Päivän uutiskatsaus

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

^^Miksi haluat väittää Urpiaisen kannattavan jotain, mitä hän ei kannata?
elco
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja elco »

Jos mentäisiin nettipalstaperusmeiningin mukaan niin minunhan pitäisi eskaloida. Eli urpiainen vastaa kokemaansa vääryteen minun kokemallani suuremmalla vääryydellä. Eskalointi tuosta mennee vaan helposti jonnekin 1108-tasolle, mikä tarkkaanottaen lienee laitonta. Eli minun pitäisi nyt viedä tämä keskustelu urpiaisen arvomaailman pilkkaamisesta urpiaisen sepitettyjen tekojen tasolle (esim vihjailu erilaisista seksuaalisista perversioista tai laittomuuksista). Eli minun ei pitäísi sanoa, että urpiainen tukee mielessään kansalaistottelemattomuutta, vaan että urpiainen harjoittaa sitä.

Jatkan linjallani, missä pilkkaan urpiaisen mätää arvomaailmaa.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
elco
Kitisijä

Siirrytään vaihteeksi merkittävämpiin asioihin.

"According to the researchers, women found a man who chose to purchase a flashy luxury product (such as a Porsche) more desirable than the same man who purchased a non-luxury item (such as a Honda Civic)."
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen

elco kirjoitti:Jos mentäisiin nettipalstaperusmeiningin mukaan niin minunhan pitäisi eskaloida. Eli urpiainen vastaa kokemaansa vääryteen minun kokemallani suuremmalla vääryydellä. Eskalointi tuosta mennee vaan helposti jonnekin 1108-tasolle, mikä tarkkaanottaen lienee laitonta. Eli minun pitäisi nyt viedä tämä keskustelu urpiaisen arvomaailman pilkkaamisesta urpiaisen sepitettyjen tekojen tasolle (esim vihjailu erilaisista seksuaalisista perversioista tai laittomuuksista). Eli minun ei pitäísi sanoa, että urpiainen tukee mielessään kansalaistottelemattomuutta, vaan että urpiainen harjoittaa sitä.

Jatkan linjallani, missä pilkkaan urpiaisen mätää arvomaailmaa.
Luovun välittäjän roolistani ja totean, että sä olet kyllä heikoilla närkästyessäsi Urpiaisen valheellisista syytöksistä, kun mitä ilmeisimmin ensin itse esität häntä koskevia valheellisia syytöksiä.

Ilmeisesti vetoat siihen, että joku oikeasti saattaa ajatella sun käyvän huorissa, mutta kukaan ei oikeasti ajattele Urpiaisen kannattavan väärinajattelijoiden ampumista?
elco
Kitisijä

NuoriDaavid kirjoitti: Ilmeisesti vetoat siihen, että joku oikeasti saattaa ajatella sun käyvän huorissa, mutta kukaan ei oikeasti ajattele Urpiaisen kannattavan väärinajattelijoiden ampumista?
Oikeampi analogia olisi väärinajattelijoiden ampumista itse.
exPertti
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja exPertti »

NuoriDaavid kirjoitti:Ilmeisesti vetoat siihen, että joku oikeasti saattaa ajatella sun käyvän huorissa, mutta kukaan ei oikeasti ajattele Urpiaisen kannattavan väärinajattelijoiden ampumista?
Kumpi sinusta tuntuisi väitteeltä jota keskivertojamppa ehkä tekisi ja kumpi sellaiselta jota keskivertojamppa ei tekisi?

Kun toisaalta kumpikaan "stigma" ei erityisesti nosta statusta.
Came here for school, graduated to the high life
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen

elco kirjoitti:Siirrytään vaihteeksi merkittävämpiin asioihin.

