Päivän uutiskatsaus

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 6842
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja So Hard »

RouvaPupu kirjoitti:No, ainakin toivoisin että näillä yksityisillä parkkifirmoilla olisi velvollisuus vastata edes jotain niihin valituksiin joita sinne lähetetään liitteineen päivineen. Sori, mut hiukan not so cool tapaus mun mielestä.
Maksoitteko? Eihän tuollaisen velvoiteen säätäminen ole mikään ongelma. Itse en tuollaisessa tilanteessa tietenkään edes maksaisi. Paitsi kunnalliselle, koska se on pakko, muuten menee ulosottoon.
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Kaikki meistä muista kun eivät ole oikeusoppineita niin meitä voi arveluttaa tapella kasvottomia firmoja vastaan oikeudessa. Tokkopa suuri osa edes tajuaa puoliakaan omista oikeuksistaan.

Minua rupesi hihityttämään ajatus, että tix on niin innoissaan tästä yksityisestä valvonnasta koska hän näkee näissä riidoissa asiakkuuspotentiaalia ja manin tuloa ei voi estää. "Antakaas kun konsultoin". :)
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
Vagabondo
Kitisijä
Viestit: 3913
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

NuoriDaavid kirjoitti:Kuten SH jo pari kertaa on kirjoittanut, on paradoksaalista, että yleisesti markkinaliberaali Vagabondo haluaa rajoittaa vapaita markkinoita ja yksityistä sopimusoikeutta.
Piti katsoa wikistä mitä markkinaliberaali oikeastaan tarkoittaa. Siellä sanotaan, että mä saan kannattaa säätelyä silloin kun se on yhteiskunnan kannalta hyväksi :leuhka:
We used to laugh a lot
But only because we thought
That everything good always would remain
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Vagabondo kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Kuten SH jo pari kertaa on kirjoittanut, on paradoksaalista, että yleisesti markkinaliberaali Vagabondo haluaa rajoittaa vapaita markkinoita ja yksityistä sopimusoikeutta.
Piti katsoa wikistä mitä markkinaliberaali oikeastaan tarkoittaa. Siellä sanotaan, että mä saan kannattaa säätelyä silloin kun se on yhteiskunnan kannalta hyväksi :leuhka:
Jahas. Tarinan opetus: älä käytä sanoja, joita et ymmärrä!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Tähän on sopivaa päättää.

Kuva
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012091 ... 8_uu.shtml

Onhan tämä idioottimaista käytöstä.

Tietysti, jos ratikka on aivan tupaten täynnä, niin eihän niiltä penkeiltä näe, ketä siellä käytävällä seisoo. Mutta silti.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
masa

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja masa »

NuoriDaavid kirjoitti:http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012091 ... 8_uu.shtml

Onhan tämä idioottimaista käytöstä.
Mut kelaa jos se olisikin ollut katainen. Sehän olisi heitetty kiskoille!
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 3989
Liittynyt: 19.08.2005 14:09
Paikkakunta: Hki

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja annepa »

NuoriDaavid kirjoitti:http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012091 ... 8_uu.shtml

Onhan tämä idioottimaista käytöstä.

Tietysti, jos ratikka on aivan tupaten täynnä, niin eihän niiltä penkeiltä näe, ketä siellä käytävällä seisoo. Mutta silti.
Kyse ei ole siitä että kyseessä oli presidenttipari vaan siitä että kyseessä olivat vanhukset. Ei kun seniorit taitaa olla poko-nimike tänä päivänä. No joka tapauksessa uutinen on pösilö. Siis jos tuon ikäisiä tulee julkiseen kulkuvälineeseen eikä vapaita penkkejä ole, nuoremmat nostaa perseen penkistä ja päästää mummot ja papat istumaan. Jos nykyinen presidenttipari olisi ratikassa seisomassa niin en tod nostais takapuoltani, ei ne niin vanhoja ja raihnaisia ole.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

annepa kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012091 ... 8_uu.shtml

Onhan tämä idioottimaista käytöstä.

Tietysti, jos ratikka on aivan tupaten täynnä, niin eihän niiltä penkeiltä näe, ketä siellä käytävällä seisoo. Mutta silti.
Kyse ei ole siitä että kyseessä oli presidenttipari vaan siitä että kyseessä olivat vanhukset. Ei kun seniorit taitaa olla poko-nimike tänä päivänä. No joka tapauksessa uutinen on pösilö. Siis jos tuon ikäisiä tulee julkiseen kulkuvälineeseen eikä vapaita penkkejä ole, nuoremmat nostaa perseen penkistä ja päästää mummot ja papat istumaan. Jos nykyinen presidenttipari olisi ratikassa seisomassa niin en tod nostais takapuoltani, ei ne niin vanhoja ja raihnaisia ole.

Vanhuksille pitää antaa paikka joo.

Kyllä mä antaisin paikan nykyisellekin presidentille.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

NuoriDaavid kirjoitti:Kyllä mä antaisin paikan nykyisellekin presidentille.
Vaimo sopiskin sitten kivasti syliisi istumaan?
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Kyllä mä antaisin paikan nykyisellekin presidentille.
Vaimo sopiskin sitten kivasti syliisi istumaan?
:)
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 5993
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja aasi »

Nykynuoriso ei varmasti edes tunnista Koivistoja.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

aasi kirjoitti:Nykynuoriso ei varmasti edes tunnista Koivistoja.
Njoo, mutta kuten Annepakin sanoi, kyllä yli 80-vuotiaalle papalle pitäisi antaa paikka joka tapauksessa.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
masa

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja masa »

http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-12 ... pos=ok-nln



"- Meni maine ja ansiot. Siihen aikaan ei ollut vihakirjeitä, mutta postitse tuli haukkumapostia – kaikki naisilta."

