Päivän uutiskatsaus

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
huima
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja huima »

masa kirjoitti:No lähinna minua naurattaa tämä tilanne, jossa LSVHM tekemät samanlaiset ratkaisut ovat aina väärin ja paheksuttavissa, mutta kun kyse on vähemmistöistä, on kaikki niin ihqun söpöä ja kuin suoraan saduista.

Vai väitätkö että Thaimaasta morsion hakenut aikapoika saa ihaksuvia selkääntaputuksia ympäriltään?
No kaikesta huolimatta näissä caseissa on hieman eroa silti.

En liittäisi yhtäläisyysmerkkejä tämän ja Vesa Keskisen seikkailujen välille, saati kaikkiin aikamiespoikatarinoihin.

Oliko se imagessa vai kuukausiliitteessä joku aika sitten juttu Thai-suhteista, ja siinä taas kuvattiin hyvinkin lämpimästi ja lupsakasti suhteita, jotka olivat oikeita ihmissuhteita -- eikä vain pelkkää riistosuhdetta, jossa naisella ei ole mitään omaa elämää tai jossa nainen on vain joku esittelyeläin.

Jos tsekataan näitä erilaisia komboja.

Keskisen Vesan julkisuuteen tulevat suhteilut näyttävät valitettavasti huvittavalta, säälittävältä ja myötähäpeää aiheuttavalta. Ne ulkomailta tuotavat morsiammet ovat selkeästi aika lailla fiksuja, kun tajuavat lähteä.

Poliitikoista taas Kanervan Ilkka joutui ongelmiin Tukiaisen kanssa, koska kaikille oli selvää - että se oli pelimiehen totaalinen virheliike.

Haaviston case on joo kyseenalainen, jos miessuhde ja 20 vuotta nuorempi puoliso voidaan ajatella kyseenalaiseksi. Toisaalta ovat eläneet ihan rekisteröidyssä suhteessa jo vuodesta 2002 saakka, minkä pitäisi kai merkitä taas toisella puolella.

Nuori kumppani voi olla paheksunnan aihe, jos homma ei ole mitään muuta kuin hyväksikäyttöä ja sen jälkeen vaihtamista nuorempaan... mikä kai se perusajatus ja pelko näissä setupeissa on.

En mä ainakaan pysty katsomaan kieroon paria, joilla on ihan oikea ihmissuhde ja jotka haluavat olla toistensa kanssa.
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

huima kirjoitti:
masa kirjoitti:No lähinna minua naurattaa tämä tilanne, jossa LSVHM tekemät samanlaiset ratkaisut ovat aina väärin ja paheksuttavissa, mutta kun kyse on vähemmistöistä, on kaikki niin ihqun söpöä ja kuin suoraan saduista.

Vai väitätkö että Thaimaasta morsion hakenut aikapoika saa ihaksuvia selkääntaputuksia ympäriltään?
No kaikesta huolimatta näissä caseissa on hieman eroa silti.

En liittäisi yhtäläisyysmerkkejä tämän ja Vesa Keskisen seikkailujen välille, saati kaikkiin aikamiespoikatarinoihin.

Oliko se imagessa vai kuukausiliitteessä joku aika sitten juttu Thai-suhteista, ja siinä taas kuvattiin hyvinkin lämpimästi ja lupsakasti suhteita, jotka olivat oikeita ihmissuhteita -- eikä vain pelkkää riistosuhdetta, jossa naisella ei ole mitään omaa elämää tai jossa nainen on vain joku esittelyeläin.

Jos tsekataan näitä erilaisia komboja.

Keskisen Vesan julkisuuteen tulevat suhteilut näyttävät valitettavasti huvittavalta, säälittävältä ja myötähäpeää aiheuttavalta. Ne ulkomailta tuotavat morsiammet ovat selkeästi aika lailla fiksuja, kun tajuavat lähteä.

Poliitikoista taas Kanervan Ilkka joutui ongelmiin Tukiaisen kanssa, koska kaikille oli selvää - että se oli pelimiehen totaalinen virheliike.

