Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Hei, nyt pitäis oikeesti tietää mistä nää sleamanalan vitsit kumpuaa ja miksi?

Tietääkö Home tai tietääkö joku, ketkä täällä Kitinässä ovat homoja. Otaksun, että tällaisella suljetulla piirillä voisi hyvinkin olla. Alan nimittäin epäillä, että sleamanala olisi homo. Ja kiusaa saadakseen jotain huomiota? Entistä inhottavampaa jos näin on!!

Home, sä tiedät aina enemmän tästä sisäpiiristä. Kerropa mitä tiedät!!

Ja muut myös. Naisetkin nyt hiukan ryhtiä ja rohkeutta!!!!! Please.


Stadinarska
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Arskalainen ja Homie juhlistivat Kallion ytimessä 15. huippukokoustaan kunnon perinneruokaa tarjoavassa seurusteluravintolassa. Arskalainen söi onnesta soikeana maksapihvejä ja Homie kaalikääryleitä. Homie oli illan aikana ottanut myös pari rohkaisevaa olusta, ja ehdottanut Arskalaiselle että voisi tulla jatkoille hänen luokseen, auttamaan vaikka vähän siivoushommissa. No Arskalainen ja Homie jatkoivat Arskalaisen luokse, ja päätyivät siinä sitten lopulta sänkyyn hieman pelehtimään, mutta yht'äkkiä kesken leikkien ovikello soi.

- "Käyn avaamassa oven", sanoi Arskalainen huipputoverilleen, "Mutta et sitten tule ennenkuin olen tullut takaisin!"

Hetken ovella asioita hoideltuaan Arskalainen palasi takaisin makuuhuoneeseensa, mutta huomasikin sänkynsä olevan täynnä siemennesteroiskeita.

- "Mitä ihmettä huipputoverini, sinähän lupasit ettet tule ennenkuin palaan ovelta!" tiuskaisi Arskalainen hieman turhautuneena.

- "Enhän minä!" Homie vastasi puolustelevasti, "Muttakun nuo perhanan kaalikääryleet pierettävät!"
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Stadinarska kirjoitti:Hei, nyt pitäis oikeesti tietää mistä nää sleamanalan vitsit kumpuaa ja miksi?

Tietääkö Home tai tietääkö joku, ketkä täällä Kitinässä ovat homoja. Otaksun, että tällaisella suljetulla piirillä voisi hyvinkin olla. Alan nimittäin epäillä, että sleamanala olisi homo. Ja kiusaa saadakseen jotain huomiota? Entistä inhottavampaa jos näin on!!

Home, sä tiedät aina enemmän tästä sisäpiiristä. Kerropa mitä tiedät!!



En tiedä mistä kumpuaa. Tietääkseni täällä ei ole homoja. Tai sitten ovat "kaapissa".

Viime tiistain treffit Cafe Esplanadissa oli ensimmäiset ja viimeiset. Eukko ei halua enää tavata koska "olemme erilaisia". En nyt sitten tiedä oliko tuo oikea syy... :roll:

Serkkupojalle soitin viikko sitten Nääsvilleen ja kyselin kuulumisia. Hengissä on. 8)

Vitsi:

- Hirtetyn viimeinen toivomus?
- No?
- Hän halusi sätkiä.

Melkein jäi eilen normaaliaikaan siirtyminen huomaamatta.

Homeboy
hirttämätön hetero
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

HYVÄÄ PÄIVÄÄ KANSA! ELÄN JA VOIN TAVALLISESTI. MINÄ OLEN SA J SE ON PYSYVÄÄ. EI MITÄÄN MUUTOKSIA. TERVEYTTÄ OLEN SAANUT TARPEEKSI JA ..NO TERKUT KAIKILLE JA TUKIJOILLENI ERITYISHUOMIOLLINEN KIITOS

HOMEPOJALLE VASTAAN TUOSSA ALLA!



STADINARSKAINEN
Homeboy65 kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:Hei, nyt pitäis oikeesti tietää mistä nää sleamanalan vitsit kumpuaa ja miksi?

Tietääkö Home tai tietääkö joku, ketkä täällä Kitinässä ovat homoja. Otaksun, että tällaisella suljetulla piirillä voisi hyvinkin olla. Alan nimittäin epäillä, että sleamanala olisi homo. Ja kiusaa saadakseen jotain huomiota? Entistä inhottavampaa jos näin on!!

Home, sä tiedät aina enemmän tästä sisäpiiristä. Kerropa mitä tiedät!!



