Täydellinen tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mirkku kirjoitti:Heräsin aamulla ja mulla oli fritsu kaulassa. WTF?!? :shock:
Ootsäki nähny kityunia :lol:
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Mirkku kirjoitti:Heräsin aamulla ja mulla oli fritsu kaulassa. WTF?!? :shock:
Päätyivätkö kuvat viime yöstä nettiin? Vai miten se laulu meni? :)
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 4487
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja exsu »

Mirkku: Ootko muistanut ruokkia russelit?

Selvisin kunnialla hammasröntgenistä, reikiä nolla ja silleen. Yhden vanhan muovipaikan halusivat vaihtaa esteettisyyssyistä, ja koska tuo puuha on YTHS:llä lähes ilmaista, niin suostuin toki.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Mirkku kirjoitti:Heräsin aamulla ja mulla oli fritsu kaulassa. WTF?!? :shock:
Talkkari ja yleisavaimet. Ammatin luontaisetuja. Ota se kohteliaisuutena.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Näkyykö Shalke-HJK töllöstä?
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Johnny Winter

Viesti Kirjoittaja Johnny Winter »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Näkyykö Shalke-HJK töllöstä?
Liian jännä sessio telkkarista katottavaksi ja siksi sanonkin, että kyllä tuo pari on jo taputeltu. On Rauli kentällä tai ei. Riihilahti hoitaa sen pois tyylikkäästi. Kyllä siinä on jalkapallon ydin hukkunut kun ensimmäiseen peliin laitettiin lähetystö tarkistamaan keinonurmen väri ja haluttiin mansikoita pukuhuoneeseen. Sissos saatana!
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3301
Liittynyt: 23.12.2005 23:36

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Jos koittais vaikka vähän töitä tehdä välillä. Ihme spagettiviikko jälleen, pitää vissiin jo kirkasvalolamppu kaivaa kaapista esiin.

Aamulla herätyskello soi kuudelta tuttuun tyyliin, en KYENNY nousemaan varsinkin kun ulkona satoi vettä. Siirsin sen kahdeksaksi jotta voin koko päivän potea huonoa omaatuntoa siitä että en ratsastanu.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Georgina kirjoitti:Jos koittais vaikka vähän töitä tehdä välillä. Ihme spagettiviikko jälleen, pitää vissiin jo kirkasvalolamppu kaivaa kaapista esiin.

Aamulla herätyskello soi kuudelta tuttuun tyyliin, en KYENNY nousemaan varsinkin kun ulkona satoi vettä. Siirsin sen kahdeksaksi jotta voin koko päivän potea huonoa omaatuntoa siitä että en ratsastanu.
Mun kännykän herätyskello ei vaan toimi. Onneks kaverit herätti aamulla että sain lekuriajan eilen varattua.

Mun pitäs kaivaa ihan tavan lamput esiin...ja saada joku prkl laittamaankin ne. Ovat meinaan liian korkealla meikäläiselle nekin perkeleet (paitti olkkarin johon kaikki muut lyö päänsä paitti mie) Ja sit ne verhot. Huoh. Palkataan pitkä mies, ruokapalkalla.

Ja mä oisin niiiiiiiiiin mielelläni tullu liikuttaa siun hevosen mutku mutku :(
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4792
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

ninnithequeen kirjoitti:Ovat meinaan liian korkealla meikäläiselle nekin perkeleet
:roll:
Kyllä ihmiset tavallisesti ostavat tai lainaavat tikaat lamppujen, verhojen yms laittoa varten. Ei mulla ainakaan ihan heti tule mieleen miten muuten saisin oman olohuoneeni kattoon valot laitettua yli 4m korkeuteen..
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1661
Liittynyt: 17.01.2011 19:23
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Hmm...kovasti odottamani uusi RHCP levy paljastui ohilyönniksi. Jos siitä sisuuntuneena lähtis treenaan.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Pulkannaru kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Ovat meinaan liian korkealla meikäläiselle nekin perkeleet
:roll:
Kyllä ihmiset tavallisesti ostavat tai lainaavat tikaat lamppujen, verhojen yms laittoa varten. Ei mulla ainakaan ihan heti tule mieleen miten muuten saisin oman olohuoneeni kattoon valot laitettua yli 4m korkeuteen..
Oot vaan liian lyhyt.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

