Mitä Ostit?
Re: Mitä Ostit?
Koskapa olen pirun paska venyttelemään jos ei joku huuda korvanvieressä niin pistin hankintaan DVD:n. Ehkäpä sen avulla saan asiaan muutosta.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Tilasin Eberlen.
http://www.kivelaoutdoor.com/X1E.html
Vielä pitäisi hankkia pro-luokan vaelluskumpparit ja kausi voi alkaa.
http://www.kivelaoutdoor.com/X1E.html
Vielä pitäisi hankkia pro-luokan vaelluskumpparit ja kausi voi alkaa.
-
- Kitisijä
Kassillisen villasukkientekotarpeita
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Mun ainoista kaupunkikelpoisista tennareista on pohjat irti. Ostin uudet.
Baby, we should hit the south of France
So you could run around without them pants.
So you could run around without them pants.
Lähdin sitten ostamaan keittiöön kattilakaappia. Mutta kuinkas ollakkaan niin tulin ostaneeksi olohuoneeseen maton ja vaikka sainkin 30% hinnasta pois niin oli vieläkin sen verran tyyrin etten sitten kaappia raaskinnut ostaa. Kävin siis hakemassa puutavaraa, että pukaan kaapin itse pystyyn. Ja koska rakentelu on raskasta ja hikistä touhua niin kipaisin ostamassa vielä 18 litraa mineraalivettä. Ja kaljaa.
- Pulkannaru
- Kitisijä
Lämpökäsiteltyä suunnikasrimaa 60m, 10m 45*45 phl-mäntyä, Valtti pohjustetta, Teho-maalia, ruuveja+kiinnikkeitä.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Yamahan Piaggero NP31 Portable Digital Pianon 

"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
I'm thinking of making a few more."
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
Eiks kaikki pianot oo kannettavia?
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Aikun kiva. Olen itsekin harkinnut tota Yamahan Faggeroa.Kreitsu kirjoitti:Yamahan Piaggero NP31 Portable Digital Pianon
Moottoritie Töölön läpi ry.
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
LED-nauhaa. Vmo sanoi, että keittiön työtasojen loistelamppuvalaistus on 70-lukua.
Oli muuten yllättävän vaikea löytää kaupan hyllyltä lämpimänvalkoista kiinteästi asennettavaa LED-nauhaa. Lopulta Bauhausista löytyi.
Oli muuten yllättävän vaikea löytää kaupan hyllyltä lämpimänvalkoista kiinteästi asennettavaa LED-nauhaa. Lopulta Bauhausista löytyi.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Oli muuten yllättävän helppoa löytää välitasoon tarkoitettuja LED-lamppuja.NuoriDaavid kirjoitti:Oli muuten yllättävän vaikea löytää kaupan hyllyltä lämpimänvalkoista kiinteästi asennettavaa LED-nauhaa. Lopulta Bauhausista löytyi.
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
Joo. Mutta nauha on helpompi asentaa.Bluntly kirjoitti:Oli muuten yllättävän helppoa löytää välitasoon tarkoitettuja LED-lamppuja.NuoriDaavid kirjoitti:Oli muuten yllättävän vaikea löytää kaupan hyllyltä lämpimänvalkoista kiinteästi asennettavaa LED-nauhaa. Lopulta Bauhausista löytyi.
Lisäksi aika suuri osa noista kaupan paketeissa myytävistä lampuistakin on kiinni pistorasiamuuntajassa. Halusin kiinteän sähköasennuksen.
Mutta toki led led spotitkin ihan ok.
Tosta nauhasta tulee kyllä täydellisen tasainen epäsuora valo.
Kerrotko yksityiskohtia tuosta ledistä? Miten pitkiä pätkiä, itse lyhennettäviä?
Miten virransyöttö? Muuntaja pistorasiaan?
Millaisen paketin sait millä rahalla?
Kyselyiässä...
Kyselyiässä...

