Lomamatkaretostelua

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3484
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

NuoriDaavid kirjoitti:^Toi tietysti lisää katumyyntiä. Ei varmaankaan mitään positiivista saataisi aikaiseksi.
No odotettavaa olisi että paikalliset alkaisi hakemaan turisteille, varmaan syntyisi nettipalvelukin että voi tehdä netin kautta tilauksen ja tyypit hoitaa sen omilla papereilla sitten sinulle kasaan.

Sitten tosin tulisi varmasti pimeitä coffeeshoppeja, ihan puhdasta katumyyntiä, ikärajoitukset haihtuisi ( siellä on oikeasti todella tiukkaa, joka paikassa saa kokoajan näyttää papereita vaikken tosiaan näytä ihan just 18 täyttäneeltä) unohtamatta kaikkia muita lieveilmitöitä.

Pitää toivoa että järki astuu kuvaan ennenkuin uskikset tekee tyhmiä.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 6842
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Onko kellään asiallista suositusta Köpikseen hotelliksi? Tarttis olla hyvillä mestoilla ja semmosta parempaa keskitasoa.
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

So Hard kirjoitti:Onko kellään asiallista suositusta Köpikseen hotelliksi? Tarttis olla hyvillä mestoilla ja semmosta parempaa keskitasoa.
Etkö luota booking.comin arvosteluihin?
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 4487
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja exsu »

Mä en ainakaan luota. Esim. Jenkit on sellaisia nihkeilijöitä, että niille ei kelpaa mikään.
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

So Hard kirjoitti:Onko kellään asiallista suositusta Köpikseen hotelliksi? Tarttis olla hyvillä mestoilla ja semmosta parempaa keskitasoa.
Tähän minäkin kaipaisin vastausta, kiitos. Surffauksen tuloksena tuntuu siltä, että monet noista Köpiksen hotelleista on aika "loukkoja" tms :( ... ja kalliitakin ovat, pirulaiset :(
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 6842
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Viesti Kirjoittaja So Hard »

exsu kirjoitti:Mä en ainakaan luota. Esim. Jenkit on sellaisia nihkeilijöitä, että niille ei kelpaa mikään.
Kyllähän noista osviittaa saa, mutta en mä niitä kovin luotettavina myöskään pidä.
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
lateral
Kitisijä
Viestit: 7
Liittynyt: 25.08.2005 7:44
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja lateral »

Aika lähekkäin toisiaan ja varsinkin Square rådhusplatsin kyljessä josta alkaa esim. Ströget.

Molemmat ok hotelleja. Asunnut useamman kerran molemmissa.


http://www.booking.com/hotel/dk/thesqua ... c846c698X7

http://www.booking.com/hotel/dk/alexand ... 382d1f1X83
Jaa juu?!
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 3775
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: (juna)Kisko

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

TripAdviserissa on usein ihan hyviä vinkkejä hotellien suhteen. Ja siellä on muitakin kuin jenkkejä.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 7640
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

So Hard kirjoitti:
exsu kirjoitti:Mä en ainakaan luota. Esim. Jenkit on sellaisia nihkeilijöitä, että niille ei kelpaa mikään.
Kyllähän noista osviittaa saa, mutta en mä niitä kovin luotettavina myöskään pidä.
Aina olen saanut sitä mitä arvostelujen perusteella pitikin? Jos speksit, tähdet, pisteet ja arvostelujen määrä sekä sisältö ovat kohdallaan, niin ei noissa vaan voi mennä vikaan. Booking.comissa pystyy speksaamaan niin hyvin, että vaikea sitä on keltään yksittäiseltä ihmiseltä saada parampaa tietoa, jos neuvoa antavan omat mieltymykset eivät ole täysin samat. Ilmaisia lounaita ei ole, joten suomiduunarin budjetilla on tehtävä kompromisseja: jonkun mielestä hyvä kompromissi on toisen mielestä huono.
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

Reissua pukkaa. Toukokuussa pitkä viikonloppu Prahassa kera poikain :miitti: . Kesäkuussa kakara & co kohti Kööpenhaminaa + ymp. Viikko menee varmasti hujauksessa :h:
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Palasin Lontoosta. Imelda Mayta kävin katsomassa ja kuulemassa Albert Hallissa.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 4453
Liittynyt: 17.02.2011 14:04

Viesti Kirjoittaja elco »

Lomat buukattu: 16.7.-12.8. ja 6.12.-6.1.13.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

elco kirjoitti:Lomat buukattu: 16.7.-12.8. ja 6.12.-6.1.13.
Oho, tarkottaaks tää sitä että mulla on omaa lomaa kans, kun mulla loppuu toi eka setti vasta 26.8?
Work like a captain, play like a pirate.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 4453
Liittynyt: 17.02.2011 14:04

Viesti Kirjoittaja elco »

