Matkapuhelin

Tietokonejutut, pelit ja muu nörtismi; autot, kaasupullot ja muut lelut

Matkapuhelin

Sony Ericsson K750i
3
38%
Sony Ericsson W800i
5
63%
 
Ääniä yhteensä: 8

Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

aasi kirjoitti:
Dumiz kirjoitti:Niinku homman idea on etten halua älypuhelinta/tietokonetta. Haluan kapulan jolla voin naamaan/flickr:n mihin nyt vaan laittaa kuvia, surffata vähän, käyttää navia, soittaa musaa ja puheluita.
Hinta sais pyöriä siin 300e kulmilla.
WTF? Eikö toi sitten jo ole "älypuhelin"?
No mun 3 vuotta vanha 6220 classic on vissiin sit kans älypuhelin.
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Odotan noksun ekaa wintoosapuhelinta ja ostan sen. Lupailtu tämän vuoden puolelta, eli kohtahan sen pitäisi tulle.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
sivustaseuraaja

Viesti Kirjoittaja sivustaseuraaja »

Dumiz kirjoitti:Niinku homman idea on etten halua älypuhelinta/tietokonetta. Haluan kapulan jolla voin naamaan/flickr:n mihin nyt vaan laittaa kuvia, surffata vähän, käyttää navia, soittaa musaa ja puheluita.
Hinta sais pyöriä siin 300e kulmilla.
En minäkään halunnut, ennen kuin E72:seni teki kuoleman perussoftapäivityksen jälkeen. Päätin silloin että bugisen nokiaroskan ostaminen saa riittää. Nyt HTC:n omistajana huomaan hypänneeni polkuautoilijasta urheiluaton rattiin, ja kiroan ainoastaan sitä, että miksi tein sen niin myöhään.

Nimimerkillä: ei enää ikinä nokiaroskaa
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 4453
Liittynyt: 17.02.2011 14:04

Viesti Kirjoittaja elco »

sivustaseuraaja kirjoitti:
En minäkään halunnut, ennen kuin E72:seni teki kuoleman perussoftapäivityksen jälkeen. Päätin silloin että bugisen nokiaroskan ostaminen saa riittää. Nyt HTC:n omistajana huomaan hypänneeni polkuautoilijasta urheiluaton rattiin, ja kiroan ainoastaan sitä, että miksi tein sen niin myöhään.
Vähän samoja kokemuksia. E71:stä lopultakin akku kyykähti ja sain tuoreen ex-kollegan pari vuotta vanhan HTC:n. Alun tympeän perussoftalatailun jälkeen on tyytyväisyystrendi raketoinut katosta läpi. Hirvittää ajatellakin miten hienoja vehkeitä 2010-luvun androidit ovat.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Täytynee pyytää lauantaina kaverin HTC:n hiplailuun, sillä kermaperseellä on kuitenkin joku hyvä kapula :twisted:

Hardwaren puolesta Desire S ei kyllä hakannut huntin halvempaa C7:aa.
Mun pääpaino onkin ehkä enemmän tuolla hardware osastolla kuin softassa. Tietty jos jotain erikoisen hyvää löytyy, niin sitten luonnollisesti vaihdan venettä, ei tässä mitään merkkiuskollisuutta ole kyseessä.

Mites Samsungin tiedonsiirtopuoli, kaverilla tais vissiin olla Kalaksi S(1?) jonka soppasi alta vuosi sitten ja kiroili kovasti naamassa bitin siirtymistä koneesta toiseen.

edit: ja ennenkuin Manaaja vastaa niin sanon etten ole ostamassa sitä S2 high end-cäpulaa joka maksaa +500e. Tai mitään muutakaan saman hintatason vähjettä ellei joku anna sille 5v takuuta.
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
pierupylly
Kitinän uhri
Viestit: 741
Liittynyt: 05.10.2010 12:07

Viesti Kirjoittaja pierupylly »

Vitun halppiskosketusnäytöt. Meni paskaksi ja sehän tarkoittaa ettei koko puhelimella tee mitään. Joskus reagoi 5 sekuntia myöhässä napautukseen ja joskus pitää klikata aivan eri kohdasta näyttöä kuin missä painike sijaitsee. Illalla meni vartti että sain laitettua hälytyksen aamuksi.

