Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

SociallyAwkward kirjoitti:
So Hard kirjoitti:
Täh? Onko sulla se lappu vielä tallella? Näytä se pomollesi. Tuo kaveri ei ole mikään ressukka, vaan aivan selvä mentaalicase.
Onhan se tallella, olen sen verran laiska siivoamaan työpistettä että helposti löytyi. Ärsyttää vaan että omaa aikaa menee hukkaan ja vähän ketuttaa jos omat työt kasaantuu sillä välin kun pitää jotakin pikku miestä käydä paapomassa.... Jätkä oli söpö kunnes päätti alkaa sekoileen tuommosten syytösten kanssa. Eipä varmaan tarvii mennä sen kaa kahville toiste. :D
Kuulostaa kyllä potentiaaliselta stalkerilta.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 4453
Liittynyt: 17.02.2011 14:04

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja elco »

SociallyAwkward kirjoitti:Jätkä oli söpö kunnes päätti alkaa sekoileen tuommosten syytösten kanssa. Eipä varmaan tarvii mennä sen kaa kahville toiste. :D
Täällä ei onneksi ole tuollaisia miehenkuvatuksia ensinkään!
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

elco kirjoitti:
SociallyAwkward kirjoitti:Jätkä oli söpö kunnes päätti alkaa sekoileen tuommosten syytösten kanssa. Eipä varmaan tarvii mennä sen kaa kahville toiste. :D
Täällä ei onneksi ole tuollaisia miehenkuvatuksia ensinkään!

Mun äiti on kyllä kehunut mua komeaksi!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 5993
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja aasi »

SociallyAwkward kirjoitti: Kuulemma olin häiriköinyt eilen tätä miespuolista kolleegaa lähentelemällä häntä eroottisella tavalla....
Ei muuta kuin burkhaa ostamaan.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
SociallyAwkward
Kitisijä
Viestit: 17
Liittynyt: 14.08.2012 16:06
Paikkakunta: Oulu

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja SociallyAwkward »

NuoriDaavid kirjoitti:
Kuulostaa kyllä potentiaaliselta stalkerilta.
No joo nyt selvisi, jätkä ollu 3 kk täällä töissä ja meinannu koko sen ajan pyytää mua ulos kuulemma mutta ujostuttanut. Sitten kun pyysi (sillä kahvi-lapulla)oli pettynyt että en osoittanut selkeästi että olisin kiinnostunut hänestä minään muuna kuin seksiobjektina (se kahvikupin otto tarjotessa kädestä oli kuulemma "eroottista koskettelua") ja olin jatkanut tätä asiatonta lähentelyäni puskemalla hänen päälleen (hän joutui kävelemään vierestäni kun meni ulos kahvihuoneesta) ja kouraisemalla hänen takapuoltaan. Pomo oli aika äimän käkenä kun jätkä suolsi tuota tuubaa ulos ja koska meillä on valvontakamera kahvihuoneessakin, käytiin kattoon nauhalta tämä minun ns. eroottinen koskettelu ja päälle puskeminen.

Pikkasen teki mieli alkaa huutamaan sille jätkälle että haloo, kasvata parit cojonesit ja pyydä suoraan naisia ulos eläkä vatvo ja sitte pillitä kun kukaan ei saa selvää mitä haluat!! ARGH! Nyt ihan suorastaan v*tuttaa tommoset idiootit! :mad:

Pomo pyysi minulta tuon tyypin takia anteeksi ja päästi jatkamaan töitä, (jäivät vielä kahdestaan juttelemaan) yritäppä nyt vastailla iloisesti puhelimeen kun tuollainen urpo pilasi päivän. Toivottavasti saa potkut, mokomakin ääliö.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

SociallyAwkward kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
Kuulostaa kyllä potentiaaliselta stalkerilta.
No joo nyt selvisi, jätkä ollu 3 kk täällä töissä ja meinannu koko sen ajan pyytää mua ulos kuulemma mutta ujostuttanut. Sitten kun pyysi (sillä kahvi-lapulla)oli pettynyt että en osoittanut selkeästi että olisin kiinnostunut hänestä minään muuna kuin seksiobjektina (se kahvikupin otto tarjotessa kädestä oli kuulemma "eroottista koskettelua") ja olin jatkanut tätä asiatonta lähentelyäni puskemalla hänen päälleen (hän joutui kävelemään vierestäni kun meni ulos kahvihuoneesta) ja kouraisemalla hänen takapuoltaan. Pomo oli aika äimän käkenä kun jätkä suolsi tuota tuubaa ulos ja koska meillä on valvontakamera kahvihuoneessakin, käytiin kattoon nauhalta tämä minun ns. eroottinen koskettelu ja päälle puskeminen.

