Mitä Ostit?

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
McJanne
Kitisijä
Viestit: 8611
Liittynyt: 13.11.2005 23:14
Paikkakunta: Suomi Finlandia 40° PERKELEEEH!

Viesti Kirjoittaja McJanne »

DAN-dobokin ja mustan vyön, brodeerauksia odottavat vielä. Jej.
Kirjoitan tätä alasti
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Yllätin itseni ostamalla melkein halvimman mahdollisen tuotteen harjoitteluleluksi.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

8 kpl Aarne grogilaseja, neulehameen, pari luomiväriä ja kaksi ensimmäistä kautta Sons of Anarchya.
Work like a captain, play like a pirate.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4210
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Viesti Kirjoittaja huima »

Bianchi Camaleonte 3-fillarin ja goretex-puvun, jolla selvisi tämän päivän myräkässä.
Avatar
McJanne
Kitisijä
Viestit: 8611
Liittynyt: 13.11.2005 23:14
Paikkakunta: Suomi Finlandia 40° PERKELEEEH!

Viesti Kirjoittaja McJanne »

vilkku-umpion + 2x ajovaloumpion etulasi. On ne niin kirkkaat nyn, jej.
Kirjoitan tätä alasti
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
more
Kitinän uhri
Viestit: 565
Liittynyt: 26.08.2006 9:10
Paikkakunta: Tixi

Viesti Kirjoittaja more »

^Mullon Eskossa melkein sama, muistaakseni toi 2300 Pioneeri. Hyvä sillä on soitella iiPuhelimesta rytkettä.
Almost as brutal as the onslaught of "Matti ja Teppo" - Iron Gland
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

^ Olihan tuosta joku erikseen iLuurille optimoitu versio, mutta koska en tue i-juttuja niin säästin sen kakskymppiä ja otin "basicin".
Ruokalan kalapuikko Pena
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 7640
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

exsu kirjoitti:Serravallen Outletissä meinasi iskeä hulluus, mutta päädyin maltillisesti ostamaan vain yhden neuletakin, yhden neuleen, trenssin ja korkkarit.
Täh? Kannattiko tuon takia piipahtaa?
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Kaikkea todella tarpeellista ja tärkeää kuten kuohuviinipullon korkin, sitruspusertimen, ananas slicerin, silikonisen sushimaton, kakkuvuoan ja ötökkäsuojan. Ja Muurikan systerille.
Work like a captain, play like a pirate.
AngryBird

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Vesper kirjoitti:ananas slicer
En edes tiennyt, että tuollaisia on olemassa. :o

Ostin auton. Ei näitä aleta viikkotolkulla jahkaamaan.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4792
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

- Kengät metsätöihin
- Eilen, ilmeisesti liian väsyneenä, ABC:ltä 10€:n levyn :D
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

Pulkannaru kirjoitti: - Eilen, ilmeisesti liian väsyneenä, ABC:ltä 10€:n levyn :D
Ilmeisesti AIVAN LIIAN VÄSYNEENÄ :apuva: :lol:
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kyljyksiä, ribsejä ja hornetteja.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Marion pikkubroidin Luigin pehmoleluna, kelloradion, kastelukannun ja terassiöljyä.
Work like a captain, play like a pirate.
Avatar
DitaVonShagwell
Elämätön Kitisijä
Viestit: 497
Liittynyt: 25.11.2010 15:13

Viesti Kirjoittaja DitaVonShagwell »

Kuva

Black Diamond ATC XP:n. Ajattelematon kun olin, olin jättänyt karabiinin huonosti kiinni valjaisiin, ja atc tipahti kiipeillessä maahan. ATC ei hajonnut näkyvästi, mutta ei viitsi ottaa riskejä, että se olisi jotenkin haurastunut, varmistaessa kuitenkin vastaa toisen hengestä.
"Fool me 7 times shame on you, fool me 8 or more times shame on me" -Amy Wong
Avatar
Manzel
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 140
Liittynyt: 13.08.2011 0:28

Viesti Kirjoittaja Manzel »

Pulkannaru kirjoitti:- Kengät metsätöihin
Varmasti hyvät kengät. Tuosta tuli vaan mieleen viitisen vuotta sitten käyty keskustelu erään ko. kalvoa käyttävän firman suunnittelijan kanssa. Hän oli vähän turhautut viimeisiin päiviin, kun loma puski päälle. Oli hahmoitellut sloganeita tulevalle tuotteelleen, jossa oli Sympatex-kalvo. Ehdottomasti paras meni näin: "köyhän miehen Gore-Tex".

