Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Riemumieli kirjoitti:Yleisesti ottaen homma menee niin, että nainen on tunteidensa vietävissä oleva tahdoton tampio, jonka vapautuminen on lähes kaikkien modernin maailman ongelmia syy. Kun musta tuntuu tältä ja tältä, asialle ei voi mitään ja muuta skeidaa. Totta kai voi, järjellisenä olentona kenenkään ei tarvitse olla alhaisten vaistojensa orja.

Muuten eikö pms-aggro-salaliittokin ole murtumassa? Olo voi toki olla huono, mutta vittuako sitä muiden niskaan kaatamaan?
1800-luvulla vielä tunnustettiin tosiasiat:

http://www.riemurasia.net/jylppy/media. ... 108653&c=5
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 3989
Liittynyt: 19.08.2005 14:09
Paikkakunta: Hki

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja annepa »

Riemumieli kirjoitti:Yleisesti ottaen homma menee niin, että nainen on...
No ni, taas olen (sukkia kutova) mies. Kiva juttu!
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
prosessi
Kitinän uhri
Viestit: 716
Liittynyt: 13.11.2010 15:05

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Riemumieli kirjoitti:Yleisesti ottaen homma menee niin, että nainen on tunteidensa vietävissä oleva tahdoton tampio, jonka vapautuminen on lähes kaikkien modernin maailman ongelmia syy. Kun musta tuntuu tältä ja tältä, asialle ei voi mitään ja muuta skeidaa. Totta kai voi, järjellisenä olentona kenenkään ei tarvitse olla alhaisten vaistojensa orja.
Sinänsä mielenkiintoista, että tilastojen mukaan miehet sortuvat keskimäärin naisia useammin pettämiseen. Teoriassa tästä voisi vetää sen johtopäätöksen, että mies "on tunteidensa vietävissä oleva tahdoton tampio" naista useammin, mutta toki on mahdollista, että naiset valehtelevat anonyymeissä kyselyissä miehiä useammin.
Hans Jörgen
Kitinän uhri
Viestit: 824
Liittynyt: 29.07.2011 4:26

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Hans Jörgen »

Vaffa teoria. Siis jos hypoteesina on se, että pettäjämies kulkee hellien tunteidensa, ei hellän mulkkunsa johdattamana. Kumminkohan päin tuo menisi...
Avatar
scarface
Elämätön Kitisijä
Viestit: 306
Liittynyt: 07.04.2011 22:12

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja scarface »

Ukothan nyt panee ketä vaan kun panettaa, siinä ei ole tunteilla mitään tekemistä.. Rakastelu on sitte kuulemma miestenki mielestä sitä rakkauden kohteen kanssa lemmiskelyä :D
prosessi
Kitinän uhri
Viestit: 716
Liittynyt: 13.11.2010 15:05

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Hans Jörgen kirjoitti:Vaffa teoria. Siis jos hypoteesina on se, että pettäjämies kulkee hellien tunteidensa, ei hellän mulkkunsa johdattamana. Kumminkohan päin tuo menisi...
Toki käytin työhypoteesina sitä, että "miesten hellät tunteet" = mulkku. "Miesten rakastuminen" taas on sitä, kun mulkku johdattaa samaan kohteeseen useammin kuin kerran. TJEU elcon väkevä todistus tässä ketjussa!
Avatar
Kottarainen
Kitisijä
Viestit: 2081
Liittynyt: 18.01.2011 23:14

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Kottarainen »

NuoriDaavid kirjoitti:
exPertti kirjoitti:
Kottarainen kirjoitti:vuotaviin venttiileihin
Tämä ketju tuntuu olevan täynnä symboliikkaa. Ihastuksia ja vuotavia venttiileitä. :)
En oo varma, pitäiskö mun kiihottua vai ikävystyä.
Mä ainakin oon aika ikävystynyt.
Kottarainen on luokiteltu yhdeksi maailman sadasta haitallisimmasta vieraslajista.
Avatar
Kottarainen
Kitisijä
Viestit: 2081
Liittynyt: 18.01.2011 23:14

