kuin yleensä keskimäärin. Valtavasti enemmän.

On tietenkin sallittua ja jopa "pakollista", että Kitinässäkin on vaatimatonta kirjoitus- ja ajatteluvoimaa. Olenhan usein puhunut perässähiihtäjistä ja laumasieluista yms.

Erityistä äskeiseen virkkeeseenkin nähden on, että Kitinässä selkeästi suurin osa hyvistä laajemmin asioita tajuavista tai ainakin niistä osaavista kirjoittajista on minun sukupuoltani! Se ei koulumaailmassa ainakaan ollut nähty!

Miehien kirjoituksiiin toki uppoo enemmän ns. "liioittelua" tai särmikkyyttä, jopa sitä vakivallan asennetta. Mutta ei se itse luomisvoimaa ja vaikuttavuutta estä.
Itse en pidä pinnallisista itseään julkituovista (rivien välissä vähintään ja varsin useasti) kirjoittajista, jotka ovat lisäksi hyvin arkoja ja tottelevat muita. Näitä on eniten naisissa.

MUTTA onneksi vain vähemmistö!

Minuahan on alati katsottu edustavan narsistia. Olen nyt KAI saanut ymmärretyksi, että satiirinen kirjoitukseni on nimenomaa piilonarsistisuutta vastaan!

Näihin sanoihin ja tunnelmiin päätän tämän päivän epistolani!!

Ja vaikka tiedän, että nykypäivänä minun olisi kakattava puhtaisiin housuihini, en sitä tee. Voisiko joku teistä laittaa tähän taas jotain trendikästä. Minun toimitusjohtajana PITÄÄ OLLA maltillinen ja olen niin vanhanaikainen, että menen vessaan enkä puhuisi ikinä omasta kakastani. Ei sellaista varmaan olekaan hehheh. olen minä myös ujo! Tiesittekö!

Monin teistä monista pitävin terveisin :h:

Toivoo

palstan pitkäikäinen ja vakaa ja turvallinen toimitusjohtaja, herra


STADINARSKA
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

<- - - - - Petri FB:lle tiedoksi: Neil Young se jumala on.

70-luvun lopulla kokoontui "kieltäytymisrintama" (mukana mm. PFLP:n Gerge Habash) Gaddafin johdolla Libyassa. Vastustivat Israelin ja Egyptin lähentymistä. Myös Homie on kieltäytynyt viinaksista toista viikkoa, mutta huomenna vedän naamat. Voisi käydä Lemonissakin. :beer: :swirl:
Siellä on karaokekin nykyään. :wink:

Vitsi:

- Homeboy. Miten joit itsesi noin känniin?
- Jouduin huonoon seuraan. Minulla oli pullo viinaa eivätkä muut juoneet yhtään. :)

Levyostoksia: Rolling Stones: Undercover

"Jos tuo yhtye tulee koskaan menestymään, se tulee tapahtumaan ilman tuota solistia, jolla on huulet kuin autonrenkaat." :lol:
(Who said that? - Latojan huomautus)

Homeboy
(...) laardiperse
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Ketjun toimitusjohtaja puhuu och samma på svenska, eihän täällä nyt ruotsia kuitenkaan kukaan ymmärtäisi...(?)

SITTEN VIIME kirjoitukseni maailma on mennyt aikalailla ikäänkuin samoilla rattailla. Suurin uutinen kai on ollut, että Paavi on saanut burn outin tai vastaavan. Mutta eihän tuollainenkaan uutinen Suomen lehdistössä saa suurta hurmosta aikaan kun Paavi ja katolilaisuus on täällä vierasta. Eipä juuri innosta Stadinarskaakaan sitten ollenkaan.

Mikäs sitten innostaa? Sitähän voisi kysyä hyvinkin monta kertaa vuoden aikana. Innostusta me haemme mistä kulloinkin.
Entiseen Stadinarskaan olisi kuulunut vääntää tuokin edellisessä lauseessa ollut sana niin ettei oota olisi.

