Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

TV rikki kai 2-3 viikkoa, mutta en osaa kaivata. Outoa. Sopeutumista.
Säästäähän tuossa ainakin sähköä.

Serkun kanssa röpöttämään mahdollisesti ensi viikolla. Pussikaljoittelua. 8)

Vitsi:

Blondi on saanut vauvan.
- Onnittelen perhenlisäyksen johdosta. Mikä hänen nimensä on?
- En tiedä. Se puhuu vielä niin epäselvästi.

Terassille kai tänään(kin).

Homeboy
sika
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
MiiX
Elämätön Kitisijä
Viestit: 350
Liittynyt: 17.07.2011 15:13
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja MiiX »

Homeboy65 kirjoitti:TV rikki kai 2-3 viikkoa, mutta en osaa kaivata. Outoa. Sopeutumista.
Säästäähän tuossa ainakin sähköä.
Itsehän olen "omistanut" television n. kolme kuukautta elämästäni. Sekin oli valmiiksi kalustettu opiskelukämppä, jota vuokrasin kesän ajan kun muutin Ouluun. Sitäkin tuli katseltua n. tunti kuukaudessa, jos sitäkään. Pelkkää paskaa sieltä tulee.
Was many years ago that I left home and came this way
I was a young man, full of hopes and dreams
But now it seems to me that all is lost and nothing gained
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

MiiX kirjoitti: Pelkkää paskaa sieltä tulee.
Niinkö? Uutisia, ajankohtaisohjelmia, dokkareita, elokuvia, hyviä sarjoja (Simpsonit, Family guy, Frasier jne.)

Pelkkää paskaa? :?
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
MiiX
Elämätön Kitisijä
Viestit: 350
Liittynyt: 17.07.2011 15:13
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja MiiX »

Homeboy65 kirjoitti:
MiiX kirjoitti: Pelkkää paskaa sieltä tulee.
Niinkö? Uutisia, ajankohtaisohjelmia, dokkareita, elokuvia, hyviä sarjoja (Simpsonit, Family guy, Frasier jne.)

Pelkkää paskaa? :?
Vähän kärjistettynä joo.

Kaiken "tärkeen" näkee netistäkin ilman että tarvii vääntäytyä tiettyyn aikaan telkkarin ääreen.
Was many years ago that I left home and came this way
I was a young man, full of hopes and dreams
But now it seems to me that all is lost and nothing gained
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Arska. Miten juhlit silloin, kun tässä ketjussa on 1500 postausta?
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Homeboy65 kirjoitti:Arska. Miten juhlit silloin, kun tässä ketjussa on 1500 postausta?


OSA 1. VASTAUKSIA!! No se tulee olemaan ilmeisen matalalla prohviililla kuitenkii se juhla silloin. Mutta sehän on tulevaisuutta, sellaista varmaa tulevaisuutta! Sillä jos minä en aina kirjoitakaan niin onneksi sinäkin Homeboy-65 olet kirjoittanut ja Miix (kuka olet Miix?, tervetuloa joukkoon tummaan!).

Siis kiitos palstalleni kirjoittajille ja siitä, että olette syöttäneet sitä mukavasti ja mukavilla jutuilla.



OSA 2 . KAIKILLE TARKOITETTU!
Minulla on kovasti ollut niitä "kuuluisia" kiireitä ja menoja. Olen ollut ulkomailla ja sisämailla ja keskimailla, ja niissä touhonnut ja selvinnyt ihan elävänä.

Tukijoilleni, jotka jaksavat kuitenkin minustakin pitää, lähetän terveiset ja kiitokset, jos minua ette ole unohtaneet. Vaikka olen taukoa pitänytkin. Tämä on vain luonnollista valintaa kun askareita on sillätavalla viljalti!

Mutta Kitinässä olen tuleva käymään jatkossakin ja toki saattaa tulla kausia tai hetkiä kun istahdan pysyvästikin Kitinän kouriin!

VOISIKO joku ystävällinen sielu sanoa, onko minulle missään mitään kysymystä tai sellaista kamalaakin, jota sain kohdalta sen erään erikoisen henkilön taholta, narskun?

Mutta jos ihan palaan vielä Hommen alkuperäiseen kysymykseen, olisihan sitä kiva pitää juhlat! Sopisi hyvin 1500 postausta. Josko joku haluaisi nähdä SA:n niin voisin tulla johonkin joukkoon esittäytymään. Mutta sellainen viikon varoaika ainakin tokikin. Vaikka olen tainnut jo aiemmin tätä ehdottaa ja kukapas sitä nyt, suomalainen, tällaista tuntematonta miestä, jolla ollee omituinen maine täällä, uskaltaisi tai kehtaisi nähdä!

Olen kuitenkin kyllä ihan kelpaavainen henkilö kahvikaveriksi vaikka vappuaamuna klo 5, sen lupaan, etten ole sitten maailman äärissä.

