Itse harkitsen edelleen career-muuvia paskanpuhujan hommiin..

Täähän sopis mulle ku nenä päähän.küllküll kirjoitti:Itse harkitsen edelleen career-muuvia paskanpuhujan hommiin..
Mä mopoilin töihin, sade oli juuri loppunut. Lahkeet kastu. Tarvin kurahaalarin.Vesper kirjoitti:Täähän sopis mulle ku nenä päähän.küllküll kirjoitti:Itse harkitsen edelleen career-muuvia paskanpuhujan hommiin..
Heräsin ysiltä, mutta painuin takas pehkuihin kun oli niin huono sää. Kannatti, sillä nythän siellä paistaa aurinko
Eiks tohon riittäis kahluusaappaat? Voisit käyttää niitä sitten vaimonkin kanssa piristämään petipuuhia.NuoriDaavid kirjoitti:Mä mopoilin töihin, sade oli juuri loppunut. Lahkeet kastu. Tarvin kurahaalarin.
*kiihottuu*Vesper kirjoitti:Eiks tohon riittäis kahluusaappaat? Voisit käyttää niitä sitten vaimonkin kanssa piristämään petipuuhia.NuoriDaavid kirjoitti:Mä mopoilin töihin, sade oli juuri loppunut. Lahkeet kastu. Tarvin kurahaalarin.
Tossa olisi pitänyt olla kaneettina, notta "Paskanpuhujat älköön vaivautuko."küllküll kirjoitti:Löysin Elcolle TÖITÄ!
Jos noi sopisi Davelle niin nää kahluukorkkarit toimii varmasti sulla. Ainakin miesten mielestä!!1Vesper kirjoitti:Eiks tohon riittäis kahluusaappaat? Voisit käyttää niitä sitten vaimonkin kanssa piristämään petipuuhia.
Onks tässä kohtaa myöhäistä kehua ekovillaa? Saa viritellä putkitukset valmiiksi ja villat vasta sen jälkeen puhaltamalla paikalleen. Puhallusfirma kävi yhtenä päivänä puhaltamassa yläpohjat ja toisena seinät, eikä ollut mielestäni pahan hintaista palvelua. Ylijäämistä sai vielä äänieristyksen välipohjiin.masa kirjoitti:Jtalon yläpohjassa ilaastointiputkien asennus ja villoitus vasta hanurihommaa onkin.