Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 4453
Liittynyt: 17.02.2011 14:04

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja elco »

Manaaja kirjoitti:Neljä seitsemäntoistavuotiasta siis? Onnistuu!
Toi olisi kyllä omiaan oleva porukka, mihin sun leppoisa huumorintaju ja volkswagen voisi tehdä vaikutuksen.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Fiona
Elämätön Kitisijä
Viestit: 342
Liittynyt: 12.08.2011 15:24

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Fiona »

NuoriDaavid kirjoitti:
par-sky kirjoitti:Mutta nyt päivitystä! Haluan tietää miten tuo eroottinen koskettelu-case etenee.
Ne on panemassa siivouskomerossa.
Äänestän horroria eli syyttelijäveijo on stalkannut kotiosoitteen ja...
Logic will get you from A to Z; imagination will get you everywhere ― Albert Einstein
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 4453
Liittynyt: 17.02.2011 14:04

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja elco »

Occamin partaveitsen mukaan se on nussittu kuoliaaksi.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Manaaja

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

elco kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Neljä seitsemäntoistavuotiasta siis? Onnistuu!
Toi olisi kyllä omiaan oleva porukka, mihin sun leppoisa huumorintaju ja volkswagen voisi tehdä vaikutuksen.
Todella harmillista ettei ole enää kumpaakaan jäljellä.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

No tuliko sitä kikkeliä?
Ruokalan kalapuikko Pena
Manaaja

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Suvinen kirjoitti:Musta on aina tuntunut, että mies haluaa tätä suhdetta enemmän kuin minä. Koska välitän hänestä todella paljon ajatus hylkäämisestä ahdistaa. Enkä haluaisi lapsellekaan sitä pallottelua kahden kodin välillä.
Kuulostaa todella surulliselta.
masa

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja masa »

Suvinen kirjoitti:
Musta on aina tuntunut, että mies haluaa tätä suhdetta enemmän kuin minä.

Sun takia vai lapsen takia?


Kysy siltä, että mitä se haluaa sitten jos se saa jaossa lapsen.
masa

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja masa »

Suvinen kirjoitti: Ei tässä nyt ole mistään jaoista kysymys.

Tottakai, nimenomaan juuri tästä on kysymys.

Kelaa asiaa toisin päin. Mikäli asiat olisikin niin, että perusolettamuksena lapset jäävät isälleen, niin mikä sinun kiinnostukseksi olisi suhteeseen?
Avatar
Kottarainen
Kitisijä
Viestit: 2081
Liittynyt: 18.01.2011 23:14

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Kottarainen »

Eiköhän se Masa ole normaalin äidinkin intressi että lapsella olisi ehjä perhe ja jos se ei ole mahdollista niin sitten ainakin molemmat vanhemmat mahdollisimman lähellä ja saavutettavissa. Voihan sitä esim asua niin lähekkäin että lapset pääsee tulemaan, menemään ja näkemään vanhempiaan joustavasti. Kyse ei aina ole sukupuolten välisestä sodasta. Aikuiset ihmiset ajattelee erossakin enemmän lapsen etua kuin omaa lapsellista kostonhimoaan exälle oletetuista menneistä vääryyksistä.
Kottarainen on luokiteltu yhdeksi maailman sadasta haitallisimmasta vieraslajista.
masa

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja masa »

Kottarainen kirjoitti:Eiköhän se Masa ole normaalin äidinkin intressi että lapsella olisi ehjä perhe ja jos se ei ole mahdollista niin sitten ainakin molemmat vanhemmat mahdollisimman lähellä ja saavutettavissa.ä.

Mikä tuossa esittämässäni asiassa on niin vaikea kuvitella, että väitätte vain vastaan ettekä voi katsoa skenaariota miehen näkökulmasta?