Came here for school, graduated to the high life
Nauha vs. lamppu
- lampussa kaksi ruuvia versus nauhan mitenlieneekään kiinnitys eli lamppu voittaa kiinnityksen helppoudessa
- kunnon kiinteät lamput ovat erillisellä muuntajalla koskapa useita lamppuja pistetään yleensä saman muuntajan taakse
- nauhassa on ledi muutaman sentin välein, lampussa ledi muutaman millin välein eli veikkaisin lampun voittavan valon tasaisuudessa
- nauha on halvempi
Vertailutuotteena tämä.
- lampussa kaksi ruuvia versus nauhan mitenlieneekään kiinnitys eli lamppu voittaa kiinnityksen helppoudessa
- kunnon kiinteät lamput ovat erillisellä muuntajalla koskapa useita lamppuja pistetään yleensä saman muuntajan taakse
- nauhassa on ledi muutaman sentin välein, lampussa ledi muutaman millin välein eli veikkaisin lampun voittavan valon tasaisuudessa
- nauha on halvempi
Vertailutuotteena tämä.
^ Lamppu lienee hankalampi piilottaa? Kai se on joku kannalla varustettu juttu?
Ajattelin keittiön yläkaappien alareunaa/olohuoneen kirjahyllyn hyllyjen yläreunaa.
Ajattelin keittiön yläkaappien alareunaa/olohuoneen kirjahyllyn hyllyjen yläreunaa.
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
Ei meidän tarvitse riidellä, kumpi on parempi. Molemmat ovat varmaan ok.Bluntly kirjoitti:Nauha vs. lamppu
- nauha on halvempi
Vertailutuotteena tämä.
Tuossa mun ostamassa nauhassa niitä lamppuja on muistaakseni 300 5 metrin matkalla. Niistä tuleva valo on täysin tasainen. Eilen asensin. Nauhan takana on teippi, teipataan kaapiston alapintaan kiinni.
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
exPertti kirjoitti:Kerrotko yksityiskohtia tuosta ledistä? Miten pitkiä pätkiä, itse lyhennettäviä?
Kyselyiässä...
Noitahan saa netistä paljon halvemmalla, mutta halusimme ostaa nauhan, jonka värilämpötilan pääsee itse näkemään. "Warm white" kun voi olla aika monen sävyistä. Bauhausista sai, en nyt muista hintaa kun ostettiin muutakin sälää. Muuntajat sitten Honkkarista, kun Bauhausissa ei ollut kiinteästi asennettavia. LEDit vaatii nimenomaan ledeille tarkoitetut muuntajat.
Sähkötyöthän vaativat vain rohkeutta, eli tein ne itse.
Luultavasti totta, mutta ei tuo lamppukaan nyt ihan hirveästi silmään paista kun korkeus on 9,3mm:exPertti kirjoitti:^ Lamppu lienee hankalampi piilottaa? Kai se on joku kannalla varustettu juttu?

Mitä ihmettä oikein höpötät? Tämä on The Kitinä.NuoriDaavid kirjoitti:Ei meidän tarvitse riidellä, kumpi on parempi. Molemmat ovat varmaan ok.
^^ Sähkötöitten tekeminen itse? Laitoit muuntajan pistokkeeseen? 
^ Ihan siisti lamppu, mistä tuollaisia saa?

^ Ihan siisti lamppu, mistä tuollaisia saa?
Bluntly kirjoitti:Oli muuten yllättävän helppoa löytää välitasoon tarkoitettuja LED-lamppuja.NuoriDaavid kirjoitti:Oli muuten yllättävän vaikea löytää kaupan hyllyltä lämpimänvalkoista kiinteästi asennettavaa LED-nauhaa. Lopulta Bauhausista löytyi.
Kun ei ole yläkaappeja, ei tarvitse välitason valojakaan.
We are dealing with a very sick puppy here.masa kirjoitti:Bluntly kirjoitti:Oli muuten yllättävän helppoa löytää välitasoon tarkoitettuja LED-lamppuja.NuoriDaavid kirjoitti:Oli muuten yllättävän vaikea löytää kaupan hyllyltä lämpimänvalkoista kiinteästi asennettavaa LED-nauhaa. Lopulta Bauhausista löytyi.
Kun ei ole yläkaappeja, ei tarvitse välitason valojakaan.

Welcome to the future.exPertti kirjoitti:We are dealing with a very sick puppy here.
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
Siis irrotin vanhat loisteputkivalaisimet ja laitoin 230 johtoihin muuntajat kiinni.exPertti kirjoitti:^^ Sähkötöitten tekeminen itse? Laitoit muuntajan pistokkeeseen?![]()