NettiKatti Elli

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 6842
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: NettiKatti Elli

Viesti Kirjoittaja So Hard »

elco kirjoitti:
So Hard kirjoitti: "Klikkaa tästä ja katso ilmaisia nettiesityksiä StadinArska 51 male Helsinki, Suomi bisexual Finnish."
Katsoitko?
Just söin lounasta, ei voinut ottaa riskiä.
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Manaaja

Re: NettiKatti Elli

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

So Hard kirjoitti:No jos kyse ei ole botista niin sitten turska on ainakin siirtynyt maanvaivaksi useammalle muulle palstalle samaan aikaan, minkä google kertoi heti kun viitsi naputtaa.
No en mä ihan rehellisesti sanottuna ois rahojani sillekään värille laittanut, että arskan huomionhakuisuus olisi ollut laskusuhdanteessa. Tervepäisille ihmisille voi olla vähän vaikea tajuta, miten sekaisin sekaisinolevat monesti oikeasti ovat.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: NettiKatti Elli

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

So Hard kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:
Stadinarskasta google paljasti "salaisuuden" eli miksi homopoyn kanssa kaveerataan: "Klikkaa tästä ja katso ilmaisia nettiesityksiä StadinArska 51 male Helsinki, Suomi bisexual Finnish."
Lol.

Mutta SA:han oli kovasti homofobinen, toisaalta mikäs sen klassisempaa :mrgreen:
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Manaaja

Re: NettiKatti Elli

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

NuoriDaavid kirjoitti:
So Hard kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:
Stadinarskasta google paljasti "salaisuuden" eli miksi homopoyn kanssa kaveerataan: "Klikkaa tästä ja katso ilmaisia nettiesityksiä StadinArska 51 male Helsinki, Suomi bisexual Finnish."
Lol.

Mutta SA:han oli kovasti homofobinen, toisaalta mikäs sen klassisempaa :mrgreen:
No hei, biseksuaali ei ole sama asia!!
Avatar
Opal
Kitinä paheena
Viestit: 44
Liittynyt: 29.08.2012 18:25

Re: NettiKatti Elli

Viesti Kirjoittaja Opal »

.
Kuva

HAUKKU- ISKA

Nyt on kyseessä tämä merkittävä Koiramaailman Edustaja, Koirapersoona, kovakorvainen Kupinkanniskelijakoira Haukku. ExtraPainos.
Koiratyttö, KoiraKuningas, Suuri Päällikkö jolla oli Koirapojan Ego. Osoitti omaavansa muitakin todella hyvinkin erikoisia kykyjä.
Alkoi Opalin Kesäloma. Se tiesi matkustusta Joukkoineen linjapiilissä Mummolaan.
Monen viikon vapaus koitti . Pääsi mattopyykille, kasvimaata kitkemään, marjastamaan, heinään, hoitelemaan Mummolan Kanipoikia, säilömään, mehustamaan.
Todellinen vapaus koitti vain Pojalle ja Haukulle. Rottavaari Miu-Miungin sai tyytyä häkissä oleskeluun, tosin pihanurmikolla. Olisi muuuten alta aikayksikön omia polkujaan tallaamaan lähtenyt, marjapensaiden alle , metsän siimekseen . Kadonnut Ikiajoiksi.

Kuva

Mummolassa Kesää, Lomaa vietettiin.
Keitteli Opal kaikessa rauhassa tuvassa sapuskaa joukolleen. Ovi pihamaalle oli auki, päivä oli ihana ja aurinko suorastaan kehräsi kultaa taivaalla.
Yhtäkkiä huomasi eteisen kynnyksellä Koiruuden, mustan, pitkäkiharakarvaisen ison Ronttirotuun kuuluvan. Vieras oli Koiruus . Ihan Outo.
Välähti päässä oliko Haukku kenties käväissyt Koirasalongissa Trimmaajalla, värihuuhtelun ottanut maantienväriseen turkkiinsa, hankkinut nyt niin muodikkaat rastat sekä pitkän Helvetin Enkelit - henkisen Naamatukan. Oliko tullut vanhakantaisia arvoja, luita sekä koirankeksejä kannattavasta Haukusta ihan ilmielävä Punkkari . Vai oliko saunan kiukaan alla tuhkakylvyssä pyöriskellyt ?
Eipä kumpaakaan, Koira oli ja pysyi vieraana.
ULOS, kijaisi Opal hädissään. Ihme tapahtui totteli koiramaailman edustaja.
Alkoi ihmetellä Haukun Ei - rähäkkää. Missä piileksi Haukku .

