Seksihullun maailman syyn selvitys!

Yleinen lätinä jä kitinä
SingleMalt

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

PetriFB kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: negrofilia, sairaita tekoja.
Amen, samaa mieltä olen kanssasi!
Taidat olla rasisti?
Avatar
PetriFB
Kitisijä
Viestit: 1590
Liittynyt: 08.11.2005 16:37
Viesti:

Re: Seksihullun maailman syyn selvitys!

Viesti Kirjoittaja PetriFB »

Turbohaltija kirjoitti:
PetriFB kirjoitti:

Raamattu sanoo myös että lesbous ja homous on synti, näin minäkin uskon.

Miehen ja naisen sukupuolielimet ovat täydellisesti luotu toisiaan varten.

Kun taas homoudessa ja lesboudessa ei asia ole näin.
Voisitko sanoa, missä Raamatun kohdissa kyseiset asiat tuomitaan? Muistelen, että Sodoman tuhoaminen ainakin oli Vanhan Testamentin puolella.

Olen eri mieltä kanssasi. En usko, että Jeesus olisi oikeasti tuominnut homoja tai lesboja. Hänhän toiminnassaan päinvastoin hakeutui yhteiskunnan hyljeksittyjen ja vähäosaisten luo. Tunnen myös uskovaisia homoja ja lesboja; yksikin käy ahkerasti kirkossa. Eikö hänelläkin ole oikeus Jumalan rakkauteen? Jos homous ja lesbous olisivatkin Jumalan mielestä syntejä, eikö meidän pitäisi jättää tuomitseminen Jumalalle? Tässä varmaan ero meidän välillämme: Minun on mahdotonta uskoa, että kaikki Raamattuun kirjoitettu olisi erehtymätöntä Jumalan sanaa. En myöskään jaksa uskoa, että Jumalaa kiinnostaa ihmisten peppupanot. Kuvittelisin, että Hän mieluummin haluaa meidän olevan tuottamatta pahaa itsellemme ja toisillemme. Jos peppupano on jonkun mielestä hauskaa, en usko että siitä joutuu helvettiin.
1 Kor 6:9: Vai ettekö tiedä, etteivät väärät saa periä Jumalan valtakuntaa? Älkää eksykö. Eivät huorintekijät, ei epäjumalanpalvelijat, ei avionrikkojat, ei hekumoitsijat eikä miehimykset, eivät varkaat, ei ahneet, ei juomarit, ei pilkkaajat eivätkä anastajat saa periä Jumalan valtakuntaa. Ja tuommoisia te olitte, jotkut teistä; mutta te olette vastaanottaneet peson, te olette pyhitetyt, te olette vanhurskautetut meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen nimessä ja meidän Jumalamme Hengessä.

Tekstissä esiintyvä sana miehimykset on kreik. arsenokoiteen - arsenokoites = homoseksuaali. Jumalan sana opettaa selvästi, että homoseksuaalisuus on synti, jonka harjoittajat eivät peri Jumalan valtakuntaa elleivät tee parannusta synnistään ja tule uskoon eli luopuvat homoseksuaalisuudestaan.