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Kottarainen »

NuoriDaavid kirjoitti:
saira kirjoitti: Ihastumisen aiheuttaman kipinän voi tuoda myös omaan suhteeseen, jolloin se voi myös parantaa jo laimentunutta suhdetta. Jos suhteessa on jo vahvana arki, ihastuminen yleisesti (kehen tahansa) voi muistuttaa mieleen myös suhteen alkuhuuman, jolloin myös omaan suhteeseen halutaan saada samoja tunteita.
Mä en oikein ymmärrä miten se suhteen ulkopuoliseen henkilöön ihastuminen käytännössä siirretään omaan parisuhteeseen, ellei se sitten tarkoita sitä, että puolisoa pannessa haaveillaan siitä ihastuksesta.
Edustan Daven koulukuntaa. Ei hyvä, ei ollenkaan.
Kottarainen on luokiteltu yhdeksi maailman sadasta haitallisimmasta vieraslajista.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Kottarainen kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:En oo varma, pitäiskö mun kiihottua vai ikävystyä.
Mä ainakin oon aika ikävystynyt.
Oh really?
Work like a captain, play like a pirate.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3365
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja saira »

^Georgina selitti asian aika hyvin.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
Kottarainen
Kitisijä
Viestit: 2081
Liittynyt: 18.01.2011 23:14

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Kottarainen »

NuoriDaavid kirjoitti:Ootsä siis ihastunut putkimieheen vai kardiologiin?
En kumpaankaan. Kypsynyt vaan siihen että elämä on pelkkää kiireistä arkea, jossa juostaan päivä töissä, vaihdetaan iltaisin vuotavia venttiilejä ja öisin vuotavia vaippoja. Ihastus lienee jokin psykologinen pakokeino tuosta, mutta en silti näe että se edistäisi yhtään mitään. Nyt pitäisi vaan katsoa ettei tule ryssittyä.
Kottarainen on luokiteltu yhdeksi maailman sadasta haitallisimmasta vieraslajista.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 3989
Liittynyt: 19.08.2005 14:09
Paikkakunta: Hki

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja annepa »

Vesper kirjoitti:
Kottarainen kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:En oo varma, pitäiskö mun kiihottua vai ikävystyä.
Mä ainakin oon aika ikävystynyt.
Oh really?
Ehkäpä jostain muusta ketjusta löytyisi arvon neideille sekä Davelle viihdyttävämpää materiaalia?
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Kottarainen
Kitisijä
Viestit: 2081
Liittynyt: 18.01.2011 23:14

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Kottarainen »

^Tulkintasi ei nyt ainakaan mun osalta mennyt ihan nappiin. Omaa tilannettani whinetin.
Kottarainen on luokiteltu yhdeksi maailman sadasta haitallisimmasta vieraslajista.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 3989
Liittynyt: 19.08.2005 14:09
Paikkakunta: Hki

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja annepa »

^Pahoittelen. Jatkakaa! Ketjukin on ihan oikea! Voisitko ottaa tilanteen positiivisella katsantokannalla? Minusta pieni tylsyys ois ihan kivaa välillä...
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 3989
Liittynyt: 19.08.2005 14:09
Paikkakunta: Hki

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja annepa »

Ensimmäinen perheneuvonta takana. Oli kyllä mielenkiintoista. Ja paskaa, henkilökohtaisesti, mulla ahisti ja itketti koko ajan. Toisella osapuolella oli kuulema helpompi puhua siellä kuin kotona [mun kanssa], että kait siitä jotain hyötyä kuitenkin on. Edes jollekin.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 4487
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja exsu »

^ Oliko sulle hyötyä siitä, mitä se ukko sai siellä puhuttua? Ts. tuliko jotain uutta tai tilannetta selkeyttävää ilmi?
Baby, we should hit the south of France
So you could run around without them pants.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 3989
Liittynyt: 19.08.2005 14:09
Paikkakunta: Hki

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja annepa »

^Joo, tuli märkää rättiä naamalle. Se ei tietoisesti tehnyt päätöstä tästä suhteesta alunperinkään vaan jotenkin ajautui siihen. En nyt muista miten se asia selitettiin, mut tämmönen kuva mulle jäi. Ja sillä kesti tosi kauan kuulema ennen kuin se tajusi että tässä nyt ollaan yhdessä. Siis mitä vittua??? Luulin et se halus olla mun kans eikä vaan "ajautunu" tjsp.

