Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 3989
Liittynyt: 19.08.2005 14:09
Paikkakunta: Hki

Viesti Kirjoittaja annepa »

Georgina kirjoitti:
elco kirjoitti: Tekee mieli murhata. Kaikki.
I feel you.
Minä kans. Joskus vien kostoksi pönterin toimistolle. Silloin kyllä harmittaa että se ei hauku vaan kiertyy kerälle nukkumaan.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

elco kirjoitti:Niinkun ei muuten vituttaisi olla tässä punahousumiesten komediamaassa niin joku saatanan kusipäisyyden ilmentymä on roudannut vittu lapsensa tänne konttorille. Kakara paukuttaa, jokeltaa ja juoksee.

Tekee mieli murhata. Kaikki.
Suosittelen kyllä, että aloitat itsestäsi jos tuo oli se kohta joka ajoi sinut reunan yli.
Came here for school, graduated to the high life
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

NuoriDaavid kirjoitti:Lehtien verkkosivut täynnä verotietoja.
Sama. Tällä kertaa iltapäivälehtien lisäksi vielä Hesarikin!
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3484
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

exPertti kirjoitti:
elco kirjoitti:Niinkun ei muuten vituttaisi olla tässä punahousumiesten komediamaassa niin joku saatanan kusipäisyyden ilmentymä on roudannut vittu lapsensa tänne konttorille. Kakara paukuttaa, jokeltaa ja juoksee.

Tekee mieli murhata. Kaikki.
Suosittelen kyllä, että aloitat itsestäsi jos tuo oli se kohta joka ajoi sinut reunan yli.
No kyllä kersan raahaaminen toimistolle mekastamaan osoittaa uskomatonta sokeutta. Ja jos vielä vaaditaan, että joku käyttää työaikaansa kys. piltin viihdyttämiseen, niin mennään metsään kuin paska rallikuski Jyväskylässä konsanaan.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Itse pidän siitä, että tapaan työkavereiden muksuja työpaikalla, koska en niitä muuten missään näe. Eivät ole toistaiseksi koskaan häirinneet työntekoa.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

Peukku elcolle. Duunipaikalla vapaana häröilevät mukulat sietäisi teipata jeesusteipillä kiinni seinään. Ihan sama kenen ne on.

http://www.iltasanomat.fi/matkat/kiitos ... 30233.html
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 4487
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja exsu »

Meillä oli välillä työkaverien jälkeläisiä töissä matkassa, mutta olivat joko "muumeja dvd:ltä"- ikäisiä tai "nokoset turvakaukalossa" -tyyppisiä, joten kummastakaan ei ollut häiriötä. Lähes viikottaiset koiravieraat taitavat sotkea arkirutiineja enemmän, mutta nekin voi tarvittaessa lukita toimistokopin ulkopuolelle.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3301
Liittynyt: 23.12.2005 23:36

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Nyt vituttaa rehuanalyysi ja tarkemmin ottaen siinä olevat ruokottoman matalat valkuais arvot.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Viesti Kirjoittaja Sola »

Mun hiiren rullajuttu lakkas toimimasta. Saatana.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Georgina kirjoitti:Nyt vituttaa rehuanalyysi ja tarkemmin ottaen siinä olevat ruokottoman matalat valkuais arvot.
Ihmettelin ensin, että onx tää jotain karppausjutskaa, mutta sitten hokasin, että taidat puhua eläinten pöperöistä.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Sola kirjoitti:Mun hiiren rullajuttu lakkas toimimasta. Saatana.

Jaksuja!

:paijaa:
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3301
Liittynyt: 23.12.2005 23:36

Viesti Kirjoittaja Georgina »

NuoriDaavid kirjoitti:
Ihmettelin ensin, että onx tää jotain karppausjutskaa, mutta sitten hokasin, että taidat puhua eläinten pöperöistä.
Jep. Ei mua ite asiassa se rehuanalyysi vituta vaan se heinä josta se on otettu. Mutta mulla on jo ratkasu hyvällä mallilla! (epäilen että mulla on miehen aivot. Mä ajattelen kaikki ongelmat hyvin ratkaisukeskeisesti. Viimeisen vuorokauden aikana olen kotonani ajautunut törmäyskurssille tämän takia)
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Georgina kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
Ihmettelin ensin, että onx tää jotain karppausjutskaa, mutta sitten hokasin, että taidat puhua eläinten pöperöistä.
Jep. Ei mua ite asiassa se rehuanalyysi vituta vaan se heinä josta se on otettu. Mutta mulla on jo ratkasu hyvällä mallilla! (epäilen että mulla on miehen aivot. Mä ajattelen kaikki ongelmat hyvin ratkaisukeskeisesti. Viimeisen vuorokauden aikana olen kotonani ajautunut törmäyskurssille tämän takia)
No mutta etkö sä halua keskustella siitä, mitä tämä rehukysymys tarkoittaa suhteenne kannalta!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3301
Liittynyt: 23.12.2005 23:36

