Pappailu 2.0

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3484
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

küllküll kirjoitti:
Dave kirjoitti:Eli oletko sitä mieltä, että jos keskustelu ajautuu hiukan otsikosta sivuun, tulee aina perustaa uusi ketju, johon keskustelu siirtyy?
En ymmärrä kysymystä, koska otin juuri psilosybiiniä ja se alkaa juuri poTKAISTA!
Mä lupaan jättää tän dereilauksen tähän, jos joku tahtoo kysellä ja puida niin jossain muussa ketjussa sitten.

Sori kk ja muut :I
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

urpiainen kirjoitti:Toi vissiin tarkoitti, että ruksasit vaihtoehdon "haloo"? Eli että pertsisimissä ei taaskaan ollut mitään järkeä.
Näin sen täytyy olla.

Näkisin, että pahin ongelmasi palstalla on että oikeasti taidat olla niitä harvoja täällä joka välillä haluaisi esittää oikeita mielipiteitä.

Se synnyttää palstakiusaamisen vaaran vaikkakin koetat käyttää vanhaa koulukiusattujen kikkaa ja alkaa kiusaamaan jotakuta muuta jos se oma rooli unohtuisi.
Came here for school, graduated to the high life
Dave

Viesti Kirjoittaja Dave »

Haemaeraemies kirjoitti: Moni on koittanut kirjoittaa psykedeelisistä kokemuksista siin epäonnistuen, enkä ihmettele koska se on oikeasti vaikea pukea sanoiksi.
Joo-o. Mutta mun pointti on juuri se, että miksi se psykedeeleissä koettu olisi juuri sitä todellista?

Varmasti tunteet ovat vahvoja jne, mutta ovatko ne sen todellisempia kuin känniläisen kokemus omasta hauskuudestaan?

Mikä muuten toi "" on, joka näkyy monessa sun postauksessa? Joku salainen viesti Al-Qaidalle?
Dave

Viesti Kirjoittaja Dave »

küllküll kirjoitti:..
Muistatko Kenny Everett Showsta Mayfairin vihaista (Angry of Mayfair)?

:wink:
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

^ Olihan siinä showssa hetkensä.

http://www.youtube.com/watch?v=wpEkugItKQI
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3484
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Dave kirjoitti: Varmasti tunteet ovat vahvoja jne, mutta ovatko ne sen todellisempia kuin känniläisen kokemus omasta hauskuudestaan?
sori kaikki, pakko viel vastaa tähän: uskon että ne kokemukset on todellisia koska niillä on kauskantoisia vaikutuksia? Vai tuleekon susta parempi laulaja kun kelaat kännissä että osaat laulaa?

The team of scientists from Johns Hopkins University in Baltimore, Maryland, gave psilocybin to 36 healthy, well-educated volunteers with active spiritual lives, for a study carried out in 2006.

At the time when they were asked how it felt, most reported having a "mystical" or "spiritual" experience and rated it positively.

The researchers led by Dr. Roland Griffiths found that more than a year later, most still said the experience increased their sense of well-being or life satisfaction, and Griffiths says that is a remarkable finding.

According to Dr.Griffiths, a professor in the departments of Psychiatry and Behavioral Sciences and Neuroscience, in psychological research such persistently positive reports from a single event in the laboratory are rarely seen.

He says the findings lend credence to claims that the mystical-type experiences some people experience during hallucinogen sessions may help patients suffering from cancer-related anxiety or depression and may have potential for the treatment of drug dependency.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
küllküll

Viesti Kirjoittaja küllküll »

Hesarin blogimerkintää seuraamalla osuin todelliseen Täydellisen Vanhemmuuden Aarreaittaan. Luin vasta kolme postausta ja olen jo täysin valaistunut! </sarcasm>

http://ninatt.vuodatus.net/

Aika laaja tietotaito ja painokkaat mielipiteet nuorella naisella, jolla on vasta yksi alle vuoden ikäinen lapsi.
küllküll

Viesti Kirjoittaja küllküll »

Dave kirjoitti:Muistatko Kenny Everett Showsta Mayfairin vihaista (Angry of Mayfair)?
Toi voisin olla minä, jos käyttäisin knallia.
Tuosta kulttisarjasta jäi kuitenkin parhaiten mieleen Kapteeni Kremmen-piirretty - ja Karlan daisarit!

