Hei Manaus!Manaaja kirjoitti:Ootko sä arska oikein kirjoittanut ylös jonnekin ketkä ovat "tukijoitasi" ja ketkä eivät?
En konkreettisesti ole taitanut ikinä Kitinään kirjoittaa kaikkien tukijoideni nimeä, koska en heitä kaikkia tiedä ja sitten se olisi jotenkin heidän kohdaltaan ikävää, jotka ovat tukijoita ja en edes mainitisisi. Perin ymmärrettävää, eikö!
Ja lisäksi nämä, joiden nimeä en Kitinässä tiedä, ovat varmasti hyvin harvinaisiakin vieraita tai eivät rekkaudu koskaan. Ainakin se lukijoiden määrän perusteella on kovin todennäköistä, että "ei-tykkääjien" joukossa on myös "tykkääjiä". Siihen voin aina luottaa sekä elävässä elämässä, että täällä vastakohtien maassa Kitinlandiassa!
En tietenkään ole niin hassu, että kirjoittaisin niitä täällä omassa elämässäni. Tunnen ne ihan intuitiolla, ketkä minua "killaavat" (gilla, ruots.k. termi) . Aina ei niihin tarvi sanoja. Täällä on paljon ujoja ihmisiä, jotka eivät henno "jutella" edes tavallisia asioita.
Manaaja hyvä ja osin hassu, kyllä minä tiedän tukijani noin ihan sisäisesti. Otin asian puheeksi Vaolan kohdalla, koska hän on sellaisen tyyppinen, joita minulla on livenä ystävänä ja oli sellainen huokaus, että ottaisin hänet mielelläni tukijakseni. Mutta hän on todennäköisesti saanut minusta siis kummallisen kuvan ja ei saa sitä irti mielestään.
Mitä tämä kaikki sitten merkitsee. No, ei tietenkään tämä ole vakavaa. On kuitenkin selvä, etten erityisesti ole mielissäni, että minua pidetään jotenkin kummallisena ja sinä nimität minua ihan miten sattuu ja jopa sitä vakavaa tappoasiaa (älä enää, please, ikinä, SE ON vakavaa).
Myös koko tukija-termi herättää kummastusta: onko tuo ihan pöölö kun puhuu tästä asiasta. Mikä helvetin tukija? No siis ystävä!!!
Onnistuuko minulle enää tulla ja esittäytyä aivan älykkäänä täyspäisenä ihmisenä, mukavana ja väkivallattomana, siistinä, ystävällisenä Arskana, joka oikeasti olen?
Toivottavasti! Manaaja, paiskataanko muuten kättä!? Sotamme on ohi, emme saa kunnon sotaa ikinä aikaan ja se on hyvä!

STADINARSKA