Mikä ois paras sellanen puhelin, millä voi SOITTAA PUHELUJA ja LÄHETTÄÄ TEKSTIVIESTEJÄ?
Pröötprööt
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

pierupylly kirjoitti:Mikä ois paras sellanen puhelin, millä voi SOITTAA PUHELUJA ja LÄHETTÄÄ TEKSTIVIESTEJÄ?
http://tekniikanmaailma.fi/uutiset/help ... astyneille
Work like a captain, play like a pirate.
AngryBird

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

pierupylly kirjoitti: Mikä ois paras sellanen puhelin, millä voi SOITTAA PUHELUJA ja LÄHETTÄÄ TEKSTIVIESTEJÄ?
Kuva
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4210
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Viesti Kirjoittaja huima »

pierupylly kirjoitti:Mikä ois paras sellanen puhelin, millä voi SOITTAA PUHELUJA ja LÄHETTÄÄ TEKSTIVIESTEJÄ?
No kuka nyt tollaista haluaa?
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Plytlyllä on kuitenkin semmoinen peruspuhelin, kysy siltä!
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Mun puhelin vois kyllä olla semmoinen ettei se ottais tekstareita vastaan olleskaan, voisko joku rakentaa?
Ruokalan kalapuikko Pena
AngryBird

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Dumiz kirjoitti:Mun puhelin vois kyllä olla semmoinen ettei se ottais tekstareita vastaan olleskaan, voisko joku rakentaa?
Mun jossain wanhassa puhelimessa oli tollanen valintamahis, en vaan muista mikä se oli.
Avatar
pierupylly
Kitinän uhri
Viestit: 741
Liittynyt: 05.10.2010 12:07

Viesti Kirjoittaja pierupylly »

AngryBird kirjoitti:
pierupylly kirjoitti: Mikä ois paras sellanen puhelin, millä voi SOITTAA PUHELUJA ja LÄHETTÄÄ TEKSTIVIESTEJÄ?
Kuva
Itse asiassa multa löytyy tuo arkistoista. Pitäisköhän ottaa uuteen käyttöön?
Vesper kirjoitti:
pierupylly kirjoitti:Mikä ois paras sellanen puhelin, millä voi SOITTAA PUHELUJA ja LÄHETTÄÄ TEKSTIVIESTEJÄ?
http://tekniikanmaailma.fi/uutiset/help ... astyneille
160 euroo, mitä vittuu?
Viimeksi muokannut pierupylly, 12.08.2011 11:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pröötprööt
Johnny Winter

Viesti Kirjoittaja Johnny Winter »

Mä haluan mun iPadiin puheominaisuudet! Olisihan se päheetä kulkea kartsalla iPad olkapäällä! Vähän niinq modern day ghettoblaster?
Avatar
pierupylly
Kitinän uhri
Viestit: 741
Liittynyt: 05.10.2010 12:07

Viesti Kirjoittaja pierupylly »

Johnny Winter kirjoitti:Mä haluan mun iPadiin puheominaisuudet! Olisihan se päheetä kulkea kartsalla iPad olkapäällä! Vähän niinq modern day ghettoblaster?
Tuosta olen haaveillut itsekin!
Pröötprööt
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