Kuva

Katsoi ulos , sielläpä Haukku sekä tämä Vierailta Mailta tullut uusmuotisen koirarodun Edustaja navetan nurkalla touhusivat täyttä häkää askareissa joiden ilmiselvänä tuloksena oli tuottaa maailmaan uusia Koiramaailman edustajia.
Samassa puhelin, tapoihinsa kuuluen soi.
Toisessa päässä esitteli itsensä nuori naishenkilö, meni Opalilta nimi ohi korvien, vieras, kysyi onko mahdollisesti näkynyt mustaa, isoa koiraa.
" Hyvinkin on. Tuolla touhuilee jalostushommissa meidän Haukku - Koiran kanssa."
" Jessus, Mä tuun heti, "
parkaisi tytttö. Hetkisen kuluttua porhalsi pihaan vaalea auto, kuskina Enkeli/Punkkari-Koiran Omistajatar.
Tyttö tarrasi Punkkari/Enkelin, tässä tapauksessa käteviin tarttumisvilloihin, heitti suorastaan Punkkarikoiran auton takapenkille kiljuen Enkelille kuin pistettävä sika.
Lausahti , katsell Opalia päästä varpaisiin, ikäänkuin Episodi olisi tämän aiheuttama, vähintäänkin Punkkarin salakuljettaja :
"Onkin sitten vietävä Doris piikille, en todellakaan nyt halua pentuja, Teidän koiranne on sekarotuinenkin."
Tottahan se.
Sekarotuinen ja omasi muitakin piirteitä jotka eivät sopineet koirayksilöille ollenkaan. Täydellinen kunnioituksen puute muita kuin PuoliJumala Poikaa kohtaan. Tottelematon oli, varasteli makupaloja, jahtasi ja vihasi kissoja. Karkaili. Näitä ei kuitenkaan Tytölle eritelty. Vaan ei toivonut Opal niiden periytyvän.
Auto pyyhälsi pihasta, Onneton Enkeli kyydissään, ilmeisesti Kirkonkylän päivystävälle Elukkatohtorille.
Just oli Tyttö pois näköpiiristä pyyhältänyt kun, nyt vasta tietenkin, Opalilla sytytti, - Tyttöhän se Haukkukin oli, peruskoiruudeltaan.
Lisäksi oli Tyttö puhutellut Punkkariaan Dorikseksi.
Molemmat koiruudet olivat Tyttöjä, olivat kaikesta nähden vieläpä lesbo-rotuun kuuluvia.
Ei pystynyt HelvetinEnkelin kiharapaljoudesta, seasta erottamaan oliko tällä pistoolikotelo vai ei. Nyt älysi Enkeli/Punkkarinkin olleen Tyttö.
Tätä Ilosanomaa ei voinut Tytölle enää julistaa. Ei nimeä muistanut eikä ollut tullut auton rekkaria otetuksi ylös. Harvemmin sitä tämmöisissä tapauksissa.
Joskus myöhemmin Tyttö soitteli, kertoi HelvetinEnkelinsä piikillä käyttäneensä, toivotteli Hyvää Jatkoa ja Terviisiä Haukulle, josta ei nyt Isää, elatusvelvollista, tullutkaan. Ei enää oikaissut Opal tapahtunutta. Olkoon sellaisenaan, tehty mitä tehty. Hyvää Kesää samoin Tytölle ja Helvetin Enkelille, Punkkarille, toivotteli.
Nyt on suunnitelmissa ilmoittaa sukupuolineutraali Haukku Koiruuksien SiniPilvi ry. - Yhdistykseen.
Täyttää vaatimukset,
- nekin.
.
KuvaKuva
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 3775
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: (juna)Kisko

