Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 6738
Liittynyt: 04.11.2007 3:11

Viesti Kirjoittaja Gat »

RP kirjoitti:
Gat kirjoitti:Häh? Olen luullut, että RP on siweellistä vaimoväkeä.


Mitä perverssejä juttuja sun päässä liikkuu, kysyy hän. Eiku unohda koko kysymys.

En unohda kysymystä.
Jos sun mies (joka lienee joku Kitinäläinen) suostuu, niin minulla ei ole moraalista ongelmaa threesomeen. Vain ei-vapaisiin suhteisiin. kiilaamiseen.. Elcokin saa Tulla, kunhan koetan olla kätsomasta häntä nakuna.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Vetää hiljaiseksi, saanko hiukan funtsia.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2893
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Näin unta jossa AngryBird meni naimisiin. Näin sen miehen myös ja jollain tasolla tunnistinkin sen, mutta herättyäni en enää millään muistanut, kuka tai mistä tai millainen se oli. Joku tumma ja komea kuitenkin.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Näin viime yönä unta Nibasta. Hän ajoi kerrostalon rapun pohjakerroksesta (!) autolla ulos oven läpi.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Homeboy65 kirjoitti:Näin viime yönä unta Nibasta. Hän ajoi kerrostalon rapun pohjakerroksesta (!) autolla ulos oven läpi.


Tämän täytyy olla b-rapun kakkoskerros mistä tätä katselit. :)
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

exPertti kirjoitti:
Homeboy65 kirjoitti:Näin viime yönä unta Nibasta. Hän ajoi kerrostalon rapun pohjakerroksesta (!) autolla ulos oven läpi.


Tämän täytyy olla b-rapun kakkoskerros mistä tätä katselit. :)


Niba tuli unessa Homien b-rappuun?
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Tämäkin vähän aikaa sitten.

Näin unta, että elco saapui laivalla satamaan. Yritti salakuljettaa jotain tullin ohi. Hän oli myös jotenkin naamioitunut... :roll:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2439
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Näin unta että asuin samassa taloyhtiössä Masan ja ND:n kanssa. Joku kolmaskin oli, mutten enää muista. No, nämä kolme käyttivät taloyhtiön saunoja kuin omiaa, milloin mielivät, mutta ns. salaa. Osa taloyhtiöstä oli vihaisena ja päättivät yrittää narauttaa pojat saunojen "salakäytöstä".
Pojat sitten tulivat vastaan rappukäytävässä matkalla saunaan, jokaisella mukanaan saunaeväät: kolmannella makkaraa, Masalla kaljaa ja ND:llä suklaata.

Jotenkin se meni siihen että yritin viedä piiloon taloyhtiön kaikki ruuvimeisselit että pojat ei jäisi kiinni...
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

par-sky kirjoitti:Näin unta että asuin samassa taloyhtiössä Masan ja ND:n kanssa. Joku kolmaskin oli, mutten enää muista. No, nämä kolme käyttivät taloyhtiön saunoja kuin omiaa, milloin mielivät, mutta ns. salaa. Osa taloyhtiöstä oli vihaisena ja päättivät yrittää narauttaa pojat saunojen "salakäytöstä".
Pojat sitten tulivat vastaan rappukäytävässä matkalla saunaan, jokaisella mukanaan saunaeväät: kolmannella makkaraa, Masalla kaljaa ja ND:llä suklaata.

Jotenkin se meni siihen että yritin viedä piiloon taloyhtiön kaikki ruuvimeisselit että pojat ei jäisi kiinni...


:)
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

Masa ja ND kuulostavat homoparilta.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

masa kirjoitti:Masa ja ND kuulostavat homoparilta.

:D
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

masa kirjoitti:Masa ja ND kuulostavat homoparilta.


:twisted: :arrow: :shock:
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Viimeyön unen muistan harmittavan huonosti, mutta olin kylässä Vesperin luona. Paikalla oli joku kolmas kitinäläinen, jota en muista.

