Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Dave kirjoitti:
Sleazoid kirjoitti:Onko tämäkin Manalan sivupersoona?
:shock:

Mä olenkin aina epäillyt, että Tix ja Manala ovat sama henkilö.
Eivät ole vaan Sleazoid ja Manala ovat varmasti sama henkilö. Manala koettaa osoittaa epätoivoisesti, että joku muukin haluaisi tappaa minut.

Onneksi jokin järki on vielä maailmassa, mutta Manalan puheet ja uhkailuthan ovat aivan kamalia! Kuvitelkaa siis mitä hän tekee! EI VOI pahempaa tehdä, ja tässä vain rauhassa todetaan, että siinä tyyppi uhkaa tappaa minut, joka on pahin rikos maailmassa (siis murha yleensä) ja toivoo sitä ja saa oikeuden itse elää. Pöyristyttävää kriminaalisuutta ja moraalitonta ja inhottavuutta. En voi millään hiukkaakaan ymmärtää miksi näin.

Mukavempiin asioihin nyt!


HIFK ON JAUTAAA AAAaaaa!

TOIVOO

Stadinarska eli SA!!
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Stadinarska kirjoitti:
Mukavempiin asioihin nyt!
Selvä.

Veronpalautuksia 308 e.

Serkkupojan kanssa ensi viikolla röpöttämään. 8)

Vitsi:

- Miksi olet basisti?
- Kitarassa on 6 kieltä ja minulla on vain 5 sormea.

Homeboy
vähärasvainen ruokakerma
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »



Hei! Eikö ole kaunis pastellinen sävy!

Tässä puhuu ystävänne PASTELLINEN SA. HÄR TALAR HERR STADINARSKA:

Kiitos Homejuustolainen viesteistäsi ja nyt on vastattavia ihan mahdottomasti. On Manalaa ja Slea-Manalaa ja MIKSI MINÄ EN SAA VASTATTUA vaikka panen juttua muihin ketjuihin?

Kauhea kynnys vastata kun vastaamattomia on paljon! Silti toivottavaa on, että vastaatte!

HOME VOISI laittaa vaikka postauksensa alkuun numerot, niin sitten vastaan niihin, jotka on numeroitu! Eli muokata sen verran!

TÄNÄÄN mennyt ihan hyvin. Olen rättipoikkiväsynyt.

Veronpalautukseni oli suuri summa. Mutta tulee vähenemään. TAI mitä nyt on suuri summa! Ehkä tarkoitan kymmentä euroa!! Näin varmaan tarkoitan. Olen nyt niin väsynyt, etten tiedä mitä tarkoitan, sorry

Kaikille kivoille tukijoilleni suukku :h: . Ainiin, nyt tuli taas tätä tyyliä, joka hermostuttaa jonkun. Mutta se joku voisi tulla myös tukijakseni niin ei tarvii olla ärjy. Manalaa en tarkoita, koska hän kyllä on tosiasiassa tukijani.

Ei mulla muuta. Nukkukaa ja nauttikaa itsestänne!



STADINARSKA ELI ARSKISS :h:

Väriterapeuttinne
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Stadinarska kirjoitti:
HOME VOISI laittaa vaikka postauksensa alkuun numerot, niin sitten vastaan niihin, jotka on numeroitu! Eli muokata sen verran!
Tämä on 14.

Tässä olisi numeroituna noita entisiä:

1. 3.3.
2. 4.3.
3. 11.3.
4. 15.3.
5. 16.3.
6. 20.3.
7. 22.3.
8. 23.3.
9. 24.3.
10. 27.3.
11. 1.4.
12. 5.4.
13. 6.4.

Ei noihin kaikkiin tarvitse vastata...voit vastata mihin haluat.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Levyostoksia: Beach Boys: 20 golden greats
Ihan OK kokoelma.

Duudsonit tulee kai tänään subilta, en halua missata.

