Ruokapäiväkirjat

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4792
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Aamulla: mysliä, maitojuomaa, vettä, appelsiini
Päivällä: kirrekastiketta, peruna, salaatteja, maitojuomaa, 2 ruisleivänsiivua
Illalla: KuppiKuumaa Kirkas Vihanneskeitto annos, 7 broilerilihapullaa, 3 tomaattia, 10cm kurkkua, 1 rkl rypsäriä, 2 Reissumiestä (molemmat puolet!), 20g mustaleimaa, vettä, 1dl ProViva Mustikkajuomaa, appelsiini
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4792
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Aamulla: mysliä, maitojuomaa, vettä
Päivällä: broiskukastiketta, 1dl riisiä, salaatteja, 1dl maitojuomaa, ruisleivänsiivu
Välipala: aplari
Illalla: 3 hirvijauhelihapihviä, 3 tomaattia, 1 rkl rypsäriä, 2 Reilu ruispalaa, 40g kalkkunaleikettä, vettä, 1dl ProViva Mustikkajuomaa, 2 aplaria
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4792
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Eilisestä metsätyöpäivästä viisastuneena tuhdimmat eväät (energia loppu kesken jo tunnin jälkeen).

Aamulla: 2dl mysliä, 2dl mansikoita, 4dl maitojuomaa, 3dl mehua, 80g kalkkunaleikettä, 6 siivua kaurapaahtoleipää, 2 tomaattia, pari kourallista keksejä.
Metsätyön tauoilla: 1,5 ltr mehua, 6 välipalakeksiä
Päivällä: n 250g siikaa ja kuhaa paistettuna, 5 pientä perunaa, pari porkkanaa, 2dl maitojuomaa, 2 ruisleivänsiivua, 3 tomaattia, 3dl karpalosuomuurainrahkaa
Välipala kotimatkalla autoa ajellen: 3 aplaria ja 5dl mehua
Illalla: 3 hirvijauhelihapihviä, 3 tomaattia, 4 tl rypsäriä, 3 karjalanpiirakkaa, 6dl vettä, 1dl ProViva Mustikkajuomaa, aplari ja 100g suklaata
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2893
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Juanu aika vtusti ja käsittääkseni jotai syänyki.
Äsken löysin jääkaapista viimeöisen perharin jämän, ihq namnam <3, juustokämppäreistä jäiki viä vähä nälkä. Lakujäde oli unohtunu laukkuu sulamaan, eli jäin ilman jälkkärii. =(
En laskenu montako grammaa meni, sori.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4792
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Aamulla: 2dl mysliä, maitojuomaa, 3dl vettä, pari tyrnimarjaa
Päivän mittaan töissä: 1,5 ltr vettä, aplari
Päivällä: puoli lautasellista jauhelihakaalilaatikkoa, puolukkasurvosta, 2dl maitojuomaa, salaateja puoli lautasellista, pari palaa ruisleipää.
Illalla: 3dl vettä, 1 dl karpalomehua, rypsäriin kastettua spelttileipää jonka päälle graavilohta, viininlehtikääryleitä, tomaatteja, kurkkua. Varmaan vielä vettä, muki tolkulla.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4210
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Viesti Kirjoittaja huima »

Pussi ranskalaisia ja 400 grammaa hyviä jauhelihapihvejä. Mukaan jäänteiksi kaappiin jääneet pari kalapuikkoa ja nakkia.

Purkillinen Ben & Jerry jäätelöä.

Illalla voisi syödä vielä jotain pientä.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4792
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Aamulla: vettä, 200g mansikoita, kupillinen kaurapuuroa, 100g jugurttia
Päivällä: vettä, kurkkua, tomaattia, paprikaa, loimulohta, sienisalaattia, broiskun rintaa, kurpitsaa, kesäkurpitsaa, ruusukaalia, ruisleipää, tuorejuustoa, leivos
Illalla: broiskun rintaa, kurpitsaa, kesäkurpitsaa, ruusukaalia, 2 korvapuustia, vettä, mitälie asidofilus-mehua, välipalakeksi, cantaloupe-melonia 450g
Yht n 2500kcal
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Jenny Daa-aah! ling

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Eilen:
Aino lakujädepakkaus, litra pepsimaxia, litra kahvia. Ei ihme kun ei kroppa jaksa sportata tai pää toimia.

