Pappailu 2.0

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

exPertti kirjoitti: valan sinuun uskoa.

Kiitos :)
Prepare for the worstest.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja Vesper »

NuoriDaavid kirjoitti:Rahat on tarkoitus hoitaa Visa Electronilla ja jonkin verren käteistä mukaan.
Jos kortti pöllitään/katoaa? Siksi on hyvä varautua muuhunkin. Lähteekö heti 4.6 kurssille?
Work like a captain, play like a pirate.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Vesper kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Rahat on tarkoitus hoitaa Visa Electronilla ja jonkin verren käteistä mukaan.
Jos kortti pöllitään/katoaa? Siksi on hyvä varautua muuhunkin. Lähteekö heti 4.6 kurssille?
Myöhemmin kesällä. Tietty kortti voidaan varastaa. Täytyy antaa käteistäkin jonkin verran. Ja onneksi tuo on täysihoidolla, eli ei siellä nälkään kuole, vaikka ei olisi rahaakaan.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja Vesper »

NuoriDaavid kirjoitti:
Vesper kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Rahat on tarkoitus hoitaa Visa Electronilla ja jonkin verren käteistä mukaan.
Jos kortti pöllitään/katoaa? Siksi on hyvä varautua muuhunkin. Lähteekö heti 4.6 kurssille?
Myöhemmin kesällä. Tietty kortti voidaan varastaa. Täytyy antaa käteistäkin jonkin verran. Ja onneksi tuo on täysihoidolla, eli ei siellä nälkään kuole, vaikka ei olisi rahaakaan.
Mulla on saletisti myyrä samalla kurssilla. Hah, salaisuuksien verho raottuu...!
Work like a captain, play like a pirate.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Vesper kirjoitti:Mulla on saletisti myyrä samalla kurssilla. Hah, salaisuuksien verho raottuu...!

:apuva:
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja exPertti »

ND on kyllä pakko todeta, että kun jotenkin saisit valehdeltua teinillesi, että luotat häneen ja hänen arvostelukykyynsä. Ja että sinulle voi kertoa aina kaikki.

Vaikea taski, mutta se olisi ollut se Oikea (TM) tapa. :)

Ja voihan se jollakin aikataululla vieläkin olla se.
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4792
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

NuoriDaavid kirjoitti:Voitkin kertoa mitä siellä tehdään oikeasti. Tai älä kerro!
Mulla ainakin oli tuossa iässä kostea reissu EF:llä. Koko matkakassa meni kurkusta alas ja vararahastona olleet 2000fim myöskin :beer: :miitti:
Ai niin. Skordareihin meni myös joku ropo :D
Henkkareita ei multa kysytty pubeissa tai yökerhoissa, mutta beibifeisseiltä juu. Kirjastokortti ja kalastuslupa sopivalla syntymäajalla ja leimatulla valokuvalla pelasti heidät.
Aina oltiin toki isäntäperheen määräämään aikaan 'kotona'. Ja aina aamulla oppitunneilla :paavi:
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Varis
Elämätön Kitisijä
Viestit: 300
Liittynyt: 20.01.2011 0:51

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja Varis »

Siis Onko kielikursseilla on joku muukin tavoite kuin saada rellestää vanhempien silmien ulottumattomissa? Ryyppääminen ja nussiminenhan se on mielessä, mahdollisesti myös pilven polttaminen.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Varis kirjoitti:Siis Onko kielikursseilla on joku muukin tavoite kuin saada rellestää vanhempien silmien ulottumattomissa? Ryyppääminen ja nussiminenhan se on mielessä, mahdollisesti myös pilven polttaminen.
On tietty, saada munaa/pillua vieraitten kansojen edustajilta tylsien kotimaisten sijaan. Eli siis kuten vihreät tätä kutsuvat "kansainvälistyä".
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 5971
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Hyvin on oppi mennyt perille. Kävimme ostamassa eilen toisen synttärilahjan, koska ensimmäinen alitti budjetin. Luvatun mukaisesti pieni mies halusi pienen lahjan (lue edullisen), kyllä oli hienoa.
Paras päivä ikinä.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Suvinen kirjoitti:Sen perusteella mitä Dave on teinistään palstalla kertonut en ikinä päästäisi 16- vuotiaana reissuun yksin, saati samanikäisten seuraan, varsinkaan sellaiseen teiniraskauksien ja umpidokaamisen mekkaan kuin Englanti. Eikös tuolla ollut vaikeuksia pysyä poissa hankaluuksista jopa isän valvovan silmän alla kotimaassakin?