Terveys on ollut ihan hyvä, mutta pienen vamman sain kyllä olkapäähäni, mutta se on voitettu kanta sekin.

Ei kuulkaas mulla ole muuta!

Jos vain viitsitte, niin voisinko saada tiivistetyn kokoelman pähkinänkuoressa siis mitä täällä Kitinässä on tapahtunut eli erot, surut, ilot, matkat, kuolemat, syntymät, panot, menot, pöllöydet, hauskuudet ja limboudet ja tyhmyydet ja viisaudet, vankilaan menemiset ja vapautumiset. Kauneudet ja rumuudet ja rohkeudet ja sillee. Hiukan siis sellaiset, jotka menee keskiarvoisen tapahtuman yli.

Toivoo teidät tukijani ja kaikki lukijani muistaen


STADINARSKA
Värimestari
Vuoden kitinäläinen 2009
Ilmeisesti mukavin mies Kitinässä (vai kuka luulee olevansa mukavampi?)
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Avatar
MiiX
Elämätön Kitisijä
Viestit: 350
Liittynyt: 17.07.2011 15:13
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja MiiX »

Pelkkä randomi foorumimursu.
Was many years ago that I left home and came this way
I was a young man, full of hopes and dreams
But now it seems to me that all is lost and nothing gained
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

MiiX kirjoitti:Pelkkä randomi foorumimursu.
No ei tuo aivan "pelkältä" mursultakaan kuulostanut! Arvelisin sun olevan Hyvin spessu (erityinen) foorumimursu ainakin!

Minä tunnen itseni tänään ihan randomiksi tai zombiksi ainakin - kaikenlaista viikonlopputouhoamista tehty. Mutta elo jatkuu hyvällä tavalla. Olemme tai minä ainakin olen siitä iloisia :)

Kuinkahan foorumimursu olet itse randomisti viikonloppua vietellyt? Oletko esim. vietellyt?


Mursuterveisin

STADIN MURSUTON

Kuva
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Avatar
MiiX
Elämätön Kitisijä
Viestit: 350
Liittynyt: 17.07.2011 15:13
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja MiiX »

Miten sen spessun nyt määrittelee :P Tykkään vähän provosoivammasta kirjotustyylistä ja sanon mielipiteeni hyvinkin suoraan jos siihen on tarvetta.

Ei mulla viikonloppuun mitään erityistä, leffoja oon tuijotellut yksin ja kaverien kanssa. Just serkun kanssa kateltiin pari paskaleffaa, mutta enemmän maininnan arvoista on sokerin ja rasvan yliannostuksesta johtuva "krapula". Ihan ilman alkoholia tällä kertaa mentiin, mutta kämpällä tuli vedettyä suklaalevy, chilipähkinät, ED-pullo, jättipekoni-hampurilaisateria, suklaapatukka sekä vielä serkun luona yks ED lisää ja karkkia sekä limpparia niin vitusti. Melko maailmanlopunfiilis on mahassa kyllä. Ja sitten vielä väitetään että alkoholi on pahasta. Ois pitäny vaan viinaa vetää sittenki.

Nyt vois katella sen Cannibal Holocaustin kun jäi kesken tuon leffaillan takia.
Was many years ago that I left home and came this way
I was a young man, full of hopes and dreams
But now it seems to me that all is lost and nothing gained
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Mitä tarkoittaa foorumimursu?? Mursuksi voi kai kutsua lähinnä henkilöä, jolla on viikset. Prahassa näin kerran parrakkaan naisen. Ihan tosi.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Arskalle pyynnöstä jonkinlainen tiivistelmä mitä Kitinässä on viime aikoina tapahtunut:

- Viime to 11.8. viikonpäiväketjussa joukkobashausta ninniä kohtaan.
- Yleiskeskusteluissa keskustelua elämän vaikeudesta, Norjan tapahtumissa offtopickina debattia aselainsäädännöstä. Uusia ketjuja ainakin introvertti vai ekstrovertti
- CedellDavis häipyi ja palasi pian Johnnny Winterinä eli ei ole enää neekeri vaan albiino. Jotkut pitävät uutta kuvaa rumana...
- PetriFB ollut poissa Kitinästä (luojan kiitos) pian 4 viikkoa...
- Dave kertoilee laihdutussuunnitelmistaan (Harrastukset ja kodinhoito, Kuka aloitta laikkarin...)
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
MiiX
Elämätön Kitisijä
Viestit: 350
Liittynyt: 17.07.2011 15:13
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja MiiX »

Homeboy65 kirjoitti:Mitä tarkoittaa foorumimursu?? Mursuksi voi kai kutsua lähinnä henkilöä, jolla on viikset. Prahassa näin kerran parrakkaan naisen. Ihan tosi.
Kuva

Kyllähän tuo nyt ihan Kitinän porukalta näyttää vaikka ei kaikilla viiksiä olekaan.
Was many years ago that I left home and came this way
I was a young man, full of hopes and dreams
But now it seems to me that all is lost and nothing gained
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Porukka Grönlanti-miitissä. :)
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

MiiX kirjoitti:Miten sen spessun nyt määrittelee :P Tykkään vähän provosoivammasta kirjotustyylistä ja sanon mielipiteeni hyvinkin suoraan jos siihen on tarvetta.