Vitsi:

- Mainitse jokin kalalaji.
- Hajotti.
- Ei.
- Rikkoi.
- Ei.
- Särki.
- No nyt meni oikein.

Parturi taas aika pian edessä. Lyhyeksi.

Homeboy
jäteläjä
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Sleazoid kirjoitti:Onko tämäkin Manalan sivupersoona?
Tänään ALAN VASTAAMAA postauksiin. Ainakin nyt on sellainen tunne. Mutten TIETENKÄÄN nyt. Voi hyvä tavaton...myöhemmin. :( :lol:

Kiitos Homeelle kun pani noita numeroita mihin on vastaamatta, mutta nyt kyllä Home liioittelit. Ei varmaan ole noin paljon. Siis ne, joihin EN OLE vastanna!!

SLEAZOIDIN, joka siis on Manala itse, tähän postaukseen ei ole muuta lisättävää kuin että se on törkeä ja epäeettinen ja moraaliton ja epäinhimillinen ja ihan kaikkea huonoa. :twisted:

Toivottavasti ja kyllä kai kun ootta ihmisiä, olette samaa mieltä. Ilokseni olen kuitenkin huomannut, että nyt ihan parina päivänä Manaaja on ilmeisesti päättänyt olla kunnolla kanssani kun ei ole tappouhkauksia tai muuta tyhmää manausta ollunna! Hänkin väsyy. Tuossa oli välillä ilkeä mahdollisuus uuteen sotaan, mutta olemme välttäneet sen. Tappoja ei tule ja kaikki pysyy kotonaan eikä joudu vankilaan! Ihanaa sikäli. Nautimme keväästä.

Hei, mä voisin olla sosiaalihullu (colurstyle Arskalle by Vesper taannoin ja tavata jonkun teistä, joka haluaisi minut tavata! Sellaisen, joka ei ole mua tavannut ennen! Uskaltaako joku tällaiseen varsin uhkarohkeaan asiaan? Minä en tiedä uskallanko minä, mutta katsotaan!

PASTELLI-
STADINARSKA


Sekä ihan reilusti myös

SA = KEVÄÄN ILOINEN STADIN POIKA
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Stadinarska kirjoitti:
Tänään ALAN VASTAAMAA postauksiin. Ainakin nyt on sellainen tunne. Mutten TIETENKÄÄN nyt. Voi hyvä tavaton...myöhemmin. :( :lol:

Kiitos Homeelle kun pani noita numeroita mihin on vastaamatta, mutta nyt kyllä Home liioittelit. Ei varmaan ole noin paljon. Siis ne, joihin EN OLE vastanna!!
Tarkistahan itse. Mutta kaikkiin ei tarvitse vastata. :wink:

Serkkutytölle piti laittaa synttärionnittelut fb:ssä. Ikää ei saanut tietenkään mainita. :)

Vitsi:

- Laihialainen autostereo?
- Vaimo jäkättää edessä ja anoppi takana.

H-kokous toukokuun alkupuoliskolla?

Homeboy
juustonreikä
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Hejssan alla mina konstiga färgelever...

och förstås alla andra medbÖRJARE här i Kitinävärlden!

Onskar Er mycket gott natt!


STADINARSKA ELI ARSKISS :h:
Fenomen Herr Färg
.
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Avatar
Sleazoid
Elämätön Kitisijä
Viestit: 346
Liittynyt: 16.08.2005 3:02
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sleazoid »

Homeboy65 kirjoitti:H-kokous toukokuun alkupuoliskolla?
Hyvä idea! Kertokaa paikka ajoissa, niin tullaan Manalan kanssa näyttäytymään, arskakin huomaa ettei olla sama henkilö. Lupaan olla ottamatta jälkiruokalusikkaa mukaan, mutta Manalan puolesta en voi puhua.
henkilökohtaista kukoistusvastuuta rakenteellisen politiikan kustannuksella korostava puolivillainen sosiaalinen teoretisointi
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Sleazoid kirjoitti:
Homeboy65 kirjoitti:H-kokous toukokuun alkupuoliskolla?
Hyvä idea! Kertokaa paikka ajoissa, niin tullaan Manalan kanssa näyttäytymään, arskakin huomaa ettei olla sama henkilö. Lupaan olla ottamatta jälkiruokalusikkaa mukaan, mutta Manalan puolesta en voi puhua.
No jaa. :roll:

Jos manaaja ja henkilö X tulevat paikalle, ei se tietenkään todista että sinä ja manaaja ette ole sama henkilö.

