Osapäivätohelo 38/100. Todennäköisesti ikkunaa ei saisi sulkea, jos tirppa lentäisi sisään, mutta vastaus oli liian hauska, jotta olisin valinnut toisen vaihtoehdon.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Sheeped Away tells the tale of a farmer who just wants to be with his beloved sheep. When a giant UFO enters his life to claim his sheep, what will he do to keep them safe from harm? And can he do this without waking his monstrous wife?
At TEDxCambridge, Michael Norton shares fascinating research on how money can, indeed buy happiness -- when you don't spend it on yourself. Listen for surprising data on the many ways pro-social spending can benefit you, your work, and (of course) other people.
^ Tuohon littyen: Rahan antamisen teho on vielä suurempi, jos siitä ei ota kunniaa itse. Eli kustannustehokainta on esimerkiksi jättää euro helposti löydettävään paikkaan tai vaikka pullonpalautuskuitti siihen koneeseen seuraavaa varten.
Tiedätkö suomalaisten elokuvien tekijöistä tai kuvauspaikoista? Oletko itse tai onko joku sukulaisesi tai tuttavasi esiintynyt jossakin kotimaisessa elokuvassa?
Tietojasi tarvitaan kaikista suomalaisista elokuvista, kun arkisto täydentää Suomen kansallisfilmografia -tietokantaansa.
Aivan järkyttävän kaunis paikka. Voisin ottaa zen-lomaa ja mennä tonne vuodeksi istuskelemaan.
Voin kesäkuussa kertoa kannattaako.
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Kymmenen vuotta! Julkisen sektorin asiakkaan arkkitehtinä tai PM:nä kun Accenture ja Tieto taas toimittavat tyhjää. Olisi kyllä lisenssi varastaa, jos tuntihinnan saisi veivattua kolmeen numeroon.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
So Hard kirjoitti:Voin kesäkuussa kertoa kannattaako.
Tonne on kuukausien jono sisäänpääsyyn.
Sisäpiiri kertoi, että turistit painaa jonosta ohi kysymällä oikeasta paikasta.
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Kymmenen vuotta! Julkisen sektorin asiakkaan arkkitehtinä tai PM:nä kun Accenture ja Tieto taas toimittavat tyhjää. Olisi kyllä lisenssi varastaa, jos tuntihinnan saisi veivattua kolmeen numeroon.