Re: NettiKatti Elli

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Pitäskö perustaa uusi keskustelukategoria, esim. viides kerros... Sinne voisi sitten mennä ihan omalla vastuulla. Ja tämän ketjun voisi siirtää sinne :D


Kuva
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Opal
Kitinä paheena
Viestit: 44
Liittynyt: 29.08.2012 18:25

Re: NettiKatti Elli

Viesti Kirjoittaja Opal »

Oletko vastassa.
KuvaKuva
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 3775
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: (juna)Kisko

Re: NettiKatti Elli

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

^Ihan miten vain :P
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Opal
Kitinä paheena
Viestit: 44
Liittynyt: 29.08.2012 18:25

Re: NettiKatti Elli

Viesti Kirjoittaja Opal »

.
Kuva Sovittu.
KuvaKuva
Manaaja

Re: NettiKatti Elli

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Eikö tää kuollutkaan? Harmillista.
Avatar
McJanne
Kitisijä
Viestit: 8611
Liittynyt: 13.11.2005 23:14
Paikkakunta: Suomi Finlandia 40° PERKELEEEH!

Re: NettiKatti Elli

Viesti Kirjoittaja McJanne »

Yanggakdo-hotellin viides kerros se vasta eri metka paikka onkin :D
Kirjoitan tätä alasti
Avatar
Opal
Kitinä paheena
Viestit: 44
Liittynyt: 29.08.2012 18:25

Re: NettiKatti Elli

Viesti Kirjoittaja Opal »

Täytyy tutustua.
Vaan oletteko aina näin iloisia. Kuva
KuvaKuva
prosessi
Kitinän uhri
Viestit: 716
Liittynyt: 13.11.2010 15:05

Re: NettiKatti Elli

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Kreitsu kirjoitti:Pitäskö perustaa uusi keskustelukategoria, esim. viides kerros... Sinne voisi sitten mennä ihan omalla vastuulla. Ja tämän ketjun voisi siirtää sinne :D
Sisäänpäin lämpiävien palstojen tehokkain ulkopuolisilta suojautumiskeino toki olisi, että kirjautumattomat kävijät pääsisivät lukemaan vain viidennen kerroksen postauksia. Petri, Raija, SA ja Opal (+minä ja McJanne?) toimisivat hyvinä variksenpelätteinä. Herkemmät pakenisivat uskaltamatta ikinä rekkautua.
Avatar
Opal
Kitinä paheena
Viestit: 44
Liittynyt: 29.08.2012 18:25

Re: NettiKatti Elli

Viesti Kirjoittaja Opal »

.
Kuva

Minä luulen, on pahalainen epäilys, jotta pärjään yksinkin.
Tietenkin kelpaa Apu.
Mutta tässä nimenomisessa tapauksessa ehkä parempi olisi yksin.
Erehdyinkö, mutta minä ihan luulen jotta Sinä kirjoitit minulle Ysävälliisesti.
Voi Hyvänen Aika. Ihan kuin olsi Ihmiselle puhuttu.
Harhaako vain...

.
KuvaKuva
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 3775
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: (juna)Kisko

Re: NettiKatti Elli

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

^^Kauheen negatiivista heti aamusta. En koe kuuluvani mihinkään sisäpiiriin (harva täällä edes chattailee mun kanssa silleen kuin kaikkien muiden!). :)
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: NettiKatti Elli

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Opal kirjoitti:.

Minä luulen, on pahalainen epäilys, jotta pärjään yksinkin.
Tietenkin kelpaa Apu.
Mutta tässä nimenomisessa tapauksessa ehkä parempi olisi yksin.
Erehdyinkö, mutta minä ihan luulen jotta Sinä kirjoitit minulle Ysävälliisesti.
Voi Hyvänen Aika. Ihan kuin olsi Ihmiselle puhuttu.
Harhaako vain...