Levyostoksia:

Captain Beefheart: Unconditionally guaranteed
Elvis Presley: Hayride recordings (kokoelma)

Tänään päätin lopettaa levyjen ostamisen. Siis äänilevyjen. Suklaalevyjä voi joskus ostaa, varsinkin Fazerin Sinistä.

Vitsi:

Kaksi turkulaista ajaa autolla Tampereen Hämeenkadulla. He kuuntelevat radiota.
- Kuuntelette Radio 957:n paikallisuutisia.
- Mistä se tiesi että me kuunnellaan niitä?

Laihduttamisyrityksistä huolimatta ostin Poutun nakkeja. (89 c, Alepa)

Homeboy
argentiinan epäonnistunein latinorakastaja
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Sleazoid
Elämätön Kitisijä
Viestit: 346
Liittynyt: 16.08.2005 3:02
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sleazoid »

Vitsi:

Mistä tietää että saarella on ollut huippukokous? Arskan asunto on siisti ja Homien perseeseen sattuu.
henkilökohtaista kukoistusvastuuta rakenteellisen politiikan kustannuksella korostava puolivillainen sosiaalinen teoretisointi
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Sleazoid kirjoitti:
Homeboy65 kirjoitti:H-kokous toukokuun alkupuoliskolla?
Hyvä idea! Kertokaa paikka ajoissa, niin tullaan Manalan kanssa näyttäytymään, arskakin huomaa ettei olla sama henkilö. Lupaan olla ottamatta jälkiruokalusikkaa mukaan, mutta Manalan puolesta en voi puhua.
En kyllä ole ihan varma loppujen lopuksi että olette sama henkilö, mutta luulen kyllä toisaalta vankoin perustein että olette ja Manala nimimerkki taktikoi täl...hohhoh kun uni painaa painaa zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz AAArgh ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZzz seksiunia puutputputpuutputputinputput ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZz työunia syvä unizzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ manalaunia :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: zzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZrahaunia £££££££££££££££££££££££££££££££££££££££££££££££££££££££££££££££££££££££££££££££££££££££££££££££££££££££££££££££££££££££££££££££££££££££33 ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZpainajaisunia :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: mussukka, helmi, xibe,unia iihanaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZunia Stadista 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ herääminen pissalle zzzzZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ ja vihdoin unia Sleazoidista zzzKAUHISTUS zzz HERÄTYS kamalaa onko se se HERÄTYS karvas todellisuus arki työ valppaus ihan kaikki ASENTO puolustus ILIMAHÄLLYYTYS!!!

UNIEN MUKAVA JA MYÖNNETTÄKÖÖN ETTÄ NYT AIKA HASSU VANHA KUNNON HILPEÄ JA NYT POIKKEUKSELLISEN HAUSKA MIELESTÄÄN JA VAIN MIELESTÄÄN :D STADINARSKA
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Avatar
Sleazoid
Elämätön Kitisijä
Viestit: 346
Liittynyt: 16.08.2005 3:02
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sleazoid »

Vitsi:

Arska ja Homie olivat autokuskin hommissa Brunbergilla. Ajelivatpa siinä Porvoontietä pitkin kohti Helsinkiä. Oli kylmä talvipäivä ja niin kävikin, että keliin tottumattoman arskan ohjaama auto lähti sivuluisuun ja kuormuri liukui pois tieltä läheiselle pellolle kyljelleen. Takaovet avautuivat ja koko lasti neekerinpusuja levisi pitkin pengertä. Saapuipa paikalle pari suomalaista Mersullaan. Nähdessään onnettomuuden sekä arskan ja Homien seisoskelemassa onnettomasti hangessa kädet lanteillaan, toinen miehistä pysäytti auton ja juoksi pelästyneenä pellolle, jossa alkoi järjettömästi tallaamaan paketeista lentäneitä neekerinpusuja.
- Mitä sinä Manala oikein teet? kysyi toinen suomalaismies.
- Perkele, Slea, tuu auttamaan! Etsä nää, kaks on jo kuoriutunu!
henkilökohtaista kukoistusvastuuta rakenteellisen politiikan kustannuksella korostava puolivillainen sosiaalinen teoretisointi
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Sleazoid kirjoitti:Vitsi:

Arska ja Homie olivat autokuskin hommissa Brunbergilla. Ajelivatpa siinä Porvoontietä pitkin kohti Helsinkiä. Oli kylmä talvipäivä ja niin kävikin, että keliin tottumattoman arskan ohjaama auto lähti sivuluisuun ja kuormuri liukui pois tieltä läheiselle pellolle kyljelleen. Takaovet avautuivat ja koko lasti neekerinpusuja levisi pitkin pengertä. Saapuipa paikalle pari suomalaista Mersullaan. Nähdessään onnettomuuden sekä arskan ja Homien seisoskelemassa onnettomasti hangessa kädet lanteillaan, toinen miehistä pysäytti auton ja juoksi pelästyneenä pellolle, jossa alkoi järjettömästi tallaamaan paketeista lentäneitä neekerinpusuja.
- Mitä sinä Manala oikein teet? kysyi toinen suomalaismies.
- Perkele, Slea, tuu auttamaan! Etsä nää, kaks on jo kuoriutunu!
No tällehän hekottelen Pääsiäiseen asti. :)

Eilen sukulaispojan kanssa röpöttämässä. Ensin otettiin kuppia hänen luonaan Läntisellä Brahenkadulla. Sitten lähdetttiin läheiseen leikkipuistoon pussikaljoittelemaan. Ensin häädettiin 214 pikkulasta vanhempineen sieltä pois sanomalla: "Hus, me tullaan tänne röpöttämään."
Tuli vähän kylmä, siirryttiin takaisin hänen lukaaliinsa. Tulihan siellä vähän levyjäkin kuunneltua. Huomasin, että kaljat on loppumassa ja päätin siirtyä kotia päin.
Kotona vielä vähän Dry vodkaa limonadin kera.

Vitsi:

Homie ja Arska tapasivat sattumalta junassa ja istuutuivat vierekkäin. Homie kaivoi povarista viskipullon ja otti huikat. Arska kommentoi:" Minä en juuri koskaan juo alkoholia." Homie laittoi korkin kiinni ja totesi: "Etkä juo äijä nytkään."

Englantilaisen koulun kirppari tänään klo 13 - 16.
(Kuluttajavalistusta. - Latojan huomautus)

Homeboy
kanttarelli
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Sleazoid kirjoitti:Vitsi:

Arska ja Homie olivat autokuskin hommissa Brunbergilla.

Onko Homie sulla ajokortti? Kumpi ajaa? Mulla kyllä on!

Ajelivatpa siinä Porvoontietä pitkin kohti Helsinkiä.

Mahdotonta! Se on Uusi Porvoontie, Itäväylä tai Porvoonväylä! VALE! SLEAMANALAKAMALA!!!! Nyt meni jo perseelleen! Mikä katu se oli! Valepukki.