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=oGmIogAa ... re=related[/youtube]

Offtopikoinnista on minua turha syyttää - tissit on AINA on-topic.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Dave kirjoitti:Eli oletko sitä mieltä, että jos keskustelu ajautuu hiukan otsikosta sivuun, tulee aina perustaa uusi ketju, johon keskustelu siirtyy? Eikö se ole vähän hankalaa? Eli nyt pitäisi perustaa uudet ketjut ainakin aiheista "autoritäärinen kasvatus vs. päihteiden käyttö", "psykeedeelien käytön aiheuttamien tunnetilojen reaalisuus", "metakeskustelu" ja "keskustelu keskustelupalstan ohjesäännöstä"?
Älä unohda mun ja Urpsun hääketjua!!!
Work like a captain, play like a pirate.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 4453
Liittynyt: 17.02.2011 14:04

Viesti Kirjoittaja elco »

Vesper kirjoitti: Älä unohda mun ja Urpsun hääketjua!!!
Hehee, kaikenlaisten ihme häviäjien kanssa säkin olet naikkariin menossa!

Eiku.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Threesome? Eikö vieläkään?
Work like a captain, play like a pirate.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 4453
Liittynyt: 17.02.2011 14:04

Viesti Kirjoittaja elco »

Vesper kirjoitti:Threesome? Eikö vieläkään?
Tässä sitä alkaa epäilemään jo omaakin heterozeksuaalisuuttaan, kun kaikki muut nää sun 3some-miehimyskandidaatit ovat max. 100%, ja tokkopa sitäkään.

EDIT: sä voit järkätä urpsun ja daven kanssa jonkun session jossa on vahva homoeroottinen lataus, mutta hyvin vähän actionia.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

elco kirjoitti:EDIT: sä voit järkätä urpsun ja daven kanssa jonkun session jossa on vahva homoeroottinen lataus, mutta hyvin vähän actionia.
Mitäs jos me vaan järkättäis kahdestaan sessio jossa olis vahva heteroseksuaalinen lataus ja reippaasti actionia?
Work like a captain, play like a pirate.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

En kyllä menis Urpsun kanssan naikkariin, mutta peittoja heiluttelisin. Ma veikkaan että semmonen aggreseksi tulisi ihan luonnostaan vihreän ja persun välillä.
Dave

Viesti Kirjoittaja Dave »

Haemaeraemies kirjoitti:
Dave kirjoitti: Varmasti tunteet ovat vahvoja jne, mutta ovatko ne sen todellisempia kuin känniläisen kokemus omasta hauskuudestaan?
sori kaikki, pakko viel vastaa tähän: uskon että ne kokemukset on todellisia koska niillä on kauskantoisia vaikutuksia? Vai tuleekon susta parempi laulaja kun kelaat kännissä että osaat laulaa?
Luulen ymmärtäväni mitä tarkoitat. Onhan se kiinnostavaa joo, jos psykedeelit muuttaa pysyvästi käsitystä todellisuudesta. Musta se kuulostaa pelottavalta. Jos minulle sanoittaisin, että tämä nappi muuttaa pysyvästi käsityksesi todellisuudesta, niin en ottaisi.

Sitten vielä se, että eihän sekään, että se muuttaa pysyvästi käsitystä todellisuudesta automaagisesti tarkoita, että se muuttaa sitä realistisempaan suuntaan, eikö niin?
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3484
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Dave kirjoitti:
Haemaeraemies kirjoitti:
Dave kirjoitti: Varmasti tunteet ovat vahvoja jne, mutta ovatko ne sen todellisempia kuin känniläisen kokemus omasta hauskuudestaan?
sori kaikki, pakko viel vastaa tähän: uskon että ne kokemukset on todellisia koska niillä on kauskantoisia vaikutuksia? Vai tuleekon susta parempi laulaja kun kelaat kännissä että osaat laulaa?
Luulen ymmärtäväni mitä tarkoitat. Onhan se kiinnostavaa joo, jos psykedeelit muuttaa pysyvästi käsitystä todellisuudesta. Musta se kuulostaa pelottavalta. Jos minulle sanoittaisin, että tämä nappi muuttaa pysyvästi käsityksesi todellisuudesta, niin en ottaisi.

Sitten vielä se, että eihän sekään, että se muuttaa pysyvästi käsitystä todellisuudesta automaagisesti tarkoita, että se muuttaa sitä realistisempaan suuntaan, eikö niin?
Ei muutos ole aina hyvään suuntaaan, sieltähän ne kauhutarinat tulee kun menestyvä ja suosittu nuori syrjäytyy happo-hommien jälkeen. Ne ovat työkaluja, raskaita sellaisia, joilla tulee väärissä käsissä pahaa jälkeä.

Moderni psykiatrinen hoito on muuten jälleen löytämässä psykedeelejä ihan tosissaan. Monia tarkkaan kontroilloituja tutkimuksia LSD:n kanssa on menossa parasta aikaa, kuten myös muiden psykedeelien.

