Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
prosessi
Kitinän uhri
Viestit: 716
Liittynyt: 13.11.2010 15:05

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja prosessi »

NuoriDaavid kirjoitti:
prosessi kirjoitti:kun taas Opal/Juuli näyttäisi käsittelevän muita ihmisiä/mielikuvitusolentoja ihan itsenäisinä yksilöinä, joilla on oma todellisuutensa Opalin/Juulin ulkopuolella. Jos SA joustaa noin erityyppiseen tekstiin ja täysin johdonmukaisesti (ilman pienimpiäkään SA:maisia oireita) kuin mitä Opal/Juuli suoltaa, on hän kirjallinen nero. Sitä minun olisi aika vaikea uskoa.
Ota huomioon, että Opal/Juulin tekstit ovat ainakin osittain ilmeisesti kopioitu muualta.
Mutta mitä iloa SA saisi siitä, että hän postaisi palstalle jonkun muun tekstejä? SA:n maailman keskipiste on kuitenkin hän itse.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

So Hard kirjoitti: huomiohuoraamisen
Näin kirjoittaa tyyppi joka kirjoittaa keskimäärin 6, 78 viestiä päivässä, esiintyy joka asian asiantuntijana eikä koskaan myönnä olevansa väärässä. Hoh. :roll:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

prosessi kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
prosessi kirjoitti:kun taas Opal/Juuli näyttäisi käsittelevän muita ihmisiä/mielikuvitusolentoja ihan itsenäisinä yksilöinä, joilla on oma todellisuutensa Opalin/Juulin ulkopuolella. Jos SA joustaa noin erityyppiseen tekstiin ja täysin johdonmukaisesti (ilman pienimpiäkään SA:maisia oireita) kuin mitä Opal/Juuli suoltaa, on hän kirjallinen nero. Sitä minun olisi aika vaikea uskoa.
Ota huomioon, että Opal/Juulin tekstit ovat ainakin osittain ilmeisesti kopioitu muualta.
Mutta mitä iloa SA saisi siitä, että hän postaisi palstalle jonkun muun tekstejä? SA:n maailman keskipiste on kuitenkin hän itse.
Joo-o. Hyvä pointti.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Olin melko varma ettei SA ja Opal/Juuli olisi sama henkilö, mutta nyt kun vertailin Juulin ja Arskan kuvia, en menisi vannomaan...
Work like a captain, play like a pirate.
masa

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja masa »

NuoriDaavid kirjoitti: Mutta jos pitäisi vastata, onko Opal/Juuli = SA, niin tällä hetkellä pidän todennäköisimpänä, että on.
Ehkä Manaajan postaama giffi tyrkkäs SA:n uudelle levelille. Semihullusta täyshulluksi niinku.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

masa kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti: Mutta jos pitäisi vastata, onko Opal/Juuli = SA, niin tällä hetkellä pidän todennäköisimpänä, että on.
Ehkä Manaajan postaama giffi tyrkkäs SA:n uudelle levelille. Semihullusta täyshulluksi niinku.
Korkeammalle kiertoradalle :)
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 6842
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Homeboy65 kirjoitti:
So Hard kirjoitti: huomiohuoraamisen
Näin kirjoittaa tyyppi joka kirjoittaa keskimäärin 6, 78 viestiä päivässä, esiintyy joka asian asiantuntijana eikä koskaan myönnä olevansa väärässä. Hoh. :roll:
Vastaa kysymykseen - mitä muuta homehame on tehnyt "suuren huolensa" eteen kuin valittanut asiasta kitinässä marttyyrinä?
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

So Hard kirjoitti:
Homeboy65 kirjoitti:
So Hard kirjoitti: huomiohuoraamisen
Näin kirjoittaa tyyppi joka kirjoittaa keskimäärin 6, 78 viestiä päivässä, esiintyy joka asian asiantuntijana eikä koskaan myönnä olevansa väärässä. Hoh. :roll:
Vastaa kysymykseen - mitä muuta homehame on tehnyt "suuren huolensa" eteen kuin valittanut asiasta kitinässä marttyyrinä?
Kaikella kohteliaisuudella: ei kuulu sinulle. :leuhka:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 6842
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Homeboy65 kirjoitti:Kaikella kohteliaisuudella: ei kuulu sinulle. :leuhka:
Kaikella kohteliaisuudella - et siis ole.
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1661
Liittynyt: 17.01.2011 19:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Kumpi on säälittävämpää: Haukkua Homieta huomiohuoraksi vai tosissaan ja antaumuksella selvittää tuulesta temmatuilla teorioilla onko SA nyt mikä ja jos on niin miksi? Itse en osaa päättää. Nähtävästi teillä on töissä noin pirun tylsää kun antaumus tähän ketjuun on noin kova. Näppärä no life menisi ulos tai tekisi töitänsä mutta ettehän te nyt niin villeiksi heittäydy.