Oli kylmä talvipäivä ja niin kävikin, että keliin tottumattoman arskan ohjaama auto lähti sivuluisuun

Minun autoni kuules ei ole lähtenyt ikinä sivuluisuun. Ja mulla on ollut ajokortti kauemmin kuin sinut on jonakin liian kylmänä talvipäivänä päätetty laittaa alulle. JA ARSKA ISOLLA!!

ja kuormuri liukui pois tieltä läheiselle pellolle kyljelleen. Takaovet avautuivat ja koko lasti neekerinpusuja levisi pitkin pengertä.

Ovet avautuivat pellolla, mutta neekenpusut menivät penkereelle. Miten kummassa ne sinne joutuivat jos oltiin jo keskellä peltoa? Nyt haisee NIIN palaneen käry!

Saapuipa paikalle pari suomalaista Mersullaan.

Hirviötä Rutinohvilla?

Nähdessään onnettomuuden sekä arskan ja Homien seisoskelemassa onnettomasti hangessa kädet lanteillaan,

ARSKA ISOLLA! Mutta kiitos Slea tästä, koska sinä taidat olla eri henkilö kuin Manala, koska et puhu yhtä inhottavasti. Manala olisi tappanut minut puheissaan. Ja nythän Manala on päättänyt olla hiljaa kun on hävinnyt mulle sodan hihhih. On se niin vekkuli poika!

toinen miehistä pysäytti auton ja juoksi pelästyneenä pellolle, jossa alkoi järjettömästi tallaamaan paketeista lentäneitä neekerinpusuja.

Paino tosiaan sanalla järjettömästi!! Hehheh. Rupean tykkäämään susta Slea, yhä enemmän, mutta naimisiin en mene!!!

- Mitä sinä Manala oikein teet? kysyi toinen suomalaismies.

Joo, arvasin. Järjetön tallaaja. Jatka... Oliko se olento romuttanut muuten jakuaarinsa?

- Perkele, Slea, tuu auttamaan! Etsä nää, kaks on jo kuoriutunu!

Slea hyvä! Olisin vastanna tähän aikaisemmin, mutta minä en toden sanottuna tätä vitsiä oikein ymmärrä varmaan lopulta. Nyt olen oikein tylsä ja sanon, että ymmärrän, jotta minä Arska ja Homejuusto olemme kuoriutuneet, mutta miksi neenekrinpususta? Minä en ole tummaihoinen eikä Homekaan! Ja mikä siinä on se lopullinen vitsi? Onko se vain tämä kuoriutuminen vai mikä? Kertomus olis sinänsä hauskakin ja nauratti ilman vitsiä, mutta vitsiä en taitanut tajuta! Mutta kiltti ja mukava vitsihän tuo on! Slea, olet siis mukava, olen päättänyt sen ja arvaa mitä:

TERVETULOA TUKIJAKSENI!

JÄSENYYS ON PAKOLLINEN JA KUOLEMAAN ASTI OLET OHJAUKSESSANI, Ole hyvä tästä palkinnosta. Minä elän, jos kuolen ikinä, vähintään 130 vuotiaaksi, jolloin nimekseni tulee SSA (SenioriStadinArska)
Tuossa vastaukset siis vihreällä Slean romaaniin! Ja myös sinisellä ja punaisella.

Minä keksin ensi kerralla jotain vastaavaa kertomusta teille herra Slea Manala! Taidatte te olla eri henkilö vai oletteko kasvaneet ihosta yhteen? Tää kertomus oli varsin hauska puutteineenkin ja valheineen ja virheineen!! Muuten, neekerinpusuista mokkamausta en tykkää!

STADINARSKA ELI ARSKISS :h:
Fenomen Herr Färg
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Englantilaisen koulun kirpparilla eilen. Löytyi:

- 4 DVD:tä
- 1 kirja
- 1 sarjis-albumi
- 7 sarjispokkaria

Hinta yhteensä (!) 4, 10 e

Vitsi:

- Miksi ruotsalainen ajoi korttelin ympäri kuuden tunnin ajan?
- Auton vilkku jäi jumiin.

Nyt kahville ja lukee Iltistä...