Ei mulla viikonloppuun mitään erityistä, leffoja oon tuijotellut yksin ja kaverien kanssa. Just serkun kanssa kateltiin pari paskaleffaa, mutta enemmän maininnan arvoista on sokerin ja rasvan yliannostuksesta johtuva "krapula". Ihan ilman alkoholia tällä kertaa mentiin, mutta kämpällä tuli vedettyä suklaalevy, chilipähkinät, ED-pullo, jättipekoni-hampurilaisateria, suklaapatukka sekä vielä serkun luona yks ED lisää ja karkkia sekä limpparia niin vitusti. Melko maailmanlopunfiilis on mahassa kyllä. Ja sitten vielä väitetään että alkoholi on pahasta. Ois pitäny vaan viinaa vetää sittenki.

Nyt vois katella sen Cannibal Holocaustin kun jäi kesken tuon leffaillan takia.
Oli virkistävän aikuisesti sanottu tuo "jos siihen on tarvetta". Jo tämä lause laittoi ilonpilkkeen mieleeni! Kammoksun nimittäin varsinkin nuorten täysin mustavalkoista kapea-alaista ajattelutapaa. Minäkin olen ollut nuori, mutta en ole ollut sellainen tokaisija.

Oi leffat on mukavia ja tokikin kavereiden kaa.
Huhuhuh mikä sokeripemppu sä olit viikonlopulla. Mutta jos ei tapahdu jatkuvasti niin sitten on ookoo. Mää en ole lainkaan alkoholi-ihmisiä tai otan sujuvasti erilaisilla kutsuilla ja sivistyneesti, mutta en humaltuakseni. Olen siinä määrin tylsä tyyppi, etten osaa röpöttää ollenkaan. Enkä ole ikinä osannut.

Ai Cannibal Holocaustin, joo.
Tuliskikohan Stadinarskasta hyvä kannipaali? Älä pelkää, en söisi sinua MIIX. Ja voin tunnustaa etten söisi ketään. Mutta kuinkahan monta lehmuliinia on tullut syötyä elämän aikana. Sarvia en muistaakseni oo popsinna


STADIN KANNIPALLI :lol:
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Avatar
MiiX
Elämätön Kitisijä
Viestit: 350
Liittynyt: 17.07.2011 15:13
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja MiiX »

Kyllä se mullakin kännit rajoittuu muutamaan kertaan vuodessa, ei oo niin hienoo hommaa että jatkuvasti jaksas. Sillonkin ennemmin otan kohtuudella ja möykkäilen menemään pienessä hiprakassa. Kaatokännissä ei vaan oo enää yhtään hauskaa.

Ja myönnettäköön, että varsinkin suklaata, chilipähkinöitä ja energiajuomaa menee ihan liikaa. Pitää nyt sentään joku pahe olla kun ei polta eikä pahemmin ryyppääkään.

Tuosta nuorten kapeakatseisuudesta olen kyllä samoilla linjoilla, mutta ihan samanlailla sitä on havaittavissa ikäryhmän vanhemmillakin edustajilla.
Was many years ago that I left home and came this way
I was a young man, full of hopes and dreams
But now it seems to me that all is lost and nothing gained
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Röpötän enemmän kuin te, vaikka ei siinä mitään ylpeilemistä ole.
(Idioottimainen itsestäänselvyys. - Latojan huomautus)
Viime aikoina on ollut kyllä enemmän maistelua, terassilla ja kämpillä.

Töölön kirjastosta lainasin Eppu Normaali-kokoelman Hatullinen paskaa/soolot. Aivan mainio. Tuo täytyy vielä ostaa. Tuo soolot viittaa Eppujen soolosinkkuihin v. 1980. Ja...tähän päättyy kuluttajavalistus. :wink:

Vitsi:

- Miksi kutsutaan suurta töppäystä Pauligilla?
- Juhlamokaksi. :)

P.S. Arvioisin että n. 4 kuukautta 1500:n postaukseen tässä ketjussa.

Homeboy
vastuuton puuropää
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Kiitos paljon kirjoituksista! Huomioin ne kaikki ilolla, se on varmaa!

Ja vastaan kaikkiin ihan varmasti! Mm. Homeboy on niin reipas kirjoittaja, etten edes pysy perässä, mutta kiitos ja vastaan varmasti!

