Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
Kazarm
Kitinäaddikti
Viestit: 60
Liittynyt: 07.04.2009 11:40
Paikkakunta: TurQ

Viesti Kirjoittaja Kazarm »

vittu kun vituttaa toi fb juttu vaan joka päivä, nyt sitten tuli vielä hevoselle tallipaikan haku on nyk mesta teki kylmät, niiiiiiiiin perseestä, töitäkin pitäis saada, köyhän elämäää niin perseestä kun kaikki tökkii :evil: :evil:
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Joku on syönyt mun Pantteri namut.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Mulla ois tänään kello 16 alkaen varaus Tampereen Omenahotelli I:ssä. Hotellissa ei ole respaa. Varauksen ja maksun yhteydessä luki että huoneen numero ovikoodeineen laitetaan sähköpostilla 24h ennen varauksen alkamista.

No ei ole tullut mitään sähköpostia, ja omenahotellin helpdesk soi tyhjää. Vitun laatua.

Edit: No vastashan sieltä vihdoin joku kun puoli tuntia soitteli paskat housussa.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 4453
Liittynyt: 17.02.2011 14:04

Viesti Kirjoittaja elco »

^ Ilveksessä oli oikein miellyttävä henkilökunta.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

^ Oot oikeessa. Siellä on muutenkin hyvä pössis. Olin viime vuonna putkeen mm. Simonkentän Scandicissa ja Ilveksessä, ero oli kuin päivällä ja yöllä. Ilveksen hyväksi.
Work like a captain, play like a pirate.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

elco kirjoitti:^ Ilveksessä oli oikein miellyttävä henkilökunta.
Ootko koskaan ollut Omenahotellissa?
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 4453
Liittynyt: 17.02.2011 14:04

Viesti Kirjoittaja elco »

Manaaja kirjoitti: Ootko koskaan ollut Omenahotellissa?
En.

Jos ostat halvimman hotellin 100km säteellä niin lienee syytä varautua ei-ensiluokkaiseen palvelun laatuun. Jos haluat parempaa palvelun laatua niin kaiva kuvetta. Helppoa.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

elco kirjoitti:Jos ostat halvimman hotellin 100km säteellä niin lienee syytä varautua ei-ensiluokkaiseen palvelun laatuun. Jos haluat parempaa palvelun laatua niin kaiva kuvetta. Helppoa.
Tuotanoin. Taidat nyt sekoittaa kaksi asiaa. Nimittäin luvattujen sopimusehtojen täyttämisen ja yliampuvat käsitykset palvelutasosta.

Mutta joo, taitaa olla ensimmäinen ja viimeinen kerta kun käytän.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 4453
Liittynyt: 17.02.2011 14:04

Viesti Kirjoittaja elco »

Manaaja kirjoitti: Tuotanoin. Taidat nyt sekoittaa kaksi asiaa. Nimittäin luvattujen sopimusehtojen täyttämisen ja yliampuvat käsitykset palvelutasosta.
Haasta ne oikeuteen jos kerta koet sopimusehtoja rikotun. Ens kerralla sitten se toiseksi halvin vaihtoehto.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Joo-o, eihän tämä rahasta olisi ollut kiinni, mutta kun suosittelivat perkeleet. Täytyy sanoa että on eka ja vika kerta omppuhotellissa samalla kertaa. Täällä huoneessa on lämpöä noin +27 astetta, eikä ilmastointia voi millään tavalla säätää. Sain sentään ikkunan (jota ei saa avata) auki hammasharjalla, ja vähän lievennystä tähän pätsiin. Kyllä mä maksan paljon mieluummin 130 euroa yöstä siitä että olen tyytyväinen kuin 65 euroa yöstä siitä että vituttaa. Jälkimmäisessä kun menee rahat 100% hukkaan.

Kävin dumppaamassa autoni exätin parkkipaikalle, mutta huomasin että eihän siitä mitään iloa oikeastaan ollut - saman hintaista on millä tahansa parkkipaikalla täällä vyöhyke 1:llä sunnuntai aamu kello kahdeksaan asti. Erona se että muilla parkkipaikoilla selviää maksusuoritteella, mutta tuolta se auto on käytävä hinaamassa pois ennen kahdeksaa.

Tambere on paska kaupunni!
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 4487
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja exsu »

Eikun luinkin itse väärin. Riippuu moneltako olisi lauantaina auton jättänyt, oletin että oli tarkoitus päästä mahdollisimman halvalla. Lohdutukseksi, kyllä sen voi siirtää aiemminkin jos ilmaispaikka on epätyydyttävä!
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3365
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja saira »

^^Ja olet Tampereella etkä tullu syömään chilejä?! Höh...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
AngryBird

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Hirvikärpäset :evil:
Sipsukka

Viesti Kirjoittaja Sipsukka »

Aamulla otti itseni sen verran päähän, että kuurasin kylppärin ja keittiön. Pyörälenkki kontufestiin, jossa näin pellen, jätkäjätkät ja koko itähelsinginkirjon.
Steeniä enkä notkeetarottaa jäänyt kattoo. Jtnkin se meno riitti mulle. Vähän pelottavaa siellä itä-helsingissä. Festari oli päihteetön ja otin tosissani, mutta niin sekaista festii ei ole ollutkaan ja lähin ennen iltaa pois. Kokemus johon palaan ensi vuonna.
Jätkäjätkät on kyl tosi hyvä.

