Ei pysty millään sanomaan. Olen puhunut puhelimessa sen kanssa joskus 13 vuotta sitten ja se riittää mulle.Bluntly kirjoitti:^ Onko se rekkakuski?
Torstai-vapaa
Vuonna 2005 tapasin kaksi vuotta nuoremman pikkuveljeni, joka ei ollut kuullut minusta koskaan. Siinä olisi sitä halausta tarvinnutexPertti kirjoitti:Tästä ei puutu kuin Jenni Pääskysaaren halaus.Mirkku kirjoitti:Ei pysty millään sanomaan. Olen puhunut puhelimessa sen kanssa joskus 13 vuotta sitten ja se riittää mulle.Bluntly kirjoitti:^ Onko se rekkakuski?

"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Miten tämä muuten alkoikaan selvitä?Mirkku kirjoitti:Vuonna 2005 tapasin kaksi vuotta nuoremman pikkuveljeni, joka ei ollut kuullut minusta koskaan. Siinä olisi sitä halausta tarvinnut
Isäsi on ollut ahkerana ainakin, mutta toivotaan että jotakin hyvääkin on tullut aikaiseksi.
Came here for school, graduated to the high life
Ehkä joskus 41 vuotta sitten, kun siitti ensimmäisen isoveljeni....exPertti kirjoitti:Miten tämä muuten alkoikaan selvitä?Mirkku kirjoitti:Vuonna 2005 tapasin kaksi vuotta nuoremman pikkuveljeni, joka ei ollut kuullut minusta koskaan. Siinä olisi sitä halausta tarvinnut
Isäsi on ollut ahkerana ainakin, mutta toivotaan että jotakin hyvääkin on tullut aikaiseksi.

... jaa-a. Mene ja tiedäexPertti kirjoitti:Tähän kaivattaisiin nyt Gattista paheksumaan tätä menoa.Mirkku kirjoitti:Ehkä joskus 41 vuotta sitten, kun siitti ensimmäisen isoveljeni....
Ei kait sinustakaan hassumpi tullut?

edit. Niin... Ja tuosta pari vuotta nuoremmasta veljestäni kyllä liikkui "huhuja" meidän muutaman vanhemman kesken jo 90-luvun alussa. Mutta koko soppa purkautui sitten 2005. En kyllä jaksaisi enää lisää "sisaruksia"...