Tuo kysymys on hyvä että otatko tämän pillerin joka muuttaa kaiken. Joe Rogan on puhunut paljon DMT:stä ja sen kokemuksen mystisyydestä ja vaikutuksista hänen omaan persoonaan ja miten havannoi maailmaa:

" Ensimäisellä 5 kerralla kun on polttanut DMT;tä, palattuasi takaisin huomaat että oma päänsisäinen työpöytäsi on tyhjennetty, ja ainoa vanha mitä on jäljellä, on kansio nimeltä " MY OLD BULLSHIT". Ja sitä joutuu miettimään, että mitä teen nyt, ottaako vastaan tuo kaikki uusi tieto joka 10 minuutissa teki melkein kaikesta vanhasta toisarvoista, vai avatako tuo "my old bullshit" ja palata takaisin vanhaan.

Mitä tahansa päätätkin noilla aiemilla kerroilla, niin viidennen kerran jälkeen sinulta ei enää kysytä"

DMT on kyllä hurja, voisi sanoa ett "drive-by shooting of psychedelics". 15 minuutissa tulee semmoinen määrä tavaraa ettei sitä voi käsittää ja sieltä palaa yhtä nopeaa kun sinne on mennytkin.

Jää yleensä käteen sellanen MITÄ-HITTOA-TUO-OLI???


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=grcqs9cDuN8[/youtube]

Rogan kertoilee 10 minuuttia mielenkiintoisuuksia :D
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
küllküll

Viesti Kirjoittaja küllküll »

^ Siis sama Joe Rogan, joka juontaa "Pelkokerrointa?"

Kuva
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Miten se lapsi sitten kasvatetaan ettei siitä tulisi urpiaista? Välittömästi antaisin paniikinomaisessa kiihtymystilassa remmiä kakaralle, jos siitä meinaisi tulla urpiainen.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3484
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

küllküll kirjoitti:^ Siis sama Joe Rogan, joka juontaa "Pelkokerrointa?"
Kyllä,sama mies, juontaa myös UFC:tä ja on itse aika pätevä muutamassakin lajissa.On myös suuri psykedeelien ystävä ja kannabiksen laillistamisen kannalla. Juontaa tuon uuden DMT dokumentin " the spirit molecule"

EDIT: ja on aivan sairaan hyvä stand up koomikko, löytyy spotifystä 2 ihan huippua albumia! Kertoilee hyvin mm: kuinka ei parin ekan jakson jälkeen ikinä tehnyt sitä ohjelmaa selvinpäin. " If you ever watched show and thinked by yourtself: " wWow that guy look like he is high" OOoooo fuck did i get before that show! I have to, because i would not show up. After season 1 i just got so fucking high that i could not even read the script"
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 5971
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Play-Doh-peli on varma voittaja. Muovailuvahan lyttäämisessä on sitä jotakin.
Paras päivä ikinä.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 4453
Liittynyt: 17.02.2011 14:04

Viesti Kirjoittaja elco »

Vesper kirjoitti: Mitäs jos me vaan järkättäis kahdestaan sessio jossa olis vahva heteroseksuaalinen lataus ja reippaasti actionia?
Jollen ole aivan metsässä niin olen aistivinani guumaa energyy.

Tämä on kyllä pistämättömin nettitarjous ikinä.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

elco kirjoitti:
Vesper kirjoitti: Mitäs jos me vaan järkättäis kahdestaan sessio jossa olis vahva heteroseksuaalinen lataus ja reippaasti actionia?
Jollen ole aivan metsässä niin olen aistivinani guumaa energyy.

Tämä on kyllä pistämättömin nettitarjous ikinä.
Nooooh, paskanpuhuja vai toteuttaja?
Work like a captain, play like a pirate.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 4453
Liittynyt: 17.02.2011 14:04

Viesti Kirjoittaja elco »

Vesper kirjoitti: Nooooh, paskanpuhuja vai toteuttaja?
Jos vielä muuvailen ja leikin Toteuttajaa niin päädyn paskalistalle varattuna vikittelijänä ja Patz on notta "miten mulle AINA käy näin? *blink, blink*". Ja jos pakitan niin olen paskanpuhuja.
küllküll

Viesti Kirjoittaja küllküll »

^ Totta, mutta toisessa skenaariossa saat ehkä pimpsukkaa.

Kuten Lemmy sanoo: "On taatusti parempi olla panomies, kuin olla olematta" ;)
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Äh, vaikka varmaan vitsailettekin, niin ei oikein uppoo. Varmaan rouva Elconkin huumorintaju riittäis, mut mulla aina vähän huonosti.
Prepare for the worstest.
Vastaa Viestiin