Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Pulkannaru
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Eikös toi ole näppärä myös työssäsi, jos vaikka sattuu asiakkaaksi syväkurkku?!1
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Pulkannaru kirjoitti:^
Eikös toi ole näppärä myös työssäsi, jos vaikka sattuu asiakkaaksi syväkurkku?!1
Kyllähän noita vastaavia lääkärintyössä tarvitaan, mutta pienempiä ja lyhyemmillä varsilla.

Mutta ei löytynyt korttia, oli mennyt jonnekin todella hyvään hukkapiilon penkin rakenteiden alle.

Lopulta uuden kortin teko olikin tosi helppoa. Musiikkikansiosta kaikki biisit löytyivät valmiina omissa kansioissaan.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
exsu
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja exsu »

Vesper kirjoitti:Mua olis voinut kiinnostaa toi Elisa Viihde, mutta ei sitä tänne perähikiälle saa :/
Et menetä mitään, kauheeta paskaa on se.
Dumiz
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

exsu kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Mua olis voinut kiinnostaa toi Elisa Viihde, mutta ei sitä tänne perähikiälle saa :/
Et menetä mitään, kauheeta paskaa on se.
Velikin nykäs sen mäkeen.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

NuoriDaavid kirjoitti:Mutta ei löytynyt korttia, oli mennyt jonnekin todella hyvään hukkapiilon penkin rakenteiden alle.
Aiai, sulla on RIAA, Sony, BDSM ja Radio Mafia perässä sitten kun auto puskee seuraavalle omistajalleen, joka löytää eteenpäin toimittamasi laittomat musiikkikopiot.
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen

Manaaja kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Mutta ei löytynyt korttia, oli mennyt jonnekin todella hyvään hukkapiilon penkin rakenteiden alle.
Aiai, sulla on RIAA, Sony, BDSM ja Radio Mafia perässä sitten kun auto puskee seuraavalle omistajalleen, joka löytää eteenpäin toimittamasi laittomat musiikkikopiot.
Suurin osa oli kyllä omien CD-levyjeni ihan laillisia kopioita, mutta oli siellä kyllä jotain 50 netistä aikoinaan Napster-aikaan ladattua biisiä.

:apuva:

Ja hui kauhistus tosiaan, niitä omiakaan CD-kopioita ei sais antaa muille. Täytyy polttaa auto.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
exPertti
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja exPertti »

^ Täytyy kyllä sanoa, että olisi ajatuksena kutkuttelevaa jos tix tai ND joutuisivat teoston hampaisiin.

Mutta todellisuudessa en kyllä toivo mitään niin hirveää kenellekään.
Came here for school, graduated to the high life
So Hard
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja So Hard »

exPertti kirjoitti:^ Täytyy kyllä sanoa, että olisi ajatuksena kutkuttelevaa jos tix tai ND joutuisivat teoston hampaisiin.

En kyllä ihan heti keksi mitään mistä saisin parempaa huvia jos seksiä ei lasketa. Kyllähän siitä ulos tultaisiin aika lailla nöyrän tekijänoikeusjärjestön kanssa ja korvauksetkin menisivät mun pankkitilin suuntaan.
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
exPertti
Kitisijä

So Hard kirjoitti:
exPertti kirjoitti:^ Täytyy kyllä sanoa, että olisi ajatuksena kutkuttelevaa jos tix tai ND joutuisivat teoston hampaisiin.

En kyllä ihan heti keksi mitään mistä saisin parempaa huvia jos seksiä ei lasketa. Kyllähän siitä ulos tultaisiin aika lailla nöyrän tekijänoikeusjärjestön kanssa ja korvauksetkin menisivät mun pankkitilin suuntaan.
Tiedätkö sellaisia esimerkkitapauksia, joissa oikeusjuttu on päätetty teoston tappioksi? Hienoa jos näin on.
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen

^varmaan Tix tuossa tarkoittaa, että ei ole rikkonut tekijänoikeuksia, eli jos saisi haasteen, niin voittaisi.
exPertti
Kitisijä

NuoriDaavid kirjoitti:^varmaan Tix tuossa tarkoittaa, että ei ole rikkonut tekijänoikeuksia, eli jos saisi haasteen, niin voittaisi.
Viittaisin lähinnä siihen, jos on huomaamattaan rikkonut jotakin sääntöä. Siis viittaisin sinun postaukseesi, tix oli vaan lisäbonus, onhan hänkin voinut epähuomiossa lainata varmuuskopiotaan Kari Vepsän Greatest Hits albumistaan vaikka jollekin sukulaiselleen.
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen

exPertti kirjoitti:tix oli vaan lisäbonus, onhan hänkin voinut epähuomiossa lainata varmuuskopiotaan Kari Vepsän Greatest Hits albumistaan vaikka jollekin sukulaiselleen.
Ei tix tee virheitä :)
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