En tiedä mistä kumpuaa. Tietääkseni täällä ei ole homoja. Tai sitten ovat "kaapissa".

NIITÄ ON SIIS YLLÄTTÄVÄN PALJON. TAI AINAKIN JULKISUUDESSA ON PALJON. EI IKINÄ OLISI ENTISESSÄ MAAILMASSA USKONUT. HYVINKIN ILMEISESTI TÄSSÄ PORUKASSA, JOSSA KUITENKIN ILMEISEN ERIKOISIAKIN IHMISIÄ ON, ON HOMOJA. SITÄ EN TIEDÄ ONKO SLEA+MANA. MUTTA KUMMAN KIIN NOSTUNEITA ASIASTA OVAT. EIKÖ SINUA INHOTA NUO VITSIT. EDELLISEN JUTUN LUKEMINEN EI EDES ONNISTUNUT MINULTA. SE ON JOTENKIN NIIN YÖKÖTTÄVÄÄ ETTEN OSAA SITÄ OTTAA HUUMORILLA.

Viime tiistain treffit Cafe Esplanadissa oli ensimmäiset ja viimeiset. Eukko ei halua enää tavata koska "olemme erilaisia". En nyt sitten tiedä oliko tuo oikea syy... :roll:

MUTTA EIKÖS SULLA OLLUT SENKIN JÄLKEEN UUSI VAI? OLIKOS TÄMÄ SE VIIMEINEN? OLISIHAN SE AIVAN KAMALAA JOS NAINEN JA MIES OLISIVAT SAMANLAISIA, HEH. OLISIVAT HE AINAKIN HOMOJA TAHI LESPOI. TAAS TÄÄ AIHE. HEMMETTI! JA OMA STADINARSKAN SANOMAT PITÄISI SISÄLTÄÄ JOTAIN KIVAA....

Serkkupojalle soitin viikko sitten Nääsvilleen ja kyselin kuulumisia. Hengissä on. 8)

MIKSEI OLISI? ONKO HÄN OSTANUT ITALIALAISIA OLIIVEJA?

Vitsi:

- Hirtetyn viimeinen toivomus?
- No?
- Hän halusi sätkiä.

MAHTAVA!!

Melkein jäi eilen normaaliaikaan siirtyminen huomaamatta.

NO ELÄT SEN VAIKKET HUOMAISIKAAN. AIKA KÄY JA ME SYNNYTÄÄN JA KUOLLAAN JNE.

Homeboy
hirttämätön hetero
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Stadinarska kirjoitti:HYVÄÄ PÄIVÄÄ KANSA! ELÄN JA VOIN TAVALLISESTI. MINÄ OLEN SA J SE ON PYSYVÄÄ. EI MITÄÄN MUUTOKSIA. TERVEYTTÄ OLEN SAANUT TARPEEKSI JA ..NO TERKUT KAIKILLE JA TUKIJOILLENI ERITYISHUOMIOLLINEN KIITOS

HOMEPOJALLE VASTAAN TUOSSA ALLA!



STADINARSKAINEN
Homeboy65 kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:Hei, nyt pitäis oikeesti tietää mistä nää sleamanalan vitsit kumpuaa ja miksi?

Tietääkö Home tai tietääkö joku, ketkä täällä Kitinässä ovat homoja. Otaksun, että tällaisella suljetulla piirillä voisi hyvinkin olla. Alan nimittäin epäillä, että sleamanala olisi homo. Ja kiusaa saadakseen jotain huomiota? Entistä inhottavampaa jos näin on!!

Home, sä tiedät aina enemmän tästä sisäpiiristä. Kerropa mitä tiedät!!



En tiedä mistä kumpuaa. Tietääkseni täällä ei ole homoja. Tai sitten ovat "kaapissa".

NIITÄ ON SIIS YLLÄTTÄVÄN PALJON. TAI AINAKIN JULKISUUDESSA ON PALJON. EI IKINÄ OLISI ENTISESSÄ MAAILMASSA USKONUT. HYVINKIN ILMEISESTI TÄSSÄ PORUKASSA, JOSSA KUITENKIN ILMEISEN ERIKOISIAKIN IHMISIÄ ON, ON HOMOJA. SITÄ EN TIEDÄ ONKO SLEA+MANA. MUTTA KUMMAN KIIN NOSTUNEITA ASIASTA OVAT. EIKÖ SINUA INHOTA NUO VITSIT. EDELLISEN JUTUN LUKEMINEN EI EDES ONNISTUNUT MINULTA. SE ON JOTENKIN NIIN YÖKÖTTÄVÄÄ ETTEN OSAA SITÄ OTTAA HUUMORILLA.