Mutta oikeasti, ketä kiinnostaa?
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Nergal kirjoitti:Näppärä no life menisi ulos tai tekisi töitänsä mutta ettehän te nyt niin villeiksi heittäydy.
Palkkaa saa tekemättäkin, why bother?
Work like a captain, play like a pirate.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 6842
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Kyllä se ainakin on merkittävän säälittävää tulla avautumaan ettei kiinnosta isoon ääneen. Jos ei kiinnosta, miksi avautua? Aina voi jättää lukematta.
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Avatar
Opal
Kitinä paheena
Viestit: 44
Liittynyt: 29.08.2012 18:25

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Opal »

prosessi kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
prosessi kirjoitti:kun taas Opal/Juuli näyttäisi käsittelevän muita ihmisiä/mielikuvitusolentoja ihan itsenäisinä yksilöinä, joilla on oma todellisuutensa Opalin/Juulin ulkopuolella. Jos SA joustaa noin erityyppiseen tekstiin ja täysin johdonmukaisesti (ilman pienimpiäkään SA:maisia oireita) kuin mitä Opal/Juuli suoltaa, on hän kirjallinen nero. Sitä minun olisi aika vaikea uskoa.
Ota huomioon, että Opal/Juulin tekstit ovat ainakin osittain ilmeisesti kopioitu muualta.
Mutta mitä iloa SA saisi siitä, että hän postaisi palstalle jonkun muun tekstejä? SA:n maailman keskipiste on kuitenkin hän itse.
Kuva Opal Onterocks & Juuli ovat todella olemassa. Voinen asian itse tietävänä ilmoittaa. Eikä tekstejä ole kopiotu mistään . Ovat omaa tuotantoa. AS : kanssa Opal & Juulilla ei minkäänvaltakunnan tekoa enenpää kuin kenenkään muunkaan kanssa täällä . Siis ei ole kukaan muu nimimerkki.
Vaan minä kiitän teitä, olette olleet kilttejä. Juulia sorsitte. Pahasti. Vaikka Juuli on hyvin kiltti.
Mutta ahkeraan avanneet Opalin Wilma Woorumia olette. Siitä Suuri Kiitos.
KuvaKuva
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 1844
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Opal kirjoitti:Mutta ahkeraan avanneet Opalin Wilma Woorumia olette. Siitä Suuri Kiitos.
Haluan tämän vielä alleviivata.
Who says you need to buy a guitar?
prosessi
Kitinän uhri
Viestit: 716
Liittynyt: 13.11.2010 15:05

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Diddley Bow kirjoitti:
Opal kirjoitti:Mutta ahkeraan avanneet Opalin Wilma Woorumia olette. Siitä Suuri Kiitos.
Haluan tämän vielä alleviivata.
Tuo tosiaan kuulostaa SA:lta. Ehkä valeasu alkaa repeillä.
Avatar
Kottarainen
Kitisijä
Viestit: 2081
Liittynyt: 18.01.2011 23:14

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Kottarainen »

prosessi kirjoitti:
Diddley Bow kirjoitti:
Opal kirjoitti:Mutta ahkeraan avanneet Opalin Wilma Woorumia olette. Siitä Suuri Kiitos.
Haluan tämän vielä alleviivata.
Tuo tosiaan kuulostaa SA:lta. Ehkä valeasu alkaa repeillä.
Samaa mieltä.
Kottarainen on luokiteltu yhdeksi maailman sadasta haitallisimmasta vieraslajista.
Avatar
Opal
Kitinä paheena
Viestit: 44
Liittynyt: 29.08.2012 18:25

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Opal »