Homeboy
talousnakki
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Sleazoid
Elämätön Kitisijä
Viestit: 346
Liittynyt: 16.08.2005 3:02
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sleazoid »

henkilökohtaista kukoistusvastuuta rakenteellisen politiikan kustannuksella korostava puolivillainen sosiaalinen teoretisointi
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Sleazoid kirjoitti:Wanhoja vitsejä.
Ei naurattanut. :evil:

Kauhistuttavia, mutta tähän sitten 5-osainen kauhuvitsi:

1. Ovi narahtaa.
2. Ovi aukeaa.
3. Veitsi välähtää.
4. Kurkku katkeaa.
5. Voileipä on valmis.

Pääsiäiseen täytyy valmistautua:

Lidliin: ruokaa, suklaamunia ja kaljaa. (Muuten 85 c / tölkki, merkkiä en muista) Limonadia (Vodkan lantrinki)
Alkoon: Dry vodkaa

Homeboy
tankoparsa
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Lidliin menossa. Vielä täytyy päättää röpötänkö Pääsiäisenä 1) kerran 2) kaksi kertaa.

Levyostoksia eli vinyylisinkku: Pepe Laaksonen: Irene / Vanha holvikirkko (2 e, maksoin suosiolla ilman tinkimistä)
Jep, juuri se ex-Dingo, tiettävästi hänen ainoa soolosinglensä.


Ei noiden ostamista (vielä) pysty lopettamaan.

Pikkusysteri diggaili ennen Dingoa yleensä ja Pepeä erityisesti. *lääv*
(Kiviäkin kiinnostaa. - Latojan huomautus)

Ei btw hassumpi sinkku, en tiedä onko Pepe sinkku.
(Vitsi oli taas puujalka sellainen. :roll: - Latojan huomautus)

Vitsi:

- Mikä on mielisairaala?
- Sairaala, jossa on mieleisintä olla.

Homeboy
maantiesika
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Dave

Viesti Kirjoittaja Dave »

Vitsi:

Sleazoid meni Arskan ja Homeboyn kanssa syömään.

"Mitä saisi olla", kysyi tarjoilija

"T-luu pihvi" vastasi Sleazoid

"Entäs vihannekset" kysyi tarjoilija

"Ne ottaa sitä samaa" vastasi Sleazoid
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Dave kirjoitti:Vitsi:

Sleazoid meni Arskan ja Homeboyn kanssa syömään.

"Mitä saisi olla", kysyi tarjoilija

"T-luu pihvi" vastasi Sleazoid

"Entäs vihannekset" kysyi tarjoilija

"Ne ottaa sitä samaa" vastasi Sleazoid
Jokin aika sitten harkitsin tämän saman vitsin postaamista tänne, siinä olisi kuitenkin ollut vähän erilainen roolijako. Aivan totta. :)


Pääsiäinen ohi. Röpöttämistä 1 kerran, lisäksi maistelua.

Terassikausi alkanut, Cafe Lemonin terassi remontoitu.

Henkselien ostaminen edessä tällä viikolla.

Vitsi:

- Miksi anopille ei saa kertoa vitsiä?
- Koska nauru pidentää ikää.

Homeboy
kelju kojootti (u.s., arizona)
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Dave

Viesti Kirjoittaja Dave »

Vitsi:

Homeboy meni ravintolaan sammakko päänsä päällä istuen.

"Mikä helvetti toi on?", kysyi portsari

"En tiedä, mutta se alkoi peräpukamista", vastasi sammakko.
Avatar
Sleazoid
Elämätön Kitisijä
Viestit: 346
Liittynyt: 16.08.2005 3:02
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sleazoid »

Vitsi:

Homie käveli makuuhuoneen ovelle lammas kainalossaan. Sängyllä makaileva arska ihmetteli näkyä mielessään hiljaa, kunnes Homie tokaisi: "Tässä on se lehmä jota mä nussin." arska sanoi kummissaan: "Mutta toihan on lammas?!" Homie totesi lakonisesti: "Mä puhuin tolle lampaalle".
henkilökohtaista kukoistusvastuuta rakenteellisen politiikan kustannuksella korostava puolivillainen sosiaalinen teoretisointi
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Huh, ketjun omistajana saavuin valvontakierrokselle ehkä outoon aikaan, ja valvottavaahan täällä onkin yllin kullin niin sanoakseni.