Viime tiistain treffit Cafe Esplanadissa oli ensimmäiset ja viimeiset. Eukko ei halua enää tavata koska "olemme erilaisia". En nyt sitten tiedä oliko tuo oikea syy... :roll:

MUTTA EIKÖS SULLA OLLUT SENKIN JÄLKEEN UUSI VAI? OLIKOS TÄMÄ SE VIIMEINEN? OLISIHAN SE AIVAN KAMALAA JOS NAINEN JA MIES OLISIVAT SAMANLAISIA, HEH. OLISIVAT HE AINAKIN HOMOJA TAHI LESPOI. TAAS TÄÄ AIHE. HEMMETTI! JA OMA STADINARSKAN SANOMAT PITÄISI SISÄLTÄÄ JOTAIN KIVAA....

Serkkupojalle soitin viikko sitten Nääsvilleen ja kyselin kuulumisia. Hengissä on. 8)

MIKSEI OLISI? ONKO HÄN OSTANUT ITALIALAISIA OLIIVEJA?



Vastauksia sitten Arskalle:

- Kyllähän noi vitsit vähän inhottaa, mutta yritän suhtautua huumorilla.

- Oli eräs toinenkin eukko "kiikarissa", mutta...vähän viestien vaihtoa ja pari puhelinsoittoa ja hän oli sitä mieltä meillä ei "synkkaa." Minä olisin kyllä halunnut tavata. :(

- Tuo "Hengissä on" oli vain leikkisä heitto. Olisi kiva tavata hänet noin face-to-face pitkästä aikaa. Viimeksi tavattiin elokuussa 1997, kun hän oli daaminsa kanssa käymässä täällä. Menivät U2:n konserttiin ja sitten menimme kolmistaan kapakkakierrokselle.

Arska. Seuraava huippukokous ma 14.11. Onnistuisiko?

Vitsi:

- Ihminen on niin vanha kuin tuntee olevansa.
- Jep. Mutta yritäpä sanoa tuo 17-vuotiaana ravintolan ovimiehelle.

Homeboy
apokalyptinen aapasuo
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 6842
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Homeboy65 kirjoitti:Viime tiistain treffit Cafe Esplanadissa oli ensimmäiset ja viimeiset. Eukko ei halua enää tavata koska "olemme erilaisia". En nyt sitten tiedä oliko tuo oikea syy
Ehkä teillä oli erilainen hamemaku?
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Vastauksia sitten Arskalle:

- Kyllähän noi vitsit vähän inhottaa, mutta yritän suhtautua huumorilla.

- Oli eräs toinenkin eukko "kiikarissa", mutta...vähän viestien vaihtoa ja pari puhelinsoittoa ja hän oli sitä mieltä meillä ei "synkkaa." Minä olisin kyllä halunnut tavata. :(

- Tuo "Hengissä on" oli vain leikkisä heitto. Olisi kiva tavata hänet noin face-to-face pitkästä aikaa. Viimeksi tavattiin elokuussa 1997, kun hän oli daaminsa kanssa käymässä täällä. Menivät U2:n konserttiin ja sitten menimme kolmistaan kapakkakierrokselle.

Arska. Seuraava huippukokous ma 14.11. Onnistuisiko?

Vitsi:

- Ihminen on niin vanha kuin tuntee olevansa.
- Jep. Mutta yritäpä sanoa tuo 17-vuotiaana ravintolan ovimiehelle.

Homeboy
apokalyptinen aapasuo[/quote]

Kiitos vastauksesta Homie!

Toivon sulle eukonmetsästykseen onnea ja tottahan nainen ja mies toivottavasti ovat erilaisia, hehheh :P

Joo, se oli vain heitto tuo toki!

MUTTA nyt on sellainen tilanne, että kaikki liikenevä aika pitää käyttää ihan pakollisiin asioihin ja opiskeluun ja työhönm perheeseen ja sensemmoiseen. Pyrin siirtämään kaikki asiat, jotka voi siirtää, hieman myöhemmäksi, joten minusta voisi olla parempi, että siirretään huippukokous joulukuulle. Tokihan sitä pikku kahville aina voisi tulla silti.

Eli syksyä, Homie!!! t. Stadinarska



xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx




Syksyä kaikille!

STADINARSKA
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Stadinarska kirjoitti:
Toivon sulle eukonmetsästykseen onnea ja tottahan nainen ja mies toivottavasti ovat erilaisia, hehheh :P

Joo, se oli vain heitto tuo toki!