Mutta SA on muuttunut. Niin paljoa en kuitenkaan voisi muuttua että teen muuttumattoman muuttuneeksi koska uutisia ei vain viime päivinä ole ollut mikrotasolla eli toimitusjohtaja Arskalla tai makrotasolla joka on Universumi.

Toimitusjohtajana en toki saisikaan puha omasta olostani tai eduistani vaan keskittyä myös alamaisteni asioihin ja mahdollisiin ongelmiin ja aputoimittajien asemaan ja kirjoituksiin.

Teen tietenkin sitä alinomaa, mutta nyt tyydyn tervehtimään kaikkia teitä yhteisesti ja jatkamaan mukavalla hyväksi koetulla linjalla.

Tämä viimeksimainittu lause sisältää myös sen vahvan toivomuksen, että housuunkakkaaminen ehkä kuitenkin on loppu tällä erää myös tällä Kitinän megapalstallani. Se oli varsin ohimennyt trendi vaikka Uutisvuodossa olikin se paskahousutyttö vielä lauantaina ja puhe oli ohjelmassa suurelta osilta pelkkää paskaa. parhaimpana katseluaikana lauantaina. Se oli suhteellisen tyrmistyttävää!

Se pökäleitten kieltoni, jonka annoin ketjulleni ja jonka kiellon sitten peruin ja suorastaan yllytin pökälehommiin, joutuisi taas sellaiseen tilaan, että

PÖKÄLEPUHEET OVAT SUURILTA OSILTA KIELLETYT JÄLLEEN JATKOSSA TÄLLÄ OMISTAMASSANI KETJUSSA!

Jos kuitenkin joku haluaa kertoa kakkaamisestaan tai pissaamisestaan tai oksennuksista tai vuodoistaan, niin mieluimmin kätkettynä muuhun tekstiin mahdollisimman huomaamattomasti ja varsinkin hajuttomasti. Verenvuodatus yhdistettynä tappamiseen on edelleenkin ehdottomasti kielletty.

JOS KUITENKIN originaali pruitsaaja HB haluaa esiintuoda seuraavassa kirjoituksessaan tämän suuntaisen tapahtuman kadulle pudonneena, hän saa sen tehdä. Jatkossa kaikkien on käytettävä vaippoja Stadinarskan palstoilla, joille sattuu sattumia!

Lopuksi vastaan viimeiseen postaukseen, joka tuntui ensilukemalta olevan hieman vaikeaselkoinen. Luetaanpa uudelleen ja vastataan...

STADIN ATOS ERKOARSKA
Ketjumoguli, TJ


--------------------------------------------------------------------

VASTAAN, SIIS SA, ISOIN KIRJAIMIN SEURAAVIEN HB-LAUSEIDEN JÄLKEEN:

Homeboy65 kirjoitti:<- - - - - Petri FB:lle tiedoksi: Neil Young se jumala on.

TÄTÄ EN OSAA KOMMENTOIDA, MISTÄ OLI JUTTU...

70-luvun lopulla kokoontui "kieltäytymisrintama" (mukana mm. PFLP:n Gerge Habash) Gaddafin johdolla Libyassa. Vastustivat Israelin ja Egyptin lähentymistä. Myös Homie on kieltäytynyt viinaksista toista viikkoa, mutta huomenna vedän naamat. Voisi käydä Lemonissakin. :beer: :swirl:
Siellä on karaokekin nykyään. :wink:

MISTÄ IHMEESTÄ TUOLLAISTA HABASHJUTTUA TIEDÄT. LUETKO TUOTA? YLLÄTYN NOISTA POLIITTISISTA ASIOISTA JOITA KYNÄILET, AINA. JOKIN ASIOISTASI EI KUULU AINA JOUKKOON. EN OSAA KERTOA MITÄ TARKOITAN... TOKI OIKEIN VÄRIKÄS ALKUJUTTU... OIKEIN HIENO!!

Vitsi:

- Homeboy. Miten joit itsesi noin känniin?
- Jouduin huonoon seuraan. Minulla oli pullo viinaa eivätkä muut juoneet yhtään. :)

TÄMÄ ITSE ASIASSA TAISI OLLA PARHAIMPIA JUTTUJA. AIKA MONIMUOTOINEN VITSI, EIKÄ VAADI SELITYKSIÄ!!!