Room 1:17-28: Sillä siinä Jumalan vanhurskaus ilmestyy uskosta uskoon, niinkuin kirjoitettu on: "Vanhurskas on elävä uskosta". Sillä Jumalan viha ilmestyy taivaasta kaikkea ihmisten jumalattomuutta ja vääryyttä vastaan, niiden, jotka pitävät totuutta vääryyden vallassa, sentähden että se, mikä Jumalasta voidaan tietää, on ilmeistä heidän keskuudessaan; sillä Jumala on sen heille ilmoittanut. Sillä hänen näkymätön olemuksensa, hänen iankaikkinen voimansa ja jumalallisuutensa, ovat, kun niitä hänen teoissansa tarkataan, maailman luomisesta asti nähtävinä, niin etteivät he voi millään itseänsä puolustaa, koska he, vaikka ovat tunteneet Jumalan, eivät ole häntä Jumalana kunnioittaneet eivätkä kiittäneet, vaan ovat ajatuksiltansa turhistuneet, ja heidän ymmärtämätön sydämensä on pimentynyt. Kehuessaan viisaita olevansa he ovat tyhmiksi tulleet ja ovat katoamattoman Jumalan kirkkauden muuttaneet katoavaisen ihmisen ja lintujen ja nelijalkaisten ja matelevaisten kuvan kaltaiseksi. Sentähden Jumala on heidät, heidän sydämensä himoissa, hyljännyt saastaisuuteen, häpäisemään itse omat ruumiinsa, nuo, jotka ovat vaihtaneet Jumalan totuuden valheeseen ja kunnioittaneet ja palvelleet luotua enemmän kuin Luojaa, joka on ylistetty iankaikkisesti, amen. Sentähden Jumala on hyljännyt heidät häpeällisiin himoihin; sillä heidän naispuolensa ovat vaihtaneet luonnollisen yhteyden luonnonvastaiseen; samoin miespuoletkin, luopuen luonnollisesta yhteydestä naispuolen kanssa, ovat kiimoissaan syttyneet toisiinsa ja harjoittaneet, miespuolet miespuolten kanssa, riettautta ja villiintymisestään saaneet itseensä sen palkan, mikä saada piti. Ja niinkuin heille ei kelvannut pitää kiinni Jumalan tuntemisesta, niin Jumala hylkäsi heidät heidän kelvottoman mielensä valtaan, tekemään sopimattomia.

Homoseksuaalisuus ja lesbous on Jumalan luomisjärjestyksen vastaista seksuaalisuuden harjoittamista, joka on syntiä Jumalan edessä. Raamatun ilmoitus homoseksuaalisuuteen on vesiselvä, se on syntiä.
Avatar
PetriFB
Kitisijä
Viestit: 1590
Liittynyt: 08.11.2005 16:37
Viesti:

Viesti Kirjoittaja PetriFB »

SingleMalt kirjoitti:
PetriFB kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: negrofilia, sairaita tekoja.
Amen, samaa mieltä olen kanssasi!
Taidat olla rasisti?
En ole.

Nekrofilia on syntiä.

Negrofilia on sitten taas eri asia.

Rakastan kaikkia ihmisiä lähimmäisinäni, olkoot mustia tai valkoisia tai keltaisia ..jne ....
MarthaFocker

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Eiku Vesa ei nyt tajuu.

Miksi Minä roikun tässä ketjussa?

Olen päänaukoja.
Luonteeni ei anna periksi olla lukematta näitä juttuja, vaikka itse aihe kiinnostaa suunnileen yhtä paljon kuin piin likiarvon ulkoaopettelu tuhannen desimaalin tarkkuudella. (Itseasiassa se kiinnostaa ehkä vähän enemmän. )
Yritys ja epäonnistuminen. Vaikka hakkaan päätä seinään ja revin haituvia päästä ja irvistelyt monitorille aiheuttavat juonteita muuten niin kauniille kasvoilleni, niin EI ei pysty olla lukematta.
Ja vaikka monet tylsimykset väittävät, että paras keino saada sinut pois täältä olisi vaan olla vastaamatta, niin emme me halua sitä tehdä. Sinä olet mitä mainioin purulelu päänavausharjoituksia varten. Emme anna periksi, koska tämä on Meidän palsta ja Sinä et sovi tälle palstalle ja Me haluamme Sinut pois. ihan suoraan sanottuna.

Olen meedio: Ninni co. vastaa pian, että BääbääMäämää tämä on avoin palsta, kaikki saa kirjoittaa, ollaan kaikki vaan kavereita ja kaikki kukat kukkii.
No vittu kun Mä olen eri mieltä, tiedoks.
killkill

Viesti Kirjoittaja killkill »

Minulle on jäänyt Raamatusta kirkkaimpana mieleen kohta (en pysty nimeämään jaetta, lukua tahi kirjaa), jossa puhuttiin "kynttilästä vakan alla".

Pointti oli käsittääkseni tämä: on autuaampaa harrastaa hartautta hiljaisuudessa, eikä juosta pitkin maailmaa lyömässä rumpua siitä, miten erinomainen uskovainen itse on ;)
Avatar
PetriFB
Kitisijä
Viestit: 1590
Liittynyt: 08.11.2005 16:37
Viesti:

Viesti Kirjoittaja PetriFB »

MarthaFocker kirjoitti:Eiku Vesa ei nyt tajuu.

