Kenkäfriikit

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4210
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Viesti Kirjoittaja huima »

exsu kirjoitti:Joko tulivat? Laita vähän kokemuksia, pohdin lahjakorttia ko. lafkaan puoliskolle joululahjaksi.


Ovat hyvät jalassa.

Malli jonka valitsin on niin standardikengän näköinen, ettei se ulospäin huuda mitään erikoista - mutta jalassa tuntuu hyvälle. Jos valmiiden kenkien joukosta on vaikea löytää hyvin istuvia kenkiä, niin kannattaa hankkia.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 4487
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja exsu »

Ok. Tänks.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 4487
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja exsu »

Musta on siitä kiva, että siihen käy melkein mitkä tahansa mustat korkkarit. Tai sitten jos haluaa jotain väripilkkua, niin jotkut värilliset korkkarit ja saman värinen pikkulaukku. Mitään liian krumeluuria en tuohon laittaisi, ettei mekon kiva leikkaus unohdu muun hässäkän alle.

Mä lähtisin liikkeelle jollain tälläisellä, koska pikkujoulut:
Kuva

Toisaalta nudekin voisi olla aika raikas:
Kuva

Tai sitten jotain samankaltaista mustana.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

exsu kirjoitti:Toisaalta nudekin voisi olla aika raikas:


Tutustuin aamutuimaan piristyäkseni "pikkumusta" kuvamatskuun ja tosiaan vähän tuollainen kengättömän oloinen juttu voisi tosiaan piristää perinteistä pikkumustaa.

Tuhma puoleni tietty pohti polvipituisia saappaita, mutta ei mennä sinne. :)
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 4487
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja exsu »

exPertti kirjoitti:Tuhma puoleni tietty pohti polvipituisia saappaita, mutta ei mennä sinne. :)


Ulkokengät!
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

exsu kirjoitti:
exPertti kirjoitti:Tuhma puoleni tietty pohti polvipituisia saappaita, mutta ei mennä sinne. :)


Ulkokengät!


Juu, juu.
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Suvinen kirjoitti:
exsu kirjoitti:Musta on siitä kiva, että siihen käy melkein mitkä tahansa mustat korkkarit. Tai sitten jos haluaa jotain väripilkkua, niin jotkut värilliset korkkarit ja saman värinen pikkulaukku. Mitään liian krumeluuria en tuohon laittaisi, ettei mekon kiva leikkaus unohdu muun hässäkän alle.
Oon ettinyt mustia platform- korkkareita, just tommosia mitä laitoit (alempi kuva) mutta mustana. Mietin kans sit erivärisiä, mutta laukku on jo ja se taas on musta.. korut on varmaan hopeaista, aattelin tukan ylös ja punaa vaan huuliin. Joutuu ehkä taipuun peeptoe- korkkareihin. Brandosilta tilasin parit sovitettavaksi, mutta yllättävän huono perus musta korkkari- valikoima oli niillä. Mustat sais maksaakin vähän enemmän, kun niitä vois käyttää sitten pitkään ja monenmoisissa yhteyksissä.

Ei kenkien ja laukun tartte olla samaa sävyä, ihan old schoolia! Rohkeesti vaan värikkäät kengät ja musta laukku.
Work like a captain, play like a pirate.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Vesper kirjoitti:
Suvinen kirjoitti:
exsu kirjoitti:Musta on siitä kiva, että siihen käy melkein mitkä tahansa mustat korkkarit. Tai sitten jos haluaa jotain väripilkkua, niin jotkut värilliset korkkarit ja saman värinen pikkulaukku. Mitään liian krumeluuria en tuohon laittaisi, ettei mekon kiva leikkaus unohdu muun hässäkän alle.
Oon ettinyt mustia platform- korkkareita, just tommosia mitä laitoit (alempi kuva) mutta mustana. Mietin kans sit erivärisiä, mutta laukku on jo ja se taas on musta.. korut on varmaan hopeaista, aattelin tukan ylös ja punaa vaan huuliin. Joutuu ehkä taipuun peeptoe- korkkareihin. Brandosilta tilasin parit sovitettavaksi, mutta yllättävän huono perus musta korkkari- valikoima oli niillä. Mustat sais maksaakin vähän enemmän, kun niitä vois käyttää sitten pitkään ja monenmoisissa yhteyksissä.

Ei kenkien ja laukun tartte olla samaa sävyä, ihan old schoolia! Rohkeesti vaan värikkäät kengät ja musta laukku.

Mä oon samaa mieltä :D (nauroin siis itselleni kun osallistuin tähän)
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Suvinen kirjoitti:Ahdistuisin varmaan, en oo niin rohkee :D

Ehkä värilliset, joissa on esim. musta tehoste? Plääh?

Oon niin n00b, etten jaksa/osaaa linkittää kuvia.

Mulla mustan vaatetuksen tehokeino on melko usein värikkäät kengät, toimii.

Mut toisaalta mua ei kannata kuunnella, kun Crocs/Ugg/legginsit ;)

Ps. Hyvä iso D, oot niin oikeessa!!1
Work like a captain, play like a pirate.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Suvinen kirjoitti:Jos värikkäät, niin sitten tuommoiset.