Pulkannaru kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Ovat meinaan liian korkealla meikäläiselle nekin perkeleet
:roll:
Kyllä ihmiset tavallisesti ostavat tai lainaavat tikaat lamppujen, verhojen yms laittoa varten...
Ei tytöt. Tytöt saa luvallisesti käyttää tällaiseen TosiMiesten apua. Miehet jopa oikein odottavat sitä 8)
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Avatar
Sleazoid
Elämätön Kitisijä
Viestit: 346
Liittynyt: 16.08.2005 3:02
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sleazoid »

Eiei, kyllä nyt jonkun pitäisi:
1) lainata tikkaita (mieluummin lahjoittaa ne)
2) lahjoittaa samalla uudet lamputkin
3) tuoda lamput ja tikkaat kotiin
4) samalla lahjoittaja voisi asentaa lamput kattoon

jne.
henkilökohtaista kukoistusvastuuta rakenteellisen politiikan kustannuksella korostava puolivillainen sosiaalinen teoretisointi
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

No mutta kappas. Ilmoitettiin juuri, että huomisesta lähtien työpiste sijaitsee kaupungin toisella puolella, konsultin elämää.

Aamusella hemmetin seksy lekuri määräsi jotain epämääräisen halpoja nappeja. Kipu katosi, mutta juma kun saa juosta paskalla.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4792
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Laksatiiveja vatsakipuun?
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Tulehduskipulääke olkapääkipuun.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Bluntly kirjoitti:Tulehduskipulääke olkapääkipuun.
Diklofenaakkiko mahasi kuralle veti?
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Meloksikaami.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1661
Liittynyt: 17.01.2011 19:23
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Tyhmä mIRC otti ja hukkas autojoinit. PANIIKKI!!!
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
AngryBird

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Bluntly kirjoitti: Aamusella hemmetin seksy lekuri määräsi...
Toivottavasti et käynyt Davella :P
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Sleazoid kirjoitti:Eiei, kyllä nyt jonkun pitäisi:
1) lainata tikkaita (mieluummin lahjoittaa ne)
2) lahjoittaa samalla uudet lamputkin
3) tuoda lamput ja tikkaat kotiin
4) samalla lahjoittaja voisi asentaa lamput kattoon

jne.
Joo, mielellään.

Huoh. Nuo kissat ja kakarat tuppaa repimään verhot alas heti kun joku ystävällinen sielu on ne TAAS asentanut paikalleen. Ja lamput on omasta takaa, kiitos.
AngryBird

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

ninnithequeen kirjoitti: Nuo kissat ja kakarat tuppaa repimään...
Kakarat eivät tunne sanaa EI? :shock:


(Natsiminä paljastaa, että meillä EI kuuluu sekä kakaran että elukoiden ymmärtämiin sanoihin)
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

AngryBird kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Nuo kissat ja kakarat tuppaa repimään...
Kakarat eivät tunne sanaa EI? :shock:


(Natsiminä paljastaa, että meillä EI kuuluu sekä kakaran että elukoiden ymmärtämiin sanoihin)
Toki tuntevat ja tietävät. Vaan annas olla kun äitin silmä välttää. Kissatkin varmaan istuis sormi suussa sängyllä "en se minä ollu" jos osaisivat. Murheenkryyninä nimenomaan nuo rakkaat 60-luvun makkarin verhot. Ja kaveri ompeli niiiiiiin hienot verhot tytön huoneeseen joita en niitäkään saa ylös vaikka niillä korkkareilla kiikkuisin keittiöjakkaralla...

Ihanan sympaattista porukkaa taas täällä :]

Onneks yks lähellä asuva kaveri lupas tällä viikolla joku ilta tulla laittaa kaik ja poraamaan seiniin sata reikää. Ei, mulla ei ole poraakaan. Ja tuo typerä seinä murtuu kun tavan taulukoukkua yrittää naputtaa. Miksi näin, ei naapuriasunnossa vaan? En tajuu.
Avatar
Sleazoid
Elämätön Kitisijä
Viestit: 346
Liittynyt: 16.08.2005 3:02
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sleazoid »

ninnithequeen kirjoitti:Ihanan sympaattista porukkaa taas täällä :]
No mitä odotat, kun jaksat valittaa siitä ettet saa verhoja ripustettua kun olet liian lyhyt? Ei saatana taas kerran.
henkilökohtaista kukoistusvastuuta rakenteellisen politiikan kustannuksella korostava puolivillainen sosiaalinen teoretisointi
AngryBird

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

^^Keittiöjakkarat ovat noin 65 senttiä korkeita. Sä olet n. 155 senttiä pitkä. Tekee 2,10 metriä. Huonekorkeus on ~2,5 metriä. Onko sun verhokisko katossa kiinni?
Vastaa Viestiin