Pengoin ketjun palatakseni ruotuun. Pulkannaru, ole hyvä vaan!
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4792
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:Pengoin ketjun palatakseni ruotuun. Pulkannaru, ole hyvä vaan!

Joo sopii. Kunhan ilmoitat minne tulen palauttamaan sut ruotuun.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Dumis

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Tänään:

(09)Aamupalaksi: lautasellinen puuroa
(10)Välipala: pyöräilyn jälkeen palautusjuomaa 3,5dl
(11)1. Lounas: Fetasalaattia arviolta 200g
(12.30)2. Lounas: Chili Con Carnea 300g
(~15) Päivällinen: Chili Con Carnea 200g, 200g sisäpossufilettä, fetasalaattia.
(~20) Iltapala: jotain mäyskettä jossain paareilun välissä
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 4487
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja exsu »

^ Miten sä elät tuollaisella? Mulle tuli nälkä jo lukemisesta.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

exsu kirjoitti:^ Miten sä elät tuollaisella? Mulle tuli nälkä jo lukemisesta.

En mäkään tajuu.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Eilen meni 4 ruisleipäpalaa margariinilla, juustolla ja balkan-makkaralla. Juustosalaattia, 4 uutta perunaa voilla, neljä keitettyä nakkia, puoli litraa mansikoita ja puoli litraa herneitä. Ja yksi olut ja pieni lasi viiniä. Miljoona kaloria siis...
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Aamulla iso kinkkukanamunasämpylä. Lounaaksi iso kanakinkkiannos. Välipalaksi appelsiini. Päivälliseksi iso tunamakarooniannos. Sitten suklaata ja irtokarkkeja. Illalla klo 23 aikaan vielä grillasin pari makkaraa.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 4487
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja exsu »

Verrokiksi oma eilinen. Huomautan vielä, että ruokasaldo on poikkeusniukka, koska tavoittelen juhannushötön laskeutumista ennen rantalomaa.

aamiainen 7.00: 200g tuoretta ananasta, puolikas verigreippi, 100g soijajogurttia (normaalirasvaista) ja 20g pähkinä-manteli-siemensekoitusta

töissä 8-10.00: 2 kuppia kahvia maidolla

Lounas 11.00: Juustosalaattia kastikkeella, kahvi maidolla jälkkäriksi

Välipala1 13.00: gluteeniton sämpylä, 2 tl keijua, kahvi maidolla

Välipala2 16.00: Proteiinipatukka (pieni, 130 kcal)

Päivällinen 18.00: Tacosalaatti (jauhelihaa, kidneypapuja, salaattia, tomaattia, paprikaa, maissia, salsakastike ja juustoraastetta), jälkkäriksi kaksi kuivattua aprikoosia

Iltapala 22.00: 250g maitorahkaa, 200g tuoretta ananasta
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3029
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Viesti Kirjoittaja Lilo »

exsu kirjoitti:^ Miten sä elät tuollaisella? Mulle tuli nälkä jo lukemisesta.


Ihanaa, että joku muukin on ihmetellyt. Mä nimittäin mietin kanssa etten ikinä selviäis noilla määrillä, ja aloin pohtia että olenko se vaan minä joka syö paljon... :roll:
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 1570
Liittynyt: 28.01.2011 23:35
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bhven »

All you can eat sushi

Masabi Sushi
Itäkeskus
Ark. 11-21
Lounas 11-15 14,90 €
muina aikoina 18,90 €
Moottoritie Töölön läpi ry.
Vastaa Viestiin