Lomamatkaretostelua

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

exsu kirjoitti:
So Hard kirjoitti: Alan kohta huolestua Sian/Gattacan/Nussivan maailman hengen ja terveyden puolesta.
Tää ei nyt auennut mulle lainkaan. Mä oon enemmän huolissani siitä, että mun ja Nowan alastomuusoptio ei houkuttele tän enempää porukkaa. Mikä teitä vaivaa, ihmiset???!!
Ne on varmaan matkalla töistä kotiin just parhaillaan. Odotellaan pari tuntia ;) Ekslusiivisuus ei tee tapahtumasta tylsää, mikäli muita ei ilmottaudu!11

Voisin vaikka opiskella, koska en aloittanut suunnitelmieni mukaan neljältä, enkä viideltäkään. 18-21 on ihan hyvä vaihtis kans, ellei nyt iltalenkkiseuraa ole tarjolla..
Prepare for the worstest.
So Hard

Viesti Kirjoittaja So Hard »

exsu kirjoitti:
So Hard kirjoitti: Alan kohta huolestua Sian/Gattacan/Nussivan maailman hengen ja terveyden puolesta.
Tää ei nyt auennut mulle lainkaan. Mä oon enemmän huolissani siitä, että mun ja Nowan alastomuusoptio ei houkuttele tän enempää porukkaa. Mikä teitä vaivaa, ihmiset???!!
Step-by-step rautalanka, vaikka vitsejä ei saisi koskaan selittää. Edes huonoja.

1. G on vuosia vongannut nähdäkseni kitnämisun nakuna
2. Katkeruus niille joiden on helppo skorata, erit. Sialle
3. julkinen lupaus kahdesta (!) nakuilijasta sialle heti ensiyrittämällä
4. Karhu x 12
5. Nussivan maailman tuho
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 4487
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja exsu »

Aaaah. Kiitos selvennyksestä.
Dumis

Viesti Kirjoittaja Dumis »

12 karhua on ammattilaisille aamupala, jotta Nussiva Maailma tuhoutuisi, niin määrä pitää kolminkertaistaa.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 4487
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja exsu »

Esim. sunnuntai 12.6.- keskiviikko 15.6. olis lennot yhteensä 12.02 euroa.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Ois ihan soppeli. Ja ei se hinta tosiaan ihan parista kympistä ole kiinni ;) Oisko SH kiinnostunu, entäs Dumis? Tarkennan vielä, etten väkipakolla nakuile kenenkään edessä, sivulla saati takana. Toisin kuin jossain järjestämässäni tapahtumassa, alkoholin nauttiminen, pöydillä tanssiminen ja nakuilu olisivat kuitenkin tällä reissulla sallittua.
Prepare for the worstest.
Dumis

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Saunon (luultavasti) Treella vielä 11.6, joten ei pelkoa että tuuppaantuisin teidän seuraan.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 4487
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja exsu »

Dumis kirjoitti:Saunon (luultavasti) Treella vielä 11.6, joten ei pelkoa että tuuppaantuisin teidän seuraan.
No siitähän pääsee oikein jouhevasti Pirkkalasta 12.6. illasta lähtevälle lennolle!
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Kyllä tässä on nyt touhukkaat tädit asialla! Ei on tuleva ehkä, ehkä muuttuu vielä kylläksi ;)
Prepare for the worstest.
Bruce Willisika

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

Ennen kesäkuuta ei mithn mahiksia minullakaan. Voin kyllä tuolla (~parikymppiä) hinnalla laittaa lennot varaukseen jollekin ajankohdalle pääsenpä sitten lopulta paikalle tahi en. Kesän duunikuviot vielä täysin auki, joten vaikea lyödä mitään täysin lukkoon tässä vaiheessa. Lisäksi mulla on joitain opintoja juuri tuolloin kesäkuun puolen välin tienoilla, täytyy tarkistaa niiden tarkat päivämäärät.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 4487
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja exsu »

Kitinäseuramatkojen ekat lennot varattu! Vielä ehtii mukaan. Suuntana siis Kaunas- city. Tosin jos SH haluaa mukaan, niin voidaan puhua silleen laveesti, että tulee Kansasin tunnelma.

