Mitä teillä Tänään syödään?
Kastike, keitto, pihvi (=viipaloi ja paista). Toimii erittäin hyvin myös suolaisessa piirakassa mutta sinä et vissin hiilareita vieläkään harrasta.Manaaja kirjoitti:Mitähän sitä tekis puolikkaasta purkista hirvenlihanötköttiä?
Semmoinen nootti vielä että mejän säilyke oli kokonaan hirveä mutta varmaan tuo hirvi-nauta toimii samalla kaavalla.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
- Stadinarska
- Kitisijä
En tiedä. Minun puolesta voit laittaa sen tökötin mihin hyvänsä ja syödä sen peltipurkin.Manaaja kirjoitti:Mitähän sitä tekis puolikkaasta purkista hirvenlihanötköttiä? Toisen puolen törkkäsin hernariin jossa toimi, mutta ei sitä hernariakaan jaksais ihan määrättömiä määriä syödä putkeen.
Kyllä osaan minäkin! Tämä tietenkin kitinän kielellä (kaikki asiat päälawllaan normaalielämään nähden) tarkoittaa että meidän kaikkien puolesta voit syödä tökötin nauttien siitä ja heittää purkin pois kakkaämpäriisi!
Kaikki on täällä päinvastoin paitsi Stadinarska, joka loistaa tavallisuudellaan!
Ja ketjun TOPIC:
Tänään on jo syöty tavallista kotimuonaa, olikos se kermaista nassua.
Kohta otan kahvikupposen ja sitten illalla kenties rahkaa ja illalla myöhemmin jotain ruskeaa nestettä joka ei ole kaljaa, koska kaljaa en juo.
Ruskean sitruunaisen nesteen kera , jota teeksi kutsutaan, nautin ruskeaa ruisleipöö. Vaikka Heikkilän Antti on sitä vastaan! Oletteko lukeneet??
Ja sitten ehkä otan suklaata, mutta en ole varma.
Toivoo terveisin kaikille teidän Pastellipoikanne eli ruokaa sisälleen ahtaava hoikahko
STADINARSKA
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
100% ruisleipää, piparjuuritahnaa, Pajuniemen luomunaudan suolalihaa, Kolatun Wilhelmiina salaattijuutsoo(vuohenmaito), tomskua ja tuoretta timjamia. Aijai
Maistuis varmaan monelle muullekin.
Suosittelen muuten lämpimästi tuota luomu"leikkelettä". Ihan Prismasta sai.
edit: wasabifiilarit tuli piparjuuritahnasta!!1uuuuh

Suosittelen muuten lämpimästi tuota luomu"leikkelettä". Ihan Prismasta sai.
edit: wasabifiilarit tuli piparjuuritahnasta!!1uuuuh
Prepare for the worstest.
- Stadinarska
- Kitisijä
Pierettää? Minä en nyt ainakaan heti tunnustaKreitsu kirjoitti:Ruisleipä pierettää. En viitsi sitä edes syödä.
Kohta syön joko minestrone- tai linssikeittoa. En oikein osaa päättää, hankalaa.

Antti Heikkilä sanoo, että ruisleipä on aikalailla syyllinen moneen ongelmaan ihmisen terveydessä. Hui!
Tänään söin sitä mistä puhe juuri ja voita ja kinkkua ja viiliä ja jogurttia ja naudanlihaa ja kasviksia ja ja ja kahvia ja karamellia ja hitto vie enkös mä ole syönyt illalla mitään! Kuihdun varmaan ihan pois!
SA
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
- Pulkannaru
- Kitisijä
Paahtopaistia ja uunijuureksia.
Samaa olisi vielä huomiseksi, sitten uunijuureten tilalle jotain muuta muttei nautaa/härkää.
Samaa olisi vielä huomiseksi, sitten uunijuureten tilalle jotain muuta muttei nautaa/härkää.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
- Stadinarska
- Kitisijä
Siis oksennitko Lolitatyttöseni tosiaan VAIN päänsäryn takia?Lolita kirjoitti:Oksennettuani ensin kahteen kertaan päänsäryn takia söin päiväunien jälkeen pihviä, kasviksia ja raejuustoa.
Ei kai nyt sentään päänsäryn takia vain? Onkohan sinulla vakavampaa? Onko se siis aika paha migreeni??
Ja sitten kuitenkin noin vahvaa ruokaa nassuusi? Kaikki ei ole postauksessasi tai toimissasi ihan nyt oikein! ?
Ystävyydellä ja ihan lähimmäisenrakkaudella, vaikka et minusta pitäisikään. Olisit kuitenkin rohkea ja pidät!
toivoo
SA