Levyostoksia: Rolling Stones: Undercover

JAKSATKO KUUNNELLA MYÖS, AINA IHMETTELEN OSTOKSIASI!

"Jos tuo yhtye tulee koskaan menestymään, se tulee tapahtumaan ilman tuota solistia, jolla on huulet kuin autonrenkaat." :lol:
(Who said that? - Latojan huomautus)

AI JOKU ON SANONUT NÄIN!!! AIKA MAHTAVA JUTTU. KUKA ON SANONUT, MINÄ EN TIEDÄ? OLISIKO JOHN LENNON. HÄNHÄN OLI RÄÄVÄSUU, MUTTA EI SILTI VOI OLLA SAMANAJAN KOLLEGANA... JOKU TUOTTAJA SE ON?

Homeboy
(...) laardiperse
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Avatar
Sleazoid
Elämätön Kitisijä
Viestit: 346
Liittynyt: 16.08.2005 3:02
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Sleazoid »

Kuva
henkilökohtaista kukoistusvastuuta rakenteellisen politiikan kustannuksella korostava puolivillainen sosiaalinen teoretisointi
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

^Onko tuo kuvan mies HOmie vai Arska?
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Vastauksia Arskalle: George Habash (1926 - 2008) oli PFLP:n (osa PLO:ta) johtaja. PFLP syyllistyi mm. lentokonekaappauksiin.

En tiedä tuon siteerauksen sanojaa, luin sen Jake Nymanin Rocktieto 3:sta.

Kaksi päivää röpöttämistä nyt, taidan pitää taas nenänvalkaisukautta... :|

Minulla on treffit tänään. Naisen kanssa.

Homeboy
loverboy
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 15901
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Niba »

Homeboy65 kirjoitti:Vastauksia Arskalle: George Habash (1926 - 2008) oli PFLP:n (osa PLO:ta) johtaja. PFLP syyllistyi mm. lentokonekaappauksiin.

En tiedä tuon siteerauksen sanojaa, luin sen Jake Nymanin Rocktieto 3:sta.

Kaksi päivää röpöttämistä nyt, taidan pitää taas nenänvalkaisukautta... :|

Minulla on treffit tänään. Naisen kanssa.

Homeboy
loverboy
Naiset on aika epätoivosia jo? Taitaa olla valikoimissa vaan Homeliteboy ja pari nekkua?
Ainakin jos on 55 eronnut sinkku..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Niba kirjoitti:
Homeboy65 kirjoitti:Vastauksia Arskalle: George Habash (1926 - 2008) oli PFLP:n (osa PLO:ta) johtaja. PFLP syyllistyi mm. lentokonekaappauksiin.

En tiedä tuon siteerauksen sanojaa, luin sen Jake Nymanin Rocktieto 3:sta.

Kaksi päivää röpöttämistä nyt, taidan pitää taas nenänvalkaisukautta... :|

Minulla on treffit tänään. Naisen kanssa.

Homeboy
loverboy
Naiset on aika epätoivosia jo? Taitaa olla valikoimissa vaan Homeliteboy ja pari nekkua?
Ainakin jos on 55 eronnut sinkku..
Se eukko on todella 55 ja sinkku. En tiedä onko eronnut...
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Sleazoid kirjoitti:Kuva

HYVÄT RAKKAAT KITINÄLÄISET.

Olen tullut taas ikäänkuin kotiini, palstalleni! Tervehdys teille siis kaikille!

Wanha Taavetti, jonka sihteerivastauksesta minulle en eilen saanut selkoa, kysyi onko tää Sleamanan lähettämässä kuvassa oleva henkilö mm. minä.

Minulla on hyvin hoidetut puhtaat hampaat, ja olen aina välttänyt hammaspeikkoja, joten minä se en ole.