Noni, ongelma ratkaistu :] Ja vaikken Guess-fani olekaan, niiden kengät on lähes poikkeuksettä hyvät jalassa.
Work like a captain, play like a pirate.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

En koskaan osta kenkiä netistä, mutta nyt jäin tonne Brandosin sivuille vähän tutkailemaan. Ekat kengät jotka kiinnosti oli alennuksen jälkeenkin vielä 703€. Parempi etten tutkaile enempää...
Work like a captain, play like a pirate.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Vesper kirjoitti:En koskaan osta kenkiä netistä

Tämä kuulostaa mahdottomalta.
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Dumiz kirjoitti:
Vesper kirjoitti:En koskaan osta kenkiä netistä

Tämä kuulostaa mahdottomalta.

Miten niin? En mä osta vaatteitakaan netistä.
Work like a captain, play like a pirate.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Vesper kirjoitti:
Dumiz kirjoitti:
Vesper kirjoitti:En koskaan osta kenkiä netistä

Tämä kuulostaa mahdottomalta.

Miten niin? En mä osta vaatteitakaan netistä.

Misset, eikö se olis helpompaa?
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Dumiz kirjoitti:
Vesper kirjoitti:
Dumiz kirjoitti:
Vesper kirjoitti:En koskaan osta kenkiä netistä

Tämä kuulostaa mahdottomalta.

Miten niin? En mä osta vaatteitakaan netistä.

Misset, eikö se olis helpompaa?

No ei todellakaan. Miten mä voin tietää istuuko joku vaate/kenkä, tuntuuko se hyvältä (nuuh!), onko se hyvin tehty jne. Varmaan jos ostelis vaan jotain verkkareita niin onnistuiskin, muuten en kyllä ymmärrä ollenkaan miten nettitilaajat tän handlaa. Tai ehkä ne sitten vaan palauttaa pirusti...
Work like a captain, play like a pirate.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Niin, no en tiedä tuosta sen tarkemmin, mutta tiedän kyllä yhden tyypin joka varmaan ainakin puolet veetteista/kengistä/laukuista tilaa netistä.
Enkä usko että vaatimustaso on kovin paljoa alhaisempi kuin sinun.

Kaipa mä joskus voisin tarkemmin kysyä kun jaksan kiinnostua 8)
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 4487
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja exsu »

Mä tilaan jonkun verran netistä, mutta yleensä tuttuja merkkejä, joten on vähän pienemmät riskit. Ja tietty palauttelenkin aika paljon, jos ei oo hyviä.

Niin ja pitää tunnustaa, että olen itsekin käyttänyt muutaman kerran tehostekeinona kirkkaita kenkiä tai laukkua vaikka ei olisi ollut mätsäävää asusteparia. Lähinnä tosi simppelien asujen kanssa, jos olen halunnut korostaa hieman kuinka räväkkä ja uskalias (sic!) olen.
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

Just kollailen kans kenkiä netistä, mut kyllä se valkkaamine melkoista arpomista on. Kesäkenkien kanssa varmaankin helpompaa, mutta talvikengissä se pohjan materiaaali ja kuvio on aika tärkeä. Siis jos ei halua ensimmäisten liukkaiden aikaan halkaista kalloaan. Ainakaan Biancon nettikaupassa ei ole kuvia kengän pohjasta, joten hankalaa on.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

masa kirjoitti:Just kollailen kans kenkiä netistä, mut kyllä se valkkaamine melkoista arpomista on. Kesäkenkien kanssa varmaankin helpompaa, mutta talvikengissä se pohjan materiaaali ja kuvio on aika tärkeä. Siis jos ei halua ensimmäisten liukkaiden aikaan halkaista kalloaan. Ainakaan Biancon nettikaupassa ei ole kuvia kengän pohjasta, joten hankalaa on.

Bianco-kokemuksella sanoisin, että poikkeuksetta kengissä on huono pohja meidän oloihin. Itse kuskaan talvikengät aina suoraan suutarille.
Work like a captain, play like a pirate.
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

^jep.

Hello Masa

Ejner Leather Boot art. 56-70416 has rubber sole, and attached is a picture of these.
Carl Boot art. 56-70204 has a hard sole and are very slippery.
Zipper Dressy Boot art. 56-70299 has also an hard sole and are slippery.

No of the shoes are with warm lining so they are not suited for much cold and snow. For mostly indoor, wear to parties and other events, they are nice.
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 1570
Liittynyt: 28.01.2011 23:35
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Kahden vuoden projekti suunnittelusta toteutukseen saatu päätökseen tänään. Vaihdoin maihareiden nauhat.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Taas kerran joukkoliikenne petti ja jouduin palelemaan pysäkillä normaaleissa kävelykengissä. Marssin siis kenkäkauppaan ja ostin ruskeat vetoketjulliset nilkkurit.

Saa dissata.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 1570
Liittynyt: 28.01.2011 23:35
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Kuva
Moottoritie Töölön läpi ry.
Vastaa Viestiin