Miksi Minä roikun tässä ketjussa?

Olen päänaukoja.
Luonteeni ei anna periksi olla lukematta näitä juttuja, vaikka itse aihe kiinnostaa suunnileen yhtä paljon kuin piin likiarvon ulkoaopettelu tuhannen desimaalin tarkkuudella. (Itseasiassa se kiinnostaa ehkä vähän enemmän. )
Yritys ja epäonnistuminen. Vaikka hakkaan päätä seinään ja revin haituvia päästä ja irvistelyt monitorille aiheuttavat juonteita muuten niin kauniille kasvoilleni, niin EI ei pysty olla lukematta.
Ja vaikka monet tylsimykset väittävät, että paras keino saada sinut pois täältä olisi vaan olla vastaamatta, niin emme me halua sitä tehdä. Sinä olet mitä mainioin purulelu päänavausharjoituksia varten. Emme anna periksi, koska tämä on Meidän palsta ja Sinä et sovi tälle palstalle ja Me haluamme Sinut pois. ihan suoraan sanottuna.

Olen meedio: Ninni co. vastaa pian, että BääbääMäämää tämä on avoin palsta, kaikki saa kirjoittaa, ollaan kaikki vaan kavereita ja kaikki kukat kukkii.
No vittu kun Mä olen eri mieltä, tiedoks.
Ahaas... no otan osaa, kun aiheutan niin paljon mieliharmia joillekin.

Mut saa yleensä pois foorumeilta bannaamalla, muuten en lähde kulumallakaan. .......:)

Ja jos bannia tulee, niin eikun eteenpäin vain ... :)
Avatar
PetriFB
Kitisijä
Viestit: 1590
Liittynyt: 08.11.2005 16:37
Viesti:

Viesti Kirjoittaja PetriFB »

killkill kirjoitti:Minulle on jäänyt Raamatusta kirkkaimpana mieleen kohta (en pysty nimeämään jaetta, lukua tahi kirjaa), jossa puhuttiin "kynttilästä vakan alla".

Pointti oli käsittääkseni tämä: on autuaampaa harrastaa hartautta hiljaisuudessa, eikä juosta pitkin maailmaa lyömässä rumpua siitä, miten erinomainen uskovainen itse on ;)
Tarkoitit varmaan tätä kohtaa:

Matt 5:
14 Te olette maailman valkeus. Ei voi ylhäällä vuorella oleva kaupunki olla kätkössä;
15 eikä lamppua sytytetä ja panna vakan alle, vaan lampunjalkaan, ja niin se loistaa kaikille huoneessa oleville.
16 Niin loistakoon teidän valonne ihmisten edessä, että he näkisivät teidän hyvät tekonne ja ylistäisivät teidän Isäänne, joka on taivaissa.

Tuossa Jeesus sanoi, että uskovat eivät saisi piiloutua sängyn alle, vaan että olisimme julkisesti Hänen opetuslapsiaan, että evankeliumin valkeus loistaisi tässä maailmassa.
Avatar
Meik
Elämätön Kitisijä
Viestit: 491
Liittynyt: 29.11.2005 17:19

Viesti Kirjoittaja Meik »

ninnithequeen kirjoitti: Ja lopettakaa se Petrin vainoaminen ja yrittäkää KESKUSTELLA tästä asiasta ennemmin. Jokaisella on oma mielipide eikä juuri sinun välttämäti se oikea :roll:
Tässähän ei ole muuta yritettykään kuin keskustella. Mun mielestä keskustelu on sitä, että molemmat esittää omat perustelunsa ja vastaavat suoriin kysymyksiin suorilla vastauksilla (eikä esimerkiksi vastakysymyksillä tai raamatun lainauksilla, kun omaat eväät on loppu).

Mulla ei ole mitään merkitystä tässä sillä mikä on oma mielipiteeni, vaan yritin saada Peteltä ulos kunnon perustelut väitteisiinsä. Niitä ei vaan tule.

Ainoa asia mikä mulla tässä kaikessa herättää suurempaa sääliä on Peten lapset. Heillä on todellinen vaara joutua koulukiusatuiksi, jos he erottuvat liikaa joukosta.