Toki Homie, joksi häntä kai myös luultiin, on kunnostautunut pökäleissä, mutta en muista hänen hampaistoaan. Minusta tuntuu, ettei hän pidä tuollaista lakkia.

Onkohan se Sleamana itse?

Joka tapauksessa toivotan teille , toivottavasti ystäväni, mitä rattoisinta viikonloppua ja hyvää mielipuolta.
Myös toki jo oletan, ettei palstallani ainakaan kovin suuresti enää ilmesty paskaa. Ei heppahummien, lehmuliinien eikä ihmisen kaltaisten olentojen. Korkeintaan pikku papanoita, jos on pakko.

Eläkää rauhassa myös ...siis eläkää: kuoleminen palstallani on myös kielletty. Palstallani
ARSKA PAISTAKOON AINA ! :h:

STADIN ATOSERKOARSKA 8)
Kitinän aito ja alkuperäinen Sanomamoguli, toimitusjohtaja
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1551
Liittynyt: 11.11.2012 17:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja MrM »

Haista paska.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Avatar
Sleazoid
Elämätön Kitisijä
Viestit: 346
Liittynyt: 16.08.2005 3:02
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Sleazoid »

Koska raijasivua vastaan suunnattu herp derp -kampanja oli suunnaton menestys, tarvitaan arskan rankaisemiseksi vastaava paskakampanja.

Kuva
henkilökohtaista kukoistusvastuuta rakenteellisen politiikan kustannuksella korostava puolivillainen sosiaalinen teoretisointi
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

No niin jöötimestari. Lopeta tuollainen.

Nenänvalkaisukausi taas aloitettu. Yritän pitää ainakin kaksi viikkoa.

Pankkiin maksamaan laskuja. Eukon luo.

Vitsi:

- Miksi norjalainen sukellusvene upposi?
- Siellä pidettiin avointen ovien päivät. :rofl:

Päivän siteeraus:

"Meillehän tää kantri jää ja meidän täytyy täällä ornata sempalot." - Lauri, 5 v.

Arska. Seuraava huippukokous jossakin raflassa, jossa saa alkoholia. :miitti:

Homeboy
pudasjärven urheilijat ry.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1551
Liittynyt: 11.11.2012 17:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja MrM »

Kuva
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Jaha. Röpötin sittenkin maanantaina. Kävin Lemonissa pitkästä aikaa.

Vitsi:

- Mitä yhteistä on koiralla ja rekkakuskilla?
- Molemmat haukkuu henkilöautoja ja nukkuu kopissa. :)

Treffit (ks. edeltä) pieleen. Eukko totesi kättelyssä että "Kyllä tämä oli tässä.", käänsi selkänsä ja meni pois... :roll: :)

P.S. Onko Orimattilan paroni häipynyt Kitinästä lopullisesti?

Homeboy
9-metrinen maasika
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 6842
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja So Hard »

[img]http://b5media_b4.s3.amazonaws.com/29/files/2008/09/zoodoofromwoodlandparkzoo.jpg[/img]
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Kuka se oikein äskettäin esittikään syytöksen "erite-exhibtionismista"? :roll:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Sleazoid
Elämätön Kitisijä
Viestit: 346
Liittynyt: 16.08.2005 3:02
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Sleazoid »

Kuva
henkilökohtaista kukoistusvastuuta rakenteellisen politiikan kustannuksella korostava puolivillainen sosiaalinen teoretisointi
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Homeboy65 kirjoitti:Treffit (ks. edeltä) pieleen. Eukko totesi kättelyssä että "Kyllä tämä oli tässä.", käänsi selkänsä ja meni pois...
Ja yllättyneitä olivat...?
Work like a captain, play like a pirate.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Vesper kirjoitti:
Homeboy65 kirjoitti:Treffit (ks. edeltä) pieleen. Eukko totesi kättelyssä että "Kyllä tämä oli tässä.", käänsi selkänsä ja meni pois...
Ja yllättyneitä olivat...?
Ei kai kukaan. :roll: :lol:

P.S. Arska. Olisi taas aika kirjoittaa SA:n sanomiin.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1551
Liittynyt: 11.11.2012 17:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja MrM »

Kukapa nyt ei haluaisi housuihin paskoneen alkkiksen kanssa iltaansa viettää? En tajua.

