Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
masa

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja masa »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Dumiz kirjoitti:...niin tässä tietty voi olla vähän mukautumiskitkaa.

Toi on, dee, vielä kovin pientä 8)
Joo, jos dumis tietää millainen piru on pikkusormessa kiinni niin se juoksis karkuun.
SociallyAwkward
Kitisijä
Viestit: 17
Liittynyt: 14.08.2012 16:06
Paikkakunta: Oulu

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja SociallyAwkward »

En tiedä mitä juuri tapahtu.

Yksi työkaveri tuli äsken viereeni seisomaan (kun näpyttelin koneella raporttia), tuijotti vähän aikaa, antoi lapun käteen ja lähti kävelemään pois.
Lapussa lukee "Lähekkö mun kaa kahaville klo 12?"

...Mitä hittoa? :D
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 4453
Liittynyt: 17.02.2011 14:04

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja elco »

^ Tästä tulee mieleeni tarina, jonka olen tietenkin kertonut aiemminkin. Ausseissa toimiessani muuan alihankkijan naisvisiiri oli kertakaikkisen hemaiseva ameriikkalainen blondi. Siinä sai jäykkä professionalismi ihan uusia ulottuvuuksia, kun änkytin kahdenkeskeisissä tapaamisissa tärkeitä ohjeistuksia.

Kuten aina, kytkin jonnekin Tyynenmeren saaristoon lomalle ja tilalleni tuli sinänsä viehättävä naiskollega. Palattuani tämä ameriikanhempukka soitti. Työmoodissa täräytin heti, notta tämä uusi naikkonen on kontakti ja minulle on turha soitella. Pistin mailit molemmille, että hoitakaa hommat keskenänne. Hempukka vastasi - vain minulle - että hän vain soitteli josko lähtisin joskus gaffille. Tuli aika nörde olo.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

elco kirjoitti:^ Tästä tulee mieleeni tarina, jonka olen tietenkin kertonut aiemminkin. Ausseissa toimiessani muuan alihankkijan naisvisiiri oli kertakaikkisen hemaiseva ameriikkalainen blondi. Siinä sai jäykkä professionalismi ihan uusia ulottuvuuksia, kun änkytin kahdenkeskeisissä tapaamisissa tärkeitä ohjeistuksia.

Kuten aina, kytkin jonnekin Tyynenmeren saaristoon lomalle ja tilalleni tuli sinänsä viehättävä naiskollega. Palattuani tämä ameriikanhempukka soitti. Työmoodissa täräytin heti, notta tämä uusi naikkonen on kontakti ja minulle on turha soitella. Pistin mailit molemmille, että hoitakaa hommat keskenänne. Hempukka vastasi - vain minulle - että hän vain soitteli josko lähtisin joskus gaffille. Tuli aika nörde olo.
:D
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

SociallyAwkward kirjoitti:En tiedä mitä juuri tapahtu.

Yksi työkaveri tuli äsken viereeni seisomaan (kun näpyttelin koneella raporttia), tuijotti vähän aikaa, antoi lapun käteen ja lähti kävelemään pois.
Lapussa lukee "Lähekkö mun kaa kahaville klo 12?"

...Mitä hittoa? :D

Panee panee!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
SociallyAwkward
Kitisijä
Viestit: 17
Liittynyt: 14.08.2012 16:06
Paikkakunta: Oulu

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja SociallyAwkward »

elco kirjoitti:^ Tästä tulee mieleeni tarina, jonka olen tietenkin kertonut aiemminkin. Ausseissa toimiessani muuan alihankkijan naisvisiiri oli kertakaikkisen hemaiseva ameriikkalainen blondi. Siinä sai jäykkä professionalismi ihan uusia ulottuvuuksia, kun änkytin kahdenkeskeisissä tapaamisissa tärkeitä ohjeistuksia.

