Mitä sinulla on päälläsi juuri nyt?

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Normiduunisetti.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Apua, mullahan on päälläni lähes pelkkää Esprit-kamaa eli farkut, t-paita ja neuletakki. Alusvaatteet Gossardia, ei sukkia.
Work like a captain, play like a pirate.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8394
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mä en muuten löytänyt Gossardia Sokkarilta enkä Stockalta, olin pettynyt. Tissini kaipaisivat ultra brata.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
scarface
Elämätön Kitisijä
Viestit: 306
Liittynyt: 07.04.2011 22:12

Viesti Kirjoittaja scarface »

Adidakset verkkarit. Mustavalkoinen paita. Sukat. Interesting. :)
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Seuraava viesti tulee sisältämään paheksuntaa herättävän N-sanan. Herkkähipiäiset siis perääntykööt.

Tänään olen valkoinen neekeri. Tahtoo meinata sitä, että päässä on vaaleanpunainen neekerimallia oleva Ed Hardyn bling bling lippis, tiukkaa mustaa toppia, tissivako jou esiin. Joo, ja sitten löysät rennot mustat maastohousut jotka koittaa tehdä rekkamiehen persettä ja paljastaa mun ihkut sexyt Calvin Kleinin kalsarit. Tai no ei ne meinaa, vilkkaa jo! Onneksi ei ole karvainen perse, ilon aihetta päivään! Ja jalkaan tietty, kun haen postit, bling bling vaaleanpunaiset street kengät. Söpöö!
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mustat pitsialushousut.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

ninnithequeen kirjoitti:Mustat pitsialushousut.


Damn U! Vedit nyt sitten päivän erotiikat. Mun Calvin Kleinit ei voi voittaa noita.

Itkupotkut lattialla.
Avatar
scarface
Elämätön Kitisijä
Viestit: 306
Liittynyt: 07.04.2011 22:12

Viesti Kirjoittaja scarface »

Farkut, harmaa t-paita.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 6738
Liittynyt: 04.11.2007 3:11

Viesti Kirjoittaja Gat »

ninnithequeen kirjoitti:Mustat pitsialushousut.

Nämä tulee raportoida myös alushousuketjuuni. Naisten ainakin.
http://kitina.net/viewtopic.php?t=8575
Varsinkin noin kuin sinulla ettei ole muuta kuin alushousut, ei alushousuja ollenkaan ja vaikka olisi päällysvaatteetkin.

Edit: Tähän ketjuun minulla mustat farkut, kapea pystyraidallinen harmaa vielä pitkähihainen puuvillainen kauluspaita, mustat sukat, mustat bokserit ja musta T-paita kauluspaidan alla.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Pinkit hipsterit, ohuet sukkikset, pinkki kynähame, musta toppi, pinkki neuletakki, liilat korkkarit. Ystis :h:
Work like a captain, play like a pirate.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Vesper kirjoitti:Pinkit hipsterit, ohuet sukkikset, pinkki kynähame, musta toppi, pinkki neuletakki, liilat korkkarit. Ystis :h:


Ei kuulosta pahalta.
Came here for school, graduated to the high life
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1188
Liittynyt: 17.12.2011 23:09

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

Punavalkoraidalliset pitkät kalsarit, parhaat päivänsä nähnyt hiihtovaatemerkin poolo, alennusmyyntitoppahousut, itse väkerretty neuletakki ja villasukat.
Kaiken alla eripariset alusvaatteet.

Oon epäeroottisen pukeutumisen ehdotonta ykkösluokkaa.
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Johnny Winter

Viesti Kirjoittaja Johnny Winter »

Etelänavalla talveaan viettävien miespuolisten tiedemiesten piirissä olisit kuuminta hottia!!
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Kiukkutipu kirjoitti:Punavalkoraidalliset pitkät kalsarit, parhaat päivänsä nähnyt hiihtovaatemerkin poolo, alennusmyyntitoppahousut, itse väkerretty neuletakki ja villasukat.
Kaiken alla eripariset alusvaatteet.

Oon epäeroottisen pukeutumisen ehdotonta ykkösluokkaa.