Viesti Kirjoittaja Georgina »

NuoriDaavid kirjoitti:
No mutta etkö sä halua keskustella siitä, mitä tämä rehukysymys tarkoittaa suhteenne kannalta!
:D En. Eikö mä käsitä miksi pitää vatvoa ja valittaa asioista jotka on ihan helvetin helposti korjattavissa. (paska sähköposti - vaiha eriin! Paska nettiyhteys - vaihda parempaan!)
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Georgina kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
No mutta etkö sä halua keskustella siitä, mitä tämä rehukysymys tarkoittaa suhteenne kannalta!
:D En. Eikö mä käsitä miksi pitää vatvoa ja valittaa asioista jotka on ihan helvetin helposti korjattavissa. (paska sähköposti - vaiha eriin! Paska nettiyhteys - vaihda parempaan!)
Moni vaan jaksaa whinettää, vaikka ongelmat voisi korjata. Mutta sulla on oikea asenne!

:jee:
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3301
Liittynyt: 23.12.2005 23:36

Viesti Kirjoittaja Georgina »

NuoriDaavid kirjoitti: Mutta sulla on oikea asenne!

:jee:
No ei mulla aina oo... Mutta mun mies on valittanut yo jo saatana puol vuotta, tekis sille jotain! Mä whinetän korkeintaan viikon ja sitte viimeistään tartun toimeen!
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 6738
Liittynyt: 04.11.2007 3:11

Viesti Kirjoittaja Gat »

Onpas teillä kovia juttuja.
Minä taas olen nyt äärimmäisen hyper-kyrppiintyneessä vihaan-kaikkea -tilassa.

Tänään nimittäin sain asianajajaltani tämän elähdyttävän viestin. Kolme vuotta siis on käräjöity, pelkoa ja vaivaa, kahdessa oikeusasteessa voitin, mutta nyt:

"Terve Xxxxx,
näin kävi kuitenkin: Korkein oikeus on ottanut Xxxxx:n valituksen käsittelyyn. Asia vienee KKO:ssa ainakin ensi kesään ennen kuin kuulemme, tuleeko asiassa järjestettäväksi suullinen käsittely. Jos sitä ei järjestetä, KKO saa ottaa huomioon vain sen näytön, mikä on esitetty oikeudessa ja mikä on hyväksytty riidattomaksi."

Tuo nimittäin vie Korkeimmassa vielä pari vuotta kaikkiaan, häviön mahdollisuudella. Ja kitinäläisten toki vittuillessa miksen elä kulutusjuhlaa.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Gat kirjoitti:Onpas teillä kovia juttuja.
Minä taas olen nyt äärimmäisen hyper-kyrppiintyneessä vihaan-kaikkea -tilassa.

Tänään nimittäin sain asianajajaltani tämän elähdyttävän viestin. Kolme vuotta siis on käräjöity, pelkoa ja vaivaa, kahdessa oikeusasteessa voitin, mutta nyt:

"Terve Xxxxx,
näin kävi kuitenkin: Korkein oikeus on ottanut Xxxxx:n valituksen käsittelyyn. Asia vienee KKO:ssa ainakin ensi kesään ennen kuin kuulemme, tuleeko asiassa järjestettäväksi suullinen käsittely. Jos sitä ei järjestetä, KKO saa ottaa huomioon vain sen näytön, mikä on esitetty oikeudessa ja mikä on hyväksytty riidattomaksi."

Tuo nimittäin vie vielä pari vuotta kaikkiaan, häviön mahdollisuudella. Ja kitinäläisten toki vittuillessa miksen elä kulutusjuhlaa.
Harmillista.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 6738
Liittynyt: 04.11.2007 3:11

Viesti Kirjoittaja Gat »

NuoriDaavid kirjoitti:Harmillista.
No perkelevittusaatanasaatanasaatana perkele saatana vittu joo.

Kuinka kauan ihmisiä voi rääkätä?
Suuullista kuulustelua tuskin tulee, ellei sitä sitten positiivisesti ottaisi mahdollisuutena taas oikeuspuheeseen. Nämä kun ovat henkimaailman asioita koska tässä maassa ei ole lakia kun on vaikea paikka.

Vanhempani ovat sitten yli 80 vee ja hirveä rasitus heilläkin todistajina. Ja hätä joutuuko rakkaan äidin lapsuudenkodin kuitenkin myymään.