Kuten aina, kytkin jonnekin Tyynenmeren saaristoon lomalle ja tilalleni tuli sinänsä viehättävä naiskollega. Palattuani tämä ameriikanhempukka soitti. Työmoodissa täräytin heti, notta tämä uusi naikkonen on kontakti ja minulle on turha soitella. Pistin mailit molemmille, että hoitakaa hommat keskenänne. Hempukka vastasi - vain minulle - että hän vain soitteli josko lähtisin joskus gaffille. Tuli aika nörde olo.
:D voi raasu! :D Toiset yrittää lirkutella nii siellä ei kyllä lämmitä. :D
NuoriDaavid kirjoitti:
Panee panee!
Joo varmaan. :D Mennäänpäs kattoon mitä tapahtuu. :D
Manaaja

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Noi tissit olis kyllä pikkuhiljaa jo pakko nähdä.
SociallyAwkward
Kitisijä
Viestit: 17
Liittynyt: 14.08.2012 16:06
Paikkakunta: Oulu

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja SociallyAwkward »

:D On se vaikiaa. Menin "kahville" ja raasu ojensi kupin kahvia mun käteen, kysy otanko maitoa ja sokeria (joo,kiitos), sitten se antoi kupin, ja lähti kävelemään pois sopertaen jotain mistä en saanu selvää. :D Koko ajan tuijotti raasu lattiaa ku olin siinä kahavihuoneesa sen kaa. :D Ainakin palvelu pelas.

Voiskohan sitä kouluttaa tuomaan kaffit tänne koneelle? Ei oo muuten koko päivänä ennään tyyppiä näkyny, karannu piiloon jonnekkin. :D Jäin sitten kahaville ja juttelin naispuolisen työkaverin kaa rintaliiveistä parin (kahvi)kupillisen ajan. :D
Manaaja kirjoitti:Noi tissit olis kyllä pikkuhiljaa jo pakko nähdä.
No tuu kattoon. :wink:
Hans Jörgen
Kitinän uhri
Viestit: 824
Liittynyt: 29.07.2011 4:26

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Hans Jörgen »

SociallyAwkward kirjoitti:
No tuu kattoon. :wink:
Niin se jo taisi tullakin. Jos sen sijaan niitä hinkkejä voi tulla mittaamaan, niin ilmoittaudun täten vapaaehtoiseksi.
Manaaja

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

SociallyAwkward kirjoitti:Jäin sitten kahaville ja juttelin naispuolisen työkaverin kaa rintaliiveistä parin (kahvi)kupillisen ajan. :D
Ihan mielenkiinnosta, minkälaista kuppikokoa nämä keskustelun aiheena olleet rintaliivit edustivat?
SociallyAwkward kirjoitti:No tuu kattoon. :wink:
En minä sentään mikään seitti perseestä roikkuva hämähäkkimies ole. Se on noita Jörgenin hommia.

Sinuna olisin kuitenkin varuillani, sillä saatan parin viikon päästä joutua komennukselle Ouluun.
SociallyAwkward
Kitisijä
Viestit: 17
Liittynyt: 14.08.2012 16:06
Paikkakunta: Oulu

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja SociallyAwkward »

Hans Jörgen kirjoitti:
SociallyAwkward kirjoitti:
No tuu kattoon. :wink:
Niin se jo taisi tullakin. Jos sen sijaan niitä hinkkejä voi tulla mittaamaan, niin ilmoittaudun täten vapaaehtoiseksi.
On ne ihan mitotettu jo. :D Ja toivon mukkaan eivät ainakkaan tuosta suurene, alkavat jo tiellä olemaan pikkuhiljaa. :D
Manaaja kirjoitti: Ihan mielenkiinnosta, minkälaista kuppikokoa nämä keskustelun aiheena olleet rintaliivit edustivat?
SociallyAwkward kirjoitti:No tuu kattoon. :wink:
En minä sentään mikään seitti perseestä roikkuva hämähäkkimies ole. Se on noita Jörgenin hommia.