Nyt kuitenkin joudun lopettamaan kun samaan aikaan kun avasin tuli ns. aktiviteetti! Eli iltatyöhön!

Hyvää yötä kaikille

SA
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Avatar
Sleazoid
Elämätön Kitisijä
Viestit: 346
Liittynyt: 16.08.2005 3:02
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sleazoid »

arska käveli baariin, istahti jakkaralle:
- Votkaryyppyjä tasaiseen tahtiin.
- Oho, baarimikko sanoi, kova päivä?
- On. Sain juuri tietää, että veljeni on homo.

Herra veti päänsä täyteen ja lähti. Muutaman päivän kuluttua hän tuli takaisin ja toisti tilauksen.
- Taas kova päivä, uteli baarimikko.
- On. Sain juuri tietää, että paras ja ainoa ystäväni Kitinässä on homo.

Taas hän veti päänsä täyteen ja lähti. Seuraavana päivänä hän tuli jo valmiiksi kännissä, ja toisti tavallisen tilauksen. Baarimikko räjähti huutamaan:
- Eikö kukaan perheessänne pidä naisista!!?
- Jep, arska sanoi, minun tyttöystäväni.
henkilökohtaista kukoistusvastuuta rakenteellisen politiikan kustannuksella korostava puolivillainen sosiaalinen teoretisointi
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

- Mistä tuntee Sleazoidin ravintolassa?
- Se kuorii ranskalaisia perunoita.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Sleazoid
Elämätön Kitisijä
Viestit: 346
Liittynyt: 16.08.2005 3:02
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sleazoid »

Yleensä on ollut kyllä tapana vetää noita ranuja "tuulensuojaan".
henkilökohtaista kukoistusvastuuta rakenteellisen politiikan kustannuksella korostava puolivillainen sosiaalinen teoretisointi
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Ranskalaiset perunat on oikeasti keksitty Belgiassa.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Sleazoid kirjoitti:arska käveli baariin, istahti jakkaralle:
- Votkaryyppyjä tasaiseen tahtiin.
- Oho, baarimikko sanoi, kova päivä?
- On. Sain juuri tietää, että veljeni on homo.

Herra veti päänsä täyteen ja lähti. Muutaman päivän kuluttua hän tuli takaisin ja toisti tilauksen.
- Taas kova päivä, uteli baarimikko.
- On. Sain juuri tietää, että paras ja ainoa ystäväni Kitinässä on homo.

Taas hän veti päänsä täyteen ja lähti. Seuraavana päivänä hän tuli jo valmiiksi kännissä, ja toisti tavallisen tilauksen. Baarimikko räjähti huutamaan:
- Eikö kukaan perheessänne pidä naisista!!?
- Jep, arska sanoi, minun tyttöystäväni.
Katos pirua, Manala tulla tupsahti. Kutas Manala? Et olekaan kuunaan taas tahvonnut!

Taidan tehdä sulle jonkun runon myös kunhan keksaisen.

Terveisin siis nikkiherra


Stadin mukavin
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Tänään tsekkasin taas tätä hauskaa saittia: www.aasiakas.net :)

Levyostoksia: the Police: Their greatest hits. Hinta huimaavat 1 e, käytettynä eräältä kirpparilta. Ei huono. Röpöttämisen soundtracksi ei kovin hyvin sovi.

Vielä voisi hankkia seuraavat ja sitten lopettaa levyostokset:

Eppu Normaali:
Aknepop
Maximum jee & jee
Akun tehdas
Tie vie
Elävänä Euroopassa
Hatullinen paskaa/soolot

Neil Young:
Year of the horse

Vitsi:

- Saituuden huippu?
- Tarjota laimennettua vettä solmuun laitetulla pillillä.

Runoa odotetaan, Arska. :wink:

Homeboy
homeinen epatto
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Stadinarska kirjoitti: Katos pirua, Manala tulla tupsahti. Kutas Manala? Et olekaan kuunaan taas tahvonnut!
Tahvonnut. En ole kuunaan tuohon verbiin törmännyt. Siis ennen tuota postausta.

Faijan luona syömässä. Lihapullia, perunoita, kanttarelleja ja kastiketta. Niin ja tomaattia ja kurkkua. Naapuri (vanha rouva) myös käymässä. Kohteliaisuudesta jopa juttelin vähän hänen kanssaan niitä näitä.

Pari fb-kaveria taas saatu, entisiä luokkatovereita peruskoulun yläasteelta.

Vitsi:

- Miksi laihialaisten ikkunoissa on kolminkertaiset ikkunat?
- Etteivät lapset kuulisi Jäätelöauton ääntä.

Homeboy
rasvassa kieritetty kermaleivos
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Mitäs teit Nääsvillessä, manaaja?
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Vastaa Viestiin