No, onnea matkaan ja sormet, varpaat ja sääret ristiin.
Joo-o.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Vagabondo
Kitisijä
Viestit: 3913
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Suvinen kirjoitti:Sen perusteella mitä Dave on teinistään palstalla kertonut en ikinä päästäisi 16- vuotiaana reissuun yksin, saati samanikäisten seuraan, varsinkaan sellaiseen teiniraskauksien ja umpidokaamisen mekkaan kuin Englanti. Eikös tuolla ollut vaikeuksia pysyä poissa hankaluuksista jopa isän valvovan silmän alla kotimaassakin?
Mun mielestä se Daven teinin isä kuulostaa välillä vähän niuhottavalta tiukkapipolta. Mun korviini toi reissu ilman vanhempia kuulostaa pelkästään hyvältä idealta. Davelle iso peukku siitä, että päästää tytön reissuun.
We used to laugh a lot
But only because we thought
That everything good always would remain
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Vagabondo kirjoitti:
Suvinen kirjoitti:Sen perusteella mitä Dave on teinistään palstalla kertonut en ikinä päästäisi 16- vuotiaana reissuun yksin, saati samanikäisten seuraan, varsinkaan sellaiseen teiniraskauksien ja umpidokaamisen mekkaan kuin Englanti. Eikös tuolla ollut vaikeuksia pysyä poissa hankaluuksista jopa isän valvovan silmän alla kotimaassakin?
Mun mielestä se Daven teinin isä kuulostaa välillä vähän niuhottavalta tiukkapipolta. Mun korviini toi reissu ilman vanhempia kuulostaa pelkästään hyvältä idealta. Davelle iso peukku siitä, että päästää tytön reissuun.
Joo, uuden elämän synty on aina hieno asia ja kunnon sekoilun päätteeksi viranomaistutkinta on sitä arvokasta elämänkokemusta jota voi laittaa cv:n omasanaosioon. :)

Oikeasti joko ND on ylähuulen pureskelun mestari ja oikea zen itsensähillitsijänä tai sitten vaimo vääntää kättä, että on se pakko päästää.
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

exPertti kirjoitti: Oikeasti joko ND on ylähuulen pureskelun mestari ja oikea zen itsensähillitsijänä tai sitten vaimo vääntää kättä, että on se pakko päästää.
No mä uskon, että reissusta on enemmän hyötyä kuin haittaa. Tietysti, jos Biltemasta ostamani kristallipallo olisi toimintakuntoinen, tietäisi miten asia on.

Toivotaan, että viime kesän sekoilu (rattijuoppous) olisi takonut järkeä päähän.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Vagabondo
Kitisijä
Viestit: 3913
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

NuoriDaavid kirjoitti:
exPertti kirjoitti: Oikeasti joko ND on ylähuulen pureskelun mestari ja oikea zen itsensähillitsijänä tai sitten vaimo vääntää kättä, että on se pakko päästää.
No mä uskon, että reissusta on enemmän hyötyä kuin haittaa.
Eikö noi Daven jälkikasvun tempaukset ole kokolailla normaaleja teini-ikäisten temppuja? Eiköhän erilaisia ylilöyntejä tule vähän kaikille. Niistä pitää vain osata ottaa opikseen. Eikä noi Daven jutut ole ainakaan vielä kuulostaneet siltä, että jälkikasvunsa olisi niitä ongelmanuoria, jotka ei opi millään. Jossain vaiheessa lapsille on kuitenkin pakko antaa enemmän vapautta ja vastuuta, että ne oppii seisomaan omilla jaloillaan.