No itse uskosta mulla ei ole intressiä väitellä, koska aihe ei kiinnosta. Tähänastisen väittelyvoimani ammensin naurettavista väitteistä ja vielä naurettavammista perusteluista. Samat väittelyt olisi saatu vaikkapa aurinkoenergian hyödyllisyydestä. Siitä jaksaisin vielä väitellä, koska asia jopa hieman saattaisi kiinnostaa. Tämä ei nappaa enää, joten en jaksa lukea tätä ketjua.
Turbohaltija

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Tässä muuten tällainen ainakin mun mielestä hieno sitaatti tämän päivän joulukalenterista (hieman nöyryyttä kehiin):

http://www.astro.com/h/cal/calendar_e.htm

Eli avatkaapa siitä 9.12.
killkill

Viesti Kirjoittaja killkill »

PetriFB kirjoitti:Tarkoitit varmaan tätä kohtaa
No EN. Tuossahan sanotaan juuri päinvastaista.
Aito_Johanna

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

PetriFB kirjoitti:
Elämme maailmassa, jossa ihmisen kyvyttömyyys terveeseen seksuaalielämään ajaa häntä sairaaseen ja epäterveelliseen seksielämään.
Kerropa Petri meille muille esimerkiksi, millaista on terve seksuaalielämäsi pikkukulta vaimon kanssa.
Avatar
PetriFB
Kitisijä
Viestit: 1590
Liittynyt: 08.11.2005 16:37
Viesti:

Viesti Kirjoittaja PetriFB »

killkill kirjoitti:
PetriFB kirjoitti:Tarkoitit varmaan tätä kohtaa
No EN. Tuossahan sanotaan juuri päinvastaista.
Niinpä, oli sulta terävä huomio.... :D


Raamattu kun ei puhu muussa merkityksessä kynttilästä vakan alla, kun siten kun sen jakeen postasin.
Avatar
PetriFB
Kitisijä
Viestit: 1590
Liittynyt: 08.11.2005 16:37
Viesti:

Viesti Kirjoittaja PetriFB »

Aito_Johanna kirjoitti:
PetriFB kirjoitti:
Elämme maailmassa, jossa ihmisen kyvyttömyyys terveeseen seksuaalielämään ajaa häntä sairaaseen ja epäterveelliseen seksielämään.
Kerropa Petri meille muille esimerkiksi, millaista on terve seksuaalielämäsi pikkukulta vaimon kanssa.
Olemme siihen erittäin tyytyväisiä kummatkin.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 3989
Liittynyt: 19.08.2005 14:09
Paikkakunta: Hki

Re: Seksihullun maailman syyn selvitys!

Viesti Kirjoittaja annepa »

PetriFB kirjoitti: Raamattu sanoo myös että lesbous ja homous on synti, näin minäkin uskon.

Tekstissä esiintyvä sana miehimykset on kreik. arsenokoiteen - arsenokoites = homoseksuaali. Jumalan sana opettaa selvästi, että homoseksuaalisuus on synti, jonka harjoittajat eivät peri Jumalan valtakuntaa elleivät tee parannusta synnistään ja tule uskoon eli luopuvat homoseksuaalisuudestaan.

Homoseksuaalisuus ja lesbous on Jumalan luomisjärjestyksen vastaista seksuaalisuuden harjoittamista, joka on syntiä Jumalan edessä. Raamatun ilmoitus homoseksuaalisuuteen on vesiselvä, se on syntiä.
No niin. Homoseksuaalisuushan on synnynnäistä eikä sitä pysty valitsemaan tai siitä luopumaan. Ihminen on käsittääkseni kristinuskon opetuksien mukaan syntinen jo syntyessään perisynnin tähden (tjsp). No okei. Mutta että toiset ovat syntyessään vielä syntisempiä kuin toiset, se ei mene minulla jakeluun. Kuka päätti että Jussi on syntisempi kuin minä kun syntyi homona ja minä muka puhtoisempana heterona?