:lol:
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

NuoriDaavid kirjoitti:Njoo, mutta kuten Annepakin sanoi, kyllä yli 80-vuotiaalle papalle pitäisi antaa paikka joka tapauksessa.
Mut jos ei huomaa. Toi on niin kasaria haukkuu nykynuorisoo.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Njoo, mutta kuten Annepakin sanoi, kyllä yli 80-vuotiaalle papalle pitäisi antaa paikka joka tapauksessa.
Mut jos ei huomaa. Toi on niin kasaria haukkuu nykynuorisoo.
En mä kyllä haukkunut nuorisoa, vaan ihan tasapuolisesti kaikkia ratikassa istujia.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Tästähän saatiin oikein iso soppa aikaiseksi.

http://www.hs.fi/kulttuuri/Sauri+Baanan ... 5598616231

IMHO kaupungissa on ääntä ja jos ei kestä ääntä, voi muuttaa maalle.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8394
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Armpits4August-kampanja
Miten tämä on päässyt menemään multa ihan täysin ohi! Mä olisin koko viime kuun voinut antaa vaan karvojen rehottaa t-paidan hihoista. Mitä karvoja kuuluu kasvattaa tässä kuussa? Säärikarvat4September?
Viimeksi muokannut Lolita, 13.09.2012 13:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 15901
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Niba »

Pyyhin Netikettiin..
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2439
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja par-sky »

oot läski!

Onkohan Jutan mielestä OK jos huomattaa tyhmille ihmisille heidän urpoudestaan?

Pienellä editoinnilla:
Tyhmyydestä mainitseminen on monille tabu.

– Kyllä minun mielestäni tyhmyydestä saa huomauttaa. Varsinkin, jos sen tekee perhe tai ystävä, sehän on vain toisesta huolehtimista. Totta kai se sattuu ja kirpaisee, mutta asian voi ilmaista nätisti, Jutta Gustafsberg sanoo.

Ylipäätään Gustafsberg kehottaa puhumaan painosta asioiden oikeilla nimillä.

– Käytän mielelläni sanaa idiootti, koska sitähän tyhmä usein on. Tyhmät ihmiset mieltävät sen helposti haukkumanimeksi, mutta minä haluan herätellä ihmisiä ja vilpittömästi auttaa typeryksiä pääsemään eroon idiotismistaan. Vaikka aihe on arka, sitä ei pidä hyssytellä.

Jotkut ovat tosin reilusti tyhmiä – ilman, että se haittaa heitä tippaakaan.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 4453
Liittynyt: 17.02.2011 14:04

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja elco »

Työväen sivistysliiton hallintopäällikkö ja joku toinen ehdokkaana AKT:n puhikseksi.

En ollut koskaan kuullutkaan työväen sivistysliitosta, mutta moisen instanssin hallintopäällikkö vaikuttaa kyllä merkittävältä visiiriltä. Ei ole ihan pienet saappaat täytettäväksi. Jotenkin noista kahdesta ei oikein huo'u sellaista kylmää sadismia, pohjatonta häikäilemättömyyttä, täydellistä irrationalisuutta ja saatanan riivaamaa pahuutta, mitä viranhaltijalta vähänniinq odotetaan. Kai se on jotenkin vielä oikeutettua pitää kynttilää vakan alla ja laskea sitten Piru Irti kun valinta on tehty.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja exPertti »

^ jos se on sellainen posti, jossa kasvetaan ihmisenä postin vaatimuksiin puukkoa selkään saaden joka toiselta parin kuukauden ajan.

Vai voisiko siellä olla vaikka nälkäpeli kahden viimeisen jäljelle jääneen kanssa ja eloonjäänyt saa paikan?
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 3989
Liittynyt: 19.08.2005 14:09
Paikkakunta: Hki

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja annepa »

par-sky kirjoitti:oot läski!

Onkohan Jutan mielestä OK jos huomattaa tyhmille ihmisille heidän urpoudestaan?
Ymmärrän yskän, mutta tyhmyys on monesti riippuvainen sellaisista asioista joihin ei itse voi vaikuttaa, kun taas läski on useimmiten riippuvainen sellaisista asioista joihin voi itse vaikuttaa. Huom, en siis sanonut aina tai "on riippuvainen", vaan monesti ja useimmiten. Tällä periaatteella on enemmän ok huomauttaa läskistä kuin urpoudesta.

Tosin tällaisille huomauttajille voi huomauttaa takaisin että "ensi vuonna minä olen hoikka mutta sinä olet yhä urpo, kestäpä se pösilö".

Siis Jutta ei voi sille mitään että hän on urpå. Ei rankaista häntä siitä. Minulle voi kuitenkin ihan hyvin sanoa että leveä perse on akalla, koska se on totta, enkä minä siitä suutu. Mun perseen leveys on kiinni ainakin osittain omasta käytöksestä.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Vesper »

annepa kirjoitti:Tosin tällaisille huomauttajille voi huomauttaa takaisin että "ensi vuonna minä olen hoikka mutta sinä olet yhä urpo, kestäpä se pösilö".
Itse olen suosinut sanontaa: "Mä voin aina laihduttaa, mutta sun rumaan naamaan ei tepsi kuin kirurgin veitsi. Jos sekään."
Work like a captain, play like a pirate.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 4453
Liittynyt: 17.02.2011 14:04

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja elco »

Putinei itse olekaan oikeasti löytänyt Atlantista, ampunut hyökkäävää tiikeriä eikä toiminut kurkiparven senseinä?

Mihin tässä enää voi luottaa, jos Putinkin on vaan ihan tavallinen mustavöinen, treenattu ja paidaton ydinasevallan diktaattori?
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Vastaa Viestiin