"According to the researchers, women found a man who chose to purchase a flashy luxury product (such as a Porsche) more desirable than the same man who purchased a non-luxury item (such as a Honda Civic)."
Eli kallis auto toimii juuri niinkuin pitääkin. Tähän naisten kuuluu sanoa, että heille kallis auto on evvk, koska muun väittäminen vihjaisi promiskuiteettiin, mikä taas laskee naisen markkina-arvoa.
urpiainen
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

elco kirjoitti:Jatkan linjallani, missä pilkkaan urpiaisen mätää arvomaailmaa.
Tässähän on nimenomaan se ongelma, että et pilkkaa minun arvomaailmaani: tämänkin aamun ärsyyntymisketju-jutuissasi "pilkkaat" arvomaailma-kantaa, josta juuri aiemmin olen samassa ketjussa eksplisiittisesti ja yksiselitteisesti sanoutunut irti. Kukin tietysti tavallaan ja linjallaan, mutta vaikeaa on nähdä järjen hiventäkään linjassa, jossa Urpiainen sanoo ei-A, ja Elco "pilkkaa" Urpiaista siitä, että Urpiainen muka sanoisi kyllä-A.
elco kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti: Ilmeisesti vetoat siihen, että joku oikeasti saattaa ajatella sun käyvän huorissa, mutta kukaan ei oikeasti ajattele Urpiaisen kannattavan väärinajattelijoiden ampumista?
Oikeampi analogia olisi väärinajattelijoiden ampumista itse.
Riippumatta analogian pä'tevyyden asteesta, koko ongelmasta päästäisiin tietysti Daven esittämän ratkaisun mukaisesti kokonaan eroon yksinkertaisesti sillä, että lakkaisit väittämästä minun kannattavan asioita, joita yksiselitteisesti en kannata. Mä en ole koskaan esittänyt huorakorttia muuna kuin vastauksena sun toistuviin valheisiin mun kannoistani.
Viimeksi muokannut urpiainen, 17.06.2011 9:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Vesper
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

sivustahuutaja kirjoitti:Slättärit niille pitää saada käteen, niin alkaa osumat tuntua.
Faktat! Splätterit!
Work like a captain, play like a pirate.
Niba
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Niba »

Pyyhin Netikettiin..
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

urpiainen kirjoitti:
Yliopiston argumentaatioteorian johdantokurssi 1.0 kirjoitti:Elcon huorissakäynteihin vetoaminen.
Elcon huorissakäynteihin vedotaan silloin, kun Elco on jälleen kerran esittänyt ilmiselvän valheellisia, pahantahtoisia ja paikkansapitämättömiä väitteitä keskustelukumppanin poliittisista kannoista, tämän kannattamista asioista tai tämän sanomista asioista. Tämän ns. huorakortin pelaamisella muistutetaan Elcoa siitä tuplastandardista, että vaikka Elco itse toistuvasti väittää totuudenvastaisesti keskustelukumppaniensa syyllistyneen/kannattavan vaikka mitä kauheuksia, niin saadessaan edes kerran maistaa omaa lääkettään - Freddy vihjasi Elcon mahdollisesti ostelevan maksullista seksiä Kauko-Idän matkoillaan - Elco koki tämän niin hirvittävänä vääryytenä ja epäreiluutena, että teki erinomaisen dramatisoidun KSE:n. Huorakortin pelaaminen ei ole suositeltavaa: sillä paitsi tekee istestään pellen ja osoittaa kupin läikkyneen yli Elcon tostuvien (ja sellaisina yleisesti perusteettomiksi tiedettyjen) ja valheellisten mustamaalausten edessä, niin saa myös riesakseen RP:n paheksuvia moitteita. Eikä kortti anna pelaajastaan muutenkaan kovin älykästä kuvaa.
Kutsuitko sä juuri mua riesaksi. Vedän herneet.
urpiainen
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

RP kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:
Yliopiston argumentaatioteorian johdantokurssi 1.0 kirjoitti:Elcon huorissakäynteihin vetoaminen.
Elcon huorissakäynteihin vedotaan silloin, kun Elco on jälleen kerran esittänyt ilmiselvän valheellisia, pahantahtoisia ja paikkansapitämättömiä väitteitä keskustelukumppanin poliittisista kannoista, tämän kannattamista asioista tai tämän sanomista asioista. Tämän ns. huorakortin pelaamisella muistutetaan Elcoa siitä tuplastandardista, että vaikka Elco itse toistuvasti väittää totuudenvastaisesti keskustelukumppaniensa syyllistyneen/kannattavan vaikka mitä kauheuksia, niin saadessaan edes kerran maistaa omaa lääkettään - Freddy vihjasi Elcon mahdollisesti ostelevan maksullista seksiä Kauko-Idän matkoillaan - Elco koki tämän niin hirvittävänä vääryytenä ja epäreiluutena, että teki erinomaisen dramatisoidun KSE:n. Huorakortin pelaaminen ei ole suositeltavaa: sillä paitsi tekee istestään pellen ja osoittaa kupin läikkyneen yli Elcon tostuvien (ja sellaisina yleisesti perusteettomiksi tiedettyjen) ja valheellisten mustamaalausten edessä, niin saa myös riesakseen RP:n paheksuvia moitteita. Eikä kortti anna pelaajastaan muutenkaan kovin älykästä kuvaa.
Kutsuitko sä juuri mua riesaksi. Vedän herneet.
Ei kun noita sun herneitä.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Teraslilja_m
Kitisijä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Teraslilja_m »