Sinuna olisin kuitenkin varuillani, sillä saatan parin viikon päästä joutua komennukselle Ouluun.
:D Rintaliivit edustivat kuppikokoja B ja D. Hämmentävintä oli se kun työkaveri kokeili rintaliivieni semmoista koriste nauhaa ja yritti kurkistella paidan sisään että minkälaiset ovat. Onneksi ei tullu kukaan muu kahvihuoneeseen, olisivat voineet väärän kuvan saada tyttöjen kaffittelusta! :D

Ja kukaan ei vapaaehtoisesti Ouluun tulisikaan,tänne aina komennetaan. :D
Hans Jörgen
Kitinän uhri
Viestit: 824
Liittynyt: 29.07.2011 4:26

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Hans Jörgen »

Harvemmin hommat on tiellä oleviin maitorauhasiin kaatuneet. Ouluun asti en tosiaan taida komentamatta saapua, joten ilmoittele kun ulkoilutat utareitasi päiväkahviseudulla päin.
SociallyAwkward
Kitisijä
Viestit: 17
Liittynyt: 14.08.2012 16:06
Paikkakunta: Oulu

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja SociallyAwkward »

Hans Jörgen kirjoitti:Harvemmin hommat on tiellä oleviin maitorauhasiin kaatuneet. Ouluun asti en tosiaan taida komentamatta saapua, joten ilmoittele kun ulkoilutat utareitasi päiväkahviseudulla päin.
Selvästi et ole ikinä tehnyt töitä joissa tarvitaan valjaita. Siinä ovat vähän tiellä.

Ilmoitan kun utareeni ovat vaeltaneet lähemmäs päiväntasaajaa. :muu:
Hans Jörgen
Kitinän uhri
Viestit: 824
Liittynyt: 29.07.2011 4:26

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Hans Jörgen »

SociallyAwkward kirjoitti:
Selvästi et ole ikinä tehnyt töitä joissa tarvitaan valjaita. Siinä ovat vähän tiellä.
Olen pyrkinyt välttelemään. Ei villiori mitään valjaita kaipaa.
Manaaja

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Hans Jörgen kirjoitti:
SociallyAwkward kirjoitti: Selvästi et ole ikinä tehnyt töitä joissa tarvitaan valjaita. Siinä ovat vähän tiellä.
Olen pyrkinyt välttelemään. Ei villiori mitään valjaita kaipaa.
Jotenkin tämän viestin johdosta tuli mielikuva Kaakista, jota on vähän ikävä.
Manaaja

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

SociallyAwkward kirjoitti:Ja kukaan ei vapaaehtoisesti Ouluun tulisikaan,tänne aina komennetaan. :D
Ei kyllä, vähän sama juttu kuin Porin kanssa.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Täällähän on kovan luokan hännystely menossa, kun pitäs raportoida ihmissuhteista... pojat, pojat!
Ruokalan kalapuikko Pena
Hans Jörgen
Kitinän uhri
Viestit: 824
Liittynyt: 29.07.2011 4:26

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Hans Jörgen »

Tässähän nimenomaan haetaan isoon ääneen lämmintä ihmissuhdetta. Eittämättä kyse on myös maailmanluokan paskanjauhannasta, joten kyllä tässä kaikki speksit täyttyvät.
SociallyAwkward
Kitisijä
Viestit: 17
Liittynyt: 14.08.2012 16:06
Paikkakunta: Oulu

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja SociallyAwkward »

SociallyAwkward kirjoitti::D On se vaikiaa. Menin "kahville" ja raasu ojensi kupin kahvia mun käteen, kysy otanko maitoa ja sokeria (joo,kiitos), sitten se antoi kupin, ja lähti kävelemään pois sopertaen jotain mistä en saanu selvää. :D
Palatakseni tähän tyyppiin. Nyt on tilanne kehittynyt aivan persiilleen: esimies tuli sanomaan että pidetään semmoinen pienimuotoinen palaveri tuossa puoleltapäivin ,minä, pomo ja tämä ressukka, siitä mikä on sopivaa käytöstä työpaikalla ja mikä ei. Kuulemma olin häiriköinyt eilen tätä miespuolista kolleegaa lähentelemällä häntä eroottisella tavalla....Mielenkiintoista tulee olemaan että mikähän siinä minun kahvin juonnissa on eroottista. Olisikohan se ollut se kun otin kahvikupin kädestä kun sitä tarjottiin ja kiitin? :roll: Onneksi pomo on aika rento ja tuntee minut kohtuu hyvin niin hänen lähestymisestä asiaan jo näki että ongelma taitaa olla enemmän jätkän puolella kuin minussa.