MUTTA nyt on sellainen tilanne, että kaikki liikenevä aika pitää käyttää ihan pakollisiin asioihin ja opiskeluun ja työhönm perheeseen ja sensemmoiseen. Pyrin siirtämään kaikki asiat, jotka voi siirtää, hieman myöhemmäksi, joten minusta voisi olla parempi, että siirretään huippukokous joulukuulle. Tokihan sitä pikku kahville aina voisi tulla silti.

Eli syksyä, Homie!!! t. Stadinarska[/b][/color]
Joulukuussa okei. Olisiko sitten vasta joulunpyhien jälkeen vai koska tarkemmin?
Tsemppiä opiskeluihin ym.
Eukonmetsästys. En tiedä vaikka luopuisin siitä vai jatkaisin. Siitä "aasinsilta" vitsiin:

Treffien jälkeen:

- Tavataanko me vielä?
- Ei. Kyllähän me molemmat osaamme jo kirjoittaa. :)

Tänään en röpötä, mutta maistelen. Muutama keskari voisi vetää "tuulensuojaan." 8)

Homeboy
sikaniska
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Sopisiko kahville tällä viikolla?

Selkä kipeä.

Kirjaston kierrätyshyllystä löydetty: Stephen Stills: Stephen Stills 2 (vinyyli-LP).
Ei hassumpi, kelpaa röpöttämisenkin soundtrackiksi.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Homeboy65 kirjoitti:Sopisiko kahville tällä viikolla?

Selkä kipeä.

Kirjaston kierrätyshyllystä löydetty: Stephen Stills: Stephen Stills 2 (vinyyli-LP).
Ei hassumpi, kelpaa röpöttämisenkin soundtrackiksi.
No joo, mulla on enemmän tekemistä kuin pystyn, mutta kuten katen sanottu niin kahvit ookoo. En kauaa oo, mutta ehtii siinä turinat heittää! :)

Laitoin yyveetä tarkemmasta ajasta, mikä mulle sopisi.

Eukkouutsisesi huomioin. Onpas sulla paljon aktiviteettiä nyt! Kuinka monta eukkoehdokasta olet jossain ajassatavannut. :shock: Kerro!


STADIN YLIVOIMAISESTI MUKAVIN JA AIDOIN ARSKALAINEN
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1661
Liittynyt: 17.01.2011 19:23
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Nergal »

VITTU MITÄ PASKAA!!! ARSKA ET SÄ OLE HAUSKA, OLET KULUNUT VITSI JOKA EI NAURATA JEESUSTAKAAN!!!!!
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Stadinarska kirjoitti:
Eukkouutsisesi huomioin. Onpas sulla paljon aktiviteettiä nyt! Kuinka monta eukkoehdokasta olet jossain ajassatavannut.
Heh, eilen kun katsoin kännykästä Kitinää jotenkin missasin tämän postauksesi. Huomasin vain Nergalin. Oisko tuo aika samanlainen värien käyttö jotenkin hämännyt... :?

Yv:si luin, tavataan perjantaina.

Lyhyessä ajassa ollut kahdet treffit kahden eukon kanssa. Kumpikaan ei halunnut tavata toista kertaa. :roll:
Sitten oli kolmas, jonka kanssa viestien vaihtoa ja pari puhelinsoittoa, mutta se tyssäsi siihen. Sanoi että ei halua tavata. :roll:

Kirjaston kierrätyshyllystä löytyi kahvinkeitin vain puolentoista viikon kuluttua siitä kun kahvinkeittimeni meni rikki. Käytetty, mutta toimii.

Vitsi:

Puhelimessa:

- Palokunta.
- Paloiko? Ihan koko kunta?

Homeboy
luoteiskanaalin sankari
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Nergal kirjoitti:VITTU MITÄ PASKAA!!! ARSKA ET SÄ OLE HAUSKA, OLET KULUNUT VITSI JOKA EI NAURATA JEESUSTAKAAN!!!!!
Nergal hyvä! Älä ole vihainen tai suuttunut! Tai en toivo sitä.

Miksi tämä on paskaa mielestäsi, tai mikä nimenomaisesti on paskaa? Tuo edellinen postaus vai?

Ikävää kuulla, etten ole hauska. :cry: Ehkä mä olen sitten vakava? Mikä sen hauskan vastakohta muuten on?

Olen kulunut vitsi. Tarkoitat, että Stadinarska ja hänen asiansa ovat kuluneet. Se voi olla. Miten uudistaisin itseäni. Stadinarskan sisällä oleva oikea henkilö kuten minä olen kuitenkin olemassa ja en ole vitsi.

