Edit: noi luvut on ainakin osittain outoja. Niiden mukaan iOS olisi netissä paljon isompi kuin Android ja Symbian. Kuitenkin Androidia ja Symbiania on myyty paljon enemmän. Mutta voihan se olla tosiaan, että iOS laitteilla surffataan enemmän kuin noilla.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
NuoriDaavid kirjoitti:
Edit: noi luvut on ainakin osittain outoja. Niiden mukaan iOS olisi netissä paljon isompi kuin Android ja Symbian. Kuitenkin Androidia ja Symbiania on myyty paljon enemmän. Mutta voihan se olla tosiaan, että iOS laitteilla surffataan enemmän kuin noilla.
iPadeilla varmaan surffataan ihan eri malliin kuin puhelimilla.
NuoriDaavid kirjoitti:
Edit: noi luvut on ainakin osittain outoja. Niiden mukaan iOS olisi netissä paljon isompi kuin Android ja Symbian. Kuitenkin Androidia ja Symbiania on myyty paljon enemmän. Mutta voihan se olla tosiaan, että iOS laitteilla surffataan enemmän kuin noilla.
iPadeilla varmaan surffataan ihan eri malliin kuin puhelimilla.
Joo. Ehkä se ero tulee siitä.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
NuoriDaavid kirjoitti:
Edit: noi luvut on ainakin osittain outoja. Niiden mukaan iOS olisi netissä paljon isompi kuin Android ja Symbian. Kuitenkin Androidia ja Symbiania on myyty paljon enemmän. Mutta voihan se olla tosiaan, että iOS laitteilla surffataan enemmän kuin noilla.
iPadeilla varmaan surffataan ihan eri malliin kuin puhelimilla.
Applen sivunlataukset tosin olivat tolkuttoman kovia jo ennen padiakin.
Meikäläisen analyysi tuosta on se, että applen ostaneet vaikuttavat käyttävän laitettaan enemmän kuin muut. Tuosta voisi vetää johtopäätöksen, että applen ostajat saavat enemmän hyötyä kun käyttävät laitetta siihen mistä se hyöty tulee. Eli kun tarkastellaan applen 'premium'-hintoja arvohinnoittelun pohjalta, niin ne muuttuvatkin edullisiksi.
^ Tuo hydraulikka pystyy taittaa tuota niin vähän että eihän tuo kykene luomaan kuin ehkä 0.2G:tä maksimissaan. Eli ei kyllä kykene mihinkään lähellekään aidontuntuisiin kiihtyvyys- ja jarrutusfiiliksiin. Siinä vaiheessa kun koppa ottaa nenäsuunnassa diveä ja raisea vähintään 45 astetta niin vois alkaa kinst.
Ja ne sivuttais-G-voimatkin luodaan tiltillä, en oikein ymmärrä mikä ton hirveän paikallaanpyörimisen fuktio on...
Manaaja kirjoitti:^ Tuo hydraulikka pystyy taittaa tuota niin vähän että eihän tuo kykene luomaan kuin ehkä 0.2G:tä maksimissaan. Eli ei kyllä kykene mihinkään lähellekään aidontuntuisiin kiihtyvyys- ja jarrutusfiiliksiin. Siinä vaiheessa kun koppa ottaa nenäsuunnassa diveä ja raisea vähintään 45 astetta niin vois alkaa kinst.
Manaaja kirjoitti:^ Tuo hydraulikka pystyy taittaa tuota niin vähän että eihän tuo kykene luomaan kuin ehkä 0.2G:tä maksimissaan. Eli ei kyllä kykene mihinkään lähellekään aidontuntuisiin kiihtyvyys- ja jarrutusfiiliksiin. Siinä vaiheessa kun koppa ottaa nenäsuunnassa diveä ja raisea vähintään 45 astetta niin vois alkaa kinst.
Ja ne sivuttais-G-voimatkin luodaan tiltillä, en oikein ymmärrä mikä ton hirveän paikallaanpyörimisen fuktio on...
Oon lukenut, että ihminen kalibroi itsensä simulaattorin pienille geevoimilla ja ne tuntuvat paljon todellista isommilta.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.