KuvaTeitä lienee mahdoton saada uskomaan ettei Opal tahi Juuli ole SA. Opal/Juuli on täysin eri henkilö Tällä pastalla tai jollain muulla ei löydy vastinetta. Kirjoitti aikanaan jo lopetetulle sivustolle eri nimimerkillä. Tämä Opal /Juuli niinkuin te sanotte, on 65 v nainen. Inva. Nauttiii kirjoittamisesta. Eikä mistään kopsaa tarinoitaan. Eivät myöskään ole henkimaailman olentoja nämä kertomansa,, on näillä vastine todellisuudessa. Osa keskuudestamme poistuneita, osa elossa ja mitä parhaimmissa voimissa vielä
Älkää suotta nähkö vaivaa, rasittako itseännne keksimällä mitä oudoimpia persoonia jotka voisivat olla Opal/juuli. Sillä niitä persoonia ei ole eikä tule. On vain yksi Opal/Juuli.
Jatketaan.
Viimeksi muokannut Opal, 04.09.2012 3:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
KuvaKuva
Manaaja

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Kuule, ei tää hevonpaska nyt vaan uppoa, joten lopeta yrittäminen. Vaikka sä tietäisitkin jonkun 65-vuotiaan invan ja leikkisit olevasi se samalla kun puhut siitä kolmannessa persoonassa, se ei tee susta 65-vuotiasta invaa, vaan huonon trollin jolla on ongelmia.
Avatar
Opal
Kitinä paheena
Viestit: 44
Liittynyt: 29.08.2012 18:25

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Opal »

VoiVoi sinua. Minä todella olen 65v. Ja nainen. Ja 7 kk maannut 3 v. sitten täyshalvaantuneena letkuissa. Päätin jos siitä vielä selviän teen jotain Muuta kuin tiskaan tai imuroin. Ja nyt minä teen sitä Muuta.
Mikä sinut laittaa uskomaan jotten olisi. Minä olen. Laitanko skype yhteyteni. Yksityisviestiisi, olet niin viehko Jääräpää.
KuvaKuva
Manaaja

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Opal kirjoitti:VoiVoi sinua. Minä todella olen 65v. Ja nainen. Ja 7 kk maannut 3 v. sitten täyshalvaantuneena letkuissa. Päätin jos siitä vielä selviän teen jotain Muuta kuin tiskaan tai imuroin. Ja nyt minä teen sitä Muuta.
Olet siis 65-vuotiaana tekemässä jotain suurempaa, eli kirjoittamassa kello 3:30 yöllä hevonpaskaa paikkaan jossa kukaan ei ensimmäisen päivän jälkeen halua lukea yhtäkään viestiä mitä näppäimistöltäsi päästät. Onneksi olkoon. Kannattaisi ehkä miettiä vielä uudelleen sitä uraa täyshalvaantuneena.
Avatar
Opal
Kitinä paheena
Viestit: 44
Liittynyt: 29.08.2012 18:25

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Opal »

Mahdatko Sinä olla ihminen ollenkaan.
Vaiko joku jäänne varhaiselta neanderdal-Kaudelta.
KuvaKuva
Manaaja

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Opal kirjoitti:Mahdatko Sinä olla ihminen ollenkaan.
Vaiko joku jäänne varhaiselta neanderdal-Kaudelta.
*) Neanderthal.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 6842
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja So Hard »

1) Moi, olen liikuntarajoiteinen Juuli.
2) Moi, olen Opal.
3) En ole Juuli, olen Opal. Olemme eri henkilöitä.
4) Olen liikuntarajoitteinen Opal.
5) ??

Onkohan skitsofrenialääkitys ihan kohdallaan? Oliskohan tää trolli jo tarpeeksi syötetty, niin saisi sitten taas uuden version.
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Avatar
Opal
Kitinä paheena
Viestit: 44
Liittynyt: 29.08.2012 18:25

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Opal »

Manaaja kirjoitti:
Opal kirjoitti:Mahdatko Sinä olla ihminen ollenkaan.
Vaiko joku jäänne varhaiselta neanderdal-Kaudelta.
*) Neanderthal.
Toivon sydämestäni, suorastaan rukoilen
jotta joudut läpikäymään saman kuin minä.
Niin ilkeä olet.
KuvaKuva
Manaaja

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Opal kirjoitti:Toivon sydämestäni, suorastaan rukoilen
jotta joudut läpikäymään saman kuin minä.
Niin ilkeä olet.
Toivon, että joku hakkaisi sinua jälkiruokalusikalla.
Vastaa Viestiin