Tiedä sitten, haluavatko vain ennakkotapauksen ja jopa minun hyväkseni, vai uskovatko vastapuolen hankkimaan lausuntoon julkkisproffalta (joka sattuu olemaan vastapuolen asianajajan lapsuuden koulukaveri) , lausuntoon jolle ei löydy laista perustelua. Oikeudenkäyttö on pelkkää noituutta.

Ja tämä Helvetti ja pelko jatkuu ja jatkuu.

Kitinän residentille lakineuvojalleni ilmoitin meilillä ennen täällä valittamista. Saa nähä viskin kaa, vaikka toki vaivoistaan sen ansaitsee.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nexie »

Gat kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Harmillista.
No perkelevittusaatanasaatanasaatana perkele saatana vittu joo.

Kuinka kauan ihmisiä voi rääkätä?
Suuullista kuulustelua tuskin tulee, ellei sitä sitten positiivisesti ottaisi mahdollisuutena taas oikeuspuheeseen. Nämä kun ovat henkimaailman asioita koska tässä maassa ei ole lakia kun on vaikea paikka.

Vanhempani ovat sitten yli 80 vee ja hirveä rasitus heilläkin todistajina. Ja hätä joutuuko rakkaan äidin lapsuudenkodin kuitenkin myymään.

Tiedä sitten, haluavatko vain ennakkotapauksen ja jopa minun hyväkseni, vai uskovatko vastapuolen hankkimaan lausuntoon julkkisproffalta (joka sattuu olemaan vastapuolen asianajajan lapsuuden koulukaveri) , lausuntoon jolle ei löydy laista perustelua. Oikeudenkäyttö on pelkkää noituutta.

Ja tämä Helvetti ja pelko jatkuu ja jatkuu.

Kitinän residentille lakineuvojalleni ilmoitin meilillä ennen täällä valittamista. Saa nähä viskin kaa, vaikka toki vaivoistaan sen ansaitsee.
Käytännössä KKO myöntää valituslupia ainoastaan prejudikaattiperusteella eikä valitusluvan myöntäminen millään tapaa viittaa siihen, että KKO olisi asiaratkaisussaan lähtemässä muutoksenhakijan kelkkaan. Toisin sanoen valituslupa kertoo vain siitä, että maamme ylin oikeusaste pitää tapauksenne oikeuskysymystä sellaisena, johon liittyy ennakkopäätösperusteinen intressi. Suulliset käsittelyt KKO:ssa ovat harvinaisia ja silloinkin kun sellainen järjestetään, se on yleensä suppeampi kuin alemmissa asteissa. Eli unohda noituuden pelko ja odottele rauhassa.
Don't Panic!
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 4453
Liittynyt: 17.02.2011 14:04

Viesti Kirjoittaja elco »

Gat kirjoitti: Tuo nimittäin vie Korkeimmassa vielä pari vuotta kaikkiaan, häviön mahdollisuudella. Ja kitinäläisten toki vittuillessa miksen elä kulutusjuhlaa.
Nyt poltat/hukkaat kaiken äärimmäisen näyttävästi! Iso liekki palamaan molemmista päistä kynttilää.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 7640
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

NuoriDaavid kirjoitti:Lehtien verkkosivut täynnä verotietoja.
Et päässyt espoon listoille?
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 6738
Liittynyt: 04.11.2007 3:11

Viesti Kirjoittaja Gat »

nexie kirjoitti:
Gat kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Harmillista.
No perkelevittusaatanasaatanasaatana perkele saatana vittu joo.

Kuinka kauan ihmisiä voi rääkätä?
Suuullista kuulustelua tuskin tulee, ellei sitä sitten positiivisesti ottaisi mahdollisuutena taas oikeuspuheeseen. Nämä kun ovat henkimaailman asioita koska tässä maassa ei ole lakia kun on vaikea paikka.

Vanhempani ovat sitten yli 80 vee ja hirveä rasitus heilläkin todistajina. Ja hätä joutuuko rakkaan äidin lapsuudenkodin kuitenkin myymään.

Tiedä sitten, haluavatko vain ennakkotapauksen ja jopa minun hyväkseni, vai uskovatko vastapuolen hankkimaan lausuntoon julkkisproffalta (joka sattuu olemaan vastapuolen asianajajan lapsuuden koulukaveri) , lausuntoon jolle ei löydy laista perustelua. Oikeudenkäyttö on pelkkää noituutta.

Ja tämä Helvetti ja pelko jatkuu ja jatkuu.