Haaviston case on joo kyseenalainen, jos miessuhde ja 20 vuotta nuorempi puoliso voidaan ajatella kyseenalaiseksi. Toisaalta ovat eläneet ihan rekisteröidyssä suhteessa jo vuodesta 2002 saakka, minkä pitäisi kai merkitä taas toisella puolella.

Nuori kumppani voi olla paheksunnan aihe, jos homma ei ole mitään muuta kuin hyväksikäyttöä ja sen jälkeen vaihtamista nuorempaan... mikä kai se perusajatus ja pelko näissä setupeissa on.

En mä ainakaan pysty katsomaan kieroon paria, joilla on ihan oikea ihmissuhde ja jotka haluavat olla toistensa kanssa.
Mutta mitä tuumit siitä, jos Sauli olisi tavannut ihQ:n 19v kaunottaren kehistysmaan yökerhossa ja siitä oli sukeutunut avioliitto?
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
huima
Kitisijä

NuoriDaavid kirjoitti:Mutta mitä tuumit siitä, jos Sauli olisi tavannut ihQ:n 19v kaunottaren kehistysmaan yökerhossa ja siitä oli sukeutunut avioliitto?
Miksi ajattelet, että se olisi jokin ongelma mulle?

Itse olen onnellisessa suhteessa itseäni 9 vuotta nuoremman naisen kanssa.

Ystävättärellämme oli pitkään parisuhde itseään 30 vuotta vanhemman miehen kanssa.

Miksi sen iän pitäisi olla jokin ongelma? Onhan Saulin ja Jenninkin välinen ikäero nytkin jo jotain melkein 50 vuotta tms.
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen

huima kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Mutta mitä tuumit siitä, jos Sauli olisi tavannut ihQ:n 19v kaunottaren kehistysmaan yökerhossa ja siitä oli sukeutunut avioliitto?
Miksi ajattelet, että se olisi jokin ongelma mulle?

Itse olen onnellisessa suhteessa itseäni 9 vuotta nuoremman naisen kanssa.

Ystävättärellämme oli pitkään parisuhde itseään 30 vuotta vanhemman miehen kanssa.

Miksi sen iän pitäisi olla jokin ongelma? Onhan Saulin ja Jenninkin välinen ikäero nytkin jo jotain melkein 50 vuotta tms.
En mä väittänyt, että se olisi sulle jokin ongelma.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen

Jos suomalainen keski-ikäinen ministerimies ihastuisi kehitysmaan yökerhossa 19v paikalliseen kaunottareen, säälisin ko. miestä.
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

NuoriDaavid kirjoitti:Jos suomalainen ministerimies ihastuisi kehitysmaan yökerhossa 19v paikalliseen kaunottareen, säälisin ko. miestä.
Minä säälisin sitten vasta kun sen pitäisi esitellä se kotimaassaan suvaitseville.
huima
Kitisijä

NuoriDaavid kirjoitti: En mä väittänyt, että se olisi sulle jokin ongelma.
No nyt menee urpiaismaiseksi, mutta ylipäätään kysymyksen esittäminen tai tarve kysymyksen esittämiselle osoittaa toista.
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen

masa kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Jos suomalainen ministerimies ihastuisi kehitysmaan yökerhossa 19v paikalliseen kaunottareen, säälisin ko. miestä.
Minä säälisin sitten vasta kun sen pitäisi esitellä se kotimaassaan suvaitseville.
Kyllä mä säälisin ihan alusta lähtien.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

NuoriDaavid kirjoitti:Jos suomalainen keski-ikäinen ministerimies ihastuisi kehitysmaan yökerhossa 19v paikalliseen kaunottareen, säälisin ko. miestä.
Mä vasta sitten, kun raahais hoidon tänne.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
masa

NuoriDaavid kirjoitti:
masa kirjoitti:
Kyllä mä säälisin ihan alusta lähtien.
Valehtelet. Jos 50 vuotias vanhapoika ihastuu ja pääsee rahatta 19 vuotiaan kaunottaren kanssa petiin, sä olisit kateudesta vihreä.
huima
Kitisijä

Ah. Sori.

Mä olin puhumassa ihmissuhteista ja te pelkästään seksistä.

Jatkakaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

masa kirjoitti:Valehtelet. Jos 50 vuotias vanhapoika ihastuu ja pääsee rahatta 19 vuotiaan kaunottaren kanssa petiin, sä olisit kateudesta vihreä.
Mä en kanssa usko Davea tässä ollenkaan.
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
masa kirjoitti:Valehtelet. Jos 50 vuotias vanhapoika ihastuu ja pääsee rahatta 19 vuotiaan kaunottaren kanssa petiin, sä olisit kateudesta vihreä.
Mä en kanssa usko Davea tässä ollenkaan.
Mä ajattelisin, että se nainen olisi gold digger.
So Hard
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja So Hard »

huima kirjoitti:Ah. Sori.

Jatkakaa.
Kyllähän se on ihmissuhde kun nelikymppinen länsimainen setä tapaa 19-vuotiaan twinkien kehitysmaan yökerhossa. Tässäkään niitä thaimaan kävijöitä ei ymmärretä ollenkaan.
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen

So Hard kirjoitti:

Jatkakaa.
Kyllähän se on ihmissuhde kun nelikymppinen länsimainen setä tapaa 19-vuotiaan twinkien kehitysmaan yökerhossa. Tässäkään niitä thaimaan kävijöitä ei ymmärretä ollenkaan.
Mua harmittaa, kun mun ihmissuhde ei onnistunut Oulussa.
So Hard
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja So Hard »

NuoriDaavid kirjoitti:
So Hard kirjoitti:

Jatkakaa.
Mua harmittaa, kun mun ihmissuhde ei onnistunut Oulussa.
Sä oot liian pihi päätyäksesi kunnon ihmissuhteeseen.
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
masa

NuoriDaavid kirjoitti:Mä ajattelisin, että se nainen olisi gold digger.

Who gives a shit?
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen

masa kirjoitti:

Who gives a shit?
No jos se menisi naikkariin gold diggerin kanssa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

NuoriDaavid kirjoitti:Mua harmittaa, kun mun ihmissuhde ei onnistunut Oulussa.
Mua aidosti harmittaa sun puolesta, kun et päässytkään kyntämään. Se oulutar on taatusti katkera ja pitkävihainen.
huima
Kitisijä

Ylermi Ylihankala kirjoitti: Se oulutar on taatusti katkera ja pitkävihainen.
Lue niitä viestejä. Se oli virolainen nainen.
masa

NuoriDaavid kirjoitti:
masa kirjoitti:

Who gives a shit?
No jos se menisi naikkariin gold diggerin kanssa.
Luultavasti gold mine tekisi avioehdon.
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen

Niba
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Niba »

Pyyhin Netikettiin..
masa

Viimeisin vasemmistolainen autoterroriteko:

http://www.iltasanomat.fi/autot/yle-isk ... 76819.html
Vagabondo
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

masa kirjoitti:Viimeisin vasemmistolainen autoterroriteko:
Eikö se jo aikaisemmin päästänyt ton saman aivopierun. On kyllä täysin pihalla siitä mistä puhuu.

Ylen originaalista uutisesta saa sentään käsityksen mistä on puhe:

"Työnantaja maksaa kilometrikorvausta omaa autoa käyttävälle työntekijälle työtehtävistä aiheutuvista matkoista. Korvaus ei koske kodin ja työpaikan välisiä matkoja."

Eikö se nyt ole kuitenkin työnantajan oikeus päättää, miten työt kokonaistaloudellisimmin sujuu. Korvauksen suuruuskin perustuu ihan todellisiin auton ylläpitokuluihin, joten jos ministeri haluaa korvauksen pienemmäksi, niin sen kuin järkkää autoilun kustannustasoa matalammaksi. Sen pitäisi olla ihan helppoa, kun iso osa kuluista on kuitenkin verotuksesta johtuvaa.

Tiivistääkseen ymmärtämättömyytensä menee vielä möläyttämään tämän suuntaista:

"Merja Kyllönen on jo aiemmin sanonut, että kilometrikorvauksia voisi pienentää alueilla, joissa joukkoliikenne toimii hyvin. Alue voisi hänen mielestään ulottua Jyväskylästä etelään."
We used to laugh a lot
But only because we thought
That everything good always would remain
Vastaa Viestiin