NuoriDaavid kirjoitti:Ei tix tee virheitä :)
Viimeksi 60-luvulla.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Vagabondo
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Kahvikeskustelusta tuli mieleeni. Nyt kun Cafe Postoa ei enää ole, niin saako PKS alueelta mistään enää aitoa italialaistyylistä kaakaota eli chocolata caldaa?
We used to laugh a lot
But only because we thought
That everything good always would remain
Lolita
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Eilen sattumalta törmäsin South Parkin jaksossa lauluun p***upieruista (sori, siveyskohtaus iski). Löytäisikö joku minulle YouTube-videona tuon kyseisen biisin? Tämä on ihan KVG-kysymys, mutta en ole kaikkein taitavin hakutoimintojen käyttäjä ja tarvitsisin biisin ehdottomasti työkaverin FB-seinälle.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
So Hard
Kitisijä

Lolita kirjoitti:Eilen sattumalta törmäsin South Parkin jaksossa lauluun p***upieruista (sori, siveyskohtaus iski). Löytäisikö joku minulle YouTube-videona tuon kyseisen biisin? Tämä on ihan KVG-kysymys, mutta en ole kaikkein taitavin hakutoimintojen käyttäjä ja tarvitsisin biisin ehdottomasti työkaverin FB-seinälle.
Youtubesta löytyy hakusanalla queef free useana eri versiona.
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Lolita
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Kiits.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Nergal
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Anteeksi nyt vaan hassu kysymykseni mutta... Minkähänlaiset kengät talvella on korrektit puvun kanssa? Tajusin aamusta että eihän mulla rassukalla ole kenkiä mallia lämmin sitten minkääntason mitä voisin etäisesti edes kuvitella käyttäväni puvun kanssa. Jotkut tepastimet pitää käydä hankkimassa ja mielenkiinto moiseen metsästykseen lähentelee suolihuuhtelun tasoa.

Wink please!

EDIT: Ja nyt en puhu mistää 200€ luistimista, todennäköisesti tulen käyttämään niiitä ainoastaan pari kertaa. Ja sisimmässäni toivon että ei ole tarvetta laittaa niitä jalkaan tämän yhden tilaisuuden jälkeen sitten todella pitkään aikaan.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
So Hard
Kitisijä

Nergal kirjoitti:Anteeksi nyt vaan hassu kysymykseni mutta... Minkähänlaiset kengät talvella on korrektit puvun kanssa? Tajusin aamusta että eihän mulla rassukalla ole kenkiä mallia lämmin sitten minkääntason mitä voisin etäisesti edes kuvitella käyttäväni puvun kanssa. Jotkut tepastimet pitää käydä hankkimassa ja mielenkiinto moiseen metsästykseen lähentelee suolihuuhtelun tasoa.
Nilkkurit tai puolikengät. Itse ostaisin nilkkurit, koska niitä voi käyttää myös farkkujen kanssa muuten vaan kunnon talvikenkinä. Topmanin kotimaiset karvavuoriset on mukavat.

http://www.kenkapekka.fi/Topman.html

Edit: oletan, että siis tarkoitat ulkokäyttöön. Sisällähän mennään samoilla pukukengillä kuin muulloinkin.
Vesper
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

^Aika rouheat pohjat pukukäyttöön mun mielestä. Samoilla sivuilla oli vähän sirompia nilkkureita mm. Eccolla ja Fretzmenillä.
Work like a captain, play like a pirate.
Nergal
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Jotain tommosia ajattelin, sais niissä pohjissa olla pitoa että en vetäse lipoja arkun kanssa.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
So Hard
Kitisijä

Vesper kirjoitti:^Aika rouheat pohjat pukukäyttöön mun mielestä. Samoilla sivuilla oli vähän sirompia nilkkureita mm. Eccolla ja Fretzmenillä.
Liukastelin ja palelin yhden talven sirommilla Eccon nilkkureilla, sillä pohjalla on ihan funktio.
Pulkannaru
Kitisijä

http://www.brandos.fi/camel-active/texa ... ack/a36211
Noilla tarkeni viime talvella kantaa kalakaverin arkkua 25 asteen pakkasessa. Ei tullut kylmyys pohjan läpi. Nyt ne on tän talven olleet työkäytössä ja ei ole tarvinnut jalkaterien palella tai alkutalvesta kastua. Pohjassa kohtuu hyvä pito.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Vesper
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Whatever suits you sir! Pienemmätkin rypylät pohjassa riittää, itse kun kuljen jatkuvasti korkkareilla, joihin laitatan vaan pitävän pohjan suutarilla.
Work like a captain, play like a pirate.
Pulkannaru
Kitisijä

^
Miesten kengissä ei yleensä ole sitä isoa nastaa (kantakorko) joka pureutuu jopa pehmeitä kovempiin parketteihin, saati enemmän ja vähemmän kovaksi poljettuun hautuumaan lumihankeen.
-
Rauno Räsänen:
Vastaa Viestiin