Mutta Nergal...mistä ihmeestä VOIT sanoa ettei Jeesus naura minulle? Voisihan hän hyvinkin nauraa, ehkä jopa pilkkanaurua. Silloin kyllä aikani lopussa joutunen tulimereen helvettiin.

Nergal. vastaa, MUTTA ÄLÄ KUITENKAAN KOVIN julmasti minulle. Olen herkällä päällä ja muutenkin nyt hieman stressissä.

Toivoo lyhennetty nimi
SA, eli vähemmän kulunutta asiaa
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Stadinarska kirjoitti:
Nergal kirjoitti:VITTU MITÄ PASKAA!!! ARSKA ET SÄ OLE HAUSKA, OLET KULUNUT VITSI JOKA EI NAURATA JEESUSTAKAAN!!!!!
Nergal hyvä! Älä ole vihainen tai suuttunut! Tai en toivo sitä.

Miksi tämä on paskaa mielestäsi, tai mikä nimenomaisesti on paskaa? Tuo edellinen postaus vai?

Ikävää kuulla, etten ole hauska. :cry: Ehkä mä olen sitten vakava? Mikä sen hauskan vastakohta muuten on?



Ei ole vielä saatu vastausta. Ihmeellistä, jos tuo SA:n edellinen postaus (?) sai Nergalin noin vetämään pultit.

15. huippukokous tänään. Raportointia myöhemmin.

Vitsi:

- Mitä Skandinaviaan kuuluu?
- Kiitos hyvää.

Se oli v. 1974 kun eräs japanilainen sotilas (paskaperse) tajusi, että 2. maailmansota on ohi. Jäbä vietiin viidakosta Tokioon...

Homeboy
tasmanian tuholainen
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1661
Liittynyt: 17.01.2011 19:23
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Homeboy65 kirjoitti:Ei ole vielä saatu vastausta.
Ei ole kysymystä mihin kannattaa vastata.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
Sleazoid
Elämätön Kitisijä
Viestit: 346
Liittynyt: 16.08.2005 3:02
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sleazoid »

Vitsi:

Miksi arska laitettiin ruumisarkkuun mahalleen? Jotta kaikki arskan partnerit tunnistaisivat hänet!
henkilökohtaista kukoistusvastuuta rakenteellisen politiikan kustannuksella korostava puolivillainen sosiaalinen teoretisointi
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Ei toi oo vitsi!
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
Sleazoid
Elämätön Kitisijä
Viestit: 346
Liittynyt: 16.08.2005 3:02
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sleazoid »

Vitsi:

Miksi arska ei koskaan tunnista partnereitaan? Koska arskalla ei ole silmiä niskassa!
henkilökohtaista kukoistusvastuuta rakenteellisen politiikan kustannuksella korostava puolivillainen sosiaalinen teoretisointi
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Sleazoid kirjoitti:Vitsi:

Miksi arska ei koskaan tunnista partnereitaan? Koska arskalla ei ole silmiä niskassa!

Slealle eli Manalalle:

Niin. Mä oon ollut noin 98% varma, että Sleadzoid on Manala. Taannoisten postausten logiikan takia. Nytkin on taas todisteita, joita en tässä jaksa kertoa. Niin kuitenkin, että mietin onko 1 sadasta mahdollisuudesta eli 1% sen puolella, että Sleadzoid olisi oikea henkilö...

Minä nyt kuitenkin vielä annan sen mahdollisuuden eli 99% Sleadzoid on Manala! Tiedättekö temuut, onko se täydet 100%???

Muta toinen asia jota olen jo aiemminki miettinyton se, että esimerkiksi jos minä teen jotain pitkään tai esim. kerron jotain juttua josta olen kiinnostunut, pikään, nin minähän olen silloin jotain syystä kiinnostunut asiasta omakohtaisesti.

Mietitään MIKSI Sleadzoid puhuu homoasiasta jatkuvasti??? Tietenkin olettaisin aika vahvasti, että hän on itse homo. En kuitenkaan uskaltaisi aivan 100%:sesti sitä luvata, utta ainakin noin 80%:sti.

Mutta Manala taas postauksissaan ei välttämättä ole tunnistettavissa homoksi. Tai sitten hän mahtailee tahallaan jollain muulla, ken tietää.

MITÄ väliä tällä sitten on, onko homonen vai heteroinen? Ei mitään, eikä saa olla.