.
Rupean keskustelemaan kanssasi, kunhan lopetat spammaamisen. Tämä ei ole mikään pöytälaatikkorunoilijoiden julkaisukanava. Perusta oma blogi sitä varten.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Opal
Kitinä paheena
Viestit: 44
Liittynyt: 29.08.2012 18:25

Re: NettiKatti Elli

Viesti Kirjoittaja Opal »

.
KuvaChattailisiko minulle, Kreitsi.
Kumpi sinä muuten olet.
Kiltsi ainakin tarkoittaa naista. Siitä päättelen sinunkin olevan
.Minä varmasti vastaan.
En minäkään täällä chattiseuraa näy saavan. Muunmerkkistä kyllä
Asetellaan runoilusta ehtoja. Ties minkälaji ruuneperi itse on.
KuvaKuva
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: NettiKatti Elli

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Opal kirjoitti:.
Asetellaan runoilusta ehtoja. Ties minkälaji ruuneperi itse on.
Oli joku kohta, jota et ymmärtänyt viestistäni?
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
prosessi
Kitinän uhri
Viestit: 716
Liittynyt: 13.11.2010 15:05

Re: NettiKatti Elli

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Kreitsu kirjoitti:^^Kauheen negatiivista heti aamusta. En koe kuuluvani mihinkään sisäpiiriin (harva täällä edes chattailee mun kanssa silleen kuin kaikkien muiden!). :)
Äläs nyt, en ainakaan itse ajatellut sitä negatiiviseksi. Ajatuskulkuni meni jotenkin niin, että viides kerros olisi sekopäisille seinillepuhujille, ja sitten tuli mieleen nämä oikeasti sisäänpäin lämpiävät palstat, joilla on vain yksi aloitteleville kirjoittajille tarkoitettu osio ja loput osiot on suljettu. Yhdistelmänä se, että kitinä uudistettaisiin tätä mallia noudattavaksi tsydeemiksi ja että tuo avoin osio olisi samalla myös seinähullujen osio, oli mielestäni ennemminkin koominen rakennelma kuin negatiivista kitinän arvostelua. Minähän pidän kitinästä ja käyn täällä päivittäin, vaikken viime kuukausina olekaan ehtinyt kirjoittaa juuri ollenkaan.
Avatar
Opal
Kitinä paheena
Viestit: 44
Liittynyt: 29.08.2012 18:25

Re: NettiKatti Elli

Viesti Kirjoittaja Opal »

NuoriDaavid kirjoitti:
Opal kirjoitti:.
Asetellaan runoilusta ehtoja. Ties minkälaji ruuneperi itse on.[/quote

Oli joku kohta, jota et ymmärtänyt viestistäni?
Kuva Oli siinä. En ymmärtänyt yhtään mitään. Sinun ei tarvis selitellä enää.
Minähän olen Seinähullu. Ymmärrätkö.
KuvaKuva
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: NettiKatti Elli

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Opal kirjoitti:Minähän olen Seinähullu. Ymmärrätkö.
Lopultakin jotakin mitä minä tajuan.
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: NettiKatti Elli

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Opal kirjoitti:En ymmärtänyt yhtään mitään. Sinun ei tarvis selitellä enää.
Jaa? Yleensä, jos toinen ei ymmärrä, kannattaa mielestäni selittää uudelleen.

Eli tämä kitinä on sellainen keskustelupalsta. Tämä ei ole pöytälaatikkorunoilijoiden julkaisukanava.

Joku nyt ymmärsit?
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3484
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: NettiKatti Elli

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Opalille laitettu kohtelias mutta jämäkkä kehoitus siistiä viestien Gif-helvettiä ja rajoittaa tuota psykoosin rajalla menevää ajatuksen virta-pasteilua muualle kuin tähän ketjuun, jonka siirrän jonnekin sopivamalle osastolle tässä kun jaksan..

Joten, paska jatkukoon täällä, muualla saa nyt loppua.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: NettiKatti Elli

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

:jee:
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 6781
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: NettiKatti Elli

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

NuoriDaavid kirjoitti::jee:
No en mä tiedä, lähtisinkö nyt ihan aplodeeraamaan, mutta on tuossa Hämiksen palstapersoonan ristiriitaisuudessa jotain kiinnostavaa. Kaveri on intomielinen arkipäivän anarkian, kansalaistottelemattomuuden ja viranomaisvastarinnan airut, mutta samaan aikaan kovin kärkäs verkkopoliisi ja kirjoitustyyli-inkvisiittori heti, kun valta annetaan.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Vastaa Viestiin