"Stadiarskasta" nyt

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Stadinarska
Kitisijä

Re: "Stadiarskasta" nyt

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

So Hard on kirjoittanut palstalleni- siihen "Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset- ketju"! Kiva, kiitos!

Kyllä hänkin on todella poikkeuksellisen hyvä kirjoittaja ja perustellut nyt taasen asioita hyvin ja hauskoilla esimerkeillä.

Ihan alkuun ennenkuin varmaan huomenna vastaan enemmän So Hardin juttuun omassa ketjussani "Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset- ketju" niin sanon etten minä nyt itsestäni aina tosiaankaan puhu, mutta nyt aion tehdä muutoksia niihin ärsyttävyyksiin. Pakkohan ne on ärsyttää kun niin sanotaan! Suurin juttu on, kuinka pystyn tyyliäni vaihtamaan. Kiitos jo tässä vaiheessa, So Hard! Palataan.

Stadinarska
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Stadinarska
Kitisijä

Re: "Stadiarskasta" nyt

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Huhhuh. Rupesin katsomaan näitä lukuisia kirjoituksia tälläkin palstalla osin silloin kun vielä olin poissa ja jonka, uskokaa tai älkää, aloitti ystäväni. Sen nyt ei enää ole väliä eikä ajankohtainen.

Mutta kun tuli rimakauhu kun tykkään kuitenkii vastata. Mutta kun siellä on Juulia ja sellaistakin. Nämäkin asiat aktivoituvat silloin kun ne ilmestyvät uudelleen. Huh!

Luulen, että monet ovat tyytyväisempiä nyt harmaampaan puoleeni, joka ilmenee ensin helpoimmassa, eli fonteissa ja väreissä. Joudun ottamaan eri roolin kun olen. Oletteko muka nähneen ennen mustavalkoista sirkusmiestä?

Inhottavaa oikeastaan on minun kannaltani kun joku perässähiihtäjä oikeasti luulee, että olisin joku trolli tai kummajainen.

HERRAN Jumala mitä mä muuten teen ja taas! Puhun kokonaan itsestäni! Kylläpä taas lapanen lähti moposta ihan täydellisesti. Miten mä aina mokaan näin. Nyt saan TAAS narsissisyytteet! Vaikka olen tällainen kilt...siis en ole tai en nyt itsestäni pukukaan. Ja miksi puhuisin koska olen menossa enemmän harmauteen.

Ainakin joskus jopa kuolen ja silloin olen mustaa multaa. Se on se päätepiste.

Voi kauhistus kun mä puhun kamalia ja osin jopa tyhmiä!

Vaihdan kivaan asiaan eli

STADINARSKAN UUSI PALVELU: ARSKAN SÄÄ.... Arskan sään tarjoaa Stadinarska!

Päivä on harmaa ja koko loppuviikko on harmaata. Kuun loppuun on harmaata. Lisäksi vuodenajan mittaan sää on pääasiassa harmaa.
Koska sää on harmaa, pitää ihmisten harmauden vuoksi pitää heijastinta. Mieluusti ei harmaata.

Yksi asia yhdistää Marraskuuta ja säämme tarjoajaa!

Annamme vain etukirjaimen!

H

(seuraavalla kerralla mahdollisesti vastaan näihin kirjoituksiin pelkistetyn harmaasti, ja valikoin minulle suoraan osoitetut kysymykset. Nyt vastaaminen karkasi käsistä kun en tiennyt mistä aloittaa. Terveisin H-Arska
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Vastaa Viestiin