Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Dave kirjoitti:Miksi watussa luvata jotain, joka ei kuitenkaan toimi :evil:
Oletan, että lupaamalla saa paremman hinnan "kokonaispalvelusta".
Came here for school, graduated to the high life
Dave

Viesti Kirjoittaja Dave »

exPertti kirjoitti:
Dave kirjoitti:Miksi watussa luvata jotain, joka ei kuitenkaan toimi :evil:
Oletan, että lupaamalla saa paremman hinnan "kokonaispalvelusta".
Varmaan joo, mutta helevetin typerää luvata seurata niitä mustetasoja jos ei kuitenkaan sitten tehdä niin. Tuskin sitä systeemiä nyt on niin rakennettu, että Xeroxin päässä pitäisi jokaisen printterin mustetasoa erikseen seurata vaan pakostahan siinä joku hälysysteemi on. Miksi sitten siihen ei reagoida...

Eli vanhassa systeemissä kaapissa oli mustekasetteja, kävelin sinne ja vaihdoin kasetin. Jos kasetit alkoivat olla lopussa, sihteeri tilasi lisää. Nyt uudessa hienossa systeemissä sitten pitää erikseen soittaa tuomaan lisää mustetta. Jota sitten tuodaan joskus.

Elämässä voisi tietysti olla suurempiakin murheita, mutta perusidea, että myydään jotain lupaamalla jotain, jota sitten ei pidetä, watuttaa.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

^ Totta kai harmittaa, mutta tämä on tällaista modernia "palvelua" isoilta firmoilta.

Vähän samaa kuin elintarvikefirmat valehtelevat, että suomen hintatasolla ei voi tuottaa laadukkaita eineitä. Ja se on jotenkin meidän kuluttjien vika.
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

exPertti kirjoitti: Ja se on jotenkin meidän kuluttjien vika.
No onhan se.
Work like a captain, play like a pirate.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Vesper kirjoitti:No onhan se.
Eikä ole. Kysymys on voittojen maksimoinnista.
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Höpö höpö.
Work like a captain, play like a pirate.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 4453
Liittynyt: 17.02.2011 14:04

Viesti Kirjoittaja elco »

exPertti kirjoitti: Eikä ole. Kysymys on voittojen maksimoinnista.
Perusta kilpaileva yritys, joka keskittyy voittojen minimointiin?
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

elco kirjoitti:Perusta kilpaileva yritys, joka keskittyy voittojen minimointiin?
Liian vaivalloista. Eikös se Snellmann koeta ainakin yrittää vaikuttaa laadukkaammalta, katsotaan pärjääkö se taloudellisestikin.
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 5993
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Viesti Kirjoittaja aasi »

Mua on vituttanut koko päivän, enkä oikein tiedä ees että miksi.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

aasi kirjoitti:Mua on vituttanut koko päivän, enkä oikein tiedä ees että miksi.
Tarkistitko onko pippeli sisäänkasvanut? Kuulostat naiselta :]
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Mä haluaisin kovasti chatata Cityssä, mutta mun chatti on rikki. Aukeaa kyllä, mutta jää jotain lataamaan enkä näe kenenkään juttuja :( Aim sou sääd, help mii!
Work like a captain, play like a pirate.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 4453
Liittynyt: 17.02.2011 14:04

Viesti Kirjoittaja elco »

Vesper kirjoitti:Mä haluaisin kovasti chatata Cityssä, mutta mun chatti on rikki. Aukeaa kyllä, mutta jää jotain lataamaan enkä näe kenenkään juttuja :( Aim sou sääd, help mii!
Kokeile toista selainta?

Sun sepustukset näkyy kyllä.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

elco kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Mä haluaisin kovasti chatata Cityssä, mutta mun chatti on rikki. Aukeaa kyllä, mutta jää jotain lataamaan enkä näe kenenkään juttuja :( Aim sou sääd, help mii!
Kokeile toista selainta?