Itse asiaan: ostin Roguefort-sinihomejuustoa, jonka nautin sellaisenaan. Parhautta.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4792
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Olisin ostanut ykkösvalintana Stihlin kengät Goren kalvolla, mutta niissä oli vaan hyvä seisoa paikallaan vaan ei pystynyt kävelemään, koska kärkisuojan takapuolelle tuleva taipumakohta painoi jalkapöytää perkeleellisesti.
Kakkosvaihtoehtona oli vastaava Meindlin tuote, ei ollut kokoa hyllyssä ja numeroa pienemmästä päätellen lesti oli mulle inahduksen kapea. Siksipä oli tyytyminen noihin.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4792
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Marmoroituja pihvejä reilulla 50€:lla.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Vaikka edellinen LED-seikkailu menikin mönkään, niin en antaudu. Nyt ostin kaksi kappaletta verkkovirtaledilamppuja kierrekannalla:

http://www.clasohlson.fi/Product/Produc ... =164619249

Mutta edelliseen episodiin viitaten: tavallisille halogeeneille tarkoitettuihin muuntajiin ei kannata asentaa LEDejä, eivät kestä.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4792
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Käytiin tytsän kanssa shoppailemassa HenkkaMaukalla periaatteella mitä tytsä haluaa sen saa, mutsi kustantaa. Kallis reissu, sano.

Hello Kitty: toppalakki, hiihtorukkaset, 10 kpl alushousuja, unihaalari, pyjama
5 paria mustia sukkia
Musta fleecetakki + housut
Mustat toppahousut
Valkoinen Softshell-takki
Alus-setti talveksi
Harmaa neuletakki
Vaaleanpunainen neulepaita
Musta villakangastakki
2x denim leggingsit
3x neuleleggingsit
3x leggingsit
2x poolopusero
Feikki uggit (kääk)
Vaaleanpunaiset maiharit (nää oli aikas coolit)
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 15901
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Viesti Kirjoittaja Niba »

Ei voi tulla kalliiksi HenkkaMaukan roju? :shock:
Sori vaan..
Oli niillä miesten osastokin joskus muinaisuudessa hirmuliskojen jälkeen ennen jääkautta..
Sitä paitsi ruotsalainen mitoitus ei sovi ei käy paitsi jos ei sika halvalla Dressman.. housut ei sovi kuitenkaan..
Pyyhin Netikettiin..
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

NuoriDaavid kirjoitti:Vaikka edellinen LED-seikkailu menikin mönkään, niin en antaudu. Nyt ostin kaksi kappaletta verkkovirtaledilamppuja kierrekannalla:

http://www.clasohlson.fi/Product/Produc ... =164619249

Mutta edelliseen episodiin viitaten: tavallisille halogeeneille tarkoitettuihin muuntajiin ei kannata asentaa LEDejä, eivät kestä.
Miksi maksat tosta skeidasta noin paljon? Dealextreme tuo sulle todennäköisesti parempilaatuisia lamppuja ilmaiseksi kotiinkuljetettuna murto-osahintaan.

Muutenkin toi Ohlsonin 7W/40W -rating ihmetyttää aika tavalla. Ensinnäkin tossa lampussa on aika kevyt jäähdytys 7W sähköntuottoa ajatellen, eikä ennusta lämpöherkille ledeille kovin pitkää ikää. Toisekseen noihan on hyötysuhteeltaan ihan yhtä paskoja kuin ESL-lamput. Ei jumalauta voi 7 wattia mennä ledivalotehoa että saadaan ulos ainoastaan 40W hehkulamppuvastaavuus. Tollanen valoteho pitäis kyetä tekemään 3-4 watilla jo kummasti nykyaikaisten ledien kanssa.

Veikkaan että toi on todellisuudessa joku ihan perus 2-3W lamppu kulutukseltaan tai sitten sen sisuskalut ovat todella hirveää schaibaa.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

RP kirjoitti:Käytiin tytsän kanssa shoppailemassa HenkkaMaukalla periaatteella mitä tytsä haluaa sen saa, mutsi kustantaa. Kallis reissu, sano.

Hello Kitty
Ostin juuri niitä paksuja hello kitty sukkia henkkamaukalta tai lindexistä. Juniorille tietty Salama mcqueen pipon. :)
Came here for school, graduated to the high life
Vastaa Viestiin