Senkin vielä ymmärtäisin jos homostelu (eli saman sukupuolen kanssa seksin harjoittaminen) on syntiä (kristinopin mukaan). Homosteluhan oli ennen jo siinä mielessä syntiä että avioliiton ulkopuoliset sukupuolisuhteet on syntiä ja homot ei ennen saaneet mennä naimiaisiin.

Se, että itse homoseksuaalisuus on syntiä, se ei mene mulla jakeluun. Jumala on luonut (esim) Jussille homoseksuaalisen ominaisuuden ja se on sitten syntiä. Miten joku ominaisuus voi olla syntiä? En hyväksy, en ymmärrä.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
killkill

Viesti Kirjoittaja killkill »

PetriFB kirjoitti:Niinpä, oli sulta terävä huomio.... :D
Raamattu kun ei puhu muussa merkityksessä kynttilästä vakan alla, kun siten kun sen jakeen postasin.
Vakkoja tai kattilankansia, olen varma että jossain kohti teroitettiin vaatimattomuuden hyvettä uskonsa esilletuomisessa. Olivatkos ne fariseuksia, jotka parta vipattaen saarnasivat turuilla ja toreilla, miten HYVIÄ he ovat ja miten SYNTISIÄ nuo muut ovat. Almutkin annettiin henkseleitä paukutellen, että naapurin Gaabriel muijineen näkisi.

Julkinen jeesustelu, hihhulointi ja aktiivinen käännytystyö vituttavat suunnattomasti.
MarthaFocker

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

PetriFB kirjoitti:
Ahaas... no otan osaa, kun aiheutan niin paljon mieliharmia joillekin.

Mut saa yleensä pois foorumeilta bannaamalla, muuten en lähde kulumallakaan. .......:)

Ja jos bannia tulee, niin eikun eteenpäin vain ... :)
Eikun kyllähän kusipäitä tarvitaan.

Oletko sä siis liimautunut muihinkin yhteisöihin ja saanut bannia?
Kuinka moneen? ja miksi? (tai siis tiedän miksi, mutta ihan oikeesti:miksi? et sinä sillä mitään aikaan saa)
Hulluhan sä olet.

Ja tosta banniasiasta. Täältä et valitettavasti pysty bannia saamaan.
Minäkään en ole sitä vielä onnistunut hankkimaan, vaikka hieron paskaa kaikkien naamoille...en vaan osaa. Pitäsi kai kysyä manalalta vinkkejä.
Avatar
PetriFB
Kitisijä
Viestit: 1590
Liittynyt: 08.11.2005 16:37
Viesti:

Re: Seksihullun maailman syyn selvitys!

Viesti Kirjoittaja PetriFB »

annepa kirjoitti:
PetriFB kirjoitti: Raamattu sanoo myös että lesbous ja homous on synti, näin minäkin uskon.

Tekstissä esiintyvä sana miehimykset on kreik. arsenokoiteen - arsenokoites = homoseksuaali. Jumalan sana opettaa selvästi, että homoseksuaalisuus on synti, jonka harjoittajat eivät peri Jumalan valtakuntaa elleivät tee parannusta synnistään ja tule uskoon eli luopuvat homoseksuaalisuudestaan.

Homoseksuaalisuus ja lesbous on Jumalan luomisjärjestyksen vastaista seksuaalisuuden harjoittamista, joka on syntiä Jumalan edessä. Raamatun ilmoitus homoseksuaalisuuteen on vesiselvä, se on syntiä.
No niin. Homoseksuaalisuushan on synnynnäistä eikä sitä pysty valitsemaan tai siitä luopumaan. Ihminen on käsittääkseni kristinuskon opetuksien mukaan syntinen jo syntyessään perisynnin tähden (tjsp). No okei. Mutta että toiset ovat syntyessään vielä syntisempiä kuin toiset, se ei mene minulla jakeluun. Kuka päätti että Jussi on syntisempi kuin minä kun syntyi homona ja minä muka puhtoisempana heterona?

Senkin vielä ymmärtäisin jos homostelu (eli saman sukupuolen kanssa seksin harjoittaminen) on syntiä (kristinopin mukaan). Homosteluhan oli ennen jo siinä mielessä syntiä että avioliiton ulkopuoliset sukupuolisuhteet on syntiä ja homot ei ennen saaneet mennä naimiaisiin.