Lisäksi tajusin et mun isä on kiristäny mun äitiä O_o
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

annepa kirjoitti:Ensimmäinen perheneuvonta takana. Oli kyllä mielenkiintoista. Ja paskaa, henkilökohtaisesti, mulla ahisti ja itketti koko ajan. Toisella osapuolella oli kuulema helpompi puhua siellä kuin kotona [mun kanssa], että kait siitä jotain hyötyä kuitenkin on. Edes jollekin.
Samat fiilikset aikoinaan ekasta(kin) kerrasta. Tosi ahdistava kokemus.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 4487
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja exsu »

Toisaalta se on kuitenkin tehnyt päätöksen jossain kohtaa siitä, että haluaa olla sun kanssa, kun kerran on valmis sen suteen eteen tekemään töitäkin (nyt). Ymmärrän kyllä, että tuntuu ajatuksena kurjalta. Kyllä mä itsekin pidän siitä ajatuksesta, että mut on Valittu ja että mun huomion ja kiinnostuksen eteen on tehty paljon.
Baby, we should hit the south of France
So you could run around without them pants.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 3989
Liittynyt: 19.08.2005 14:09
Paikkakunta: Hki

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja annepa »

^Kyllä minäkin yritän ajatella että kait se jossain kohtaa on päättäny että jää tähän, mut just tuo "valittu" tai siis että ei ole niin on aika inhottavaa.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3301
Liittynyt: 23.12.2005 23:36

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Georgina »

hmm, hankalaa. Mutta hyvä että asiat ja taustat alkaa aueta, selkiyttää tilannetta. Jaksuja siihen hommaan nyt!
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 3989
Liittynyt: 19.08.2005 14:09
Paikkakunta: Hki

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja annepa »

^Kiitos. Kyllä minä tämän kestän, ei siitä ole epäilystäkään, mutta ei tämä kivaa ole. Ja lopputulos ei ole yhtään varma.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

annepa kirjoitti:
Lisäksi tajusin et mun isä on kiristäny mun äitiä O_o
Miten tämä siellä neuvonnassa kirkastui?
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 3989
Liittynyt: 19.08.2005 14:09
Paikkakunta: Hki

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja annepa »

NuoriDaavid kirjoitti:
annepa kirjoitti:
Lisäksi tajusin et mun isä on kiristäny mun äitiä O_o
Miten tämä siellä neuvonnassa kirkastui?
Puhuttiin siitä että miten kotona on keskusteltu. Mun vanhemmat puhu(u) vähän (siis isä ei ole kovin puhelias) mut sit oon kuullu et on käyty keskusteluja asiasta a ja asiasta b ja sitten mulle yhtä-äkkiä välähti että ei hitto mitä kiristystä. En usko että se on otettu kiristyksenä tai tarkoitettu sellaiseksi, mut sitähän se oikeasti oli.

Ja sitte vielä välähti että ei hitto minä taijan olla samanlainen.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2439
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja par-sky »

^Se on aina vähän kumma tunne kun tulee isoja ahaa-elämyksiä itsestään.

Itse pohdin onko parempi myöntää itselleen tosiasiat vai olisiko parempi jatkaa kieltolinjalla.

Onko paha jos näkee toistuvasti jostain helliä unia? Ei siis mitään hydrauliikkapätkiä vaan kukkaketoja ja niin edelleen?
Me transmitte sursum, Caledoni!
Vastaa Viestiin