Sun sepustukset näkyy kyllä.
Kolmas menossa, ei vörki. Apua!
Work like a captain, play like a pirate.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4210
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Viesti Kirjoittaja huima »

Vesper kirjoitti:Mä haluaisin kovasti chatata Cityssä, mutta mun chatti on rikki. Aukeaa kyllä, mutta jää jotain lataamaan enkä näe kenenkään juttuja :( Aim sou sääd, help mii!
No mut eihän muitten jutut oo koskaan kiinnostavia.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Mä olisin halunnut :(
Work like a captain, play like a pirate.
CeDell Davis

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

Hetkittäin melkein ottaa päähän, että joka asiaan pitäisi olla joku kantaaottava mielipide. "Onhan sulla pakko olla joku mielipide!", vaikka ei olisi koko asiasta minkään maailman mielikuvaa. Taidan kohta perustaa Vitunko väliä?! -puolueen ja pyrkiä eduskuntaan, saatana.
Dave

Viesti Kirjoittaja Dave »

CeDell Davis kirjoitti:Hetkittäin melkein ottaa päähän, että joka asiaan pitäisi olla joku kantaaottava mielipide. "Onhan sulla pakko olla joku mielipide!", vaikka ei olisi koko asiasta minkään maailman mielikuvaa. Taidan kohta perustaa Vitunko väliä?! -puolueen ja pyrkiä eduskuntaan, saatana.

On fiksuuden merkki, että ei ole mielipidettä joka asiasta. Monesta tärkeästä kysymyksestä tietää niin vähän, että ei niistä voi olla perustellusti mitään mieltä.

Äänestysprosentinkin pitäisi oikeasti olla noin 30%, koska vain tämä määrä ihmisistä tietää, mitkä puolueet ovat hallituksessa.
CeDell Davis

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

Mua on tänään nyppinyt koko homoavioliitoihin liittynyt keskustelu. Mitä näistä enää keskustelemaan, kun koko keskustelua käytännössä ylläpitää ja ruokkii uskonnolliset tahot. Edellisen vuosituhannen - ja sitä edeltävien vuosituhansien - aikana perustetut instituutiot, joiden olisi tullut purkautua jo ennen Neuvostoliittoa. Turhauttavaa ottaa vielä tässä vaiheessa kantaa johonkin... tuollaiseen. Eihän missään puhuta kommunismistakaan. No jos nyt jossain Pohjois-Koreassa ja Kiinassa yritetään vielä sivulauseessa mainita asiasta. Miksi Vihreiden piti lähteä naimaboikottiin? Paskat ruokkivat taas tyhjänpäiväistä keskustelua. Tätä taas vatvotaan seuraavan vaalikauden yli, kun focus pitäisi olla ihan jossain muualla. Tuntuvat nuo uskonnolliset tahot purkavan omaa systeemiään alas ihan omilla kampanioillaan, joten antaa hihhulien heilua rauhassa. Jäävät samanlaiseksi riesaksi yhteiskunnalle kuin Hell's Angels ja satanistit.

Telkkarissa oli aamulla suora lähetys jumalanpalveluksesta. Miksi? Miksei Hell's Angelsien lauantai-illan bileistä tule suoraa lähetystä?
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 6781
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

CeDell Davis kirjoitti: 1. Mitä näistä enää keskustelemaan, kun koko keskustelua käytännössä ylläpitää ja ruokkii uskonnolliset tahot. antaa hihhulien heilua rauhassa.

2. Telkkarissa oli aamulla suora lähetys jumalanpalveluksesta. Miksi? Miksei Hell's Angelsien lauantai-illan bileistä tule suoraa lähetystä?
Oletko nyt ihan varma, ettei tässä olisi pienen ristiriitasiivouksen paikka?
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 1570
Liittynyt: 28.01.2011 23:35
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Mitvit. Spotify unlimited pitäisi olla ad-free, mutta tuuppaa silti punaisen ristin mainosta. Fail.
Moottoritie Töölön läpi ry.
Dave

Viesti Kirjoittaja Dave »

Nimeltämämainitsematon Xerox-printteri, josta kerroin jo aiemmin, haamujumittaa joka printtauksella.

Luulee siis paperin olevan jumissa, vaikka ei ole. Pitää avata luukut ja sulkea.

Soitin deskiin. Huoltomies tulee joskus.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4792
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Osta jostain vanha HP 4L siihen päydälle.
Toimii ku junan vessa, vaikkakin hitaasti.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
AngryBird

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Mulla olis pari ylimääräistä Laser Jet 4000:sta. Saa noutaa pois. :)

edit. vai 4100:sta. No samanlaisia periaatteessa.
Dave

Viesti Kirjoittaja Dave »

Mä istun täällä vain vuokralla. En päätä mistään laitehankinnoista.
CeDell Davis

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

Voi sviddu! Menee lomareissu ja puistikko päällekkäin. Sviddu!! Enkä minä osaa päättää, menen vaan...
Vastaa Viestiin