KUITENKAAN sitä ei pidä hyväksyä, että herjailee toista kuten nyt Stadinarskaa, asiasta. Se toki kumpuaa siitä kun muistutan, etten ole homo niin sitten nuo kiusaamiset kiihtyy. Aivan kuten kymmenvuotiailla ja sitähän heidän ajatusmaailmansa ikävä kyllä käyttävät.

Sanottakoon se sitten selkeästi että en pidä siitä, että minusta levitetään hölmöjä vitsejä. Vaikka nuo sinänsä pelkkänä vitsinä ovat hauskojakin ja minäkin niille nauroin.


--------------------------------------------------------------------------------

Möötti/Homeboy:

Tapasin muuten tosiaan eilen Homien niinkuin hän jo tuossa kertoikin. Tapaaminen sujui varsin vilkkaalla läpikulkupaikalla ja minä valitsin väärän puolen kahvilan pöydästä eli ohikiitäviin ihmisiin päin. Olisi pitänyt ola kahvilan myyjään päin. Hän oli kuolettavan ihana. Ja tottakai se miehinen kiinnostuksen kohde siinä oli taasen... huh

Keskustelu kävi ihan jokapäiväisestä elämästä. Kysyin työstä ja eukkoharrastuksestaan Homielta ja sitten kerroin terveysasioista yms. Homie nielalaisi kahvin kanssa olevan nisusen ja minulla oli leipä ja tee. Tee koska olin lipitellyt töissä kahvia yliannoksen.

Homie sanoi tehneensä ostoksia. Kysyin taas varmaan liikaa, samojakin asioita. Melu oli suuri ja jouduin kysymään monta kertaakin. Onko Stadinarskan kuulo heikkenemässä?


-----------------------------------------------------------------------------------

Arskan yleistä ja terveinen:

Tänään lauantaina teen muutamia hyödyllisiä asioita kehitykseni kannalta ja olen sosiaalinen myös ja vien lapsiakin "kuulemma" hevostilalle...

Mukava kun minullekin kerrotaan nykyään oma agenda... huh.

Terveisin kaikille, niin alter egoille, sivunikeille, oikeille ihmisille

Pitäkää korkealla miehet ja olkaa vastaanottavaisia ja valppaita naiset!

Toivoo hieman tuhmatonttu


STADIN ja jatkon tiedätte

Hän on värien keisari
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Stadinarska kirjoitti:

Möötti/Homeboy:

Tapasin muuten tosiaan eilen Homien niinkuin hän jo tuossa kertoikin.
Jep. Oli kiva tavata, taas.

Isänpäivä lähestyy. Menen käymään ja vien jonkin lahjan. Hyvällä säkällä siellä on tarjoiluakin.
Lahja: Jari Tervo: Koljatti (kirja) ja suklaalevy. Jos ei pidä ko. bukista voi ainakin suklaan vetää "tuulensuojan". Kirja löytyi kirjaston kierrätyshyllystä eli eipä maksanut mitään.

Serkkupojalle Tampereelle taidan soitella huomenna. Muusikkona (puoliammattilainen) voisi kertoa mitä tekemistä hänellä on nyt kuulemma Pelle Miljoonan kanssa... :?

Vitsi:

- Mitä James Bond sanoi nakkikioskilla?
- No?
- Piirakka. LIHApiirakka.

Homeboy. Home. Boy.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Vitsi:

Arska ja Homie olivat viettämässä 15. huippukokousta. Arska haki Homien autolla ja he ajoivat auton romanttiselle merenrantapaikalle kauaksi keskustasta.

Tunteet lämpenivät ja Arskalainen halusi jo kiihkeästi hommiin Homien kanssa. Homie kuitenkin esitti viileää eikä ollut suostuvainen noin vain hommiin.

"Mikäs sinulla nyt on kultaseni", kysyi Arska?

"Minun olisi ehkä pitänyt kertoa tämä aikaisemmin, mutta olen oikeasti siivoojaksi pukeutuva BDSM-huora, ja velotan eroottisista hetkistä 20 euroa röpöttelyrahaa", vastasi Homie.

Arskalainen ei tästä sen suuremmin välittänyt, vaan maksoi Homielle 20 euroa ja pojat ryhtyivät hommiin. Kotvasen kuluttua jännitys poikien välillä laukesi ja koitti kotiinlähdön aika. Arska ei kuitenkaan käynnistänyt autoaan, vaan jäi vaan tuijottamaan ikkunasta kaukaisuuteen.

"Miksi emme ole menossa minnekään?" kysyi Homie.