Majoitusideoita otetaan vastaan. Itse vikuilin jotain huoneistohässäkää hotels.com -sivustolta.
Bruce Willisika

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

Ai se olikin Kaunas, luulin, että Riiga. Ihassama, Kaunasissa en ole muistaakseni käynytkään ja Liettua taitaa olla noista kahdesta selkeästi huokeampi maa. Ennen matkaa kannattaa tosin kerrata saksan- ja venäjänläksyt, enkku taittuu natiiveilta vaihtelevan huonosti.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 4487
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja exsu »

^ Me aateltiin, että tällä pääsee väistämään sen riisuuntumisvelvollisuuden.
Bruce Willisika

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

^Miten niin velvollisuuden? Se on jokanaisenoikeus, vähän niinq tattien keräily. Arvaan, että olette konsultoineet Tixiä tässä kiusallisessa sopimusoikeudellisessa keississä, tää kuulostaa niin sen oveluksen keksinnöltä!
So Hard

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Bruce Willisika kirjoitti:^Miten niin velvollisuuden? Se on jokanaisenoikeus, vähän niinq tattien keräily. Arvaan, että olette konsultoineet Tixiä tässä kiusallisessa sopimusoikeudellisessa keississä, tää kuulostaa niin sen oveluksen keksinnöltä!
Joo, otin privashown maksuksi.
Bruce Willisika

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

^Tytöt olivat ajaneet itsensä ojan ja allikon väliselle kapealle partaalle, kaatuminen lätäkköön oli vain ajan kysymys.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 4487
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja exsu »

Jotenkin mulle käy aina näin. :?

Mut alahan Tiksuli varailla lentoja, esitys on ekan illan tokan kuohuviinipullollisen jälkeen!
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4210
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Viesti Kirjoittaja huima »

exsu kirjoitti:Jotenkin mulle käy aina näin. :?

Mut alahan Tiksuli varailla lentoja, esitys on ekan illan tokan kuohuviinipullollisen jälkeen!
Muista että siellä on saatavilla todella halpoja kurakuohareita.

Kannattaa olla tarkka sen suhteen mitä hyväksyy.
Bruce Willisika

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

huima kirjoitti:
Muista että siellä on saatavilla todella halpoja kurakuohareita.

Kannattaa olla tarkka sen suhteen mitä hyväksyy.
Eipä huudella vieraisiin kylpyammeisiin. Me ei olla niin kranttuja, kesä on kuuma ja mansikat maistuu, jouz poks.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 4487
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja exsu »

Muistan joskus ostaneeni ko. maassa jotain euron skumppaa. Jäi kyllä juomatta. Ekalla reissulla markka-aikaan ostettiin muistaakseni 8 markalla 0,6 litran tuoppeja jotain vahvaa olutta. Ilta päättyi muuten kylpyammeeseen tyttöjen kesken, tosin varsin epäromanttisissa tunnelmissa allekirjoittaneen suihkutellessa suurempia oksennusrantuja huonetoverin vaatteilta.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Ihanaa, että tän matkan ydintarkotus on kaikille selvillä. Se, mikä se kohde oikeestaan onkaan, on toissijainen, "eixe jossain Baltiassa ollu kuitenkin" :wink:
Prepare for the worstest.
Avatar
Sleazoid
Elämätön Kitisijä
Viestit: 346
Liittynyt: 16.08.2005 3:02
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sleazoid »

So Hard kirjoitti:Pari muuta paikallisoppaalta saatua hyvää ruokapaikkaa löytyy jostain ylhäältä mitä voin suositella jos haluat syödä paremmin.
Kiitti vinkeistä! Tarkoitus olisi pari kertaa ainakin harrastaa fine diningiä, joten pistä vaan raflojen nimet.
henkilökohtaista kukoistusvastuuta rakenteellisen politiikan kustannuksella korostava puolivillainen sosiaalinen teoretisointi
So Hard

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Sleazoid kirjoitti:
So Hard kirjoitti:Pari muuta paikallisoppaalta saatua hyvää ruokapaikkaa löytyy jostain ylhäältä mitä voin suositella jos haluat syödä paremmin.
Kiitti vinkeistä! Tarkoitus olisi pari kertaa ainakin harrastaa fine diningiä, joten pistä vaan raflojen nimet.
Enpäs nyt löytänytkään muistiinpanojani, mutta Atticin lisäksi tosiaan käväisimme aika mainiossa lokaalijuristin suosittamassa lokaatiossa jossa oli paikallista herkkua ja taso kova.

http://www.elnouramonet.com/eng/CanRamonet.html

Eli Can Ramonet, Carrier Maquinista 17. Hinta-laatu oli todella kohdillaan.
Bruce Willisika

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

Lufthansa ei jatkanut rettelöintiä, vaan luovutti heti ensimmäiseen reklamaatioon. Eli marraskuussa Venezuelaan, nähdään siellä!
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 6781
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

So Hard kirjoitti:
Sleazoid kirjoitti:
So Hard kirjoitti:Pari muuta paikallisoppaalta saatua hyvää ruokapaikkaa löytyy jostain ylhäältä mitä voin suositella jos haluat syödä paremmin.
Kiitti vinkeistä! Tarkoitus olisi pari kertaa ainakin harrastaa fine diningiä, joten pistä vaan raflojen nimet.
Enpäs nyt löytänytkään muistiinpanojani
Toivottavasti tämän alustuksen presuppositio oli jonkinlainen itseironinen vitsi.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Vastaa Viestiin