Se, että itse homoseksuaalisuus on syntiä, se ei mene mulla jakeluun. Jumala on luonut (esim) Jussille homoseksuaalisen ominaisuuden ja se on sitten syntiä. Miten joku ominaisuus voi olla syntiä? En hyväksy, en ymmärrä.
Jumalan sana sanoo homouden olevan syntiä, eli ei Jumala silloin luo homoja.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 3989
Liittynyt: 19.08.2005 14:09
Paikkakunta: Hki

Re: Seksihullun maailman syyn selvitys!

Viesti Kirjoittaja annepa »

PetriFB kirjoitti: Jumalan sana sanoo homouden olevan syntiä, eli ei Jumala silloin luo homoja.
Ööhh no kuka sen homous-ominaisuuden niihin ihmisiin sitten luo? Onko meillä toinenkin luoja-jumala pelissä mukana :shock:
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
SingleMalt

Re: Seksihullun maailman syyn selvitys!

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

PetriFB kirjoitti:eli ei Jumala silloin luo homoja.
Insinööritkös sitten?
Avatar
PetriFB
Kitisijä
Viestit: 1590
Liittynyt: 08.11.2005 16:37
Viesti:

Re: Seksihullun maailman syyn selvitys!

Viesti Kirjoittaja PetriFB »

SingleMalt kirjoitti:
PetriFB kirjoitti:eli ei Jumala silloin luo homoja.
Insinööritkös sitten?
Ei nekään ....
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 3989
Liittynyt: 19.08.2005 14:09
Paikkakunta: Hki

Re: Seksihullun maailman syyn selvitys!

Viesti Kirjoittaja annepa »

Ööhh no kuka sen homous-ominaisuuden niihin ihmisiin sitten luo? Onko meillä toinenkin luoja-jumala pelissä mukana :shock:
No niin saiskos sen vastauksen tähän sit?
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
PetriFB
Kitisijä
Viestit: 1590
Liittynyt: 08.11.2005 16:37
Viesti:

Re: Seksihullun maailman syyn selvitys!

Viesti Kirjoittaja PetriFB »

annepa kirjoitti:
Ööhh no kuka sen homous-ominaisuuden niihin ihmisiin sitten luo? Onko meillä toinenkin luoja-jumala pelissä mukana :shock:
No niin saiskos sen vastauksen tähän sit?
Ei kukaan sitä heihin luo. Sellainen tieto on valheellista ja syntistä informaatiota!
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 3989
Liittynyt: 19.08.2005 14:09
Paikkakunta: Hki

Re: Seksihullun maailman syyn selvitys!

Viesti Kirjoittaja annepa »

PetriFB kirjoitti:
annepa kirjoitti: Ööhh no kuka sen homous-ominaisuuden niihin ihmisiin sitten luo?
Ei kukaan sitä heihin luo. Sellainen tieto on valheellista ja syntistä informaatiota!
No mistäs se ominaisuus heihin sitten tulee jos sitä ei kukaan/mikään luo? Tyhjästä?
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
PetriFB
Kitisijä
Viestit: 1590
Liittynyt: 08.11.2005 16:37
Viesti:

Re: Seksihullun maailman syyn selvitys!

Viesti Kirjoittaja PetriFB »

annepa kirjoitti:
PetriFB kirjoitti:
annepa kirjoitti: Ööhh no kuka sen homous-ominaisuuden niihin ihmisiin sitten luo?
Ei kukaan sitä heihin luo. Sellainen tieto on valheellista ja syntistä informaatiota!
No mistäs se ominaisuus heihin sitten tulee jos sitä ei kukaan/mikään luo? Tyhjästä?
Synti sen saa aikaan.
killkill

Viesti Kirjoittaja killkill »

Ihanaa, perisyntikortti vedetty esiin. Siinä onkin vastaus kaikkeen. Miksi ihmeessä kukaan vaivautuu tutkimaan evoluutiobiologiaa? Kylkiluustahan tässä ollaan kaikki - ja itse asiassa samaa sukuakin vielä. Sukurutsan tulosta koko ihmiskunta. Mä ottaisin sen haikaratarinan mieluummin, se on kivempi!
Vastaa Viestiin