Minulle yritetään väkisin sitä ensimmäistä oksennustani. Sleazoidin vitsit aiheuttavat kyllä lähes sille viimeiselle rajalle osuvaa ÄLLÖYTTÄ. Jotenkin vaan ihan niinkuin pahempaa kuin mädäntynyt kananmuna. yöööööks.

Kun tietäisi onko hän Munala, eikö teistä kukaan tiedä.

Miksi kummassa minä makoilisin jollain sängyllä. On vaikeaa sanoa mitään järkevää tähän. Ehkä mainitsen asian, että Stadinarska on sielultaan vanhanaikainen ja vaikka minulla ei ole mitään sinänsä seksuaalisia vähemmistöjä kohtaan niin minä en millään tavalla hurraa kun kuulen näistä homosteluista. Yksittäiset ihmiset eläköön mutta nää vitsit on inhottavia.

Minkälaisen vitsin mä Sleasta keksisin?

No:

Slea meni pää kainalossaan vihanneskauppaan ja pää kysyi innostuneesti miesmyyjältä joka tietenkin makoili vuoteessa: "Onko täällä miesten irtopäitä"? Myyjä sanoi: Juu on ja sanoi "Teille sopii tämä jo vanhentunut keräkaali täällä".

Äh, no se oli vaan ensiapu nyt. Keksin seksin paremman.

Nyt ilmoitin vaan että laatta on lähellä!

MUN PITÄÄ VASTATA KOHTA KAIKILLE, painaa painaa jo mielessä, SORI!!! Hirmu-urakka!!!

Terveisin

S t a d i n a r s k a on voinut ihan hyvin tänään. S t a d i n a r s k a on nähnyt uusia kasvoja ja S t a d i n a r s k a on ollut rentoutunut. Välillä S t a d i n a r s k a on syönyt ja välillä taas S t a d i n a r s k a on juonut. Tosin S t a d i n a r s k a on juonut piimää vain kerta S t a d i n a r s k a on raitis tai sanotaan että S t a d i n a r s k a on melkein raitis. S t a d i n a r s k a toivottaa tukijoilleen ja lukijoilleen riemullista oloa S t a d i n a r s k an juttujen parissa. S t a d i n a r s k a on jo päivän jutuista väsynyt ja niinpä S t a d i n a r s k a käy kohta makaamaan ja nauttiipa S t a d i n a r s k a suloisesta lämmöstä jota kehittää peiton alla pääsääntöisesti S t a d i n a r s k a. Terveisin siis ja pusnus toivoo S t a d i n a r s k a

EI MENE PEITON ALLE VAAN TÖIHIN!
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Avatar
Sleazoid
Elämätön Kitisijä
Viestit: 346
Liittynyt: 16.08.2005 3:02
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sleazoid »

Vai että arska tykkää homovitseistä? No sehän passaa!

arska meni lääkäriin.
- Minkäslaista vaivaa on ollut? Dave kysyi.
- Perseeseen pistää, vastasi arska.
- No katsotaanpas sinne sitten. Housut pois, komensi Dave.
arska teki työtä käskettyä ja pyllisti Davelle. Lääkäri tutki aukkoa hetken ja totesi:
- Eipä ole ihme, jos pistää. Teillähän on täällä ruusu varsineen päivineen!
- Se on sinulle, totesi arska.
henkilökohtaista kukoistusvastuuta rakenteellisen politiikan kustannuksella korostava puolivillainen sosiaalinen teoretisointi
Vastaa Viestiin