Jaettu vanhemmuus eri ositteissa ei ole sama kuin yhteinen perhe ja omien lasten näkeminen jokainen aamu. Naisen voi toki olla vaikea asiaa ymmärtää, koska nainen harvemmin ilman lapsia jää.
Viimeksi muokannut masa, 27.08.2012 14:46. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Avatar
RouvaPupu
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 144
Liittynyt: 12.07.2012 22:02
Paikkakunta: f00k land

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja RouvaPupu »

Näkisin aika positiivisena sen faktan että pystytty näemmä analysoimaan ja keskustelemaan suhteestanne realistiselta ja rehelliseltä pohjalta. Siis kirjoitustesi perusteella. Soutaminen ja huopaaminen... Noh, useammin ei toimi. Näkisin, että paras ratkaisu yksinkertaisesti olisi päättää että tässä pysytään tai sitten ei. Helpompi lähteä rakentamaan elämää siltä pohjalta. Lapsi voi hyvin jos vanhemmat voi hyvin. Jos vanhemmat ei voi hyvin, ei kyllä voi lapsikaan. Vaikka kuinka yrittäisi muuta itselleen vakuuttaa.
fa-q.
masa

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja masa »

Suvinen kirjoitti:Niin. Tuli tässä mieleen että ehkä se "lapsen etu" onkin vain peittelyä sille, että itse ei halua olla se joka joutuu heräämään yksin. Kumpikaan meistä.

Lyön rahani tälle päätelmälle.
Avatar
Kottarainen
Kitisijä
Viestit: 2081
Liittynyt: 18.01.2011 23:14

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Kottarainen »

masa kirjoitti: Jaettu vanhemmuus eri ositteissa ei ole sama kuin yhteinen perhe ja omien lasten näkeminen jokainen aamu. Naisen voi toki olla vaikea asiaa ymmärtää, koska nainen harvemmin ilman lapsia jää.
Mä en ihan tajua tuota ainakaan niiden miesten suusta jotka perheenä elellessä viettää käytännössä kuitenkin aikansa töissä, harrastuksissa ja muissa riennoissa ja arjen pyöritys jää yksin äidin kontolle. Joskus voi olla niinkin et eron jälkeen mies näkee enemmän omia lapsiaan kuin ennen sitä. Voi kai olla yhteishuoltajuus ja antaa lasten yöpyä molempien luona. Joskin onhan se niin että jomman kumman pitää kai olla se pääasiallinen koti kuitenkin. Usein se luonnollinen valinta on äiti jo siltä pohjalta että hän on enemmän lasten kanssa ollut ja lapsille se läheisempi. Aina näin ei toki ole, mutta taitaa tänäkin päivänä vielä olla se poikkeus.

Mutta surullista se ero on joka tapauksessa kaikkien kannalta. Joskus se silti voi olla paras vaihtoehto kaikille. Parempi erossa kuin toimimattomassa suhteessa.
Kottarainen on luokiteltu yhdeksi maailman sadasta haitallisimmasta vieraslajista.
masa

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja masa »

Kottarainen kirjoitti:
Mä en ihan tajua tuota ainakaan niiden miesten suusta

Miksi yrität avata niiden miesten mieltä?

Mikset ajattele tilannetta kun lapsesi iloinen nauru herättää sinut? No, esim elcovesperpuputixillehän tuo tilanne on miltei painajainen. :lol:
prosessi
Kitinän uhri
Viestit: 716
Liittynyt: 13.11.2010 15:05

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Suvinen kirjoitti:Kun vielä tietäisi mikä se lapsen etu sitten ihan oikeasti on.
En usko, että sitä lapsen etua on mahdollista arvioida kovin täsmällisesti ennen jo tehtyjä päätöksiä, koska tilanteilla on taipumusta elää. Mukelon kohdalla tilanne on aika selvä, hänestä on kivaa mennä isänsä luo, koska siellä maalla naapureiden ulottumattomissa saa riehua ja huutaa niin paljon kuin sielu sietää. Lisäksi mukelon isä kohtelee häntä kuin pienempää lasta, koska mitään vielä pienempiä kääpiöitä ei yleensä ole kilpailemassa huomiosta, mikä tietenkin on mukelolle rentouttavaa. Silti hän tulee sieltä mielellään meille kotiin, koska se riehuminen ja huutaminen on loppujen lopulta aika rasittavaa lapsellekin. Meillä täytyy ottaa naapurit ja sisarukset huomioon, mutta toisaalta taas leikkiseuraa ja erilaisia aktiviteetteja löytyy paremmin. Ainoa joka tilanteesta jossain määrin kärsii on rääpäle, jonka ongelma on lähinnä se, että hän haluaisi jatkuvasti hengailla isoveljensä kanssa. Mukelon isä on mukelon kanssa keskimäärin neljänä päivänä viikosta, eli tod.näk. enemmän kuin moni reissutyötä tekevä isä. Esim. viikonloput on jaettu kahtia, jolloin mukelo on isänsä aikatauluista riippuen joko joka toinen viikonloppu isällään tai puoli viikonloppua joka viikko. Me joustamme täysin hänen aikataulujensa mukaisesti, koska meillä ei kahden muun lapsen takia kuitenkaan koskaan ole sellaista ohjelmaa, johon mukelokin ei voisi osallistua, tai jos on niin on hoitajakin järjestettynä.