Vesper kirjoitti: Oho, tarkottaaks tää sitä että mulla on omaa lomaa kans, kun mulla loppuu toi eka setti vasta 26.8?
En mä uskonut, että sulla on mulle enää aikaa vappustaroilta, kivoilta pojilta sun muilta tiikereiltä.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

elco kirjoitti:
Vesper kirjoitti: Oho, tarkottaaks tää sitä että mulla on omaa lomaa kans, kun mulla loppuu toi eka setti vasta 26.8?
En mä uskonut, että sulla on mulle enää aikaa vappustaroilta, kivoilta pojilta sun muilta tiikereiltä.
Ihanaa kun sä oot mustis :h:
Work like a captain, play like a pirate.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 4453
Liittynyt: 17.02.2011 14:04

Viesti Kirjoittaja elco »

Vesper kirjoitti: Ihanaa kun sä oot mustis :h:
Housuissas oli mustis!
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

elco kirjoitti:
Vesper kirjoitti: Ihanaa kun sä oot mustis :h:
Housuissas oli mustis!
Rakkaudesta se hevonenkin potkii :h:
Work like a captain, play like a pirate.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Tänä viikonloppuna Keuruu, ensiviikolla Utti.

Repikää siitä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 4453
Liittynyt: 17.02.2011 14:04

Viesti Kirjoittaja elco »

Tulikin muutos joulukohteeseen: gebardit ovat jouluna niin kalliita. Jouluksi Balille.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Olitkos Elco muuten vielä käynyt Galapagokse/illa? Tai joku muu?
Prepare for the worstest.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 4453
Liittynyt: 17.02.2011 14:04

Viesti Kirjoittaja elco »

nowaysis kirjoitti:Olitkos Elco muuten vielä käynyt Galapagokse/illa? Tai joku muu?
On PTS:ssä, mutten ole vielä ehtinyt.

Galapagoksessa on vähän samaa vikaa kuin Palaussakin: kuulemma maailman parasta dyykkiä, mutta viikon liveaboard maksaa kokoluokkaa US$5000. Siihen kolme tonttua lentoja ja oheiskuluja päälle niin vaihtoehtoiskustannus on sitä luokkaa, että mieluummin sitä lähtee viideksi viikoksi Kaukoitään kuin pariksi viikoksi Galapagokselle.

Sama homma lykkäsi Safari-elcon reissua myöhemmäksi: jouluna lennot ovat kallliita suunnilleen joka paikkaan (sain nyt varaamalla Finskin suoran lennon Singaporeen 890e; jatkot siitä Air Asialla ja Cebu Pacificilla) ja joka paikassa tulee joka hommaan joululisää. Muutenkin Hki-Singapore-Hki-Istanbul-Jburg-Istanbul-Hki tuntui vähän heviltä shitiltä. Olen aivan fiiliksissä siitä, että saan long haulilla upgreidattua itseni bjisekseen molempiin suuntiin, mikä on etenkin paluumatkalla plussaa ottaen huomioon, että palaan maanantaiaamuna Suomeen.

Jonain päivänä vielä kumautan Sisäiseltä Juutalaiselta valot päältä ja lopetan tämän anaalisen säästämispolitiikan.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Re: Lomamatkaretostelua

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Lupauduin pienelle automatkalle, jonka ensimmäinen rupeama olisi Hki-Stokis-Oslo, ja Oslosta Ruotsin kautta Tanskaan ja ihan mihin vaan. Kokemuksia tosta Ruotsi-Tanska välistä, silta vai lautta? Ja minne suuntaisitte Tanskasta?
Work like a captain, play like a pirate.
aimohaiku
Kitinäaddikti
Viestit: 75
Liittynyt: 18.05.2011 20:36

Re: Lomamatkaretostelua

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Vesper kirjoitti:Lupauduin pienelle automatkalle, jonka ensimmäinen rupeama olisi Hki-Stokis-Oslo, ja Oslosta Ruotsin kautta Tanskaan ja ihan mihin vaan. Kokemuksia tosta Ruotsi-Tanska välistä, silta vai lautta? Ja minne suuntaisitte Tanskasta?
Oslostahan pääsisi lautallakin Kööpenhaminaan. 16,5 tuntia meri-ilmaa ja kreisibailausta.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 4453
Liittynyt: 17.02.2011 14:04

Re: Lomamatkaretostelua

Viesti Kirjoittaja elco »

Huippunopeutta paskan maan läpi Damiin, Alpeille tai Krakovaan tmv.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Fiona
Elämätön Kitisijä
Viestit: 342
Liittynyt: 12.08.2011 15:24

Re: Lomamatkaretostelua

Viesti Kirjoittaja Fiona »

Vesper kirjoitti:Kokemuksia tosta Ruotsi-Tanska välistä, silta vai lautta?
Olen kulkenut Tanskan läpi vuosia sitten laskettelureissulla Alpeille ja silloin menimme lautalla. Se oli aika kämänen ja kukaan ei kysellyt passeja. Nykyään saattaa tietenkin olla jo uudet tuulet.
Logic will get you from A to Z; imagination will get you everywhere ― Albert Einstein
Vastaa Viestiin