Katsoimme videota, joka oli kuvattu 80-luvulla (uneni ei ottanut huomioon, että Vesper oli irl silloin vielä lapsi, vaan unessa hän oli parikymppinen). Ko. videolle Vesperillä oli hyvin lihaksikas, matalarasvaprosenttinen vartalo. Ei kuitenkaan mikään naisbodari, vaan enemmän tämän tyylinen:

Kuva

Äkkiä vaimoni tuli paikalle ja piilouduin vaatekappiin, josta vaimoni löysi minut. Uni päättyi.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

NuoriDaavid kirjoitti:Ko. videolle Vesperillä oli hyvin lihaksikas, matalarasvaprosenttinen vartalo.

Haha, parikymppisenä mulla vielä olikin!

Mut ei voinut olla mun koti, mun vaatekaappiin ei miehiä mahdu!
Work like a captain, play like a pirate.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Vesper kirjoitti:Mut ei voinut olla mun koti, mun vaatekaappiin ei miehiä mahdu!

Nyt meni uskottavuus!

edit: vai tarkoititko että se on niin täynnä kaikkea ettei sinne täytenä mahdu mies? sitten asia eri jos puoliksi täytenä mahtuis.
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Vesper kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Ko. videolle Vesperillä oli hyvin lihaksikas, matalarasvaprosenttinen vartalo.

Haha, parikymppisenä mulla vielä olikin!

Mut ei voinut olla mun koti, mun vaatekaappiin ei miehiä mahdu!


Täh! Kyllä sun täytyy hankkia sellainen vaatekaappi, kuin kaikissa amerikkalaisissa elokuvissa. Eli siinä on sellaiset pienet raot, josta voi tirkistellä, mitä huoneessa tapahtuu. Unessa oli sellainen!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Höntit. Vaatekaappi on täynnä vaatteita, ei miehiä. Ja keneltä ne muuten sinne piiloutus? ND:n vaimolta?
Work like a captain, play like a pirate.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Vaatekaapit on so out, vaateHUONE sen olla pitää (pitäis).
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

No mun vaatehuoneeseen mahtuu kyllä useampikin ND.
Work like a captain, play like a pirate.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Vesper kirjoitti:No mun vaatehuoneeseen mahtuu kyllä useampikin ND.


Oon mielummin kaapissa, eiku.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Tuli jotenki bussissa semmonen Snapa -moment. En tiedä mistä, yht'äkkiä vaan tuli semmonen. Lämpö. Ei kyllä unessa ollut viime yönä, ainakaan muistaakseni. Like.

Ja vaikka en oo mitenkään uskonnollinen, aattelen että se on jonkinmoinen siunaus, kun ihmiset joita ei voi oikeesti nähdä, vierailee unissa. Ne kaks täältäkin, aina välillä :h:
Prepare for the worstest.
Avatar
pikkuego
Kitinän uhri
Viestit: 909
Liittynyt: 15.08.2005 8:20
Paikkakunta: Shalla-Bal
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pikkuego »

Oon ehkä menettämässä lopullisesti järkeni, mut kyllä, näin teistä unia. Oltiin jossain katsomossa, ei mitään hajua missä, mutta mukana oli ainakin Vesper ja Dumiz plus kaks muuta.

Ja olinkos hämmentyny tämän jälkeen, niin kyllä.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

pikkuego kirjoitti:Oltiin jossain katsomossa, ei mitään hajua missä, mutta mukana oli ainakin Vesper ja Dumiz plus kaks muuta.

IFK:n pelissä tietty!
Work like a captain, play like a pirate.
Avatar
pikkuego
Kitinän uhri
Viestit: 909
Liittynyt: 15.08.2005 8:20
Paikkakunta: Shalla-Bal
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pikkuego »

Vesper kirjoitti:
pikkuego kirjoitti:Oltiin jossain katsomossa, ei mitään hajua missä, mutta mukana oli ainakin Vesper ja Dumiz plus kaks muuta.

IFK:n pelissä tietty!

No daah... en taaskaan ajatellu loppuun asti.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Vesper kirjoitti:
pikkuego kirjoitti:Oltiin jossain katsomossa, ei mitään hajua missä, mutta mukana oli ainakin Vesper ja Dumiz plus kaks muuta.

IFK:n pelissä tietty!

Oliks tää sit enneuni? Mite olis ens viikolla baby? :jouden:
Ruokalan kalapuikko Pena
Vastaa Viestiin