Kitinän residentille lakineuvojalleni ilmoitin meilillä ennen täällä valittamista. Saa nähä viskin kaa, vaikka toki vaivoistaan sen ansaitsee.
Käytännössä KKO myöntää valituslupia ainoastaan prejudikaattiperusteella eikä valitusluvan myöntäminen millään tapaa viittaa siihen, että KKO olisi asiaratkaisussaan lähtemässä muutoksenhakijan kelkkaan. Toisin sanoen valituslupa kertoo vain siitä, että maamme ylin oikeusaste pitää tapauksenne oikeuskysymystä sellaisena, johon liittyy ennakkopäätösperusteinen intressi. Suulliset käsittelyt KKO:ssa ovat harvinaisia ja silloinkin kun sellainen järjestetään, se on yleensä suppeampi kuin alemmissa asteissa. Eli unohda noituuden pelko ja odottele rauhassa.
Toivon noin. Että kyse on vain ennakkotapauksesta. Jolloin eihän ne toki ihmisten kärsimyksiä mieti. Asianajajanikin mukaan vähänkään vastaavat ovat kymmenien vuosien takaa ja nekin Hovioikeudesta. On se vittu uskomatonta, että olen aina maailman hammasrattaissa kutakuinkin ulkopuolinen, kun kerran tällaistakin tapahtuu. Eikä tämä ole edes omaa aiheuttamaani vaikka niin vittuilisitte. Ihmekös että eksistentiaalinen vainoharhani saa vahvistusta. Hovioikeuden päätuomarikin lausui suullisen käsittelyn lopussa: "Kukaan meistä ei ole tällaista tapausta kohdannut."!!!!!!!

Tässä oli vain toivo, että tämä kidutus olisi nyt jo ohi. Eikä mitään, vielä KKO ja käsittelykiireellisyydeltään mattinykäsiä vähäisempänä tämä kestää vielä vuosia. Pelkoa kuten jo vuosia ja vuosia, itse asiassa enon ihan kummallisesta isyysjutusta v. 1997 lähtien. (Jolloin "lapsi" oli jo 47-vuotias, tuntematon kaikille ja hänellä oli jo oma virallinen isä, joka oli kaikkein innokkain tässä. Minun olemassaolostani tuskin tiesivät)

Muutenkin tämä juttu on niin täynnä ihan surrealistista kiemuraa ja huonoa tuuria, että takuudella ei muille tapahdu.

Asianajanani toivo oli, että vastapuolen juttu oli niin huonoa asianajotyötä ja valituksensa sisälsi niin paljon jo hovissa kumottua paskapuhetta ja virheellisiä väitteitä riidattomuudesta ettei siitä teknisesti olisi KKOn käyttöön ennakkotapausta sorvatessa. Toisin kävi. Pahaenteistä ja minä en tosiaan luota enää mihinkään. Lakia ei tässä maassa ole kuin jo valmiiksi selviin perustapauksiin.

Tässä kai pitäisi elää vaan, mutta minkäs voi että sama stressi joka jo vuosia on ollut, jatkuu päivä päivältä, on aina mielessä. Yritysmielessä toimintamahdollisuudet ovat ja pysyvät jumissa, kun rahaperintö viipyy jo neljättä vuotta ja on riski joutua myymään lähes kaikki mitä jo omistan mikäli häviän. Isänikin ottaa raskaasti, repesi taas ryyppäämään, mahtaneeko jouluun mennessä selvitä.
elco kirjoitti:
Gat kirjoitti: Tuo nimittäin vie Korkeimmassa vielä pari vuotta kaikkiaan, häviön mahdollisuudella. Ja kitinäläisten toki vittuillessa miksen elä kulutusjuhlaa.
Nyt poltat/hukkaat kaiken äärimmäisen näyttävästi! Iso liekki palamaan molemmista päistä kynttilää.
Just joo. Sitten kun olen elänyt kokaiinihuuruista rokkistaran humu-elämätä rahat polttaen ja sitten häviän ja joudun vielä maksamaan vastapuolelle niin mitäs sitten? Jojoon kai. Tai ehkä tukityöllistetyksi siivoojana maksamaan "pikku" velkaa?
Viimeksi muokannut Gat, 04.11.2011 20:22. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 4453
Liittynyt: 17.02.2011 14:04

Viesti Kirjoittaja elco »

Mitä sä itseasiassa häviät, jos häviät jutun?
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 6738
Liittynyt: 04.11.2007 3:11

Viesti Kirjoittaja Gat »

elco kirjoitti:Mitä sä itseasiassa häviät, jos häviät jutun?
Selviäisin toki hengissä, mutta todennäköisesti joutuisin myymään tilan, joka on rakas ja jonka eteen olen vuosia tapellut. Kaikki olisi ollut turhaa. On se melkoinen emotionaalinen turhautuminen. Köyhtyisin merkittävästi rahallisesti. Meanwhile tässä odotellessa kaikki jumittaa, sijoittaminen omaan "firmaan" on nyt kuin sijoittaisi Kreikkaan.
Vastaa Viestiin