Pikkasen teki mieli alkaa huutamaan sille jätkälle että haloo, kasvata parit cojonesit ja pyydä suoraan naisia ulos eläkä vatvo ja sitte pillitä kun kukaan ei saa selvää mitä haluat!! ARGH! Nyt ihan suorastaan v*tuttaa tommoset idiootit! :mad:

Pomo pyysi minulta tuon tyypin takia anteeksi ja päästi jatkamaan töitä, (jäivät vielä kahdestaan juttelemaan) yritäppä nyt vastailla iloisesti puhelimeen kun tuollainen urpo pilasi päivän. Toivottavasti saa potkut, mokomakin ääliö.
Jotenkin tää tarina vähän kuulostaa epäuskottavalta. Onko kahvihuoneessa valvontakameroita?
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Kyllä mä meinasin Sompasaaren kahvihuoneeseen asentaa valvontakameran kun kahvia ja maitoa hävisi vähän väliä, JUMALAUTA!
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Vesper »

NuoriDaavid kirjoitti:Onko kahvihuoneessa valvontakameroita?
Varmaan niissä työpaikoissa joissa kuulokkeet on kielletty.
Work like a captain, play like a pirate.
Fiona
Elämätön Kitisijä
Viestit: 342
Liittynyt: 12.08.2011 15:24

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Fiona »

NuoriDaavid kirjoitti: Jotenkin tää tarina vähän kuulostaa epäuskottavalta.
Ei vain vähän.
Logic will get you from A to Z; imagination will get you everywhere ― Albert Einstein
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 4453
Liittynyt: 17.02.2011 14:04

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja elco »

Kysymys on ainoastaan muuttuuko juoni jatkossa pokeksi vai horroriksi.

Äänestän pokea.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8394
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Minun työpaikallani on kahvihuoneessa ollut kameravalvonta. Joku poliisi pölli kassasta rahaa ja jäi sitten kiinni.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
masa

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja masa »

NuoriDaavid kirjoitti:Onko kahvihuoneessa valvontakameroita?

Tsekkaas siellä mehiläisessä julkisten tilojen kattoja. Takuulla löytyy jonkinlaista "mustaa kuugelia" katosta.
Hans Jörgen
Kitinän uhri
Viestit: 824
Liittynyt: 29.07.2011 4:26

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Hans Jörgen »

Lolita kirjoitti:Joku poliisi pölli kassasta rahaa ja jäi sitten kiinni.
Voiko olla enää turhempaa otusta maan päällä? Tyyppi ei osaa olla sen enempää poliisi kuin rosvokaan, vaikka tuntee ammattinsa puolesta molempien hommat. Vielä yksi moka ja siitä tehdään joku sosiaali- ja terveysministeri.
Avatar
Kottarainen
Kitisijä
Viestit: 2081
Liittynyt: 18.01.2011 23:14

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Kottarainen »

Hämmentävää settiä. En usko.
Kottarainen on luokiteltu yhdeksi maailman sadasta haitallisimmasta vieraslajista.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4210
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja huima »

Minä uskon.

Kuten myös siihen, että Vihdintie vetää jouhevasti 20 tuhatta ihmistä festivaalipaikalle.
Manaaja

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

huima kirjoitti:Minä uskon.

Kuten myös siihen, että Vihdintie vetää jouhevasti 20 tuhatta ihmistä festivaalipaikalle.
Velskolantie ja Luukintie veti kehä kolmoselta ilman minkäänlaista ruuhkaa bodomin jälkeen. Täytyy vain tietää mistä ajaa.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Me oltiin liikkeellä jo ennen neljää, mutta kehä kolmoselta Luukkiin meni n. puolitoista tuntia silti. Raskainta oli neljän 16 vuotiaan tytön kuuntelu tuon ajan.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4210
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja huima »

NuoriDaavid kirjoitti:Me oltiin liikkeellä jo ennen neljää, mutta kehä kolmoselta Luukkiin meni n. puolitoista tuntia silti. Raskainta oli neljän 16 vuotiaan tytön kuuntelu tuon ajan.
Ensi kerralla Manaaja voi heittää tytöt edestakas.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

^ :D
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4210
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja huima »

NuoriDaavid kirjoitti:^ :D
Tänävuonna vielä naurattaa. Ensi vuonna voi jo kylmätä, kun näät avoauton lähestyvän.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

:D :D :D
Ruokalan kalapuikko Pena
Manaaja

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Neljä seitsemäntoistavuotiasta siis? Onnistuu!
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2439
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Mutta nyt päivitystä! Haluan tietää miten tuo eroottinen koskettelu-case etenee.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

par-sky kirjoitti:Mutta nyt päivitystä! Haluan tietää miten tuo eroottinen koskettelu-case etenee.
Ne on panemassa siivouskomerossa.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 4453
Liittynyt: 17.02.2011 14:04

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja elco »

Joo! Pomon kanssa!
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Vastaa Viestiin