It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Jöötikuvat saisi jo riittää. :kele:

Kitinässä hiljaista. Ulkona kaunis ilma. ;-)

Vitsi:

- I know karate.
- Really?
- Yes. And 15 others chinese words. :)
(Know= tietää, tuntea. Objektin kanssa myös osata.)

Kyllä selitys oli taas paikallaan. :l33t:

Taidan pyytää faijalta vippiä. Eiköhän onnistu. :pliis:

Homeboy
lokaali pesukarhu
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Hans Jörgen
Kitinän uhri
Viestit: 824
Liittynyt: 29.07.2011 4:26

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Hans Jörgen »

Homopoika vääntää taas vitsiä punttiin, siistiiii.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

No niin...

Tervehdys taas kaikille!


JA KIITOS KAIKILLE STADINARSKAN SANOMIIN KIRJOITTANEILLE JA KUVIA, PAIKKA PAHANHAJUISIA OVAT OLLEETKIN, LÄHETTÄNEILLE.

Toki Kitinässä on nyt ollut hiljaisempaa, mutta ei se varmaan Kitinää lopeta.

Minulla itsellänikin on ollut menoa siksimäärin, etten aina edes blogiani muista, mutta nythän taas muistan.

Pyydän anteeksi poissaoloani Sanomistani, mutta se osoittaa vaan luottamusta toimittajiini.

Sain tuossa aika inhottavia läjiä taas sanomiini, vaikka olin nimenomaa pyöränyt tämän uuden p-trendin ja toivonut siirtoa jälleen "puhtaille kirjoituksille".

TOTTA kai itsekin suorastaan vanhaa vertausta käyttäen kaivoin verta nenästäni kun puhun tuosta jätteestä, mutta mutta. Kun toimiusjohtaja tai kuka tahansa määrääj, kuten minä tällä palstallani olen, haluaa hakea uutta ja haistella uusia trendejä. Mutta tuo sinänsä inhottava housuunpaskominen oli todella nopeasti ohimenevä muoti, onneksi kaikille!

En oikeastaan saisi sanoa Sleamanaksi Sleadoizia, koska en sataprosenttisen varmasti ollenkaan tiedä kuka tutumpi Kitinän jäsen tämän Sleadoiz-nimimerkin takana on. Varmaa on, että se on sivunikki. Olen vain pätellyt, että se olisi Manala, mutta pyydän anteeksi epäilyjä. Niitä ei kukaan saisi esittää, ei aputoimittajaharjoittelija enkä mnä koko Sanomien johtajana.

Eli anteeksipyyntö Manalle epäilyistä. Hänen kommenttinsa toki oli myös "sopiva vitsi" tähän keskustelun.

Kutsun Sleadoizia tästä lähin. Slea-nikiksi! Se on varmasti totta!

Siellä on hauska kuva Manalan elefantista, se kakka on siis Elefantin. Mutta onko Sleanikin kakka hänen omiaan ja onko So Hard laittanut kuvan koko taloyhtiönsä kakoista. Ei kai hän itse voi noin paljon kakata? Sitten Manalakin kateellisuuksissaan taisi postata omaa tuotostaan.

Pitäisi olla kuvan aihe kun en ole varma kenen kakka on ja mistä.

Mutta ihan oikein nyt on pakko siirtyä tästä jokseenkin typerästä aiheesta eteenpäin!
Kuitenkin kuten tiedämme, neutralisointia on myös tehtävä pakon edessä.

Sitten on Homepojan postauksia, mutta hän onneksi pitää nyt tiiviitä housuja...

Vesperkin jutteli Homen treffeistä...

Olen Homelle itsellekin sanonut miten helppoa on ainakn päästä eteenpäin siitä ensihetkestä, mutta muistutan vielä enemmän. Ensihetki on Homellekin helppo- hänellä on mm. muistaakseni vahva hyvä tukka ja tukevuus ei ole pahasta, mutta Stockmannin kakkoskerrokseen on mentävä!