Luulen, että kaksi kotia voi muodostaa ongelman lähinnä sellaisissa tapauksissa, joissa jommalta kummalta vanhemmalta puuttuu kyky ottaa kunnolla vastuuta lapsesta, jolloin sen toisen vanhemman poissaolo tuo tuollaiset ongelmat esiin taustatuen puuttuessa.
Avatar
Kottarainen
Kitisijä
Viestit: 2081
Liittynyt: 18.01.2011 23:14

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Kottarainen »

masa kirjoitti:Miksi yrität avata niiden miesten mieltä?

Mikset ajattele tilannetta kun lapsesi iloinen nauru herättää sinut? No, esim elcovesperpuputixillehän tuo tilanne on miltei painajainen. :lol:
Toi on muuten vähän rusinat pullasta -tilanne että aamulla iloinen nauru herättää ja sit ei taas nähdäkään kun onniimpalkauhiast Tärkeämpiä Juttuja kuin perheen arjen pyöritys. En halua aliarvioida sitä faktaa että jonkun se leipäkin on perheeseen tuotava, mutta jokainen voi kohdallaan silti miettiä mitä juttuja pitää itselleen tärkeänä, oli sitten se äiti tai isä. Mulle tärkeämpää kuin esim. ura tai korkeampi elintaso on ollut aika jonka vietän lapsen kanssa kun olen osa-aikaisena. Ja omat menot/huvit ja entinen vapaus on karsittu aika pieneen. Priorisointia.

Emmä mitään yritä avata muuta kuin sen, että eron jälkeen nämä tietyt oman elämänsä sankarit saattavat itse asiassa saada (tai joutua) viettämään enemmän aikaa lastensa kanssa kuin ennen sitä.
Kottarainen on luokiteltu yhdeksi maailman sadasta haitallisimmasta vieraslajista.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4792
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Älä unohda klapien tekoa !!11111111111!!!1
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Suvinen kirjoitti:Eka tyrmäys miehen omalle lainahakemukselle. Kylmä hiki alkaa nousta otsalle: mitä jos joudun sittenkin siihen asuntovelkahelvettiin?

Miksi mulla ei ole koskaan ollut rahaongelmia kun olen ollut yksin, mutta aina kun kuvioihin tulee mies alkaa ns. yhteinen talous rakoilla?
Olet gold diggereiden honey pot?
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
masa

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja masa »

Suvinen kirjoitti:rapistunut ok-talo.

Siis oleteko te jo ostaneet sen?

Kerros hieman specsejä?
Manaaja

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

masa kirjoitti:
Suvinen kirjoitti:rapistunut ok-talo.

Siis oleteko te jo ostaneet sen?
Eikös se käy aika hyvin selville saman virkkeen päälauseesta.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Kyseessä lienee Suvisen vanhempien ränsistynyt ok-talo.
Work like a captain, play like a pirate.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 3989
Liittynyt: 19.08.2005 14:09
Paikkakunta: Hki

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja annepa »

Suvinen kirjoitti: Koska molemmat olemme perheidemme kuopuksia, on meillä siis valittavana peräti kaksi rapistunutta, ränsistynyttä 80- luvulla rakennettua tiilitaloa korvessa, joista pakko-ostaa toinen. Jipii!
Miten se kuopuksena oleminen liittyy perintötaloihin?
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4792
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Vanhemmat sisarukset ovat jo ehtineet hommaamaan omansa?
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Kottarainen
Kitisijä
Viestit: 2081
Liittynyt: 18.01.2011 23:14

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Kottarainen »

Voin kertoa että remppa-lapsi-työvelvoitteet -kombo on tuskaa ellette teetä ulkopuolisilla. Ehkä tiesitkin jo?
Kottarainen on luokiteltu yhdeksi maailman sadasta haitallisimmasta vieraslajista.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4792
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Voin kertoa ettei tää nyt ihan herkkua ole näinkään, kun ei ole lasta eikä akkaa.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Vastaa Viestiin