"Minun olisi ehkä pitänyt kertoa tämä aikaisemmin, mutta olen oikeasti taksikuski, ja kyyti takaisin kaupunkiin maksaa 30 euroa", vastasi Stadin Omalaatuisin Mutta Ryppyreiälle Hellin Ja Romanttisin Arskalainen.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Manaaja kirjoitti:Vitsi:

Arska uteen.

"Miksi emme ole menossa minnekään?" kysyi Homie.

"Minun olisi ehkä pitänyt kertoa tämä aikaisemmin, mutta olen oikeasti taksikuski, ja kyyti takaisin kaupunkiin maksaa 30 euroa", vastasi Stadin Omalaatuisin Mutta Ryppyreiälle Hellin Ja Romanttisin Arskalainen.
Mitenkähän tähänkin suhtautuisi?

Toisaalta nauran, mutta toisaalta se on ILJETTÄVÄ. Toisaalta kertomus oli loppuosaltaan hauska...

Mitä tästä nyt sanoisi? Kai minun pitää keksiä seksiä jotain Manaajasta?

EN ole taksinkuljettaja, vaikka pidänkin ajamisesta. Mutta kyllä tottakai mietin, mistä kumpuaa nämä muidenkin kuin Sleamanan jutut aina homoista ja homoudesta ja perseistä. Minä en ikinä ole tottunut niihin juttuihin, en edes nuorena. Kai minä olen erilainen nuori.
KAIKKI näistä puhuvat tai kirjoittavat "pojat" eivät voi kai olla homoja? MIksi tämä persehomoilu kiinnostaa sinua Sleamana noin paljon? Tai miksi muita kiinnostaa kirjoittaa? Minusta nää on siis NIIN tylsiä juttuja...

Sitten on vielä se loukkauspuoli, että minua kyllä osittain loukkaa tällainen herjaus. Kait olen "vanhankansan" miehiä ja jos myöntää täytyy, en kai osaa suhtautua tähän noin avoimesti vain nauraen. Maailma on muuttunut ja homot ovat monissa medioissa ja ovat hyväksytyt. Minä olen vielä elänyt vanhana aikana ja en pääse vielä ajatuksissani niin pitkälle että homot olisivat minulle aivan se ja sama. Hyväksyn ne täydellisesti ja oikien ja juuri siksi, että he ovat rauhan miehiä ja ihan mukavia, mutta en vaan kestä sitä jos itseä haukutaan tai vitsaillaan sillä tavalla. Minun ollessani lapsi, sellainen haukkuminen oli paljon vakavampaa koska silloin homous oli enemmän "syntiä".

Eli en osaa millään puolustaa itseäni. Jos sanon, että inhoan noita vitsejä niin sitten minua voitaisiin syyttää homokammoiseksi, mutta enhän minä voi hiljaakaan olla!


Kaiken tämän jälkeen teen Manasleasta jutun!

Manala ja Sleazoid kävelivät suojatiellä kun Arskalainen SA (joka ei ole natsi) ajoi taksillaan lähistöllä. Ehei, lukijani- minä en ole sellainen mies... minä olen kiltti! Näin Slean ja Manalan ja kysyin seuraavasti "Haluatko kyydin?

KYSYMYS kuuluu! MIKSI KYSYMYKSESSÄNI OLI YKSIKKÖ JA MIKSI TÄMÄ YKSI HENKILÖ, JOLTA KYSYTTIIN, INNOSTUI.

Kysymyksen jälkeen Arskalainen sulki oven ryntäävältä yhdeltä ihmiseltä ja ajoi kotiinsa myhäillen...


Sellainen on mukava värikäs Arskalainen!!

ARSKALAINEN SA (ei abteilung-mies siis)
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Stadinarskan sanomat
Marraskusessa kusistoista päivävänänä. Irtolaisnumero 100 euroa
Toistai seksi ilmai seksi jakelu.

-----------------------------------------------------------------------------------
STADINARSKA KIELTÄÄ OLEVANSA VALE-SA

Stadinarska saatiin haastatteluun hänen myhäillessään veneensä vierellä
lämpimänä syksynä. Kysymykseen, oletteko vale-sa, Arska naurahti ja
sanoi, että hänen omatuntonsa on maailman puhtain. Kuitenkin ennen
niin hauska ja kiltinomainen SA hermostui silminnähtäen toimittajan
halusta tulla veneretkelle Arskan "ruoriin" lisä"haastatteluun": Arska lähti suu hieman ylimielisessä hymynvirneessä ulapalle jättäen kauniin nuoren naistoimittajan kylmälle laiturille.
Koska SA ei olisi voinut jäädä tulematta näin helposti, yleisesti epäilläänkin Stadinarskan olevan vale-Sa, mutta laajan joviaalin verkostonsa (ns. tukijoiden) vuoksi on vaikea saada todisteita.
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Homeboy vastaa lukijoiden kysymyksiin:

K: Sopiiko käyttää moottorisahaa?