Jatko on kaikille vaikeampaa sitten kuin ensikohtaaminen. Pitäisiköhän minun valmentaa Homea. Mutta onko härkäpää oppilas, hän?
Kiitos kovasti Homellekin toiuttajan töistä täällä. Hauskoja vitsejä

Olen joskus ehkä hiukan vihjannut, että olen hiukan tietyllä tavalla "poispilattu" joissain asioissa ja yksi selkeä asia on ruoan rakastaminen ja nimenomaa hyvännäköinen ruoka. Se vain on niin, ettei minulle maistu niin hyvin ollenkaan ruoka, jos se on syöty jostain muovikulhosta kuin ettäse olisi katettu hyvin ja herkullisesti. Itse ruokalajeista pidän monista. ne ovat aina konstailettomia ne ruokalajit, joista pidän, mutta hyvin tehty ruoka on se juttu. Puhtaista tuoreista hyvistä aineista.

Siksi, koska on pilattu ketjuani hirveillä kuvilla niin laitan nyt kuvan, joka minua kiehtoo ja joka neutraloin taas Stdinarskan Sanomat kauniimmaksi ja varsinkin paremman makuiseksi.

Olen lihan suuri ystävä- tosin myös tuoreitten vihannesten ja kalan ja niiden kanssa oikea viini tuottavat todella sen hyvän mielen ja tunnelman!

ja kuinka ollakaan, olen juuri noita teidän ruokakeskustelujanne seurannut. En kuitenkaan ole kommentoinut niihin, kun ...no en ole viitsinyt. Minulla on kuitenkin aina ollut yllätys, että täällä on myös miehiä erinomaisen hyvine mielipiteineen ja harrastuksineen ruoan "kanssa".
Esimerkiksi juuri Manala saa joskus aivan yllättävästi minullekin veden kielelle kun hän selostaa joitain ruokalajeja! Ihan totta!!

No, minä ihan yksinkertaisesti pidän sisäfilepihvistä ja vielä oikein laitettuna. Seuraava kuva tuo minulle sen kuuluisan veden kielelle.

On ihan kamalaa kun jossain "kuppiloissa" on väitetty ulkofilepihviä sisäfileeksi ja tavallista kengänpohjaa edes ulkofilepihviksi. Lihoissa on valtavasi eroja. Ihan sattumalta tämä aihe sopii tähän päivään kun puhutaan hevosenlihan myymisestä naudanlihana.

Eli tässä tämä kuva.

Etten tuntuisi taas liian "kermatakapuolelta" ja ärsyttäisi muita (niin on käynyt joskus livenäkin ja varon sitä kuin ruttoa) niin totean, että ikisuosikit "lihapullat ja perunat" ovat ihania. Ne pitää kyllä olla hyvistä aineista ja kuumia ja katettu herkullisesti. Siihen pystyy kaikki!
Ja hernekeitto sopivassa tilaisuudessa on joskus lyömätön! Mutta en ikinä kyllä ottaisi sitä pikalounaaksi jostakin säilykkeistä...

Tässä tämä toivottavasti innostusta tuova kuva ja ...


Voikaatte taas kaikki hyvi, te kivat lukijani ja lukijamme! Tuossa taannoin ihan hiukan tosiaan karkasi mopo käsistä kun halusin trendiksi tyhmää asiaa, mutta sain mopon kiinni ja nyt olemme asiallisella tiellä!

Eli terveisin ja hymyillen kaikille
:D

STADINARSKA 8)
Tj, Stadinarskan Sanomat ja varmat vastaukset-ketju


Kuva
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Herkullisen näköistä lihaa. :mrgreen:

Vitsi:

- Mitä yhteistä on Jeesuksella ja nörtillä?
- Molemmat ovat pitkätukkaisia, asuvat kolmikymppisiksi kotona ja jos jotain tekevät, se on ihme. :)

Kaunis ilma taas. Helsingissä. Nimittäin. Pihtiputaan säästä en tiedä.