Tässä on sellainen ero, että vespaa voisi katsoa vaatteet päälläkin. Sinulta ne pitäisi heti ottaa pois. :)
Came here for school, graduated to the high life
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

exPertti kirjoitti:Tässä on sellainen ero, että vespaa voisi katsoa vaatteet päälläkin. Sinulta ne pitäisi heti ottaa pois. :)


:lol:
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 4453
Liittynyt: 17.02.2011 14:04

Viesti Kirjoittaja elco »

Ruotsalaistuminen etenee: tällä viikolla olen 1. kertaa elämässäni pitänyt taskuliinaa puvun rintataskussa ja olen niin vakuuttunut sen keräämistä katseista, että pitää shoppailla niitä lisää.

Lisäksi pitäisi mennä teettämään mittatilauspukujen ja -paitojen lisäksi mittatilauskengät, jotka sain synttärilahjaksi. Ainoa mikä kohta puuttuu on mittatilauskalsarit ja -sukat!
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 6738
Liittynyt: 04.11.2007 3:11

Viesti Kirjoittaja Gat »

Elco. Jopa minäkin tiedän, että puvuntakin rintataskussa pitää olla liina! Minulla on niitä suvun perintönä useita hienoja, ja käytän niitä jos puku pitää laittaa! Ymmärtäen, että niihin ei pyyhitä suuta, nenää tai persettä.

Värilliset liinat ovat kuitenkin homoja, ellet vappuna solidaarisuussyistä käyttänyt punaista liinaa.

Minulla nyt normialusvaatteet, sininen kauluspaita ja farkut, mutta oikeastaan kirjoitin vain vaatiakseni lisää postauksia alushousu- ja rintsikkaketjuihini!
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 4453
Liittynyt: 17.02.2011 14:04

Viesti Kirjoittaja elco »

Gat kirjoitti:Elco. Jopa minäkin tiedän, että puvuntakin rintataskussa pitää olla liina! Minulla on niitä suvun perintönä useita hienoja, ja käytän niitä jos puku pitää laittaa! Ymmärtäen, että niihin ei pyyhitä suuta, nenää tai persettä.
Pitää muistaa, että ensi vuonna kun minusta tulee iän puolesta poikuus 41 niin olen siinä missä sinä olit 10 vuotta sitten.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 6738
Liittynyt: 04.11.2007 3:11

Viesti Kirjoittaja Gat »

elco kirjoitti:
Gat kirjoitti:Elco. Jopa minäkin tiedän, että puvuntakin rintataskussa pitää olla liina! Minulla on niitä suvun perintönä useita hienoja, ja käytän niitä jos puku pitää laittaa! Ymmärtäen, että niihin ei pyyhitä suuta, nenää tai persettä.
Pitää muistaa, että ensi vuonna kun minusta tulee iän puolesta poikuus 41 niin olen siinä missä sinä olit 10 vuotta sitten.
Täytyykö nyt välttämättä hieroa naamaani siihen, että 27. toukokuuta tulen ns. "miehen ikään". Joka sanonta on tietenkin vitsi ja tarkoittaa että mies on Vanha. En juhli mitenkään, yritän olla ajattelematta.

Kitinämisut tosin voivat muistaa tämän foorumin pitkäaikaista henkistä tukirankaa ja sielua eli meitsiä lähettämällä silloin alastonkuviaan postiin [email protected] En minä niitä ilmanna tai julkaise. Tai jos ette usko, pitäkää kuvissa pussi päässä tai leikatkaa/sutatkaa kuvista naama pois! Ja lähettäkää anonyymista osoitteesta.

(Hetki.. mitä yllä selitin saattaa olla hivenen säälittävää vaikka etäisesti liittyy vaatetusketjuun.. no nakukuvia silti lahjaksi, kiitos!!)
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 1570
Liittynyt: 28.01.2011 23:35
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bhven »

teepaita.
Moottoritie Töölön läpi ry.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4210
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Viesti Kirjoittaja huima »

Taskuliina.
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1188
Liittynyt: 17.12.2011 23:09

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

D&G Light Blue
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4792
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Nuuh!

Pyyhe. Suihkun jäljeltä.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 15901
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Viesti Kirjoittaja Niba »

Suvinen kirjoitti:Kypytakki. Nukuin alasti ja heräsin vasta tunti sitten. En jaksa ikinä pukea heti herättyäni, vaan peippailen kylpytakissa pari ekaa hereilläolotuntia..
näyttää ,mielenkiintoiselta!

Nousin iltakaljan jälkeiseltä vuoteelta..
-olutseuran sukat jalassa, black horse jalassa ja Costa rica t-paita päällä..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Ei mitään.
Work like a captain, play like a pirate.
Vastaa Viestiin