Mä oon tässä asiassa Daven kanssa samoilla linjoilla. Lähteminen kannattaa aina :D
We used to laugh a lot
But only because we thought
That everything good always would remain
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Vagabondo kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
exPertti kirjoitti: Oikeasti joko ND on ylähuulen pureskelun mestari ja oikea zen itsensähillitsijänä tai sitten vaimo vääntää kättä, että on se pakko päästää.
No mä uskon, että reissusta on enemmän hyötyä kuin haittaa.
Eikö noi Daven jälkikasvun tempaukset ole kokolailla normaaleja teini-ikäisten temppuja? Eiköhän erilaisia ylilöyntejä tule vähän kaikille. Niistä pitää vain osata ottaa opikseen. Eikä noi Daven jutut ole ainakaan vielä kuulostaneet siltä, että jälkikasvunsa olisi niitä ongelmanuoria, jotka ei opi millään. Jossain vaiheessa lapsille on kuitenkin pakko antaa enemmän vapautta ja vastuuta, että ne oppii seisomaan omilla jaloillaan.

Mä oon tässä asiassa Daven kanssa samoilla linjoilla. Lähteminen kannattaa aina :D
Mäkin komppaan. Kyllä teiniinkin pitää osata luottaa ja antaa mahdollisuus myös olla sen luottamuksen arvoinen.

Mun mielestä on ihan naurettavaa jeesustelua dumata täällä jotain teinien hommeleita. Ite ollaan tehty ihan samoja ja henkiin jääty, ei vaan olla jääty niistä kiinni. Mutta tokihan sitä voi yrittää pakottaa jälkikasvunsa pitämään sitä konttauskypärää täysi-ikäisyyteen asti...
Work like a captain, play like a pirate.
Manaaja

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Suvinen kirjoitti:Voihan se olla vaikka kuinka älykäs ja henkisesti kypsä 16- vuotias tyttö.
:mrgreen:
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja exPertti »

En tuomitse teinien tekoja, Vespa hyvä, lähinnä pohdin miten vaikeaa Davella aikuisena on päästää tytär moisiin touhuihin.

Se on minullakin joku päivä näet edessä. Ei käy kateeksi.
Came here for school, graduated to the high life
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Pudotin aamutoimien yhteydessä reilun puolen vuoden ikäisen tyttäreni maahan hoitopöydältä. Vavva oli pöydällä patjansa päällä selällään odottaen kestovaippaa. Itse seisoin hoitopöydän edessä noin 30cm päässä laittaen imuja vaippaan. Vittu kun pelästyin. Ei käynyt vakavammin.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Avatar
Kottarainen
Kitisijä
Viestit: 2081
Liittynyt: 18.01.2011 23:14

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja Kottarainen »

Meillä mönki puolivuotiaan paikkeilla perhepedistä jalkopään kautta lattialle. Herättiin just ennen kuin kuului kops.
Kottarainen on luokiteltu yhdeksi maailman sadasta haitallisimmasta vieraslajista.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Tyttö lähti Lontooseen. Yritin etsiä kentältä Vespaa, mutta en löytänyt.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja Vesper »

NuoriDaavid kirjoitti:Tyttö lähti Lontooseen. Yritin etsiä kentältä Vespaa, mutta en löytänyt.
Kokeile ma-aamuna uudelleen? Tai ke-iltana, to-aamuna ja pe-iltana. Hengaan tällä viikolla kentällä enemmänkin!

Mutta siis Salainen Agenttini palasi reissustaan jo tiistaina. Voit hengähtää ;)
Work like a captain, play like a pirate.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Vesper kirjoitti:Kokeile ma-aamuna uudelleen? Tai ke-iltana, to-aamuna ja pe-iltana. Hengaan tällä viikolla kentällä enemmänkin!
Ooksä joku ulkoministeri?
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Kokeile ma-aamuna uudelleen? Tai ke-iltana, to-aamuna ja pe-iltana. Hengaan tällä viikolla kentällä enemmänkin!
Ooksä joku ulkoministeri?
Jos kerron, joudun tappamaan.
Work like a captain, play like a pirate.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Vesper kirjoitti: Mutta siis Salainen Agenttini palasi reissustaan jo tiistaina. Voit hengähtää ;)
Phew!

Oliko reissu mennyt hyvin?
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Vastaa Viestiin