http://kitina.net/viewtopic.php?f=12&t=401&start=3675
NuoriDaavid kirjoitti:Ensiksi disclaimer. Tätä ei pidä ajatella niin, että toinen meistä on oikeassa ja toinen väärässä. Kuten sanoin, mielenkiintoista, että käytät mediaa niin eri tavalla kuin minä.
Mä katson tv:stä jonkin verran sarjoja (esim. Täydelliset naiset (RIP), House, Good Wife), perjantaisin hauskat kotivideot ja tartumikkiin, lauantaisin YLE leaks ja Uutisvuoto ( kolme viimeksi mainittua yleltä, eli ei mainoksia). Uutisia nykyään harvemmin, leffoja joskus.sivustahuutaja kirjoitti:
Telkkari:
- Leffat on jo katsottu leffoina ja leffat katsotaan yhden kerran
- Katsomiskelpoisia sarjoja tulee ehkä 1 vuodessa ja sen katsoo mukavammin muilla tavoin. Sama pätee luontodokkareihin.
- Uutiset ovat vanhoja ja eivät juurikaan käsittele talouttaRadiota kuuntelen vain autossa. Aamulla Ylen radiouutiset ja ykkösaamun alkua ja välillä kaupallisilta kanavilta musiikkia.sivustahuutaja kirjoitti:
Radio:
- Nettiradiot ja skype on keksitty
Mainosbannerit eivät mua haittaa. En ole koskaan käyttänyt adblokiasivustahuutaja kirjoitti: Adblock:
- Onko joku jolla ei ole blokkeria? Kuka jaksaa niitä välkkyviä bannereita näkökentän reunoilla? Jos ette klikkkaa ja osta, niin mitä hyötyä niistä on?
Gigantin ja Verkkokaupan mainoslehdykät selaansivustahuutaja kirjoitti:
Kotiin kannetut mainokset:
- Luetteko oikeasti näitä? Saunaan tai takkaan tietysti tarttee pienen määrän sytykettä.
Luen Hesaria ja TM:ää. Näitä kumpaakaan eivät blogit korvaa missään tapauksessa IMNHO. Blogistit ovat aina jonkun sortin propellipäitä, joilla on oma vahva henkilökohtainen asenteensa. Ja miten blogisti esim. järjestäisi validin talvirengastestin? Maksullista lehdistöä ei ilmaistarjonta korvaa missään tapauksessa. Mun mielestäni pelkkä blogien seuraaminen johtaa helposti yksipuoliseen informaatioon.sivustahuutaja kirjoitti:
Lehdet:
- Vaikka harrastaisi jotain, niin blogit ovat tänä päivänä parempi formaatti harrastetiedon lukemiseen kuin lehti.
Lopuksi: musta on hassua, että esiinnyt jonkinlaisena mainonnan asiantuntijana, mutta et koskaan näe mainoksia. Kuulostaa samalta kuin viininasiantuntija, joka ei koskaan juo viiniä tai musiikkikriitikko, joka ei kuuntele musiikkia.