No nyt taas tyhmää tavallaan kun jämähti nettiin.
Viimeksi muokannut Sipsukka, 02.09.2011 20:25. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

saira kirjoitti:^^Ja olet Tampereella etkä tullu syömään chilejä?! Höh...
Kyllä ne tuolla torilla just sanoi mulle kotipizzan kojulla että pitsansyömiseni oli nielutulehduksesta huolimatta päivän selkeästi kovin.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Manaaja kirjoitti:Tambere on paska kaupunni!
Te landet olette aina yhtä pihalla, kun tulette tänne sivistyksen pariin.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

exsu kirjoitti:Eikun luinkin itse väärin. Riippuu moneltako olisi lauantaina auton jättänyt, oletin että oli tarkoitus päästä mahdollisimman halvalla. Lohdutukseksi, kyllä sen voi siirtää aiemminkin jos ilmaispaikka on epätyydyttävä!
Joo ja itsekin kirjoitin näemmä tossa väärin koska känni. Maanantainahan se pitää jonnekin roudata se auto eikä sunnuntaina. Mut kattelin tossa vähän noita pysäköintivyöhykekarttoja niin siinä ihan lähellä pitäis kyllä jo olla yli 2h kerrallaan -paikkoja jotka maksaa jotain naurettavaa 40snt/tunti 4e/tunti sijaan. Jos tästä vaan haparoivin askelin pystyisi liikkua.
Johnny Winter

Viesti Kirjoittaja Johnny Winter »

AngryBird kirjoitti:Hirvikärpäset :evil:
Näihin liittyen luin kaverin fb profiilista, että vaaleat vaatteet toimivat lievempinä ärsykkeinä. Itse en ole koittanut - ei metsään nyt missään pyhävaatteissa mennä! Onneksi minulla on lyhyt tukka, no niin no, jos ollenkaan.

Ketuttaa etten ole tästä nykyisestä olemassaoloni paikasta löytänyt kantarellisuonta vaikka kilsoja on takana jo ihan hyvästi. Ihmeellisiä metsiä, tai sitten nopeita ja aktiivisa ihmisiä. On ollut pakko höllentää poimintaherkkyyttä ja kantaa kotiin ihan mitä sattuu tunnistamistarkoituksissa. Ei olla vielä kuoltu ja ruoka on ollut mmmmmmm niin maittavaa.

Odottelen hyviä suppisvinkkejä.
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 1570
Liittynyt: 28.01.2011 23:35
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Johnny Winter kirjoitti:
AngryBird kirjoitti:Hirvikärpäset :evil:
Näihin liittyen luin kaverin fb profiilista, että vaaleat vaatteet toimivat lievempinä ärsykkeinä.
Tiedä kärpäsistä, mutta hyttyset eivät viihdy ulkohuussissa jonka seinät on maalattu taivaansiniseksi (varmistamaton tieto). Toimii ehkä myös vaatteissa.
Moottoritie Töölön läpi ry.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3365
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja saira »

Manaaja kirjoitti:
saira kirjoitti:^^Ja olet Tampereella etkä tullu syömään chilejä?! Höh...
Kyllä ne tuolla torilla just sanoi mulle kotipizzan kojulla että pitsansyömiseni oli nielutulehduksesta huolimatta päivän selkeästi kovin.
Sua kyseltiin pöydässä kun mentiin syömään, pöydän vakivaraaja muisteli kun silloin puhuin susta. Viereisessä pöydässä pari tyyppiä yritti Ultimatea. Toiselta jäi kesken ja toiselta loppui aika. Jälkimmäisen nainen vain sanoi kun kulkivat pois paikalta (sen jälkeen kun tyyppi istui vajaan tunnin piimäpurkin kanssa ulkona), että "mä luulin, et sä kuolet tänne!" Mut siis Ultimatea ei edelleenkään kukaan mun tietääkseni ole nyt sit onnistunu syömään.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

^ Pahus. En ennätä enkä osaa olla kaikissa paikoissa yhtä- ja eri aikaan kuin pitäisi!

Mutta joo. On tää ollut tähän mennessä aika <3 viikonloppu. Ehkä juuri eniten siksi, etten pahemmin ehtinyt torin puolella lojumaan tuntikausia. :jouden:
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2349
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Mä en tajua, mikä pointti on ruuassa, jota ei pysty syömään.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2439
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Hammas lohkesi. Peekele.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 4453
Liittynyt: 17.02.2011 14:04

Viesti Kirjoittaja elco »

RolloTomasi kirjoitti:Mä en tajua, mikä pointti on ruuassa, jota ei pysty syömään.
Kyllähän jengi kilpailee saunomisessa, kusiaispesässä istumisessa ja hengityksen pidättämisessäkin.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Oon ollut huomaavinani, että toi chilien syönnillä isottelu on sitä nykyaikaista munien mittailua. Onhan se toki halvempaa kuin autoilla nokittelu.
Work like a captain, play like a pirate.
Vastaa Viestiin