Päivän siteeraus:

"Motörhead kills." - Teksti Homeboyn nahkatakissa 80-luvulla.

Homeboy
grillimaustettu perunalastu
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

aasi kirjoitti:Luetaanko Ylioppilaslehdessäkin Kitinää?

Hei taas kaikille kylvämään kyntäville, eikun siis kyntämään kykeneville, olikos se niin!??

Eipä nyt tartuta tuollaiseen. Tulin ihan tämän asian takia erikseen rekkautumaan tänne, siis pääsenköhän minä aiheeseen ollenkaan...

SII SE ETTÄ luetaanko Ylioppilaslehdessä Kitinää!

Tapasin eilen kundin, joka on aikalailla tuolla kaupungilla aktiivinen ja eri poliittisissakin järjestöissä ja clubeilla yms, missä nyt aktiiviset kaupunkilaiset ovat. Ja tiedättekö Kitinäläiset, mitä hän sanoi!

EN OLISI OIKEASTI KUUNAAN odottanut tällaista: Hän murjaisi minulle kahvilassa, että lukenut usein Kitinä-blogia ja kysyi minulta onko se minulle tuttu...

"Mitens tuo Stadinarska...."

Ja ilme oli härnäävä!!!!

Silloin mun mielessä pyöri filminauhaa ja miettiminen oli hurjassa pyörteessä aivoissani, mitä seuraavaksi vastaan...

Oln kerrankin sanaton! Nimittäin ulosantini on yhtä nopea joskus kuin kirjoituskin (älystä ei toki niin takeita!!)

En aluksi ollut millään tavalla ymmärtävä, mutta hän esitti muutamia "raskauttavia" juttuja ja nauroi...

Sanoi, että hän on saanut niin monet naurut täältä että halusi jo aiemmin tavata "Stadinarskan" ennenkuin hän tajusi kuka hän on!

Kysyi kuinka ihmeessä olen mennyt Kitinään kun siellä JOTKUT OVAT ihan pimeitä tyyppejä... huh (muttei yksilöinyt). Ja että nytkin saan paskaa päälleni hehhehhehhe haaaaa hoohhoo.... hirnuminen kesti vähintään minuutin....äääh.

Kerroin, että yksi mukava likka kerran ammoin sanoi, että siellä on kivaa ja City-lehden juttuja eräät jatkaa siellä... (Mustenkeli)

Hän, ystäväni, oli kerran eräälle poliitikolle maininnut epäilyksensä Stadinarskan suhteen, muttei ollut maininnut minun nimeä! Kysyin mitä ihmettä, lukeeko joku poliitikkokin mun blogiani! Joo, kuulemma suureksi iltahuviksi, hän on vasta puolivälissä blogissani...

SILLOIN MÄ TUNSIN hikikarpalon... Samaan aikaan ystävältäni tuli kehujen ryöpytys minulle ja kannustus jatkaa kun mä kuulemma olin lopettanut painostuksen jälkeen hauskemman tyylini...

Hän ei KUULEMMA ole rekkautunut tänne! NIIN, KAI PUHUIT TOTTA!!!

Sain luvan laittaa tämän jutun Sanomiini!

Mutta nyt on juttu, Kitinäystäväni ja sinä pitkäaikainen ystäväni livenä, että kuinka pystyn jatkamaan samalla rentoudella?

Ja jos...ainiin oli juttu narsistisuudesta.... kaverini joi juomansa väärään kurkkuun kun alkoi hirnumaan...

Kun tietää mut hyväntekijäluonteeksi... vaikka olenkin tarka markan mies...

Että tällaista hauskaa!
:lol:

Terveisiä oikein paljon kaikille teille. Me olimme yhtä mieltä lopuksi, että Kitinässä on paljon mielenkiintoista ja ihmiset pääosin hyvin mielenkiintoisia! Halusi välittää kiitokset kaikille niinuin minäkin!!!!!

STADIN I SUURI MUKAVA ARSKAINEN 8)
Kitinän Sanomienne TJ
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Vastaa Viestiin