Kaikki "laillistuu", kun maksaa verot? ;-)
AL: Ensimmäinen seksiyritys kaupparekisteriin
Elisa news kirjoitti:Suomessa on hyväksytty ensimmäinen seksiyritys kaupparekisteriin, kirjoittaa Aamulehti. Lehdessä on juttu 25-vuotiaasta Tampereella asuvasta naisesta, joka myy seksiä ja maksaa tuloistaan verot.
Life is complex, it has real and imaginary parts.
sivustahuutaja
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ seksiyrittäjät ovat perinteisesti jättäytyneet suosiolla arvioverotuksen piiriin. Ehkä tämä tamperelainen hakee asiaikkaikseen harmaaseen talouteen nuivasti suhtautuvia demareita.
AngryBird

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

McJanne
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja McJanne »

^hirn, "siinä satasen pintaan oli vauhtia" :D
Kirjoitan tätä alasti
AngryBird

^No nii-i :D
Tossa kohtaa on aivan suora tie. Ei se auto kuitenkaan ihan helposti ja yllättäen satasen vauhdissa lähde lapasesta suoralla moottoritiellä...
huima
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja huima »

AngryBird kirjoitti:^No nii-i :D
Tossa kohtaa on aivan suora tie. Ei se auto kuitenkaan ihan helposti ja yllättäen satasen vauhdissa lähde lapasesta suoralla moottoritiellä...
No ei sanottu millainen seuralainen oli autossa samaan aikaan ja mitä se teki...
Bluntly
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

AngryBird kirjoitti:Ei se auto kuitenkaan ihan helposti ja yllättäen satasen vauhdissa lähde lapasesta suoralla moottoritiellä...
Mitäs luulet tapahtuvan jos tämmöinen ikänsä etuvetoisilla ooppeleilla ajanut painaa italian vikaihmeen kaasupoljinta samaan malliin kuin omassa kolsassa?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
AngryBird

Bluntly kirjoitti: Mitäs luulet tapahtuvan jos...
Täti sanoo, että hullu saa olla mutta ei tyhmä :)
Bhven
Kitisijä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Onneksi oli vain auto. Harmittaisi jos olisi vetänyt hevosen tai laaman lunastuskuntoon.
Vagabondo
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

AngryBird kirjoitti:Tossa kohtaa on aivan suora tie. Ei se auto kuitenkaan ihan helposti ja yllättäen satasen vauhdissa lähde lapasesta suoralla moottoritiellä...
mä oon kerran nähnyt miten auto pyöräytetään katon kautta ympäri suoralla tiellä 80kmh nopeudessa. Oli kyllä hiekkatie, mutta ei autossakaan ollut ferrarin tehoja. Ei siihen tarvittu kuin testiluontoinen kaasun pohjaan painaminen yhdistettynä kyvyttömyyteen hallita siitä seurannutta luisua.
We used to laugh a lot
But only because we thought
That everything good always would remain
AngryBird

^Joo. Varmasti sen saa ympäri mutta ei se ihan yllättäen tapahdu. Ei mainitsemasi tapauskaan kovin yllättävältä kuulosta.

Mä tarkoitinkin, että jos ajaa tasaista satasen vauhtia suoralla tiellä kikkailematta niin ei edes Ferrari lennähdä katolleen. 35 v kuski + räyhee lainaferrari ei anna tulokseksi noin satasen vauhtia ;)
sivustahuutaja
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ kuski ei sanonut ajaneensa satasta, vaan satasen luokkaa. Eli nopeus laskettiin satasissa : - )
Vastaa Viestiin