AngryBird kirjoitti:
pierupylly kirjoitti: Mikä ois paras sellanen puhelin, millä voi SOITTAA PUHELUJA ja LÄHETTÄÄ TEKSTIVIESTEJÄ?
Kuva
Valmiusaika muistaakseni 21-24 tuntia. Mulla 1994 ostettuna oli tuon eka versio, jossa valmiusaika oli 17 tuntia.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

pierupylly kirjoitti:Mikä ois paras sellanen puhelin, millä voi SOITTAA PUHELUJA ja LÄHETTÄÄ TEKSTIVIESTEJÄ?
Dumiz kirjoitti:Plytlyllä on kuitenkin semmoinen peruspuhelin, kysy siltä!
B tietää.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8394
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Lolita »

No nih. Ostin uuden kännykän, mutta en sitä mikä piti, vaan HTC Legendin. Ei tullut mieleen varmistaa kaupassa, että käyttöohjeet olisivat pohjoismaisen kielien lisäksi suomeksi tai englanniksi. Siis tavaan niitä ruotsiksi. Enkä saa "nettiyhteyttä" toimimaan. Ei yhdisty nettiin, ei yhteisöpalveluihin, ei mihinkään. Onneksi sentään puhelut ja viestit toimii.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Dumiz kirjoitti:edit: ja ennenkuin Manaaja vastaa niin sanon etten ole ostamassa sitä S2 high end-cäpulaa joka maksaa +500e. Tai mitään muutakaan saman hintatason vähjettä ellei joku anna sille 5v takuuta.
Miksi ihmeessä et osta sitä puhelinta osamaksulla tai kytkynä, kun se tulee useammissa tapauksissa halvemmaksi kuin ostaa se käteisellä? Koska pystyin tän uuden puhelimen varsin pätevän ja helppokäyttöisen netin jakamisen avulla heittämään mokkulan helvettiin, niin maksan tästä nyt käytännössä ainoastaan 7 euroa kuussa enemmän kuin aiemmin seuraavat 2 vuotta, enkä tunne että olisin joutunut tinkimään mistään. Sen 2 vuoden jälkeen alan jo tienaamaan kuluissa takaisinpäin.

Joku 22 egeä kuussa, mitä se on sulle? 1 stobe/vkl.
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 1570
Liittynyt: 28.01.2011 23:35
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Dumiz kirjoitti:vähjettä ellei joku anna sille 5v takuuta.
Joku viiskin vuotta kuluu, niin mikä sä oot, mikä mä oon? Yks rupinen kurppa. Se on hirveetä kattoo.
Moottoritie Töölön läpi ry.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

pierupylly kirjoitti:
Johnny Winter kirjoitti:Mä haluan mun iPadiin puheominaisuudet! Olisihan se päheetä kulkea kartsalla iPad olkapäällä! Vähän niinq modern day ghettoblaster?
Tuosta olen haaveillut itsekin!
Valitan, toiveet on jo käytetty. :)

Kuva
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Onx kukaan S^3 luurin omistaja koettanut viime aikoina "ohjelmistopäivitystä"? Itsellä löytyi päivitys ja nyt näkyy olevan "symbian anna" koneessa. Onhan tämä aika vithun paljon parempi kuin entinen.
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Pitäisi kait olla ollut tarjolla jo jonkin aikaa.

http://aani.nokia.fi/2011/06/21/symbian ... ta-alkaen/
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Came here for school, graduated to the high life
Avatar
Varis
Elämätön Kitisijä
Viestit: 300
Liittynyt: 20.01.2011 0:51

Viesti Kirjoittaja Varis »

exPertti kirjoitti:Pitäisi kait olla ollut tarjolla jo jonkin aikaa.

http://aani.nokia.fi/2011/06/21/symbian ... ta-alkaen/
E7 sai päivityksen viime viikolla. Moni ärsyttävä asia korjaantui ja erityisesti toiminnan nopeus ja selaimen käytettävyys muuttuivat ihan eri tasolle. Tällaisenahan tuo olisi pitäynyt julkaista kun S^3 kuitenkin rakennettiin kuin Iisakin kirkkoa. Olisi osakekurssi vähän eri tasolla.
Vastaa Viestiin