Nyt sitten jännättään vähän aikaa että mitä tapahtuu.... :?
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

SociallyAwkward kirjoitti:
SociallyAwkward kirjoitti::D On se vaikiaa. Menin "kahville" ja raasu ojensi kupin kahvia mun käteen, kysy otanko maitoa ja sokeria (joo,kiitos), sitten se antoi kupin, ja lähti kävelemään pois sopertaen jotain mistä en saanu selvää. :D
Palatakseni tähän tyyppiin. Nyt on tilanne kehittynyt aivan persiilleen: esimies tuli sanomaan että pidetään semmoinen pienimuotoinen palaveri tuossa puoleltapäivin ,minä, pomo ja tämä ressukka, siitä mikä on sopivaa käytöstä työpaikalla ja mikä ei. Kuulemma olin häiriköinyt eilen tätä miespuolista kolleegaa lähentelemällä häntä eroottisella tavalla....Mielenkiintoista tulee olemaan että mikähän siinä minun kahvin juonnissa on eroottista. Olisikohan se ollut se kun otin kahvikupin kädestä kun sitä tarjottiin ja kiitin? :roll: Onneksi pomo on aika rento ja tuntee minut kohtuu hyvin niin hänen lähestymisestä asiaan jo näki että ongelma taitaa olla enemmän jätkän puolella kuin minussa.

Nyt sitten jännättään vähän aikaa että mitä tapahtuu.... :?
Saako nauraa?

Ps. NYT jo viimeistään pitäsi nähdä ne tissit!11
Viimeksi muokannut NuoriDaavid, 17.08.2012 11:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 6842
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja So Hard »

SociallyAwkward kirjoitti:Palatakseni tähän tyyppiin. Nyt on tilanne kehittynyt aivan persiilleen: esimies tuli sanomaan että pidetään semmoinen pienimuotoinen palaveri tuossa puoleltapäivin ,minä, pomo ja tämä ressukka, siitä mikä on sopivaa käytöstä työpaikalla ja mikä ei. Kuulemma olin häiriköinyt eilen tätä miespuolista kolleegaa lähentelemällä häntä eroottisella tavalla.
Täh? Onko sulla se lappu vielä tallella? Näytä se pomollesi. Tuo kaveri ei ole mikään ressukka, vaan aivan selvä mentaalicase.
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 4453
Liittynyt: 17.02.2011 14:04

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja elco »

Onkohan tässä nyt ihan tosi kyseessä?
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

elco kirjoitti:Onkohan tässä nyt ihan tosi kyseessä?
Toivottavasti :D
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 6842
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja So Hard »

NuoriDaavid kirjoitti:
elco kirjoitti:Onkohan tässä nyt ihan tosi kyseessä?
Toivottavasti :D
Vähän kyllä haisee jonku vakkarin trollailulta. Mutta leikitään nyt mukana.
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
SociallyAwkward
Kitisijä
Viestit: 17
Liittynyt: 14.08.2012 16:06
Paikkakunta: Oulu

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja SociallyAwkward »

So Hard kirjoitti:
Täh? Onko sulla se lappu vielä tallella? Näytä se pomollesi. Tuo kaveri ei ole mikään ressukka, vaan aivan selvä mentaalicase.
Onhan se tallella, olen sen verran laiska siivoamaan työpistettä että helposti löytyi. Ärsyttää vaan että omaa aikaa menee hukkaan ja vähän ketuttaa jos omat työt kasaantuu sillä välin kun pitää jotakin pikku miestä käydä paapomassa.... Jätkä oli söpö kunnes päätti alkaa sekoileen tuommosten syytösten kanssa. Eipä varmaan tarvii mennä sen kaa kahville toiste. :D

Edit: nyt mennään! IIk. :o
Viimeksi muokannut SociallyAwkward, 17.08.2012 11:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vastaa Viestiin