Manaaja kirjoitti:NuoriDaavid kirjoitti:Wired on päässyt katsomaan Googlen data-keskuksia:
http://www.wired.com/wiredenterprise/20 ... enter/all/
Hienosti mokattu kahden ensimmäisen kuvan kuvatekstit.
No niinpäs näyttää vaihtaneen tekstit paikkaa
Manaaja kirjoitti:NuoriDaavid kirjoitti:Wired on päässyt katsomaan Googlen data-keskuksia:
http://www.wired.com/wiredenterprise/20 ... enter/all/
Hienosti mokattu kahden ensimmäisen kuvan kuvatekstit.
Entä jos siihen alukseen tuleekin pahemman luokan vika heti irtautumisen jälkeen ja moottorit vaikka sammuvat, tällöin kai on parempi että alus on ammuttu vähän kauemmas eikä heti kosahda emoaluksen kylkeen?MrM kirjoitti:Yhtä juttua en noissa avaruuspeleissä ja -sarjoissa ymmärrä. Miks noihin isompiin emoaluksiin tehdään hangaareihin aina kauheat kiitoradat sisälle mihin laskeudutaan ja mitä pitkin "noustaan". Ihan kuin avaruudessa tarvittaisiin kymmenien metrien pituisia, tärkeää tilaa aluksesta vieviä kiitoratoja että päästään pikkuisilla paskiaisilla leijumaan painottomuuteen.
Ihan omilla moottoreillahan se "ampuminen" suoritetaan joten mun on vaikea ymmärtää sun logiikkaasi tuossa. Jos moottori vaikka toimii 10 sekuntia ja toimintahäiriön takia räjähtää pillun päreiksi sen jälkeen, niin lienee parempi että se alus on siinä vaiheessa jo ulkona kuin vielä jossain lentohangaarissa. Tai vaikka ilman räjähdyksiä törmäilee siellä sisällä seiniin sen moottorihäiriönsä takia. Helposti turvallisinta lienis, että kaikki alukset telakoituisivat ulkorunkoon omine ilmalukkoineen. Räjähdys jossain lentohangaarissa missä on kymmeniä aluksia täynnä tiivistettyä energiaa, aiheuttais pahimmillaan sellaisen ketjureaktion ettei emoaluksesta ois enää mitään jäljellä.pierupylly kirjoitti:Entä jos siihen alukseen tuleekin pahemman luokan vika heti irtautumisen jälkeen ja moottorit vaikka sammuvat, tällöin kai on parempi että alus on ammuttu vähän kauemmas eikä heti kosahda emoaluksen kylkeen?MrM kirjoitti:Yhtä juttua en noissa avaruuspeleissä ja -sarjoissa ymmärrä. Miks noihin isompiin emoaluksiin tehdään hangaareihin aina kauheat kiitoradat sisälle mihin laskeudutaan ja mitä pitkin "noustaan". Ihan kuin avaruudessa tarvittaisiin kymmenien metrien pituisia, tärkeää tilaa aluksesta vieviä kiitoratoja että päästään pikkuisilla paskiaisilla leijumaan painottomuuteen.
No sen voi vielä jotenkin perustella, mutta niitä koko tukialuksen läpi johtavia kiitoratoja ei.So Hard kirjoitti:Kyllä mä hiukan ihmettelen jos lentotukialuksessa ei ole lentokonehangaaria. Jossain ne koneet pitää säilyttää, huoltaa, aseistaa, tankata ja miehittää.
Noissahan hangaarit ovat auki avaruuteen, mutta niissä on silti normaalipaineista ilmaa. Ovissa täytyy siis olla jokin VoimaKenttä, joka pitää kaasun sisällä. Avaruuslentokoneiden täytyy siis saavuttaa riittävä nopeus päästäkseen läpi VoimaKentästä, jolla ilmeisesti on paineroa vastaava työntövoima.MrM kirjoitti:No sen voi vielä jotenkin perustella, mutta niitä koko tukialuksen läpi johtavia kiitoratoja ei.
Ei kait tota voi olettaa perustelevan muulla kuin että avaruustaistelut on vissiin niin brutaalin yllätyksellisiä jossain asteroidipilvessä, että koko kalusto pitää saada emoaluksesta ulos alle minuutissa, jolloin ne on kaikki siellä lentokannella ja huoltohangaari on tyhjillään.MrM kirjoitti:No sen voi vielä jotenkin perustella, mutta niitä koko tukialuksen läpi johtavia kiitoratoja ei.
sivustahuutaja kirjoitti:Noissahan hangaarit ovat auki avaruuteen, mutta niissä on silti normaalipaineista ilmaa. Ovissa täytyy siis olla jokin VoimaKenttä, joka pitää kaasun sisällä. Avaruuslentokoneiden täytyy siis saavuttaa riittävä nopeus päästäkseen läpi VoimaKentästä, jolla ilmeisesti on paineroa vastaava työntövoima.MrM kirjoitti:No sen voi vielä jotenkin perustella, mutta niitä koko tukialuksen läpi johtavia kiitoratoja ei.
Fiktiivisiä tarinoitahan ne on, mutta käsittääkseni ne on kuvattu oikeassa ympäristössä.masa kirjoitti:
Ne on vaan elokuvaa hei.
sivustahuutaja kirjoitti:Fiktiivisiä tarinoitahan ne on, mutta käsittääkseni ne on kuvattu oikeassa ympäristössä.masa kirjoitti:
Ne on vaan elokuvaa hei.
Windows experience vaatii että napeilla ja tateilla ei saa painella tiiliä.So Hard kirjoitti:Mihin vattuun niitä hipelöintinäyttejä tarttee konsoliohjaimissa.
Wiin uusimmassakin on. Computer says no.sivustahuutaja kirjoitti:Windows experience vaatii että napeilla ja tateilla ei saa painella tiiliä.So Hard kirjoitti:Mihin vattuun niitä hipelöintinäyttejä tarttee konsoliohjaimissa.
Ihan sama, vuoden 2012 paras peli omasta mielestäni. Tykännyt niiiin paljon <3Bhven kirjoitti:Far Cry 3: E3 Demonstration vs. Retail PC
This is a video comparison showing how horribly Ubisoft screwed the PC community by using misrepresentation, false advertisement and in general shady marketing to inflate game pre-order sales.
http://www.youtube.com/watch?v=mqnAbRpyqfI
On melko lailla yksinkertaisempaa rakentaa laiton ase metallityöstövälineillä metallista ja sellaisella voi jopa uskaltaa ampua. Rihlaamaton muovilelu joka voi räjähtää silmille.. heh, no ihan miten vaan.