V: Sopii, jos olet ammattitaitoinen metsuri ja tarkoituksesi on kaataa puita. Ei sovi, jos olet yleisen kirjallisuustieteen opiskelija ja tarkoituksesi on leikata juustoa leivän päälle.

K: Olen onneton paskaperse. Mitä tekisin?

V: Lyö päätäsi seinään.

Vastailen lisää myöhemmin.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Osa I

HYVÄÄ PÄIVÄÄKITINÄN KANSA, ARVOKKAAT TUKIJANI JA AINAKIN LUKIJANI MUTTA EI PUKIJANI KOSKA PUEN ITSE.

Noniin, pikku kevennys. Vapaapäivä SA:lla ja vain haluan tervehtiä kitisijöitä! SA elää eikä käy pyydykseen. Ei muuten käy vaikka eilen kävi flaksi eli viehättävä neito. SA muisti kuitenkin, että hänellä on jokin varteenotettava vaihtoehto kotopuolessa...

Mutta miten käy, jos SA joskus sairastuu dementiaan? Tosin Arskan suvussa kaikki ovat kuolleet täysin tietoisena olemassaolostaan ja ympäristöstään.

Näihin keväisiin...äh siis syksyisiin sanoihin päätän, en päiväni, vaan kirjoitukseni ja RUPEAN HOMMIIN. Homma on itsensä kehittäminen. Se ei ole hetekalla hyppelyä nyt. Valitettavasti, voi joku sanoa, mutta kumminkin.

Kaikille hyvät olot ja ystävyyttä toivoen


PASTELLI-
STADINARSKA


yhteinen värimestari-omaisuutemme

-------------------------------------------------------------------------------

Osa II


Mutta Homeboy odottaa vastauksia, kiitoksia Homelle, ja palstani ei olisi mikään ilman lupauksien toteuttamista eli edellisen Homeviestin vastaukset tässä alla, Homen kommentit tavallisella fontilla ja Arskan paksunnos ja PÖLKKY:

Homeboy vastaa lukijoiden kysymyksiin:

AIVAN LOSTAVA KUN VASTAAT PUOLESTANI KYSYMYKSIIN!!
MUTTA SITTEN JOS TULEE KIPERÄ VASTATTAVA NIIN JÄTÄTHÄN SEN ARSKALLE!!

K: Sopiiko käyttää moottorisahaa?

V: Sopii, jos olet ammattitaitoinen metsuri ja tarkoituksesi on kaataa puita. Ei sovi, jos olet yleisen kirjallisuustieteen opiskelija ja tarkoituksesi on leikata juustoa leivän päälle.

HEHHEH. OLET AIKA HAUSKANPUREVA! EN OLISI VASTANNUT PAREMMIN. TOSIN EN MUISTA KEHEN KOHDISTIT SATIIRIN...OUNOU MINUA ARSKAA

K: Olen onneton paskaperse. Mitä tekisin?

V: Lyö päätäsi seinään.

TUO EI OLLUT MINUN TYYLIÄNI, MUTTA IHAN SALLITTU VASTAUS JA KIITETTÄVÄÄ TASOA. MINÄ OLISIN VASTANNUT ETTEI SAA KÄYTTÄÄ SANAA PASKAPERSE EDES LEIKILLÄÄN. SANOISIN, VAIKKA EN OLE MILLÄÄ MUOTOA USKOVAINEN. MUTTA USKOVAISETHAN OVAT TÄNÄPÄIVÄNÄ AIVAN MAHDOTTOMIA! OLETKO SINÄ HOMIE MUUTEN USKOVAINEN, RAAMATTUMIES? EN USKO KYLLÄ, MUTTA KIRKONMIEHET OVAT AIVAN HURJIMPIA NYKYÄÄN...


Vastailen lisää myöhemmin.

OOKOO. MUUTAMAT VITSISI OVAT MENNEET YLI MULTA (EN PANE ETTÄ YLI HILSEEN, KUN MULLA EI OLE IKINÄ HILSETTÄ...HEHHEH

MUTTA IKÄVÄ KYLLÄ FINGERPORIVITSITKIN MENEE MULTA YLI HESARISSA... ÄH :twisted:
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Vastaa Viestiin